Προς το περιεχόμενο

Alan Wake 2 [PC]☕


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 702
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, kanesaxo είπε

θα το δοκιμασω, δυστυχως δεν εχω μεγάλο ssd. 

Θα επανέλθω.

Η μετακίνηση παιχνιδιών σε διαφορετικούς δίσκους στο EGS χρειάζεται διαδικασία.
Κοίτα κάποιο οδηγό πριν το επιχειρήσεις. (πχ: https://www.partitionwizard.com/partitionmanager/change-epic-games-install-location.html )

Οι "optimized" ρυθμίσεις της nvidia δεν είναι πάντα οι καλύτερες. Αν έχει ενεργό το Path Tracing χρειάζεσαι DLSS:Performance και ας είσαι σε 1080p ανάλυση. Στο dynamic texture streaming ο SSD σίγουρα θα βοηθήσει.

Επεξ/σία από aki
Δημοσ.

Το τελείωσα και 'γω. Κάποια πράγματα μου άρεσαν, κάποια δεν μου άρεσαν.

Τι μου άρεσε:

Ατμόσφαιρα/γραφικά: Εννοείται ότι έκαναν καταπληκτική δουλειά εδώ, ειδικά μέσα στο δάσος ήταν απίστευτο. Κυριολεκτικά σε έβαζε μέσα στον κόσμο του.

Voice actors: Όλοι τους πολύ καλοί, ενδιαφέρον χαρακτήρες οι Illmo/Jaako ενώ ο James Mccaffrey με έκανε να θέλω να παίξω τα Max Payne ξανά.

Σύνδεση χαρακτήρων με άλλα παιχνίδια: Ενδιαφέρον το πως θα συνδέσουν συγκεκριμένους χαρακτήρες, όπως ο Janitor(Ahti) που εμφανίζεται και στο Control ή ο πρωταγωνιστής του Quantum Break που εδώ έχει τον ρόλο του Σερίφη.

Γρίφοι: Έξυπνα puzzles πολύ καλύτερα από τα αντίστοιχα των RE games που θέλουν σκέψη για να λυθούν κάποιες φορές και δεν στα δίνει έτοιμα στο χέρι.

Linear gameplay: Το βάζω στα θετικά γιατί προσωπικά με έχει κουράσει το open-wordιλίκι και θέλω περισσότερα τέτοια παιχνίδια που δεν κουράζουν με 1 εκατομμύριο objectives σε ένα τεράστιο map.

Performance: Από επιδόσεις μια χαρά, με ελάχιστα traversal stutters εδώ κι εκεί ενώ η υποστήριξη για DLSS/FG έκανε το παιχνίδι playable με όλα τα ''bells & Whistles'' χωρίς artifacts κλπ. Κάποιο θεματάκι έχει με το texture streaming και κάποιες φορές αργεί λίγο να εμφανίσει τα textures(Όταν κάνεις εναλλαγή Mind Place - Actual Game).

Τι δεν μου άρεσε:

Gameplay: Δεν λέει απολύτως τίποτα. Ένα walking simulator με κάποιες ελάχιστες μάχες εδώ κι εκεί χωρίς powers κλπ, ναι οκ υποτίθεται είναι πιο προσγειωμένο αλλά καλομάθαμε με τα Control, Quantum Break και εδώ σε χαλάει. Πήραν ακριβώς το στυλάκι των Resident Evil(Περπάτημα και δήθεν τρέξιμο ενώ κινδυνεύει η ζωή σου).

Πρωταγωνιστής: Πρωταγωνιστικό ρόλο έχει κυρίως η Saga Anderson παρά ο Alan Wake, δεν είναι όσο άσχημα περίμενα τα πράγματα(Δηλαδή να μην παίζεις σχεδόν καθόλου ως Alan Wake) αλλά κάνει μπαμ ότι το ''focus'' είναι η Saga παρά ο Wake αφού τον δείχνουν ως ''χαζό'' που τα 'χει χαμένα και δεν ξέρει τι του γίνεται.

Story: Δεν τρελάθηκα με το story, πιο πολύ με κρατούσε η φοβερή ατμόσφαιρα του παιχνιδιού παρά το story που είναι αρκετά μπερδεμένο και αν αργήσει να βγει το επόμενο παιχνίδι τους θα έχουμε ξεχάσει τα πάντα.

Ποικιλία εχθρών: Ανύπαρκτη ποικιλία εχθρών, τα ίδια και τα ίδια στα ελάχιστα fights που έχει το παιχνίδι.

Jump scares: Ανόητα jump scares που είναι περισσότερο για να πάθεις επιληψία παρά για να τρομάξεις.

 

Γενικά του δίνω ένα 7.5/10 λόγω ατμόσφαιρας/γραφικών/voice acting, αλλιώς δεν θα έπαιρνε πάνω από 6 γιατί από gameplay όπως είπα το θεωρώ walking simulator με μια ιστορία που εξελίσσεται.

Σε αναμονή για το Max Payne remake να θυμηθούμε τα παλιά καλά και να δούμε αν θα το συνδέσουν με το Remedy Universe αν και χλωμό μιας και το IP ανήκει στην Rockstar. Βέβαια ο Alex Casey είναι ο χαρακτήρας του Max Payne σε εκείνα τα παιχνίδια.

  • Like 4
  • Thanks 1
  • Sad 1
Δημοσ.

Δεν το έχω τερματίσει ακόμα(λίγο μετά την αναμέτρηση με τον Scratch), αλλά μετά από ~30 ώρες σε τέρμα δυσκολία βλέπω ότι έχει το πιο έντονο και ποιοτικό gameplay όλων των σχετικών Remedy games(συμπεριλαμβανομένου του Control). Νιώθεις πραγματική απειλή σε κάθε αναμέτρηση(όπως και στα RE) και δεν γλιτώνεις πάντα με ένα απλό dodge όπως στο πρώτο AW.

Κορυφαίο είναι επίσης σε σκηνοθεσία-παρουσίαση-mechanics.Το μόνο που μου την σπάει είναι τα αδιάκοπα respawn random εχθρών κάθε φορά που κάνεις το λάθος να ξαναπεράσεις από περιοχή του χάρτη επειδή έχασες κάποια λεπτομέρεια ή τον δρόμο σου. Λίγα λάθος βήματα αρκούν για να βρεθείς με το μισό ammo και φτου ξανά Load από το τελευταίο save. 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Τι δεν μου άρεσε:

Gameplay: Δεν λέει απολύτως τίποτα. Ένα walking simulator με κάποιες ελάχιστες μάχες εδώ κι εκεί χωρίς powers κλπ, ναι οκ υποτίθεται είναι πιο προσγειωμένο αλλά καλομάθαμε με τα Control, Quantum Break και εδώ σε χαλάει. Πήραν ακριβώς το στυλάκι των Resident Evil(Περπάτημα και δήθεν τρέξιμο ενώ κινδυνεύει η ζωή σου).

 

 

1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

Δεν το έχω τερματίσει ακόμα(λίγο μετά την αναμέτρηση με τον Scratch), αλλά μετά από ~30 ώρες σε τέρμα δυσκολία βλέπω ότι έχει το πιο έντονο και ποιοτικό gameplay όλων των σχετικών Remedy games(συμπεριλαμβανομένου του Control). Νιώθεις πραγματική απειλή σε κάθε αναμέτρηση(όπως και στα RE) και δεν γλιτώνεις πάντα με ένα απλό dodge όπως στο πρώτο AW.

δυο διαφορετικές απόψεις για το gameplay που αποδεικνυεται περιτρανα το περι ορεξεως και οτι δεν υπαρχει σωστο και λαθος.

  • Like 3
Δημοσ.

Το gameplay είναι light survival με γήινες δυνάμεις, δεν έχει κάτι σε superpower, ούτε 20 διαφορετικά όπλα κτλ. και όντως δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, αλλά νομίζω είναι εντάξει για το dark φιλοσοφικό concept του παιχνιδιού, εμπνευσμένο κυρίως από twin peaks.

Τα άκυρα jump scares για έμενα είναι το πιο turn off κομμάτι του παιχνιδιού, δεν μπορείς να μου πετάς άκυρα ηχητικά με "τρομακτικές εικόνες" για να τρομάξω, αλλά να φροντίζεις σχεδόν πάντα να με προειδοποιείς για εχθρούς που έχουν spawnαρει στην περιοχή, οπότε δεν θεωρώ ότι είναι horror game, τα jump scares ήταν αχρείαστα εντελώς.

  • Like 1
Δημοσ.

Τα Jump Scares, με καλύτερο κατ' εμέ αυτό της Cynthia όταν την πρωτοβλέπεις στην "γήινη" και ακίνδυνη μορφή της, είναι περισσότερο στοιχείο ατμοσφαιρικότητας-σκηνοθεσίας και όχι τόσο τρόμου. Δύσκολα τρομάζεις άλλωστε με mindf@ck σενάρια φαντασίας. 

Το gameplay ξεφεύγει από την COD λογική του Control και Quantum break και τείνει στο-επιτυχημένο- survival horror. Με απλά λόγια θέλει κάποιον προγραμματισμό και συνδυασμό όπλων για οικονομία. Στον οίκο ευγηρίας π.χ. περνώντας από το έναν δωμάτιο στο άλλο προσπαθείς να μαντέψεις τι θα παρουσιαστεί και πώς θα το αντιμετωπίσεις. Αν χρειάζεται flare, αν είναι προτιμότερο να ρίξεις πρώτα μια εύφλεκτη φιάλη στο κέντρο ενός στενού διαδρόμου κλπ. Δεν υπάρχουν αυτά στο πρώτο AW. Πάντα για highest difficulty λέμε τώρα. Όχι να το κάνεις εσύ COD και μετά να το βαρεθείς. Ουκ ολίγες φορές κυκλώνεσαι ή σε πιάνει πανικός από αφηνιασμένους taken που έρχονται καρφί πάνω σου ενώ μόλις έχεις αδειάσει γεμιστήρα.

  • Like 1
Δημοσ.
23 ώρες πριν, Sprou είπε

 

δυο διαφορετικές απόψεις για το gameplay που αποδεικνυεται περιτρανα το περι ορεξεως και οτι δεν υπαρχει σωστο και λαθος.

Εννοείται ότι είναι αντικειμενικό το θέμα, όπως σε κάθε τίτλο. Κάποιοι θα ξετρελαθούν, κάποιοι απλά θα το παίξουν για τα γραφικά και κάποιοι θα το προσπεράσουν για τον Χ, Ψ λόγο.

Δημοσ.

Σε διάρκεια πόσο είναι; Με βάση όσους το έχουν παίξει με φυσιολογικά death ας πούμε όχι speed runs και τέρμα easy. Πιάνει το 30ωρο;

Δημοσ.
29 minutes ago, Nik1239 said:

Σε διάρκεια πόσο είναι; Με βάση όσους το έχουν παίξει με φυσιολογικά death ας πούμε όχι speed runs και τέρμα easy. Πιάνει το 30ωρο;

Εκεί γύρω στο 30ωρο μου πηρε να το τελειωσω.

Δημοσ.
21 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Τα Jump Scares, με καλύτερο κατ' εμέ αυτό της Cynthia όταν την πρωτοβλέπεις στην "γήινη" και ακίνδυνη μορφή της, είναι περισσότερο στοιχείο ατμοσφαιρικότητας-σκηνοθεσίας και όχι τόσο τρόμου. Δύσκολα τρομάζεις άλλωστε με mindf@ck σενάρια φαντασίας.

καλά εμένα με γ..σε εκείνο το κομμάτι, άνοιγες πόρτα ΠΑΡΤΑ, περνούσες σε άλλο χώρο ΠΑΡΤΑ.

ΑΣΤΑΔΙΑΛΑ, προσπαθούσα να παίξω και μου έκοβε το αίμα, είχα και δυνατά τον ήχο!

Δημοσ.

33 ώρες στο Xbox - sorry για την παραβίαση του θέματος 😛 
Σίγουρα γίνεται σε λιγότερες, πάντως όχι 15 που λέει ο Καρπάς.

IMG_0364.jpg

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...