Προς το περιεχόμενο

Alan Wake 2 [PC]☕


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Δηλαδή να αποδεχτούμε να πληρώνουμε τα ίδια λεφτά για λιγότερα πράγματα?! Όχι φιλε μου, δεν θα έπρεπε να υποστηρίζουμε anti-consumer corporate τακτικές.

Στις ταινίες και στη μουσική τα αποδέχτηκες όμως;

 

1 ώρα πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Aμα δεν κάνω λάθος οι τιμές των exclusives στο Epic Store πάντα ήταν πιο χαμηλές.

Στις κονσόλες κοστίζει 60€ ενώ άνετα θα μπορούσαν να το έχουν 80€ 

  • Απαντ. 702
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Για την ιστορια, η THQ Nordic ειχε ανακοινωσει 9 μηνες πριν πριν οτι ενδιαφερεται να κυκλοφορησει physical εκδοση του Alan Wake 2.

https://www.thegamer.com/thq-nordic-may-publish-alan-wake-2-on-physical/

Δυστηχως δεν υπαρχουν νεωτερα επι του ζητηματος. Σιγουρα ομως ενδιαφερομαι, θα κανει και παρεα μαζι με την Alan Wake 1 Limited Edition στο ραφι μου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Nik1239 είπε

Στις ταινίες και στη μουσική τα αποδέχτηκες όμως;

Στις κονσόλες κοστίζει 60€ ενώ άνετα θα μπορούσαν να το έχουν 80€ 

Σε gaming forum είμαστε και δεν μιλάμε για συνδρομές. Με 10 euro έχεις άπειρες ταινίες πια. Για μουσική δεν έχω ιδέα. Stay on topic.

Κοστίζει το ίδιο με αλλα games που έχουν παρόμοιο κόστος παραγωγής. Το Helldivers 2 κόστισε αν όχι το ίδιο, περισσότερο και είναι πιο φτηνό και έχει και physical.

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
Δημοσ.
21 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Υπάρχουν πολλά video για το θέμα. Το digital δεν σου "ανήκει". Δεν μπορείς να κανεις μεταπώληση, αλλα αυτό ισχύει για consoles. Πολλοί το θέλουν για την συλλογή τους. Για μένα το θέμα είναι η απληστία που πάνε για maximum κέρδος και οι εκδόσεις τύπου Baldur's Gate 3 εδώ και καιρό σπανίζουν. Στο reddit έχει ποσα threads για αυτό το game που παραπονιούνται για την έλλειψη physical.

Αφού ρε μαν δεν υπάρχει ο ορισμός του physical πλέον. Έχεις ένα κουτί και ένα κλειδί που το ενεργοποιείς digitally.

Για ποιο physical μιλάμε; Στο 2000 είμαστε; Δεν υπάρχει physical, χρόνια τώρα. Ψευδαίσθηση είναι και μόνο για συλλεκτικούς σκοπούς

 

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, tommybertsen είπε

Αφού ρε μαν δεν υπάρχει ο ορισμός του physical πλέον. Έχεις ένα κουτί και ένα κλειδί που το ενεργοποιείς digitally.

Για ποιο physical μιλάμε; Στο 2000 είμαστε; Δεν υπάρχει physical, χρόνια τώρα. Ψευδαίσθηση είναι και μόνο για συλλεκτικούς σκοπούς.

Πηγες πολύ πίσω, από 2010 και μετά άρχιζαν να σπανίζουν οι σωστές physical, στο pc, το οποιο κάπως το καταλαβαίνω λόγο bluray, γιατί στις κονσόλες μια χαρά ζουν και βασιλεύουν οι physical.

Δημοσ.

Δηλαδή αν έχω PS5 Disc μπορώ να αγοράσω physical και μετά να το πουλήσω σε κάποιον ας πούμε στη μισή τιμή και θα μπορεί να παίξει και αυτός κανονικά; Δεν συνδέεται με τον λογαριασμό μου το game;

Δημοσ.
2 hours ago, tommybertsen said:

Αφού ρε μαν δεν υπάρχει ο ορισμός του physical πλέον. Έχεις ένα κουτί και ένα κλειδί που το ενεργοποιείς digitally.

Για ποιο physical μιλάμε; Στο 2000 είμαστε; Δεν υπάρχει physical, χρόνια τώρα. Ψευδαίσθηση είναι και μόνο για συλλεκτικούς σκοπούς

Υπαρχουν ακομα παιχνιδια σε "αναλογικη" μορφη, παντα με δισκακια. Ειναι κυριως παραγωγες απο μικροτερες η ανεξαρτητες εταιρειες, αλλα οχι αποκλειστικα.

Ειδα πριν λιγους μηνες διαφορες νεες κυκλοφοριες σε δισκακια προς πωληση και στην Ελλαδα. Το οτι εχουν μειωθει σε τεραστιο βαθμο δεν τα κανει ανυπαρκτα, ουτε φυσικα θα πρεπει να εξαφανιστουν ως ενοια.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Στο pc τα physical έχουν αντικατασταθεί με το gog και με (λιγα) παιχνίδια που δεν έχουν drm στο steam . Π.χ τα παιχνίδια της cdpr και της larian

Δημοσ.

Μιλάμε στο νήμα του AW2, σε triple A title δηλαδή. Δεν νομίζω πως οι μικρές παραγωγές είναι relevant, αλλά κατανοώ ότι υπάρχουν.

Καταλαβαίνω. Δηλαδή πχ μπορείς να'χεις ένα physical copy του cyberpunk (το οποίο είναι 100+GB) και να το παίξεις "offline" και να είσαι ο κάτοχός του αν πχ κατεβάσει τα ρολά το GOG. Όμως για patches etc, πάλι χρειάζεται το online κομμάτι, έστω και σε DRM free game. Πάλι είσαι digitally bound κατά μία έννοια. Δεν το αποφεύγεις με τίποτα.

Συν τοις άλλοις, το πρόβλημα το επόμενο, είναι οι περιορισμοί απ'τα οπτικά μέσα. Δεν τα σκεφτόμασταν αυτά 15-20 χρόνια πριν, προφανώς. Ήταν τα μόνα μέσα. 
Προσωπικά ενώ ήμουν φουλ του physical copy, πλέον δεν είμαι. Δεν παίρνεις την ωραιότατη κούτα με το manual-εγκυκλοπαίδεια αλλά και τα καλούδια στην μία και μοναδική έκδοση ενός game. Παίρνεις ένα console-like κουτάκι, με μερικές σελίδες σαν εγχειρίδιο (στην καλύτερη) και πολλές φορές ούτε καν δίσκο - και όταν παίρνεις είναι ο μπούσουλας για να μπεις να κατεβάσεις το παιχνίδι απ'την αντίστοιχη εταιρεία (σιχάθηκα μετά την αγορά του Titanfall 2 -έχω να λέω πως έχω το δισκάκι πάντως 😛 όπου και αν η εταιρεία κατεβάσει ρολά, εγώ πάλι με το δισκάκι θα μείνω, χωρίς να μπορώ να το κάνω κάτι).

Αυτή είναι η εμπειρία μου από physical copies triple A παιχνιδιών. Δεν μιλώ για παιχνίδια που χωράνε σε ένα ..DVD. Μιλώ για μεγάλους τίτλους. Η έννοια physical copy, για αυτούς (τους περισσότερους, αν όχι όλους), έχει εξαφανιστεί. Πουθενά δεν είπα ότι πρέπει να εξαφανιστούν, όμως έχει (σχεδόν) συμβεί. Χρόνια τώρα. Απλά οδηγούμαστε από συναισθηματισμούς και τους θέλουμε πίσω.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, tommybertsen είπε

Απλά οδηγούμαστε από συναισθηματισμούς και τους θέλουμε πίσω.

Απλά συνηθίσαμε και κάποιοι βολεύτηκαν, ειδικά όταν βρίσκεις keys στα μισά λεφτά. Εάν δεν αγοράζαμε digital, μια χαρά θα υπήρχε physical, ακόμα και με key μονο μέσα, αλλα θα είχε όλα τα καλούδια. Το τελευταίο game που αγόρασα και ήταν έτσι, άμα θυμάμαι καλά ήταν το Elden Ring, no disk, αλλα μπόλικα πραγματουδια. Oh well. :)

1 ώρα πριν, just_a_dude είπε

Δηλαδή αν έχω PS5 Disc μπορώ να αγοράσω physical και μετά να το πουλήσω σε κάποιον ας πούμε στη μισή τιμή και θα μπορεί να παίξει και αυτός κανονικά; Δεν συνδέεται με τον λογαριασμό μου το game;

Δεν έχεις πατήσει ποτε στις αγγελίες έτσι?! :P Ναι dude, φυσικά και μπορείς και όχι δεν συνδέεται στο account σου, μονο τα digital games.

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, just_a_dude είπε

Δηλαδή αν έχω PS5 Disc μπορώ να αγοράσω physical και μετά να το πουλήσω σε κάποιον ας πούμε στη μισή τιμή και θα μπορεί να παίξει και αυτός κανονικά; Δεν συνδέεται με τον λογαριασμό μου το game;

Ναι μπορείς.

Έτσι κάνουμε στις κονσόλες γενικά.

Το drm check γίνεται στο δισκάκι. Δεν έχει κάποιο serial number μέσα. Εκτός από τπτ extra αν δίνει που έχει το SN να το κάνεις redeem στο account σου. Γι'αυτό λέει με χίλια να έχεις κονσόλα με δίσκο για να αγοράζεις μεταχειρισμένα πάρα πολύ φτηνά και πολύ γρήγορα σχετικά με την ημερομηνία κυκλοφορίας ενός παιχνιδιού.

  • Like 1
Δημοσ.
2 hours ago, tommybertsen said:

Μιλάμε στο νήμα του AW2, σε triple A title δηλαδή. Δεν νομίζω πως οι μικρές παραγωγές είναι relevant, αλλά κατανοώ ότι υπάρχουν.

Καταλαβαίνω. Δηλαδή πχ μπορείς να'χεις ένα physical copy του cyberpunk (το οποίο είναι 100+GB) και να το παίξεις "offline" και να είσαι ο κάτοχός του αν πχ κατεβάσει τα ρολά το GOG. Όμως για patches etc, πάλι χρειάζεται το online κομμάτι, έστω και σε DRM free game. Πάλι είσαι digitally bound κατά μία έννοια. Δεν το αποφεύγεις με τίποτα.

Συν τοις άλλοις, το πρόβλημα το επόμενο, είναι οι περιορισμοί απ'τα οπτικά μέσα. Δεν τα σκεφτόμασταν αυτά 15-20 χρόνια πριν, προφανώς. Ήταν τα μόνα μέσα. 
Προσωπικά ενώ ήμουν φουλ του physical copy, πλέον δεν είμαι. Δεν παίρνεις την ωραιότατη κούτα με το manual-εγκυκλοπαίδεια αλλά και τα καλούδια στην μία και μοναδική έκδοση ενός game. Παίρνεις ένα console-like κουτάκι, με μερικές σελίδες σαν εγχειρίδιο (στην καλύτερη) και πολλές φορές ούτε καν δίσκο - και όταν παίρνεις είναι ο μπούσουλας για να μπεις να κατεβάσεις το παιχνίδι απ'την αντίστοιχη εταιρεία (σιχάθηκα μετά την αγορά του Titanfall 2 -έχω να λέω πως έχω το δισκάκι πάντως 😛 όπου και αν η εταιρεία κατεβάσει ρολά, εγώ πάλι με το δισκάκι θα μείνω, χωρίς να μπορώ να το κάνω κάτι).

Αυτή είναι η εμπειρία μου από physical copies triple A παιχνιδιών. Δεν μιλώ για παιχνίδια που χωράνε σε ένα ..DVD. Μιλώ για μεγάλους τίτλους. Η έννοια physical copy, για αυτούς (τους περισσότερους, αν όχι όλους), έχει εξαφανιστεί. Πουθενά δεν είπα ότι πρέπει να εξαφανιστούν, όμως έχει (σχεδόν) συμβεί. Χρόνια τώρα. Απλά οδηγούμαστε από συναισθηματισμούς και τους θέλουμε πίσω.

Υφιστανται κυκλοφοριες και απο μικροτερες / ανεξαρτητες εταιρειες, και απο μεγαλυτερες.

Το Ghostwire: Tokyo εχει φυσικη εκδοση, αν και υβριδικη.

"Κανονικες" εκδοσεις μπορουν να υπαρξουν σε πολλα DVD, η σε 1-2 blu ray. Καποιοι ετσι ξεραμε την κατασταση με τις δισκετες οπου καποια παιχνιδια ειχαν και πολλες δισκετες, οπως το Beneath a Steel Sky με 15 (!!!).

Οντως ειναι παρα πολυ βολικα τα ψηφιακα παιχνιδια για πολλους λογους, δεν σου ανηκουν ομως. Αυτο ειναι και το διαχρονικο προβλημα. Εαν αποφασισει η εταιρεια, να αποσυρει η να σου αφαιρεσει ενα παιχνιδι, θα το κανει αφου αυτες οι υπηρεσιες εχουν στους κανονισμους τους οτι διατηρουν το δικαιωμα για κατι τετοιο.

Δεν αγοραζεις κανενα ψηφιακο παιχνιδι. Πληρωνεις το δικαιωμα της χρησης του συμφωνα με το EULA. Υπαρχουν ηδη παραδειγματα και δεν φαινεται η ΕΕ να προχωρα σε αλλαγες, θετικες εστω.

Το αντιθετο μαλιστα..
https://en.wikipedia.org/wiki/You'll_own_nothing_and_be_happy

 

 

Δημοσ.

Δεν καταλάβατε. Δεν διαφωνώ με το θέμα "αγοράς" και όλα τα παρελκόμενα του digitalization.

Μα ζούμε στο 2024. Δε γίνεται να συζητάμε για εγγραφή σε drive SSD, από οπτικό δίσκο με "ταχύτητες 12Χ" και τέτοια πράγματα. Στο 2024. Με συγχωρείς αλλά οι οπτικοί δίσκοι έχουν γίνει dump από μένα. Θα μπορούσαν να κυκλοφορούν το εκάστοτε game σε USB stick, αλλά το κόστος θα ήταν δυσανάλογο.

Κι εγώ στην εποχή με τις δισκέτες μεγάλωσα (12 δισκέτες τα Windows 3.11), με αυτές συνήθισα και πρώτη φορά όταν αντί για MS-DOS , είδα απευθείας login σε windows, ξενέρωσα. 
Έτσι ήξερα κι εγώ την κατάσταση. Κάποιοι ακόμη θέλουν Windows xp και 7. Ε πως να το κάνουμε, έτσι είναι και με τα games. Πόσα games που είναι από "indie" devs θα βγούνε σε φυσική κόπια; Πόσα σας ενδιαφέρουν και πόσα θα αγοράζατε; Πόσα ανεξάρτητων developers βγάζουν τα λεφτά τους απ'τις φυσικές κόπιες; Πόσα υπάρχουν που δεν είναι καθόλου digitalized? Μόνο το GOG παραδέχομαι στο θέμα digital. Ανά πάσα στιγμή έχεις τα αρχεία εγκατάστασης στον υπολογιστή σου. Αν θες έχεις τον Client (απ'όσο ξέρω).

Ξαναρωτώ όμως, πέρα απ'το vanilla game, patches κλπ πως παίρνεις αν όχι διαδικτυακά, σε αυτά τα games από ανεξάρτητους/μικρότερους devs; Γιατί ζούμε και στην άλλη εποχή, όπου το vanilla game δεν αρκεί (αυτό, ούτε εγώ το μπορώ να σου πω την αλήθεια. Το παιχνίδι στου οποίου το thread συζητάμε, πόσα patch χρειάστηκε; ). 

Αυτά, νομίζω οριακά είμαστε offtopic πλέον ^_^ 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε παιδιά, γιατί γεμίζετε με ό,τι να'ναι γενικές συζητήσεις σε πολλά θέματα;

Δεν το καταλαβαίνω, υπάρχει γενική συζήτηση να πείτε σε εκείνη τέτοιου είδους σχόλια. Παντού off-topic ρε φίλε πια..έλεος.

 

Δεν λέω, καλή συζήτηση (σε σχέση με πολλές τοξικές καφρίλες που διαβάζω σε διάφορα άλλα νήματα θεμάτων) αλλά σεβαστείτε τα αρχικά θέματα.

Επεξ/σία από spanian
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, tommybertsen είπε

Δεν καταλάβατε. Δεν διαφωνώ με το θέμα "αγοράς" και όλα τα παρελκόμενα του digitalization.

Μα ζούμε στο 2024. Δε γίνεται να συζητάμε για εγγραφή σε drive SSD, από οπτικό δίσκο με "ταχύτητες 12Χ" και τέτοια πράγματα. Στο 2024. Με συγχωρείς αλλά οι οπτικοί δίσκοι έχουν γίνει dump από μένα. Θα μπορούσαν να κυκλοφορούν το εκάστοτε game σε USB stick, αλλά το κόστος θα ήταν δυσανάλογο.

Κι εγώ στην εποχή με τις δισκέτες μεγάλωσα (12 δισκέτες τα Windows 3.11), με αυτές συνήθισα και πρώτη φορά όταν αντί για MS-DOS , είδα απευθείας login σε windows, ξενέρωσα. 
Έτσι ήξερα κι εγώ την κατάσταση. Κάποιοι ακόμη θέλουν Windows xp και 7. Ε πως να το κάνουμε, έτσι είναι και με τα games. Πόσα games που είναι από "indie" devs θα βγούνε σε φυσική κόπια; Πόσα σας ενδιαφέρουν και πόσα θα αγοράζατε; Πόσα ανεξάρτητων developers βγάζουν τα λεφτά τους απ'τις φυσικές κόπιες; Πόσα υπάρχουν που δεν είναι καθόλου digitalized? Μόνο το GOG παραδέχομαι στο θέμα digital. Ανά πάσα στιγμή έχεις τα αρχεία εγκατάστασης στον υπολογιστή σου. Αν θες έχεις τον Client (απ'όσο ξέρω).

Ξαναρωτώ όμως, πέρα απ'το vanilla game, patches κλπ πως παίρνεις αν όχι διαδικτυακά, σε αυτά τα games από ανεξάρτητους/μικρότερους devs; Γιατί ζούμε και στην άλλη εποχή, όπου το vanilla game δεν αρκεί (αυτό, ούτε εγώ το μπορώ να σου πω την αλήθεια. Το παιχνίδι στου οποίου το thread συζητάμε, πόσα patch χρειάστηκε; ). 

Αυτά, νομίζω οριακά είμαστε offtopic πλέον ^_^ 

Day one fully playable ηταν το παιχνιδι. Βελτιωσεις εγιναν με τα patches που ακολουθησαν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...