xtrmsnpr Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Στις 8/11/2023 στις 11:31 ΠΜ, Zus είπε Είστε εντελώς off topic παίδες. Για το παιχνίδι έχετε να γράψετε κάτι; Ειδάλλως υπάρχει σχετικό νήμα για αποδόσεις gpu. Ακριβώς! Ας πούμε το χω κάνει cancel τελείως το θέμα αυτό εδώ, γιατί πολύ απλά είναι τόσο άκυρη η κουβέντα που χάνω τι θέλω να διαβάσω με τόση guru3d πάρλα. Οπότε ότι θέλω για AW2 το διαβάζω από άλλα φόρουμς. ή εδώ γράψτε παίδες, δε δαγκώνει. Κρατήστε τα θέματα καθαρά! Επεξ/σία 14 Νοεμβρίου 2023 από xtrmsnpr
kostiger Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2023 https://www.eurogamer.net/remedys-sam-lake-answers-your-alan-wake-2-questions-and-more Tο τελειωσα χθες το βραδυ. Η απολυτη δημιουργικη ελευθερια που ειχαν οπως φαινεται οι Φινλανδοι, ωφελησε αφανταστα την αναπτυξη του παιχνιδιου. Παιχνιδι σταθμος, πολυ μακρια απο τις σαπιες νορμες της βιομηχανιας. Ολα βρισκονται εκει για ενα σκοπο, σε αντιθεση με την πλειονοτητα καλοβαθμολογημενων τιτλων που απλα τικαρουν κουτακια και οπου κινεισαι ασκοπα και ανουσια στο χαρτη μεχρι να αναλαβεις την επομενη (πληκτικη κατα κανονα) αποστολη. Βιωματικη πολυεπιπεδη εμπειρια. Και αφηνει πολλες πορτες (και παραθυρα) ανοικτες για τη συνεχιση του συμπαντος. Η καλλιτεχνικη του επιτυχια δε, κατα πασα βεβαιοτητα το εξασφαλιζει. Ισως δεν χρειαστει να περιμενουμε ακομα 13 χρονια για το επομενο. Ημουνα νιος και γερασα.. 9 2
Arkin Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Νεο τεραστιο patch Alan Wake 2 Title Update 12 Release Notes Global Made the player able to push certain movable objects that might block the progress when revisiting combat areas (just walk into them…). Fixed an issue where loading a save game during an enemy grapple would leave the player without movement controls. Fixed an issue related to the Nursery Rhyme doll “Father” disappearing if placed in the wrong location and the player saved their game. Fixed a rare issue where the player could not watch the Drowned video and thus was prevented from getting an Achievement / Trophy. Fixed an issue where auto-aim was not…auto-aiming correctly when Flashlight boosting a submerged Binder enemy. Fixed an issue where Saga couldn’t shoot or damage an enemy hiding in the bushes after throwing a flare at the enemy. Fixed an issue where interrupting a charged shot by quickly selecting another weapon and then re-selecting the crossbow would launch the bolt without player input. Fixed an issue where an Echo wouldn’t reset after the player leaves the area. Fixed an issue where the Dark Veil effect would be missing from Cynthia’s boss fight after reloading a checkpoint. Fixed an issue where the Wake insight at the Caldera Street station didn’t trigger. Fixed an issue where entering the Writer’s Room during an elevator ride played a real number on preserving the correct game state. Fixed premature notifications of Koskela brother’s commercials being available in the Mind Place (Good things come to those who wait.) Fixed Alan climbing next to the ladder when interacting with the ladder while opening a door. Fixed conversation interactions outside the Nursing Home not being consistently visible. After the Summoning boss fight, only Saga can pick up crossbow bolts (sorry, Alan) Improved the zoom function in Dioramas (such as Cultist stashes and Nursery Rhymes) and the Map. Optimized memory use to keep more cold, dead enemy bodies lying on the ground for added realism and spookiness. It is now possible to skip the Alice documentary. Corrected spelling errors. (PC) Made the GPU crash dialog more user-friendly with understandable error messages for non-Remedy engineers and QA. (PC) Fixed switching from full screen to window occasionally resulting in wrong rendering resolution. Performance (PC) Fixed performance and visual issues with Nvidia DLSS Frame Generation enabled when changing from real-time video to 3D rendering. (PlayStation 5 Performance Mode) Optimized performance when aggressively walking stairs up and down in the Nursing Home. (PlayStation 5 Performance Mode) Optimized streaming performance globally but predominantly around the hallways outside of room 666 in the Oceanview Hotel. Animations and visuals Numerous lighting and visual fixes and related improvements. Fixed Alan’s flashlight holstering animations when the writer is in a wounded state. Fixed Alan’s flashlight holstering animation triggering even without having a flashlight. Fixed weapon-switching animations to work correctly when Alan is healing. Fixed an issue where forward running dodge animation was playing for too long. Fixed an issue where interrupting the manuscript pick-up animation by combat can lead Saga to stay in a broken animation state. Audio Added missing localized VO audio for French and Japanese languages. Fixed an issue where in-world videos (including Koskela ads, Wake insight’s, Alice videos, Darling videos, and Yoton Yo video) audio was sometimes out of sync. General audio fixes and improvements. UI Fixed an issue where players could not select the inventory items on the far-right side of their inventory. Prevent the Shoebox from eating away players’ items when they were stacked erroneously. Hacked OCD UI indicators in the Mind Place not clearing their “new” status. Added “Restore to Default” option to the Control Key Customization Tab. Improved the brightness calibration UI. General UI fixes and improvements. Case Board Fixed an issue where Saga could only access the Case Board after Profiling but not via other Mind Place interactions. Improved automatically placing clues for already solved questions to the Case Board. Fixed a wayward Bright Falls station photo being in the distinctly wrong location on the Case Board. Mission Specific INVITATION Hid interactions while dialogue plays around the Nightingale murder site. Fixed a case where Saga is unable to pick up the pistol in the morgue corridor after waiting for a far longer time than we expected. Fixed Nightingale’s profiling with “The heart! Where is it?” not skipping the entire sequence. Reduced chances of Nightingale ruining your day. Made the resourcing more generous for the Nightingale boss fight. OLD GODS Fixed an issue where clearing the Mulligan and Thornton encounter didn’t trigger the end cinematic, thus blocking progress. SCRATCH Fixed an issue where Saga could not communicate the plan to agent Estevez. If you are not in the Bright Falls area, you must come back to trigger progress with the plan. Fixed a case where players could miss a phone call from Tor, preventing getting a missing piece of evidence and thus blocking progress in the mission. Fixed an issue where the conversation with Estevez would drone on after leaving the Sheriff’s Station. SUMMONING Made Alex Casey’s loot drops spicier by having him biased toward two-handed weapon ammo for Saga (“partners to the end”). Fixed a rare issue where a light array would disappear during the Scratch fight upon the player releasing the interaction button. Added more ammo for the mission’s Alan Wake section, making the trek to the parking lot somewhat more bearable. WE SING Fixed an issue with the Plot Board. Επεξ/σία 18 Νοεμβρίου 2023 από Arkin 2
xavier Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2023 το τελειωσα το παιχνιδι σημερα, για μενα ξεκαθαρα το goty μου, που αν και θελω να παιξω μερικα ακομα δε νομιζω να αλλαξω αποψη. τρομερο story telling, πανεμορφο οπτικα, με καταπληκτικη αισθητικη. Το gameplay ενδιαφερον , η εξερευνηση ακομα καλυτερη. Τετοια παιχνιδια ειναι που βαζουν το στανταρ στο gaming. Ισως θα ηθελα να ειναι λιγο περισσοτερο action στο στυλ του 1ου παιχνιδιου αλλα και σιγουρα δεν με χαλασε. Φορος τιμης στο twin peaks και οχι μονο. Μου αρεσει πολυ αυτο το συμπαν που εχει χτισει η remedy απο το control και μετα. Ειμαι πολυ περιεργος για το τι θα κανουν μετα. Θεωρω οτι το aw2 ειναι περισσοτερο κοντα στο control απο οτι στο 1ο, παιχνιδι τουλαχιστον στην ατμοσφαιρα του. 3
kostiger Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Για αυτον ακριβως το λογο ασχοληθηκα παλι με το Alan Wake DLC του Control, αφοτου ολοκληρωσα το Alan Wake 2, το οποιο περιεχει ποικιλες αναφορες στο τελευταιο. Ηταν πολλα στοιχεια ηδη εκει, ικανα να μας προϊδεασουν για οσα θα ακολουθουσαν.. Επεξ/σία 24 Νοεμβρίου 2023 από kostiger 3
Psycho_Warhead Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2023 Ακόμα και το Quantum Break είναι συνδεδεμένο με τα Control και Alan Wake. Άντε να δούμε και το Max Payne πως συνδέεται(Alex Casey).
AntonisKo Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2023 Alan Wake 1 το εχω περάσει μια φορά όταν είχε βγεί, δεν θυμάμαι τίποτα άλλο εκτός απο την σκηνάρα με την συναυλία. Control το έχω κάβα, δεν το έχω ξεκινήσει. Να το περάσω μία πριν το ΑW2?
valantis123 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2023 2 λεπτά πριν, AntonisKo είπε Alan Wake 1 το εχω περάσει μια φορά όταν είχε βγεί, δεν θυμάμαι τίποτα άλλο εκτός απο την σκηνάρα με την συναυλία. Control το έχω κάβα, δεν το έχω ξεκινήσει. Να το περάσω μία πριν το ΑW2? Ε σίγουρα καλύτερα πρώτα το control, ιδανικά με το DLC που συνδέεται πολύ με το Alan wake από όσα έχω διαβάσει εδώ. Το DLC δεν το έχω παίξει ούτε εγώ και σκέφτομαι η να βάλω πάλι το control να παίξω το DLC ή να το δω σε κανα YouTube 1 1
liakinen Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2023 Το Control αν και το σενάριο - setting είναι του γούστου μου, έχει τόσο πέρα δώθε και "μπέρδεμα" που μπορεί να το παίξει κάποιος και σε μία βδομάδα να μην θυμάται, τον κακό της υπόθεσης, το βασικό σκοπό, τον κεντρικό χαρακτήρα κτλ. Όσο για το Dlc έχει καταπληκτικά βίντεο στο YT που εξηγούν πλήρως την υπόθεση του απλά είναι σαν να βλέπεις ταινία (περίπου μιάμιση ώρα). 1 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2023 Αυτά τα "προβληματίζομαι" της Remedy είναι καλά αλλά δεν ξέρω..Από μια ηλικία και μετά σε προβληματίζουν τόσα στη ζωή που δεν θες κι' αλλά "μπερδέματα" από ένα video game. Προτιμώ κάτι σε Quantum Break ή Max Payne πάρα τα Control/Alan Wake.
kanesaxo Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2023 Το αγόρασα κι εγώ πριν δύο ημέρες, δε πρόλαβα να ασχοληθώ πολυ. Έχω παρατηρήσει θέματα και έχω ξενερώσει. Έχω κάτι frame drops, σα να κολλάει το παιχνίδι. Τα ίδια με ήχο. Ανοίγω πχ το χάρτη και άλλες φορές είναι όλος θόλος, άλλοτε όχι. Ενημερωμένοι drivers, εγκατάσταση σε HDD. 5900X3d, 4070, 32GB ram Κάποια ιδέα;
aki Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2023 6 λεπτά πριν, kanesaxo είπε Το αγόρασα κι εγώ πριν δύο ημέρες, δε πρόλαβα να ασχοληθώ πολυ. Έχω παρατηρήσει θέματα και έχω ξενερώσει. Έχω κάτι frame drops, σα να κολλάει το παιχνίδι. Τα ίδια με ήχο. Ανοίγω πχ το χάρτη και άλλες φορές είναι όλος θόλος, άλλοτε όχι. Ενημερωμένοι drivers, εγκατάσταση σε HDD. 5900X3d, 4070, 32GB ram Κάποια ιδέα; Γενικότερες ρυθμίσεις; Εάν παίζεις με Path Tracing η 4070 δεν είναι αρκετή χωρίς DLSS+FG ακόμα και για 1080p (δυστυχώς). Επίσης αναφέρεις HDD; όπως λέμε σκληρός δίσκος 3,5" (και όχι SSD;) γιατί αυτό από μόνο του ίσως είναι πρόβλημα.
kanesaxo Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2023 8 minutes ago, aki said: Γενικότερες ρυθμίσεις; Εάν παίζεις με Path Tracing η 4070 δεν είναι αρκετή χωρίς DLSS+FG ακόμα και για 1080p (δυστυχώς). Επίσης αναφέρεις HDD; όπως λέμε σκληρός δίσκος 3,5" (και όχι SSD;) γιατί αυτό από μόνο του ίσως είναι πρόβλημα. να σου πω την αλήθεια, το έκανα οπτιμαιζ απ'το πανελ της νβιντια και δεν ασχολήθηκα αλλο. Ναι, σε HDD. Ξέχασα να αναφέρω και ανάλυση, 2Κ.
Nik1239 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2023 6 λεπτά πριν, kanesaxo είπε να σου πω την αλήθεια, το έκανα οπτιμαιζ απ'το πανελ της νβιντια και δεν ασχολήθηκα αλλο. Ναι, σε HDD. Ξέχασα να αναφέρω και ανάλυση, 2Κ. Βάλτο σε ssd
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα