Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα.. Μετά από πολλές επαφές με nova και αφού έκανα όλα τα τεστ (άλλαξε κανάλι βάλε το ρουτερ σε κεντρικό σημείο κάνε τεστ με καλώδιο κτλ) μου απαντάνε ότι τελικώς υπάρχει πρόβλημα στο δίκτυο της περιοχής μου  😠😠😡😡 για βοηθήστε λίγο παιδιά μου καλά γιατί είμαι έξαλλος μαζί τους 

Screenshot_20211208-224000.jpg

Screenshot_20211208-223939.jpg

Screenshot_20211203-225817.jpg

Δημοσ.
1 ώρα πριν, giamis είπε

Καλησπέρα.. Μετά από πολλές επαφές με nova και αφού έκανα όλα τα τεστ (άλλαξε κανάλι βάλε το ρουτερ σε κεντρικό σημείο κάνε τεστ με καλώδιο κτλ) μου απαντάνε ότι τελικώς υπάρχει πρόβλημα στο δίκτυο της περιοχής μου  😠😠😡😡 για βοηθήστε λίγο παιδιά μου καλά γιατί είμαι έξαλλος μαζί τους 

Screenshot_20211208-224000.jpg

Screenshot_20211208-223939.jpg

Screenshot_20211203-225817.jpg

Εφόσον σου απαντάνε ότι υπάρχει πρόβλημα στην περιοχή τότε τι παραπάνω πληροφορία/βοήθεια θες ακριβώς?

ή ενημερωνέσαι για το χρόνο αποκατάστασής της βλάβης, όπως σου ανέφεραν ή αλλάζεις πάροχο...

Αφού δεν πληρεί τους όρους του συμβολαίου...

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...