Psycho_Warhead Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Κυκλοφόρησε το πρώτο gameplay trailer του Hellblade 2. Το παιχνίδι χρησιμοποιεί την μηχανή γραφικών Unreal Engine 5 και η Ninja Theory μας δείχνει τις δυνατότητές της. Το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει μόνο για current-gen consoles και PC όπως το STALKER 2. Επίσης το παιχνίδι θα είναι στο game pass με το που βγει. Επεξ/σία 10 Δεκεμβρίου 2021 από Psycho_Warhead 7
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Ωραίο gameplay ρε. 🖕 Έχασε λίγο το likeness η Shenue η μου φαίνεται?! Επεξ/σία 10 Δεκεμβρίου 2021 από {TDi}Dj2k..infc
Psycho_Warhead Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Real-time είναι, υπάρχουν pop-ins στο γρασίδι π.χ. Gameplay δείχνει απλά δεν υπάρχει HUD. Επεξ/σία 10 Δεκεμβρίου 2021 από Psycho_Warhead 1
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Real-time είναι, υπάρχουν pop-ins στο γρασίδι π.χ. Gameplay δείχνει απλά δεν υπάρχει HUD. @@ gameplay είναι, limited control on rails φαίνεται. Το θέμα είναι να δείξουν combat. Για real time ναι ok, το είδα το pop-in μην στεναχωριέσαι Ας κάνουμε φωτορεαλιστικά τα graphs αλλα ας αφήσουμε το pop-in στα 10 μετρα.... Επεξ/σία 10 Δεκεμβρίου 2021 από {TDi}Dj2k..infc
privateer Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 σοβαρα τωρα διαμαρτυρεσαι για pop up σε παιχνιδι που δεν εχει βγει καν? Ποσο μαλλον αυτο που ειναι οτι πιο εντυπωσιακο εχουμε δει σε γραφικα μεχρι στιγμης. 2
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, privateer είπε σοβαρα τωρα διαμαρτυρεσαι για pop up σε παιχνιδι που δεν εχει βγει καν? Ποσο μαλλον αυτο που ειναι οτι πιο εντυπωσιακο εχουμε δει σε γραφικα μεχρι στιγμης. Διαμαρτύρομαι γενικά όταν βλέπω να push graphs και να αφήνουν το render σκιών, clutter, vegetation, etc στα 10 μετρα. Τι να τα κάνω τα φωτό ρεαλιστικά graphs, που θα τα ξεχάσω στο δεκάλεπτο gameplay, όταν μου καταστρέφει το immersion πράγματα όπως clipping, pop-in, etc... Επεξ/σία 10 Δεκεμβρίου 2021 από {TDi}Dj2k..infc 1
Fulgore Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Τα παιχνίδι οπτικά δείχνει πολύ δυνατό που ήταν και ο στόχος τους. Από gameplay όμως τα spears που πετούσε πιο πολύ για qte έδειχναν παρά για gameplay. Και για να μην υπάρχει ημερομηνία,μάλλον πάει για 2023,κοινως έχουμε ακόμα.
nikos5800 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε Διαμαρτύρομαι γενικά όταν βλέπω να push graphs και να αφήνουν το render σκιών, clutter, vegetation, etc στα 10 μετρα. Τι να τα κάνω τα φωτό ρεαλιστικά graphs, που θα τα ξεχάσω στο δεκάλεπτο gameplay, όταν μου καταστρέφει το immersion πράγματα όπως clipping, pop-in, etc... Αυτες είναι εκπτώσεις τις οποίες πρέπει να κάνεις σε real time rendering όταν θέλουμε καλύτερα visuals , αν όχι τότε παραμένουμε σε last gen graphics και δεν θα ζεις πουθενά popping με τις σημερινές κάρτες 2 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Το pop-in μπορεί να εξαλειφθεί εντελώς με την χρήση του tessellation. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν το κάνουν..
privateer Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 1 hour ago, {TDi}Dj2k..infc said: Διαμαρτύρομαι γενικά όταν βλέπω να push graphs και να αφήνουν το render σκιών, clutter, vegetation, etc στα 10 μετρα. Τι να τα κάνω τα φωτό ρεαλιστικά graphs, που θα τα ξεχάσω στο δεκάλεπτο gameplay, όταν μου καταστρέφει το immersion πράγματα όπως clipping, pop-in, etc... ετσι ηταν το 1ο hellblade 2 χρονια πριν κυκλοφορησει. 1 minute ago, Psycho_Warhead said: Το pop-in μπορεί να εξαλειφθεί εντελώς με την χρήση του tessellation. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν το κάνουν.. μηπως γιατι το παιχνιδι ειναι 1-2 χρονια μακρια απο το να κυκλοφορησει?🙄 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 2 λεπτά πριν, privateer είπε μηπως γιατι το παιχνιδι ειναι 1-2 χρονια μακρια απο το να κυκλοφορησει?🙄 Δεν έχει σχέση, θεωρώ ότι δεν θα χρησιμοποιήσουν tessellated LoD άρα θα έχουμε pop-ins και στο final product, στην καλύτερη να μειωθεί.
noFEARgr Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Με τις εκπτωσεις που κανει ο πετσινος σε vram , παλι καλα που υπαρχει το pop in γιατι δεν θα τα τρεχαμε πανω απο 1080p Στην 3070 εχω frame drops λογω vram σε 4κ ,παρα του πυρηνα.
privateer Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 3 minutes ago, Psycho_Warhead said: Δεν έχει σχέση, θεωρώ ότι δεν θα χρησιμοποιήσουν tessellated LoD άρα θα έχουμε pop-ins και στο final product, στην καλύτερη να μειωθεί. Δεν εχει σχεση το οτι το παιχνιδι εχει 1-2 χρονια βελτιωσεων μπροστα του? Δουλευεις στην Ninja Theory και γνωριζεις τι θα κανουν?😄 Παραπανω εβαλα πως ηταν το Hellblade πριν κυκλοφορησει. ΟΙ διαφορες ειναι εμφανεις με το τελικο προιον. Βεβαια ειναι αστειο να μιλαμε για βελτιωσεις οταν αυτο που δειξαν ειναι οτι πιο εντυπωσιακο εχουμε δει real time απο παιχνιδι μεχρι στιγμης. Αλλα οκ καποιοι θα ασχοληθουν με το οτι ειδαν καπου ενα pop in. 😄
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Εδώ που τα λέμε θα είναι απαράδεκτο να υπάρχει εμφανές pop in σε next gen only games. Έχουμε βέβαια χρόνο μέχρι τότε αν και θεωρώ θα πέσει degradation. Σιγά μην κρατάνε ούτε 30fps/4κ οι κονσόλες με τέτοια visuals. Καλά για 60αρι δεν το συζητάω. Θα είναι το γνωστό 4Κ που είναι 1800p-1440p adaptive resolution
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα