igano80 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Πραγματικα ξενερωσα με τον Γερμανο. Χτες προσπαθωντας να αγορασω ενα PS5 εκανα 4-5 φορες την παραγγελια και δεν προχωραγε. Επειδη ηθελα τιμολογιο για καποιο λογο κολλαγε και με πηγαινε μπρος πισω στα βηματα της παραγγελιας, μεσα στον πανικο μου να προλαβω δοκιμασα να δω αν ηταν απο το τιμολογιο το κολημα και πραγματικα μου προχωρησε. Σκεφτηκα οκ θα το αλλαξω μετα. Ελα μου ντε που δεν γινοταν οπως τα φανταζομουνα.... Μετα απο 2 αποτυχημενες τηλεφωνικες προσπαθειες αναγκαστικα να ακυρωσω την παραγγελια. Τους εξηγουσα οτι δεν ευθυνομαι αποκλειστικα, αλλα δεν τους απασχολησε ιδιαιτερα. Δεν γινεται να αλλαξει η τιμολογηση στην ηδη πληρωμενη με καρτα παραγγελια, οτι θα πρεπει να ακυρωθει και να γινει μια νεα εφοσον επιστρεψουν τα χρηματα σε 2 εβδομαδες, πραγμα αδυνατο αφου δεν υπαρχει στοκ. Κατανοωντας την τεχνικη αυτη δυσκολια προσφερθηκα να ξαναπληρωσω και την δευτερη παραγγελια και ας περιμενω τα χρηματα απο την 1τη. Εδω πεφτουν γελια, μου λενε οτι αν ακυρωσω δεν μπορω να αγορασω αλλο γιατι δεν υπαρχει διαθεσιμο, μα λεω ακυρωνοντας δεν ελευθερωνεται ενα? Ναι λεει αλλα δεν γινεται να σας το δωσουμε . Πραγματικα για γελια η περιπτωση οπως και η ιστοσελιδα τους για παραγγελια. Τι να πω επαθα και εμαθα. Το ακυρωσα και παμε παλι απο την αρχη με την ελπιδα για νεο στοκ πριν τις γιορτες... Επεξ/σία 9 Δεκεμβρίου 2021 από igano80
kormos Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, igano80 είπε Πραγματικα ξενερωσα με τον Γερμανο. Χτες προσπαθωντας να αγορασω ενα PS5 εκανα 4-5 φορες την παραγγελια και δεν προχωραγε. Επειδη ηθελα τιμολογιο για καποιο λογο κολλαγε και με πηγαινε μπρος πισω στα βηματα της παραγγελιας, μεσα στον πανικο μου να προλαβω δοκιμασα να δω αν ηταν απο το τιμολογιο το κολημα και πραγματικα μου προχωρησε. Σκεφτηκα οκ θα το αλλαξω μετα. Ελα μου ντε που δεν γινοταν οπως τα φανταζομουνα.... Μετα απο 2 αποτυχημενες τηλεφωνικες προσπαθειες αναγκαστικα να ακυρωσω την παραγγελια. Τους εξηγουσα οτι δεν ευθυνομαι αποκλειστικα, αλλα δεν τους απασχολησε ιδιαιτερα. Δεν γινεται να αλλαξει η τιμολογηση στην ηδη πληρωμενη με καρτα παραγγελια, οτι θα πρεπει να ακυρωθει και να γινει μια νεα εφοσον επιστρεψουν τα χρηματα σε 2 εβδομαδες, πραγμα αδυνατο αφου δεν υπαρχει στοκ. Κατανοωντας την τεχνικη αυτη δυσκολια προσφερθηκα να ξαναπληρωσω και την δευτερη παραγγελια και ας περιμενω τα χρηματα απο την 1τη. Εδω πεφτουν γελια, μου λενε οτι αν ακυρωσω δεν μπορω να αγορασω αλλο γιατι δεν υπαρχει διαθεσιμο, μα λεω ακυρωνοντας δεν ελευθερωνεται ενα? Ναι λεει αλλα δεν γινεται να σας το δωσουμε . Πραγματικα για γελια η περιπτωση οπως και η ιστοσελιδα τους για παραγγελια. Τι να πω επαθα και εμαθα. Το ακυρωσα και παμε παλι απο την αρχη με την ελπιδα για νεο στοκ πριν τις γιορτες... Όπως τα έχεις γράψει βλέπω σωστή την στάση τους σε ότι σου είπαν. Υπάρχει και η πολιτική αλλά και η σειρά προτεραιότητας Μφχ 2
igano80 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 Μόλις τώρα, kormos είπε Όπως τα έχεις γράψει βλέπω σωστή την στάση τους σε ότι σου είπαν. Υπάρχει και η πολιτική αλλά και η σειρά προτεραιότητας Μφχ Εφοσον στα Playstation 5 δεν υπαρχει πια παραγγελια με αναμονη και μονο σε διαθεσιμα κομματια, δεν το βλεπω λογικο. Ανεβαζουν μονο οσα εχουν διαθεσιμα γιατι δεν μπορουνε να εξυπηρετησουν παραπανω παραγγελιες εδω και αρκετο καιρο ολα τα καταστηματα. Αρα δεν υπηρχε λιστα αναμονης, ενα κομματι ακυρωθηκε και μενει ελευθερο, αλλα για καποιο λογο δεν γινεται να το ξαναδεσμευσουμε, παρολο που προκεται για τον ιδιο πελατη.
kormos Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 13 λεπτά πριν, igano80 είπε Εφοσον στα Playstation 5 δεν υπαρχει πια παραγγελια με αναμονη και μονο σε διαθεσιμα κομματια, δεν το βλεπω λογικο. Ανεβαζουν μονο οσα εχουν διαθεσιμα γιατι δεν μπορουνε να εξυπηρετησουν παραπανω παραγγελιες εδω και αρκετο καιρο ολα τα καταστηματα. Αρα δεν υπηρχε λιστα αναμονης, ενα κομματι ακυρωθηκε και μενει ελευθερο, αλλα για καποιο λογο δεν γινεται να το ξαναδεσμευσουμε, παρολο που προκεται για τον ιδιο πελατη. Καταλαβαίνω την ανησυχία σου. Σίγουρα το περί αποθέματος είναι μια μεγάλη συζήτηση... Όμως από την πλευρά σου δεν μπορείς να το ξέρεις αυτό, αν έχουν ή όχι. Πιστεύω πως αν δεν το είχες προπληρώσει ίσως να μπορούσες να κάνεις την αλλαγή... Από τη στιγμή που έγινε συναλλαγή νομίζω η διαδικασία είναι όπως την αναφέρουν, εκτός αν το πληρώσεις εκ νέου και αναμένεις πότε θα τα επιστρέψουν... (Ξέρω άκυρη η σκέψη μου αλλά μου έχει τύχει και τι έχω κάνει στο παρελθόν σε άλλη επιχείρηση) Μφχ
igano80 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 2 λεπτά πριν, kormos είπε Καταλαβαίνω την ανησυχία σου. Σίγουρα το περί αποθέματος είναι μια μεγάλη συζήτηση... Όμως από την πλευρά σου δεν μπορείς να το ξέρεις αυτό, αν έχουν ή όχι. Πιστεύω πως αν δεν το είχες προπληρώσει ίσως να μπορούσες να κάνεις την αλλαγή... Από τη στιγμή που έγινε συναλλαγή νομίζω η διαδικασία είναι όπως την αναφέρουν, εκτός αν το πληρώσεις εκ νέου και αναμένεις πότε θα τα επιστρέψουν... (Ξέρω άκυρη η σκέψη μου αλλά μου έχει τύχει και τι έχω κάνει στο παρελθόν σε άλλη επιχείρηση) Μφχ Μα αυτο εγραψα παραπανω, εφοσον προσφερθηκα να χρεωθω και την 2ρη παραγγελια για να μην περιμενουμε τα χρηματα απο την 1τη, πραγματικα δεν καταλαβαινα το κολημα τους.
kormos Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, igano80 είπε Μα αυτο εγραψα παραπανω, εφοσον προσφερθηκα να χρεωθω και την 2ρη παραγγελια για να μην περιμενουμε τα χρηματα απο την 1τη, πραγματικα δεν καταλαβαινα το κολημα τους. Όλα αυτά τηλεφωνικά ή μέσω ίντερνετ ή από κάποιο κατάστημα?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα