Προς το περιεχόμενο

Senua’s Saga: Hellblade II [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, psof είπε

H πρώτη ώρα φοβερή! Πρώτη φορά είδα πραγματικά next gen γραφικά αν εξαιρέσεις το modded Cyberpunk. Θα παραδεχτώ τον πρώτο στούντιο που θα παρουσιάσει την Unreal Engine 5 σε τέτοιο βαθμό αλλα σε open world game. Δυσκολα να το δουμε σε αυτή τη γενιά...

Προσωπικα δεν μου φανηκαν next gen ,υπαρχουν παιχνιδια με πολυ καλυτερα visuals , rt δεν πολυ καταλαβα ,textures κακα αν βγαλεις τους χαρακτηρες και καποιες επιφανειες κοντινες , πολυ θολουρα και πολυ shimmering με tsr. Υπαρχουν παιχνιδια με πολυ καλυτερα visulas. 

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 1
  • Απαντ. 268
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, noFEARgr είπε

Αφαιρεί motion blur , chromatic aberration και film grain για οποιον θελει 

https://www.nexusmods.com/senuassagahellblade2/mods/3

Επισης για οποιον δεν θελει το συγκεκριμενο aspect ratio ας βαλει αυτα στο engine ini 

r.NT.Lens.Distortion.Intensity=0
r.NT.Lens.Distortion.Stretch=0
r.NT.Lens.ChromaticAberration.Intensity=0
r.NT.DOF.RotationalBokeh=0
r.NT.DOF.NTBokehTransform=0
r.FilmGrain=0
r.NT.AllowAspectRatioHorizontalExtension=0
r.NT.EnableConstrainAspectRatio=0

Επιτέλους, έλεος με τις post process λαλακίες, έγραψες!

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το προχωράω τώρα και αν γυρίσεις διακόπτη στο μυαλό σου και πεις "θα κάτσω να δω μια διαδραστική ταινία" είναι πολύ καλό. Αν το δεις με την κλασσική έννοια του game εντάξει δεν. Αλλά δεν είναι αυτός ο σκοπός του. Ο ήχος είναι τέρμα ψαρωτικος πάντως.

Υ.Γ. Τα facial animations είναι από άλλο πλανήτη.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 1
Δημοσ.

Δοκίμασα το mod από το nexus αλλά δεν μπορώ να πω ότι μου αρέσει, πιστεύω για το είδος του παιχνιδιού το cinematic look που έχει δώσει ο developer αρμόζει καλύτερα στο σύνολο, το γύρισα πάλι σε default.

Tο geometry system που χρησιμοποιεί το παιχνίδι, το λεγόμενο nanite της UE5 είναι από άλλο πλανήτη, δεν νομίζω να έχουμε ξανα δει τέτοια γεωμετρία σε περιβάλλοντα με τόσα πολλά και πυκνά αντικείμενα παρά μόνο σε tech demo, είναι πραγματικά jaw dropping!

hb2.jpg.8ab48e760201de4b33e6781ce71a20df.jpg

 

 

  • Like 5
Δημοσ.
3 ώρες πριν, noFEARgr είπε

Αφαιρεί motion blur , chromatic aberration και film grain για οποιον θελει 

https://www.nexusmods.com/senuassagahellblade2/mods/3

Επισης για οποιον δεν θελει το συγκεκριμενο aspect ratio ας βαλει αυτα στο engine ini 

r.NT.Lens.Distortion.Intensity=0
r.NT.Lens.Distortion.Stretch=0
r.NT.Lens.ChromaticAberration.Intensity=0
r.NT.DOF.RotationalBokeh=0
r.NT.DOF.NTBokehTransform=0
r.FilmGrain=0
r.NT.AllowAspectRatioHorizontalExtension=0
r.NT.EnableConstrainAspectRatio=0

πολυ καλυτερο!

  • Like 1
Δημοσ.

Παιδια ενα tech demo ειναι και αυτο,πεντε χαμοσπιτα εχει εδω και εκει και ενα απλο συστημα combat.

Για αυτο καταφεραν να πουσαρουν τα γραφικα,δεν υπαρχουν απο πισω πολυπλοκα συστηματα να τρωνε πορους,ουτε δεκαδες npcs,ουτε πολεις.

Απο βραχια και βουνα αποτελειται το μεγαλυτερο κομματι του..

Εμενα αυτο που μου αρεσει περισσοτερο ειναι το water simulation...

  • Like 4
Δημοσ.

Εγώ έχω κολλήσει πάντως. Τα στοιχεία ταινίας (narration, voice acting, ήχος, animations) είναι τοοοοοσο καλά που δεν με πειράζει που είναι κατά 90% walking sim. Ευτυχώς έχει λιγότερους γρίφους από το πρώτο.

  • Like 4
Δημοσ.

Το παιχνίδι ξέραμε εξαρχής τι είναι κρίνοντας από το 1 και ότι είχαμε δει έως τώρα. Ένα story driven narrative είναι ντυμένο με cutting edge γραφικά και τον καλύτερο binaural ήχο σε παιχνίδι. Δεν νομίζω να περίμενε κανείς god of war μάχες. Ξέραμε και τη διάρκεια από πριν και απ' όλα. Προσωπικά με το που έβαλα το mod και ξεφορτώθηκα τις post process μ@λ@κίες το ευχαριστιέμαι οπτικά πολύ περισσότερο.

  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η εναλλαγή των σκηνών από το ένα chapter (ας το πούμε) στο άλλο είναι πολύ καλή. Πολύ "smooth" σκηνοθετικά μιλώντας.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 1
Δημοσ.

Το να αφαιρέσεις τις μαύρες μπάρες κοστίζει σε performance να ξέρετε, περίπου 14FPS κάτω η 4090 διαβάζω. Κατά τα άλλα ήταν "στυλιστικη επιλογή" και όχι ότι τις έβαλαν για να μην γονατίσει το Xbox..

  • Like 2
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Το να αφαιρέσεις τις μαύρες μπάρες κοστίζει σε performance να ξέρετε, περίπου 14FPS κάτω η 4090 διαβάζω. Κατά τα άλλα ήταν "στυλιστικη επιλογή" και όχι ότι τις έβαλαν για να μην γονατίσει το Xbox..

εγώ με το mod είχα 10+ fps πάνω, αφού βγάζοντας τις μπάρες κάνει πιο πολύ zoom και μικραίνει το fov της κάμερας πως έχεις λιγότερα fps? δες τις εικόνες που έβαλα πιο πάνω, default έχω 53fps και με το mod 65fps.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, optimus prime είπε

Παιδια ενα tech demo ειναι και αυτο,πεντε χαμοσπιτα εχει εδω και εκει και ενα απλο συστημα combat.

Για αυτο καταφεραν να πουσαρουν τα γραφικα,δεν υπαρχουν απο πισω πολυπλοκα συστηματα να τρωνε πορους,ουτε δεκαδες npcs,ουτε πολεις.

Απο βραχια και βουνα αποτελειται το μεγαλυτερο κομματι του..

Εμενα αυτο που μου αρεσει περισσοτερο ειναι το water simulation...

Θέλεις PC απο NASA για να παίξεις κάτι τέτοιο σε πόλη με 10άδες NPC, αμάξια και reflections και φυσικά ουτε να το συζητάμε για τις κονσολες. Το καλό είναι ότι οι devs αρχίζουν και δείχνουν ότι μπορούν να επεξεργαστούν τέτοια περιβάλλοντα μέσω της UE5 χωρίς τα περίεργα bugs που φοβόμασταν όπως το random stuttering, memory leaks κλπ.

Απλά κανένας δεν θα επιχειρήσει να φτιάξει ένα τέτοιο παιχνίδι οταν μόλις το 1% των gamers θα είναι ικανό να το παίξει. Ειμαστε μια γενιά πίσω. Προς το παρόν θα πρέπει να αρκεστούμε σε μικρής κλίμακας linear narrative driven walking sim/action/horror κλπ όπως το Hellblade και το Alan Wake. Εγώ θα ήθελα να δω στο μέλλον και πιο αγνά adventure παιχνίδια ή επίσης παιχνίδια τύπου Until Dawn.

Δημοσ.

Πάντως μια χαρά RT έχει που λέγαμε. Απλά στην αρχή το σκηνικό είναι πολύ γκρι και δεν το καταλαβαίνεις. Αργότερα γίνεται πιο εντυπωσιακό. Face rendering, lip sync, facial animations και γενικά animations είναι άψογα και πραγματικά είναι next gen (όχι τύπου Fallout 4 next gen update). Είναι τόσο μπροστά από οτιδήποτε άλλο, δεν έχει αυτό το gamey-look στα πρόσωπα που έχουμε συνηθίσει.

Και όπως αναφέρθηκε και πριν με το nanite το έδαφος έχει τέλεια γεωμετρία. Κάποια textures θα μπορούσαν να ήταν καλύτερα δεδομένου του πόσο μικρό είναι το game και ήταν και σε development τόσα χρόνια.

Είναι στην ουσία σαν pre-rendered ταινία και το γεγονός ότι τρέχει στις κονσόλες έστω και στα 30fps. είναι μεγάλο κατόρθωμα. Δεν θα με χαλαγε να έχουμε και άλλα games σε αυτό το στυλ αλλά να είναι λίγο μεγαλύτερα. 5 ώρες είναι πολύ λίγο.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Saloufas είπε

εγώ με το mod είχα 10+ fps πάνω, αφού βγάζοντας τις μπάρες κάνει πιο πολύ zoom και μικραίνει το fov της κάμερας πως έχεις λιγότερα fps? δες τις εικόνες που έβαλα πιο πάνω, default έχω 53fps και με το mod 65fps.

Δεν έχει λογική αυτό. Εφόσον έχει μαύρες μπάρες πάνω-κάτω η κατακόρυφη ανάλυση δεν είναι 1080-1440-2160p αλλά μικρότερη, σε αντίθεση με το αν το παίζεις full-screen. Είναι θέμα ανάλυσης και αριθμού pixels. Σε 4Κ επομένως αν το παίζεις με 21:9 η ανάλυση είναι 3840x1645 περίπου. Εκτός και αν το mod σου αλλάζει την ανάλυση οριζόντια οπότε παίζεις με 2925x1645 αντί για 3840x2160 για 4K πάντα.

Επεξ/σία από chrisde

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...