Psycho_Warhead Δημοσ. 23 Οκτωβρίου Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Δεν με πειράζει αυτό, θα με πειράξει αν είναι woke το μοντέλο της Mona. Επεξ/σία 23 Οκτωβρίου από Psycho_Warhead 1 1
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 23 Οκτωβρίου Δημοσ. 23 Οκτωβρίου Εμενα πάλι με πειράζει να αγοράσω game που λέγεται Max Payne και να παίξω το μισό game με άλλο χαρακτήρα. Ο ίδιος λόγος που ακόμα δεν έχω αγοράσει αυτό. Ενώ το Control, το θεωρώ παρα πολύ καλο, ασχετως άμα η Jesse δεν έλεγε και πολλά σαν χαρακτήρας. 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 23 Οκτωβρίου Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου Αυτό συμβαίνει λόγω woke κουλτούρας. Είναι η νέα πραγματικότητα και την εφαρμόζουν όλα τα studios(Games/Hollywood κλπ). Αν είναι καλογραμμένος ο χαρακτήρας(Saga Anderson) δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα. Αν κάποιον τον ενοχλεί πολύ όλο αυτό μάλλον πρέπει να αλλάξει χόμπι γιατί δεν προβλέπεται να αλλάξουν τακτική οι εταιρείες. 1 1
just_a_dude Δημοσ. 23 Οκτωβρίου Δημοσ. 23 Οκτωβρίου Και δεν υπάρχει και λόγος να το κάνουν αυτό οι εταιρείες. Οι woke-αδες δεν είναι gamers, δεν θα αγοράσουν games έτσι και αλλιώς, απλώς κάνουν φασαρία. Ένας gamer θα αγοράσει ένα game αν είναι καλό ότι και να λένε οι woke-αδες. Τρανό παράδειγμα το Black Myth.
liakinen Δημοσ. 23 Οκτωβρίου Δημοσ. 23 Οκτωβρίου Είπαμε γουστάρουμε τα mindfuck games αλλά όλα έχουν και κάποιο όριο. Ανάθεμα και αν βγάζει κάποιος άκρη πλέον με τα story των παιχνιδιών τους. 6
Nik1239 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 10 ώρες πριν, liakinen είπε Είπαμε γουστάρουμε τα mindfuck games αλλά όλα έχουν και κάποιο όριο. Ανάθεμα και αν βγάζει κάποιος άκρη πλέον με τα story των παιχνιδιών τους. Κοίτα είναι αρκετά αντικειμενικό το θέμα αλλά θεωρώ ότι τα παιχνίδια της remedy από το Alan wake και μετά (δεν έχω παίξει τα max Payne) έχουν στόχο συγκεκριμένο κοινό. Απλά προσπαθούν να το κάνουν όσο πιο φιλικό γίνεται για τον μέσο gamer. Εγώ που γουστάρω horror και υπερφυσικά μου αρέσουν πολύ αν και θεωρώ ότι τα dlc του aw2 είναι ένα κλικ πιο δύσκολο να αρέσουν σε κάποιον λόγο ακόμα περισσότερο περίπλοκου story telling.
liakinen Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Δημοσ. 24 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Nik1239 είπε Κοίτα είναι αρκετά αντικειμενικό το θέμα αλλά θεωρώ ότι τα παιχνίδια της remedy από το Alan wake και μετά (δεν έχω παίξει τα max Payne) έχουν στόχο συγκεκριμένο κοινό. Απλά προσπαθούν να το κάνουν όσο πιο φιλικό γίνεται για τον μέσο gamer. Εγώ που γουστάρω horror και υπερφυσικά μου αρέσουν πολύ αν και θεωρώ ότι τα dlc του aw2 είναι ένα κλικ πιο δύσκολο να αρέσουν σε κάποιον λόγο ακόμα περισσότερο περίπλοκου story telling. Έγραψα το παραπάνω εγώ που είμαι λάτρης του είδους φαντάσου. Το πρώτο AW το θεωρώ αριστούργημα (Story - Setting - ατμόσφαιρα κτλ). Είχε και επιρροές από Twin Peaks & Twilight Zone που το ανέβαζαν ακόμα περισσότερο για μένα. Τα Max Payne είναι διαφορετικά παιχνίδια, Casual αλλά εξαιρετικά (τα δύο πρώτα, το τρίτο δεν είναι MP απλά έχει το όνομα). Όλα τα παιχνίδια τους είναι του γούστου μου απλά θεωρώ ότι έχουν αρχίσει να ξεφεύγουν ιδιαίτερα με την απόφαση τους να συνδέσουν τους κόσμους τους. Το Control όταν το ξεκίνησα στα πρώτα λεπτά στην εισαγωγή λέω όπα αυτό το παιχνίδι είναι για μένα. Ο συνδυασμός όμως του metroidvania στυλ με τα μπρος πίσω, τους respawn enemies, τα δωμάτια με τα δεκάδες documents, τα τρομερά δύσκολα puzzle και το φεύγα σενάριο με έκανε όταν το τελείωσα μαζί με τα Dlc να ξέχασω σχεδόν τι ακριβώς έκανα στο παιχνίδι (ποιος ήταν ο εχθρός). Τώρα που έχει περάσει και καιρός πραγματικά δεν θυμάμαι σχεδόν τίποτα. Το mindfuck για μένα θέλει linear παιχνίδι και όπως έγραψα να υπάρχουν και κάποια όρια. Καλό το κάψιμο αλλά μην το κάνουμε και κάρβουνο 😋 Επεξ/σία 24 Οκτωβρίου από liakinen 5
Psycho_Warhead Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Μέλος Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Ακριβώς αυτό, ούτε εγώ θυμάμαι τι γινόταν στο Control γιατί το φόρτωσαν παραπάνω από ότι έπρεπε και χάθηκε η μπάλα. 1
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Εγώ πάλι το θυμάμαι το Control, αλλα το έχω παίξει τρεις φορες. Δεν έχετε άδικο ότι χάνεται το νόημα άμα δεν σου μένει τίποτα λόγο πολυπλοκότητας, αλλα δεν είναι κακό imho να έχουμε ελάχιστα games που χρειάζονται προσοχή, η πολλαπλά playthrough για να καταλάβεις πλήρως το story. 5
scorpion8283 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 12 hours ago, liakinen said: Έγραψα το παραπάνω εγώ που είμαι λάτρης του είδους φαντάσου. Το πρώτο AW το θεωρώ αριστούργημα (Story - Setting - ατμόσφαιρα κτλ). Είχε και επιρροές από Twin Peaks & Twilight Zone που το ανέβαζαν ακόμα περισσότερο για μένα. Τα Max Payne είναι διαφορετικά παιχνίδια, Casual αλλά εξαιρετικά (τα δύο πρώτα, το τρίτο δεν είναι MP απλά έχει το όνομα). Όλα τα παιχνίδια τους είναι του γούστου μου απλά θεωρώ ότι έχουν αρχίσει να ξεφεύγουν ιδιαίτερα με την απόφαση τους να συνδέσουν τους κόσμους τους. Το Control όταν το ξεκίνησα στα πρώτα λεπτά στην εισαγωγή λέω όπα αυτό το παιχνίδι είναι για μένα. Ο συνδυασμός όμως του metroidvania στυλ με τα μπρος πίσω, τους respawn enemies, τα δωμάτια με τα δεκάδες documents, τα τρομερά δύσκολα puzzle και το φεύγα σενάριο με έκανε όταν το τελείωσα μαζί με τα Dlc να ξέχασω σχεδόν τι ακριβώς έκανα στο παιχνίδι (ποιος ήταν ο εχθρός). Τώρα που έχει περάσει και καιρός πραγματικά δεν θυμάμαι σχεδόν τίποτα. Το mindfuck για μένα θέλει linear παιχνίδι και όπως έγραψα να υπάρχουν και κάποια όρια. Καλό το κάψιμο αλλά μην το κάνουμε και κάρβουνο 😋 Η αλήθεια είναι οτι και τα Max Payne είχαν και..."ψυχολογικό/ψυχοσυνθετικό" κομμάτι μέσα αλλά οντως επικεντρωνανε στο πιστολιηδι
liakinen Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Δημοσ. 24 Οκτωβρίου @scorpion8283 Τα άλλα τους παιχνίδια σε σχέση με τα Max Payne είναι σαν να έγραψε το story τους ο David Lynch ενώ έχει πάρει ένα κουβά ναρκωτικά 😋 Τώρα μας μένει να συνδέσουν και τα Max Payne με το Universe του Control και να κάνει ο εγκέφαλος μας Tilt! 😁 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα