Προς το περιεχόμενο

Alan Wake 2 [PC]☕


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 718
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εμενα πάλι με πειράζει να αγοράσω game που λέγεται Max Payne και να παίξω το μισό game με άλλο χαρακτήρα. Ο ίδιος λόγος που ακόμα δεν έχω αγοράσει αυτό. Ενώ το Control, το θεωρώ παρα πολύ καλο, ασχετως άμα η Jesse δεν έλεγε και πολλά σαν χαρακτήρας.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό συμβαίνει λόγω woke κουλτούρας. Είναι η νέα πραγματικότητα και την εφαρμόζουν όλα τα studios(Games/Hollywood κλπ).

Αν είναι καλογραμμένος ο χαρακτήρας(Saga Anderson) δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα. Αν κάποιον τον ενοχλεί πολύ όλο αυτό μάλλον πρέπει να αλλάξει χόμπι γιατί δεν προβλέπεται να αλλάξουν τακτική οι εταιρείες.

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.

Και δεν υπάρχει και λόγος να το κάνουν αυτό οι εταιρείες. Οι woke-αδες δεν είναι gamers, δεν θα αγοράσουν games έτσι και αλλιώς, απλώς κάνουν φασαρία. Ένας gamer θα αγοράσει ένα game αν είναι καλό ότι και να λένε οι woke-αδες. Τρανό παράδειγμα το Black Myth.

Δημοσ.

Είπαμε γουστάρουμε τα mindfuck games αλλά όλα έχουν και κάποιο όριο. Ανάθεμα και αν βγάζει κάποιος άκρη πλέον με τα story των παιχνιδιών τους. 

  • Like 6
Δημοσ.
10 ώρες πριν, liakinen είπε

Είπαμε γουστάρουμε τα mindfuck games αλλά όλα έχουν και κάποιο όριο. Ανάθεμα και αν βγάζει κάποιος άκρη πλέον με τα story των παιχνιδιών τους. 

Κοίτα είναι αρκετά αντικειμενικό το θέμα αλλά θεωρώ ότι τα παιχνίδια της remedy από το Alan wake και μετά (δεν έχω παίξει τα max Payne) έχουν στόχο συγκεκριμένο κοινό. Απλά προσπαθούν να το κάνουν όσο πιο φιλικό γίνεται για τον μέσο gamer. Εγώ που γουστάρω horror και υπερφυσικά μου αρέσουν πολύ αν και θεωρώ ότι τα dlc του aw2 είναι ένα κλικ πιο δύσκολο να αρέσουν σε κάποιον λόγο ακόμα περισσότερο περίπλοκου story telling.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Nik1239 είπε

Κοίτα είναι αρκετά αντικειμενικό το θέμα αλλά θεωρώ ότι τα παιχνίδια της remedy από το Alan wake και μετά (δεν έχω παίξει τα max Payne) έχουν στόχο συγκεκριμένο κοινό. Απλά προσπαθούν να το κάνουν όσο πιο φιλικό γίνεται για τον μέσο gamer. Εγώ που γουστάρω horror και υπερφυσικά μου αρέσουν πολύ αν και θεωρώ ότι τα dlc του aw2 είναι ένα κλικ πιο δύσκολο να αρέσουν σε κάποιον λόγο ακόμα περισσότερο περίπλοκου story telling.

Έγραψα το παραπάνω εγώ που είμαι λάτρης του είδους φαντάσου. Το πρώτο AW το θεωρώ αριστούργημα (Story - Setting - ατμόσφαιρα κτλ). Είχε και επιρροές από Twin Peaks & Twilight Zone που το ανέβαζαν ακόμα περισσότερο για μένα. Τα Max Payne είναι διαφορετικά παιχνίδια, Casual αλλά εξαιρετικά (τα δύο πρώτα, το τρίτο δεν είναι MP απλά έχει το όνομα). Όλα τα παιχνίδια τους είναι του γούστου μου απλά θεωρώ ότι έχουν αρχίσει να ξεφεύγουν ιδιαίτερα με την απόφαση τους να συνδέσουν τους κόσμους τους. 

Το Control όταν το ξεκίνησα στα πρώτα λεπτά στην εισαγωγή λέω όπα αυτό το παιχνίδι είναι για μένα. Ο συνδυασμός όμως του metroidvania στυλ με τα μπρος πίσω, τους respawn enemies, τα δωμάτια με τα δεκάδες documents, τα τρομερά δύσκολα puzzle και το φεύγα σενάριο με έκανε όταν το τελείωσα μαζί με τα Dlc να ξέχασω σχεδόν τι ακριβώς έκανα στο παιχνίδι (ποιος ήταν ο εχθρός). Τώρα που έχει περάσει και καιρός πραγματικά δεν θυμάμαι σχεδόν τίποτα. 

Το mindfuck για μένα θέλει linear παιχνίδι και όπως έγραψα να υπάρχουν και κάποια όρια. Καλό το κάψιμο αλλά μην το κάνουμε και κάρβουνο 😋

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 5
Δημοσ.

Εγώ πάλι το θυμάμαι το Control, αλλα το έχω παίξει τρεις φορες. Δεν έχετε άδικο ότι χάνεται το νόημα άμα δεν σου μένει τίποτα λόγο πολυπλοκότητας, αλλα δεν είναι κακό imho να έχουμε ελάχιστα games που χρειάζονται προσοχή, η πολλαπλά playthrough για να καταλάβεις πλήρως το story.

  • Like 5
Δημοσ.
12 hours ago, liakinen said:

Έγραψα το παραπάνω εγώ που είμαι λάτρης του είδους φαντάσου. Το πρώτο AW το θεωρώ αριστούργημα (Story - Setting - ατμόσφαιρα κτλ). Είχε και επιρροές από Twin Peaks & Twilight Zone που το ανέβαζαν ακόμα περισσότερο για μένα. Τα Max Payne είναι διαφορετικά παιχνίδια, Casual αλλά εξαιρετικά (τα δύο πρώτα, το τρίτο δεν είναι MP απλά έχει το όνομα). Όλα τα παιχνίδια τους είναι του γούστου μου απλά θεωρώ ότι έχουν αρχίσει να ξεφεύγουν ιδιαίτερα με την απόφαση τους να συνδέσουν τους κόσμους τους. 

Το Control όταν το ξεκίνησα στα πρώτα λεπτά στην εισαγωγή λέω όπα αυτό το παιχνίδι είναι για μένα. Ο συνδυασμός όμως του metroidvania στυλ με τα μπρος πίσω, τους respawn enemies, τα δωμάτια με τα δεκάδες documents, τα τρομερά δύσκολα puzzle και το φεύγα σενάριο με έκανε όταν το τελείωσα μαζί με τα Dlc να ξέχασω σχεδόν τι ακριβώς έκανα στο παιχνίδι (ποιος ήταν ο εχθρός). Τώρα που έχει περάσει και καιρός πραγματικά δεν θυμάμαι σχεδόν τίποτα. 

Το mindfuck για μένα θέλει linear παιχνίδι και όπως έγραψα να υπάρχουν και κάποια όρια. Καλό το κάψιμο αλλά μην το κάνουμε και κάρβουνο 😋

Η αλήθεια είναι οτι και τα Max Payne είχαν και..."ψυχολογικό/ψυχοσυνθετικό" κομμάτι μέσα αλλά οντως επικεντρωνανε στο πιστολιηδι

Δημοσ.

@scorpion8283

Τα άλλα τους παιχνίδια σε σχέση με τα Max Payne είναι σαν να έγραψε το story τους ο David Lynch ενώ έχει πάρει ένα κουβά ναρκωτικά 😋

Τώρα μας μένει να συνδέσουν και τα Max Payne με το Universe του Control και να κάνει ο εγκέφαλος μας Tilt! 😁

  • Haha 3
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Νεο μεγαλο patch

https://www.alanwake.com/story/alan-wake-2-update-notes/

Spoiler

Improvements and additions 

[The Lake House] Added collectibles from The Lake House to Saga’s Mind Place, when the expansion is played as part of the main campaign. 

[Night Springs] The Night Springs theme is now available in the Writer’s Room after finishing any Night Springs chapter as part of the main campaign. 

It is now less frustrating to deal with the “Thrower” enemies. They move around a bit less frequently, and they take longer to teleport after receiving damage. 

[Motion Controls] Improved Gyro controls and interaction with stick input. Increased maximum available sensitivity in the options menu from 4x to 20x (for those of you that are, or could be, surgeons)  

Fixes 

[PS5 Pro] Fixed missing Performance LSAO data. (Shadows went missing when swapping from Quality to Performance mode, smh) 

[Night Springs] Fixed an issue where a Night Springs episode would not be available in the main campaign after loading a nearby save. 

[Deluxe Edition] Alan’s hair now gets messier, and when using the Classic Outfit, it gets properly soaked. He also remembered to put on his wedding ring. 

[Final Draft] Fixed some Alice photos that were sometimes not available. 

[Final Draft] Fixed a manuscript page in Return 6 that sometimes could not get picked up. 

Fixed some map markers persisting after interaction. 

Fixed Sheriff Stash that could not be opened in Initiation 5. 

Fixed (fingers crossed) the unobtainable Pat Maine radio shows. Good radio lives forever. 

Fixed a Return 1 manuscript page that was unavailable in the Mind Place. 

Fixed a key item in Return 3 that could be picked up too early and could lead into a soft lock. 

Fixed some objectives (“Investigate the previously flooded area”) not clearing up properly. 

Scratch will no longer get stuck behind the microphone stand in Return 08.  

Fixed some localization issues across several langu

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...