Προς το περιεχόμενο

Alan Wake 2 [PC]☕


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 28/10/2023 στις 1:20 ΠΜ, Arkin είπε

Οχι με FG ημουν cap στα 97 σε raster δεν ηταν 100% η καρτα οποτε θα πηγαινε και πανω απο 100 καπου 115 υπολογιζω. 

Παντως φοβερος οντως ο τεχνικος τομεας με τρομερη ατμοσφαιρα και φοβερο ultrawide αλλα πρεπει να προσθεσουν και FOV slider απαραδεκτο να μην εχει τιτλος ΑΑΑ του 2023.

Alan-Wake-2-Screenshot-2023-10-28-01-08-
Alan-Wake-2-Screenshot-2023-10-28-01-09-
Alan-Wake-2-Screenshot-2023-10-28-01-10-
Alan-Wake-2-Screenshot-2023-10-28-01-11-
Alan-Wake-2-Screenshot-2023-10-28-01-15-

 

Υπάρχει ρύθμιση για fov στο renderer.ini. Πηγαίνετε στο "m_fFieldOfViewMultiplier" και δοκιμάστε 1,5. Επίσης για περισσότερο sharpening παίξτε με το "m_fSSAASharpening". Δοκιμάστε 0,5 - 1 (αναλόγως γούστου και εσωτερικής ανάλυσης). Εννοείται κάτι film grain, vignette, motion blur κτλ στο false. Για εμάς με ultrawide, βάζουμε το "m_bUnlockAspectRatio" στο true, για τα non pre-rendered cutscenes.

Τέλος κάτι που θεωρώ σημαντικό και δεν έχει συζητηθεί καθόλου: Το brightness σε non-hdr oled. Προσωπικά το default gamma 2.2 με 50 brightness δεν μου αρέσει καθόλου. Πολύ ασπρίλα και flat εικόνα που λίγο διορθώθηκε με reshade. Για monitor συνιστώ srgb με αυξημένο brightness 75 γιατί το 50 είναι υπερβολικά σκοτεινό και δημιουργεί black crushes. Πιο πλούσια εικόνα, με περισσότερο βάθος αν και χάνει κάποιες λεπτομέρειες σε σχέση με το default, το προτιμώ hands down...

Από πλευράς απόδοσης με 4080 κανένα θέμα σε 3440x1440. Στο forest με dlss b, στα υπόλοιπα με q, τα fps με fg φυσικά και όλα max είναι πάνω από 90 και η εικόνα με τα τελευταία dll 3.5.10 και preset c, άψογη.

  • Like 2
  • Απαντ. 702
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ με 4080 έχω θέμα στο άνοιγμα του χάρτη. Αργεί να φορτώσει την εικόνα, εμφανίζεται πιξελαρισμένος. 

Παίζει να φταίει το ray tracing, θα το κλείσω και θα ξαναδοκιμάσω.

Κατά τα άλλα το παιχνίδι είναι έπος...

Επεξ/σία από Zus
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, chrisde είπε

Υπάρχει ρύθμιση για fov στο renderer.ini. Πηγαίνετε στο "m_fFieldOfViewMultiplier" και δοκιμάστε 1,5. Επίσης για περισσότερο sharpening παίξτε με το "m_fSSAASharpening". Δοκιμάστε 0,5 - 1 (αναλόγως γούστου και εσωτερικής ανάλυσης). Εννοείται κάτι film grain, vignette, motion blur κτλ στο false. Για εμάς με ultrawide, βάζουμε το "m_bUnlockAspectRatio" στο true, για τα non pre-rendered cutscenes.

Τέλος κάτι που θεωρώ σημαντικό και δεν έχει συζητηθεί καθόλου: Το brightness σε non-hdr oled. Προσωπικά το default gamma 2.2 με 50 brightness δεν μου αρέσει καθόλου. Πολύ ασπρίλα και flat εικόνα που λίγο διορθώθηκε με reshade. Για monitor συνιστώ srgb με αυξημένο brightness 75 γιατί το 50 είναι υπερβολικά σκοτεινό και δημιουργεί black crushes. Πιο πλούσια εικόνα, με περισσότερο βάθος αν και χάνει κάποιες λεπτομέρειες σε σχέση με το default, το προτιμώ hands down...

Από πλευράς απόδοσης με 4080 κανένα θέμα σε 3440x1440. Στο forest με dlss b, στα υπόλοιπα με q, τα fps με fg φυσικά και όλα max είναι πάνω από 90 και η εικόνα με τα τελευταία dll 3.5.10 και preset c, άψογη.

Πρέπει να πέφτεις μέχρι 60 65 μέσα στο δάσος στην αρχή με όλα δεξιά και 4080 σε αυτή την ανάλυση με FG και dlss quality. Στη σκηνή με το πτώμα στο βίντεο που έβαλα πέφτει μέχρι 43 στα 46 είναι με stock. 25 30%% πάνω η 4080 επρεπε να έχεις το πολύ 60 65fps με dlss quality και FG σε stock οχι 90. Τσέκαρε λίγο εκείνη τη σκηνή για σίγουρα. Όλα δεξιά στο graphics με κλειστά film grain και motion blur γιατι με απλα high πολλές ρυθμίσεις μένουν πιο κάτω. 

Ωραίος με το fov edit δεν το ήξερα θα το δουλέψω αύριο να δω πόσο ανοίγει η εικόνα πιστεύω θα βάλουν slider αλλά κλασικά θα αργήσουν. 

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 1
Δημοσ.

παιδες καλημερα, εχει βγει κανενα βιντεακι αξιοπιστο που να προτεινει ρυθμισεις παιχνιδιοθ για να τρεχει σε 5700xt & cpu 3600?

προς το παρον το παιζω με medium και downscale στο performance

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Tzini_Gr είπε

παιδες καλημερα, εχει βγει κανενα βιντεακι αξιοπιστο που να προτεινει ρυθμισεις παιχνιδιοθ για να τρεχει σε 5700xt & cpu 3600?

προς το παρον το παιζω με medium και downscale στο performance

Το Digital Foundry έχει κάνει εκτενή ανάλυση και μπορείς να δεις settings που προτείνει. Συνοπτικά το medium του PC είναι ανώτερο από τα 2 preset στις κονσόλες, οπότε μπορείς να κόψεις κάτι για να τις ισοφαρίσεις(εκτός από σχετικό με textures βέβαια). Το CPU δεν έχει καμία σημασία σε αυτά τα settings.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Arkin είπε

Πρέπει να πέφτεις μέχρι 60 65 μέσα στο δάσος στην αρχή με όλα δεξιά και 4080 σε αυτή την ανάλυση με FG και dlss quality. Στη σκηνή με το πτώμα στο βίντεο που έβαλα πέφτει μέχρι 43 στα 46 είναι με stock. 25 30%% πάνω η 4080 επρεπε να έχεις το πολύ 60 65fps με dlss quality και FG σε stock οχι 90. Τσέκαρε λίγο εκείνη τη σκηνή για σίγουρα. Όλα δεξιά στο graphics με κλειστά film grain και motion blur γιατι με απλα high πολλές ρυθμίσεις μένουν πιο κάτω. 

Ωραίος με το fov edit δεν το ήξερα θα το δουλέψω αύριο να δω πόσο ανοίγει η εικόνα πιστεύω θα βάλουν slider αλλά κλασικά θα αργήσουν. 

Εκεί όντως είναι πολύ βαρύ το σημείο, δεν το είχα προσέξει. Με dlss q έχω κάποιες πτώσεις sub 70 και με dlss b sub 80 (10 fps έχουν διαφορά χονδρικά) αλλά όχι κάτι τραγικό και unplayable.

dlss q

Alan-Wake2-2023-10-29-09-31-44-707.png

dlss b

Alan-Wake2-2023-10-29-09-32-09-158.png

 

 

Επεξ/σία από chrisde
  • Like 1
Δημοσ.
34 minutes ago, pirmen56 said:

Το Digital Foundry έχει κάνει εκτενή ανάλυση και μπορείς να δεις settings που προτείνει. Συνοπτικά το medium του PC είναι ανώτερο από τα 2 preset στις κονσόλες, οπότε μπορείς να κόψεις κάτι για να τις ισοφαρίσεις(εκτός από σχετικό με textures βέβαια). Το CPU δεν έχει καμία σημασία σε αυτά τα settings.

Το digital foundry τι ειναι; βιντεακι στο ytube? συγνωμη που ρωταω αλλα δεν ξερω :P και σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση!

33 minutes ago, just_a_dude said:

H 5700XT δεν είναι supported

δεν ειναι supported σε ποιο πραγμα; εμενα γτ μ παιζει; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 minutes ago, Tzini_Gr said:
38 minutes ago, Tzini_Gr said:

Το digital foundry τι ειναι; βιντεακι στο ytube? συγνωμη που ρωταω αλλα δεν ξερω :P και σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση!

δεν ειναι supported σε ποιο πραγμα; εμενα γτ μ παιζει; 

 

Κανάλι στο YouTube, ναι, με εξαιρετικές αναλύσεις, ριξτου μια ματιά, αξίζει.

Η 5700xt δεν υποστηρίζεται επίσημα, λόγω του ότι δεν έχει mesh shaders, μπορείς ωστόσο να παίξεις το παιχνίδι αλλά με μειωμένη απόδοση.

Επεξ/σία από xartemporas
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, Tzini_Gr είπε

Το digital foundry τι ειναι; βιντεακι στο ytube? συγνωμη που ρωταω αλλα δεν ξερω :P και σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση!

δεν ειναι supported σε ποιο πραγμα; εμενα γτ μ παιζει; 

στο utube βλεπω πολλους με 5700χτ που εχουν ανεβασει βιντεακια με ρυθμισεις ριξε μια ματια

Επεξ/σία από ultraex2003
  • Like 1
Δημοσ.
2 hours ago, Tzini_Gr said:

παιδες καλημερα, εχει βγει κανενα βιντεακι αξιοπιστο που να προτεινει ρυθμισεις παιχνιδιοθ για να τρεχει σε 5700xt & cpu 3600?

προς το παρον το παιζω με medium και downscale στο performance

Βαλε τον driver για το alan,AMD Software: Adrenalin Edition 23.20.17.05 For Alan Wake 2 Release Notes | AMD ,βαλε το mumbo jumbo frame generation beta AMD Software: Adrenalin Edition Preview Driver for AMD Fluid Motion Frames Release Notes | AMD .Αυτο διαβασα αυτο εκανα και επαιξα λιγο με τα setting και  εγινε δουλιτσα.Δεν μιλαω για 60 fps αλλα απο το θελω καρτα πήγαμε στο playable και lookable.

  • Like 1
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, xtrmsnpr είπε

Τελικά είναι unoptimized το παιχνίδι? Ζητάει παραπάνω από αυτά που προσφέρει?

ezgif.com-optimize.gif.7fd74ad9a7fcb8e1ea0e69ab17d64ae4.gif

Δημοσ.
2 ώρες πριν, chrisde είπε

Εκεί όντως είναι πολύ βαρύ το σημείο, δεν το είχα προσέξει. Με dlss q έχω κάποιες πτώσεις sub 70 και με dlss b sub 80 (10 fps έχουν διαφορά χονδρικά) αλλά όχι κάτι τραγικό και unplayable.

dlss q

Alan-Wake2-2023-10-29-09-31-44-707.png

dlss b

Alan-Wake2-2023-10-29-09-32-09-158.png

 

 

Κομπλε ναι προς στιγμήν νόμιζα ότι υπήρχε κάποιο bug και έμενε κλειστό το FG δεν μου έβγαιναν τα νούμερα. Επίσης τόσο μεγάλη διαφορά μεταξύ των presets του dlss? Γνώριζα ότι σε επιδόσεις δεν είχαν διαφορά πέρα από κίνηση και ποιότητα εικόνας. Θα δοκιμάσω dlss b με το τελευταίο dll στην ίδια σκηνή αργότερα και επανέρχομαι με stock την κάρτα. Είναι το πιο βαρύ σημείο. Γενικά με 60+ fps παίζετε άνετα το παιχνίδι. Σίγουρα πήρες λίγα fps και με το κλείσιμο των vignette dof και lens. Τί fov εβαλες στο ini? Το 100 110 θεωρώ ιδανικό. 

2 ώρες πριν, chrisde είπε

Εκεί όντως είναι πολύ βαρύ το σημείο, δεν το είχα προσέξει. Με dlss q έχω κάποιες πτώσεις sub 70 και με dlss b sub 80 (10 fps έχουν διαφορά χονδρικά) αλλά όχι κάτι τραγικό και unplayable.

dlss q

Alan-Wake2-2023-10-29-09-31-44-707.png

dlss b

Alan-Wake2-2023-10-29-09-32-09-158.png

 

 

Κομπλε ναι προς στιγμήν νόμιζα ότι υπήρχε κάποιο bug και έμενε κλειστό το FG δεν μου έβγαιναν τα νούμερα. Επίσης τόσο μεγάλη διαφορά μεταξύ των presets του dlss? Γνώριζα ότι σε επιδόσεις δεν είχαν διαφορά πέρα από κίνηση και ποιότητα εικόνας. Θα δοκιμάσω dlss b με το τελευταίο dll στην ίδια σκηνή αργότερα και επανέρχομαι με stock την κάρτα. Είναι το πιο βαρύ σημείο. Γενικά με 60+ fps παίζετε άνετα το παιχνίδι. Σίγουρα πήρες λίγα fps και με το κλείσιμο των vignette dof και lens. Τί fov εβαλες στο ini? Το 100 110 θεωρώ ιδανικό. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...