Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Πραγματικα ξενερωσα με τον Γερμανο. Χτες προσπαθωντας να αγορασω ενα PS5 εκανα 4-5 φορες την παραγγελια και δεν προχωραγε. Επειδη ηθελα τιμολογιο για καποιο λογο κολλαγε και με πηγαινε μπρος πισω στα βηματα της παραγγελιας, μεσα στον πανικο μου να προλαβω δοκιμασα να δω αν ηταν απο το τιμολογιο το κολημα και πραγματικα μου προχωρησε. Σκεφτηκα οκ θα το αλλαξω μετα. Ελα μου ντε που δεν γινοταν οπως τα φανταζομουνα....
 
Μετα απο 2 αποτυχημενες τηλεφωνικες προσπαθειες αναγκαστικα να ακυρωσω την παραγγελια. Τους εξηγουσα οτι δεν ευθυνομαι αποκλειστικα, αλλα δεν τους απασχολησε ιδιαιτερα. Δεν γινεται να αλλαξει η τιμολογηση στην ηδη πληρωμενη με καρτα παραγγελια, οτι θα πρεπει να ακυρωθει και να γινει μια νεα εφοσον επιστρεψουν τα χρηματα σε 2 εβδομαδες, πραγμα αδυνατο αφου δεν υπαρχει στοκ. Κατανοωντας την τεχνικη αυτη δυσκολια προσφερθηκα να ξαναπληρωσω και την δευτερη παραγγελια και ας περιμενω τα χρηματα απο την 1τη.
 
Εδω πεφτουν γελια, μου λενε οτι αν ακυρωσω δεν μπορω να αγορασω αλλο γιατι δεν υπαρχει διαθεσιμο, μα λεω ακυρωνοντας δεν ελευθερωνεται ενα? Ναι λεει αλλα δεν γινεται να σας το δωσουμε 🤣😂. Πραγματικα για γελια η περιπτωση οπως και η ιστοσελιδα τους για παραγγελια. Τι να πω επαθα και εμαθα. Το ακυρωσα και παμε παλι απο την αρχη με την ελπιδα για νεο στοκ πριν τις γιορτες...
Επεξ/σία από igano80
Δημοσ.
1 ώρα πριν, igano80 είπε
Πραγματικα ξενερωσα με τον Γερμανο. Χτες προσπαθωντας να αγορασω ενα PS5 εκανα 4-5 φορες την παραγγελια και δεν προχωραγε. Επειδη ηθελα τιμολογιο για καποιο λογο κολλαγε και με πηγαινε μπρος πισω στα βηματα της παραγγελιας, μεσα στον πανικο μου να προλαβω δοκιμασα να δω αν ηταν απο το τιμολογιο το κολημα και πραγματικα μου προχωρησε. Σκεφτηκα οκ θα το αλλαξω μετα. Ελα μου ντε που δεν γινοταν οπως τα φανταζομουνα....
 
Μετα απο 2 αποτυχημενες τηλεφωνικες προσπαθειες αναγκαστικα να ακυρωσω την παραγγελια. Τους εξηγουσα οτι δεν ευθυνομαι αποκλειστικα, αλλα δεν τους απασχολησε ιδιαιτερα. Δεν γινεται να αλλαξει η τιμολογηση στην ηδη πληρωμενη με καρτα παραγγελια, οτι θα πρεπει να ακυρωθει και να γινει μια νεα εφοσον επιστρεψουν τα χρηματα σε 2 εβδομαδες, πραγμα αδυνατο αφου δεν υπαρχει στοκ. Κατανοωντας την τεχνικη αυτη δυσκολια προσφερθηκα να ξαναπληρωσω και την δευτερη παραγγελια και ας περιμενω τα χρηματα απο την 1τη.
 
Εδω πεφτουν γελια, μου λενε οτι αν ακυρωσω δεν μπορω να αγορασω αλλο γιατι δεν υπαρχει διαθεσιμο, μα λεω ακυρωνοντας δεν ελευθερωνεται ενα? Ναι λεει αλλα δεν γινεται να σας το δωσουμε 🤣😂. Πραγματικα για γελια η περιπτωση οπως και η ιστοσελιδα τους για παραγγελια. Τι να πω επαθα και εμαθα. Το ακυρωσα και παμε παλι απο την αρχη με την ελπιδα για νεο στοκ πριν τις γιορτες...

Όπως τα έχεις γράψει βλέπω σωστή την στάση τους σε ότι σου είπαν.

Υπάρχει και η πολιτική αλλά και η σειρά προτεραιότητας

 

Μφχ

  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, kormos είπε

Όπως τα έχεις γράψει βλέπω σωστή την στάση τους σε ότι σου είπαν.

Υπάρχει και η πολιτική αλλά και η σειρά προτεραιότητας

 

Μφχ

Εφοσον στα Playstation 5 δεν υπαρχει πια παραγγελια με αναμονη και μονο σε διαθεσιμα κομματια, δεν το βλεπω λογικο. Ανεβαζουν μονο οσα εχουν διαθεσιμα γιατι δεν μπορουνε να εξυπηρετησουν παραπανω παραγγελιες εδω και αρκετο καιρο ολα τα καταστηματα. Αρα δεν υπηρχε λιστα αναμονης, ενα κομματι ακυρωθηκε και μενει ελευθερο, αλλα για καποιο λογο δεν γινεται να το ξαναδεσμευσουμε, παρολο που προκεται για τον ιδιο πελατη.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, igano80 είπε

Εφοσον στα Playstation 5 δεν υπαρχει πια παραγγελια με αναμονη και μονο σε διαθεσιμα κομματια, δεν το βλεπω λογικο. Ανεβαζουν μονο οσα εχουν διαθεσιμα γιατι δεν μπορουνε να εξυπηρετησουν παραπανω παραγγελιες εδω και αρκετο καιρο ολα τα καταστηματα. Αρα δεν υπηρχε λιστα αναμονης, ενα κομματι ακυρωθηκε και μενει ελευθερο, αλλα για καποιο λογο δεν γινεται να το ξαναδεσμευσουμε, παρολο που προκεται για τον ιδιο πελατη.

Καταλαβαίνω την ανησυχία σου.

Σίγουρα το περί αποθέματος είναι μια μεγάλη συζήτηση...

Όμως από την πλευρά σου δεν μπορείς να το ξέρεις αυτό, αν έχουν ή όχι.

Πιστεύω πως αν δεν το είχες προπληρώσει ίσως να μπορούσες να κάνεις την αλλαγή...

Από τη στιγμή που έγινε συναλλαγή νομίζω η διαδικασία είναι όπως την αναφέρουν, εκτός αν το πληρώσεις εκ νέου και αναμένεις πότε θα τα επιστρέψουν... (Ξέρω άκυρη η σκέψη μου αλλά μου έχει τύχει και τι έχω κάνει στο παρελθόν σε άλλη επιχείρηση)

 

Μφχ

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, kormos είπε

Καταλαβαίνω την ανησυχία σου.

Σίγουρα το περί αποθέματος είναι μια μεγάλη συζήτηση...

Όμως από την πλευρά σου δεν μπορείς να το ξέρεις αυτό, αν έχουν ή όχι.

Πιστεύω πως αν δεν το είχες προπληρώσει ίσως να μπορούσες να κάνεις την αλλαγή...

Από τη στιγμή που έγινε συναλλαγή νομίζω η διαδικασία είναι όπως την αναφέρουν, εκτός αν το πληρώσεις εκ νέου και αναμένεις πότε θα τα επιστρέψουν... (Ξέρω άκυρη η σκέψη μου αλλά μου έχει τύχει και τι έχω κάνει στο παρελθόν σε άλλη επιχείρηση)

 

Μφχ

Μα αυτο εγραψα παραπανω, εφοσον προσφερθηκα να χρεωθω και την 2ρη παραγγελια για να μην περιμενουμε τα χρηματα απο την 1τη, πραγματικα δεν καταλαβαινα το κολημα τους.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, igano80 είπε

Μα αυτο εγραψα παραπανω, εφοσον προσφερθηκα να χρεωθω και την 2ρη παραγγελια για να μην περιμενουμε τα χρηματα απο την 1τη, πραγματικα δεν καταλαβαινα το κολημα τους.

Όλα αυτά τηλεφωνικά ή μέσω ίντερνετ ή από κάποιο κατάστημα?

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...