{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, privateer είπε Δεν εχει σχεση το οτι το παιχνιδι εχει 1-2 χρονια βελτιωσεων μπροστα του? Δουλευεις στην Ninja Theory και γνωριζεις τι θα κανουν?😄 Παραπανω εβαλα πως ηταν το Hellblade πριν κυκλοφορησει. ΟΙ διαφορες ειναι εμφανεις με το τελικο προιον. Βεβαια ειναι αστειο να μιλαμε για βελτιωσεις οταν αυτο που δειξαν ειναι οτι πιο εντυπωσιακο εχουμε δει real time απο παιχνιδι μεχρι στιγμης. Αλλα οκ καποιοι θα ασχοληθουν με το οτι ειδαν καπου ενα pop in. 😄 Προσωπικά μιλούσα γενικά, όχι συγκεκριμένα. Χέστηκα για το pop-in άμα είναι το gameplay/story είναι τόσο καλο όσο το πρώτο. Απλά προτιμώ να λύσουν limitations που υπάρχουν δεκαετίες στο gaming παρα να δω super wow graphs. Με λίγα λόγια θα προτιμούσα να μην έπεφτε τόση δουλειά στα graphs και να έπεφτε στα animations, rendering, physics, etc που θεωρώ ότι έχουν πολύ περισσότερο βάρος από τον αρχικό ενθουσιασμό που προκαλούν τα next-gen graphs. Παράδειγμα το βλέπεις και στο video όταν δίνει control στην Shenue πως αλλάζει το animation. Λίγα games χρησιμοποιούν διαφορετικά animations για το ίδιο πράγμα. Το Uncharted και το TR για παράδειγμα έχουν 3-4 διαφορετικά για περπάτημα σε σχέση με όλα τα αλλα που έχουν μονο ένα. Καταλαβαίνεις τι εννοώ. Επεξ/σία 10 Δεκεμβρίου 2021 από {TDi}Dj2k..infc 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
privateer Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 44 minutes ago, {TDi}Dj2k..infc said: Προσωπικά μιλούσα γενικά, όχι συγκεκριμένα. Χέστηκα για το pop-in άμα είναι το gameplay/story είναι τόσο καλο όσο το πρώτο. Απλά προτιμώ να λύσουν limitations που υπάρχουν δεκαετίες στο gaming παρα να δω super wow graphs. Με λίγα λόγια θα προτιμούσα να μην έπεφτε τόση δουλειά στα graphs και να έπεφτε στα animations, rendering, physics, etc που θεωρώ ότι έχουν πολύ περισσότερο βάρος από τον αρχικό ενθουσιασμό που προκαλούν τα next-gen graphs. Παράδειγμα το βλέπεις και στο video όταν δίνει control στην Shenue πως αλλάζει το animation. Λίγα games χρησιμοποιούν διαφορετικά animations για το ίδιο πράγμα. Το Uncharted και το TR για παράδειγμα έχουν 3-4 διαφορετικά για περπάτημα σε σχέση με όλα τα αλλα που έχουν μονο ένα. Καταλαβαίνεις τι εννοώ. για αυτο λεγεται work in progress😄 αλλα και ειδικοτερα για αυτο που λες περι animation το εχουν πει οτι λογω οτι το Motion capture γινεται σε στουντιο με κοσμο λογω covid ειχαν σταματησει να δουλευουν και τους πηγε πισω. H ομαδα του animation δουλευει με τον τυπο που ειναι υπευθυνος για τις χορογραφιες σε Game of Thrones/Star Wars. Σιγουρα ειναι απο τα κομματια που στο τελος θα δουμε μεγαλη βελτιωση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, privateer είπε για αυτο λεγεται work in progress😄 Γενικά μιλάω bud, όχι συγκεκριμένα. Btw το κομμάτι που τραγουδάει η Senua είναι από τους Heilung για οποιον δεν ήξερε. Spoiler Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 4 ώρες πριν, privateer είπε Δεν εχει σχεση το οτι το παιχνιδι εχει 1-2 χρονια βελτιωσεων μπροστα του? Δουλευεις στην Ninja Theory και γνωριζεις τι θα κανουν?😄 Παραπανω εβαλα πως ηταν το Hellblade πριν κυκλοφορησει. ΟΙ διαφορες ειναι εμφανεις με το τελικο προιον. Βεβαια ειναι αστειο να μιλαμε για βελτιωσεις οταν αυτο που δειξαν ειναι οτι πιο εντυπωσιακο εχουμε δει real time απο παιχνιδι μεχρι στιγμης. Αλλα οκ καποιοι θα ασχοληθουν με το οτι ειδαν καπου ενα pop in. 😄 Και επειδή έχει 1-2 χρόνια ακόμα μπροστά του θεωρείς ότι θα χρησιμοποιήσουν tessellated LoD ; Κανένα παιχνίδι ως τώρα δεν το έχει κάνει και δεν πιστεύω ότι θα το κάνει κάποιο σύντομα. Το επίπεδο του Unreal Engine 5 tech demo που είχαν δείξει στο PS5 θα το δούμε στο τέλος αυτής της γενιάς που σημαίνει ότι έχουμε ψωμί ακόμα.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Racooon Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Πραγματικό showcase το παιχνίδι με απίστευτο Seamless transition από gameplay σε cinematic σε σημείο που δεν μπορείς να το αντιληφθείς (οι πιο έμπειροι μπορούν να το καταλάβουν από μερικά ανεπαίσθητα stutters) με την ποιότητα των γραφικών να έχει φτάσει σε φωτορεαλιστικά επίπεδα. Ότι πιο next gen έχουμε δει μέχρι σήμερα μαζί με τα 2 UE5 demo. 21 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε Real-time είναι, υπάρχουν pop-ins στο γρασίδι π.χ. Gameplay δείχνει απλά δεν υπάρχει HUD. Που βλέπεις γρασίδι? Το παιχνίδι είναι μια μαυρίλα και μισή! Το μόνο σημείο που φαίνεται γρασίδι (moss) είναι μέσα στην σπηλιά στα πετρώματα αλλά εκεί δεν έχει pop-in. Μάλλον εννοείς το fade in στο βάθος, που κάνουν οι πέτρες στο έδαφος όταν προχωράει η κάμερα προς την σπήλια. Λογικά η έκδοση στα PC δεν θα έχει fade in άρα ανούσια η γκρίνια, οι κονσόλες αναμενόμενο να κάνουν υποχωρήσεις για να δώσουν τέτοιο αποτέλεσμα, δεν περιμένει κανείς από μηχανήματα των 4&12teraflop να τρέχουν τέτοιας ποιότητας κινηματογραφικών γραφικών realtime χωρίς υποχωρήσεις. Επεξ/σία 11 Δεκεμβρίου 2021 από Racooon 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
d4ydr33m3r Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2021 20 ώρες πριν, nikos5800 είπε Αυτες είναι εκπτώσεις τις οποίες πρέπει να κάνεις σε real time rendering όταν θέλουμε καλύτερα visuals , αν όχι τότε παραμένουμε σε last gen graphics και δεν θα ζεις πουθενά popping με τις σημερινές κάρτες H να φερουμε καρτες του 2025 και ισως λεω λιγο σε μεγαλες αναλυσεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos5800 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Racooon είπε Πραγματικό showcase το παιχνίδι με απίστευτο Seamless transition από gameplay σε cinematic σε σημείο που δεν μπορείς να το αντιληφθείς (οι πιο έμπειροι μπορούν να το καταλάβουν από μερικά ανεπαίσθητα stutters) με την ποιότητα των γραφικών να έχει φτάσει σε φωτορεαλιστικά επίπεδα. Ότι πιο next gen έχουμε δει μέχρι σήμερα μαζί με τα 2 UE5 demo. Που βλέπεις γρασίδι? Το παιχνίδι είναι μια μαυρίλα και μισή! Το μόνο σημείο που φαίνεται γρασίδι (moss) είναι μέσα στην σπηλιά στα πετρώματα αλλά εκεί δεν έχει pop-in. Μάλλον εννοείς το fade in στο βάθος, που κάνουν οι πέτρες στο έδαφος όταν προχωράει η κάμερα προς την σπήλια. Λογικά η έκδοση στα PC δεν θα έχει fade in άρα ανούσια η γκρίνια, οι κονσόλες αναμενόμενο να κάνουν υποχωρήσεις για να δώσουν τέτοιο αποτέλεσμα, δεν περιμένει κανείς από μηχανήματα των 4&12teraflop να τρέχουν τέτοιας ποιότητας κινηματογραφικών γραφικών realtime χωρίς υποχωρήσεις. Καλά αυτό που λες δεν ισχύει ,και το pc θα έχει αυτές τις αδυναμίες , το Xbox serie X είναι τούμπανο μηχάνημα ,12tf rdn 2 δεν λες και λίγα Στο pc έχεις καλύτερες κάρτες? Οι μόνες που ξεπερνούν το χβοχ ειναι η ρτχ 3070/3080/τί/ρχ6800/χτ και βέβαια καλη τύχη αν τις βρεις Επεξ/σία 11 Δεκεμβρίου 2021 από nikos5800 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Racooon Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2021 1 λεπτό πριν, nikos5800 είπε Καλά αυτό που λες δεν ισχύει ,και το pc θα έχει αυτές τις αδυναμίες , το Xbox serie X είναι τούμπανο μηχάνημα ,12tf rdn 2 δεν λες και λίγα Αν δεν ασχοληθούν με την PC έκδοση και απλά το κάνουν port , λογικό να έχει τις ίδιες αδυναμίες. Και το πρώτο Hellblade στο pc ήταν απλά port και κλειδωμένο στα 30fps, έπρεπε να επέμβεις σε ini αρχεία για τα 60fps. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mtifosi Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2021 45 λεπτά πριν, nikos5800 είπε Καλά αυτό που λες δεν ισχύει ,και το pc θα έχει αυτές τις αδυναμίες , το Xbox serie X είναι τούμπανο μηχάνημα ,12tf rdn 2 δεν λες και λίγα Στο pc έχεις καλύτερες κάρτες? Οι μόνες που ξεπερνούν το χβοχ ειναι η ρτχ 3070/3080/τί/ρχ6800/χτ και βέβαια καλη τύχη αν τις βρεις Το προτερημα στο pc ειναι ποια και το dlss που το εχουν και οι turing καρτες καθως ολα θα βασιζονται σε τετοιου ειδους τεχνικες ποια... Το Hellblade 2 δειχνει εντυπωσιακο αλλα και το πρωτο ηταν δυνατο σε γραφικα αλλα στο gameplay ειχε θεματα και προς το παρον δεν μπορεις να καταλαβεις πως θα ειναι το δευτερο μερος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2021 Ποτέ δεν δίνουν LoD ρύθμιση στο PC για να μην βλέπεις pop-in. Πάντα έχουν console parity, γιατί σύμφωνα με την Ubisoft.. Ubisoft Massive: ‘It would be unfair to push PC far away from console’ Ζήτω ο κομμουνισμός, όλοι τα ίδια ! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Racooon Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2021 4 λεπτά πριν, mtifosi είπε Το προτερημα στο pc ειναι ποια και το dlss που το εχουν και οι turing καρτες καθως ολα θα βασιζονται σε τετοιου ειδους τεχνικες ποια... Το Hellblade 2 δειχνει εντυπωσιακο αλλα και το πρωτο ηταν δυνατο σε γραφικα αλλα στο gameplay ειχε θεματα και προς το παρον δεν μπορεις να καταλαβεις πως θα ειναι το δευτερο μερος. Το πρώτο Hellblade είχε πενιχρό προϋπολογισμό και το έφτιαξε μια μικρή ομάδα. Το 2 έχει 10πλάσιο προϋπολογισμό και διπλάσια άτομα, όπως και μια εταιρεία σαν την MS που θέλει το παιχνίδι να γίνει show Case για το Xbox αντίστοιχο του God of War στο Playstasion. Αν έχεις παρακολουθήσει στοιχεία από το Development πέφτει πολύ δουλειά. Βέβαια όλα θα κριθούν από το τελικό αποτέλεσμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mtifosi Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2021 2 λεπτά πριν, Racooon είπε Το πρώτο Hellblade είχε πενιχρό προϋπολογισμό και το έφτιαξε μια μικρή ομάδα. Το 2 έχει 10πλάσιο προϋπολογισμό και διπλάσια άτομα, όπως και μια εταιρεία σαν την MS που θέλει το παιχνίδι να γίνει show Case για το Xbox αντίστοιχο του God of War στο Playstasion. Αν έχεις παρακολουθήσει στοιχεία από το Development πέφτει πολύ δουλειά. Βέβαια όλα θα κριθούν από το τελικό αποτέλεσμα. Οτι εχει περισσοτερο προσωπικο και προυπολογισμο μονο θετικο ειναι αλλα δεν εγγυαται μονο αυτο το τελικο αποτελεσμα...θα φανει στο τελος ποσο προοδο εχουν κανει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
noFEARgr Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2022 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Skywalker333 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Στις 11/12/2021 στις 9:38 ΠΜ, Racooon είπε Το πρώτο Hellblade είχε πενιχρό προϋπολογισμό και το έφτιαξε μια μικρή ομάδα. Το 2 έχει 10πλάσιο προϋπολογισμό και διπλάσια άτομα, όπως και μια εταιρεία σαν την MS που θέλει το παιχνίδι να γίνει show Case για το Xbox αντίστοιχο του God of War στο Playstasion. Αν έχεις παρακολουθήσει στοιχεία από το Development πέφτει πολύ δουλειά. Βέβαια όλα θα κριθούν από το τελικό αποτέλεσμα. που να δεις τα νέα τους γραφεία. Από κάτι σαπια παλια γραφεία που ηταν σε ενα μουντο κτίριο, μπήκαν σε ένα ολοκαίνουργιο στολίδι, με εισοδο που νομιζεις οτι ειναι 5στερο ξενοδοχείο. μενω δυο τετραγωνα απο εκεί και περναω συχνα απο μπροστα, το εχουν κανει πολυ ομορφο. Καμία σχέση βεβαια με τα παιχνίδια, απλά ενδεικτικό του ποσο πολύ χρήμα και αναβάθμιση πήρε η Ninja Theory. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 22 ώρες πριν, noFEARgr είπε Next-gen facial animations. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα