Fallen333 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 5 λεπτά πριν, ekrepali είπε Για να πούμε και του στραβού το δίκιο, ο Ειδικός Όρος 7 λέει ξεκάθαρα ότι η εξόφληση γίνεται αποκλειστικά μέ πάγια εντολή... δε λέει για παραθυράκια. Αν βγάλουμε τα μάτια μας θα το κάνουμε μόνοι μας... είπε ένας συμφορουμήτης ότι γίνεται κι αλλιώς πληρωμή, παρέθεσε λογαριασμούς... και πήραμε όλοι φόρα. Εγώ προσωπικά τον πρώτο λογαριασμό τον "έσπασα" με RF και πάγια κάρτας και τον 2ο τον πλήρωσα εξ'ολοκλήρου μέσω ebill με RF άλλης κάρτας! Άρα είμαι ήδη στα 2 φάουλ!! Και εν'πάσει περιπτώσει, πού τις γράφει όλες αυτές τις βλακείες αναλυτικά? Πού είναι το συμβόλαιο που υποτίθεται υπογράψαμε ηλεκτρονικά? Ειδικά εμείς που ήμασταν ΔΕΗ (Γ1/Γ1Ν) και κάναμε αίτηση μέσω ebill χωρίς να υπογράψουμε χαρτιά και συμβόλαια!? Εγώ πιστεύω οτι δεν ξέρουν τί τους γίνεται και λένε ό,τι να'ναι! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 5 λεπτά πριν, Fallen333 είπε Πού είναι το συμβόλαιο που υποτίθεται υπογράψαμε ηλεκτρονικά? Ειδικά εμείς που ήμασταν ΔΕΗ (Γ1/Γ1Ν) και κάναμε αίτηση μέσω ebill χωρίς να υπογράψουμε χαρτιά και συμβόλαια!? Εγώ πιστεύω οτι δεν ξέρουν τί τους γίνεται και λένε ό,τι να'ναι! Yπάρχουν στο site οι ειδικοί όροι. Θέλω να πιστεύω ότι δε θα έχουμε πρόβλημα με τα 2 φάουλ ή με πιστωτικά υπόλοιπα... από δω και πέρα πάντως μόνο πάγια εντολή για σιγουριά. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dtzgr Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Προτείνω να σταματήσεις τις ερμηνείες και απλά να ρωτήσεις αν τα περί ακύρωσης του προγράμματος ή ακύρωσης της πάγιας κλπ κλπ αφορούν και σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει κίνηση λόγω μηδενικού ή πιστωτικού υπολοίπου ή αν απλά αναφέρονται σε περιπτώσεις αποτυχίας χρέωσης και εφόσον συνεχίζει να υπάρχει χρεωστικό υπόλοιπο, που είναι και το πιο λογικό. Με άλλα λόγια: γίνεται να έχουν εξοφληθεί όλα εμπρόθεσμα και να μη χρωστάς απολύτως τίποτα και παρόλα αυτά να χάσεις το πρόγραμμα; Επεξ/σία 9 Δεκεμβρίου 2021 από dtzgr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 1 λεπτό πριν, dtzgr είπε Να ρωτήσεις αν τα περί ακύρωσης του προγράμματος ή ακύρωσης της πάγιας κλπ κλπ αφορούν και σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει κίνηση λόγω μηδενικού ή πιστωτικού υπολοίπου ή αν απλά αναφέρονται σε περιπτώσεις αποτυχίας χρέωσης και εφόσον συνεχίζει να υπάρχει χρεωστικό υπόλοιπο. Με άλλα λόγια: γίνεται να έχουν εξοφληθεί όλα εμπρόθεσμα και να μη χρωστάς απολύτως τίποτα και να χάσεις το πρόγραμμα; Bρε εγώ θα ρωτήσω, αλλά δε ξέρουμε αν αυτός που θα απαντήσει ξέρει τι λέει ή είναι άσχετος 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
baladisk Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) σύμφωνα με τους όρους, λέει αποκλειστικά. όμως, πως μπορείς να εμπιστευτείς τι θα σου πουν οι υπάλληλοι, είτε μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είτε μέσω του τηλεφώνου αν ρωτήσεις. Πως μπορείς να είσαι σίγουρος πως έχουν προγραμματίσει το σύστημα και πως ξέρουν να σου απαντήσουν σε τόσες εξειδικευμένες ερωτήσεις. δυστυχώς ο μόνος τρόπος είναι να το δοκιμάσεις στη πράξη. Αλλά επειδή κανένας δεν θα θελήσει να καεί για τους άλλους, καλύτερα ας αφήσουμε τις δοκιμές και ας το πληρώνει η πάγια κάθε μήνα. Επεξ/σία 9 Δεκεμβρίου 2021 από baladisk 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
VirusX2gr Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Γουστάρετε να είστε Beta testers του συστήματος ρε παιδί μου, δεν εξηγείται αλλιώς Επεξ/σία 9 Δεκεμβρίου 2021 από VirusX2gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dante80 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Άρα εξασφαλίζουμε πως η κάρτα/λογαριασμός που έχουμε συνδέσει δεν έχει λήξει, έχει πάντα υπόλοιπο για να τραβήξει και απλά περιμένουμε την αυτόματη χρέωση. Και μετά η ΔΕΗ τρομπάρει με "συστημικό πρόβλημα" και δεν παίρνει αυτόματα τα λεφτά και μας πετάει έξω μόνη της..🤣 Ή περιμένουμε να βγει ο λογαριασμός, και τρέχουμε να τον πληρώσουμε άμεσα με την κάρτα ή τον λογαριασμό που έχουμε συνδέσει στο e-bill. Και στο τρίμηνο μας πετάει έξω μόνη της..😂 Επεξ/σία 9 Δεκεμβρίου 2021 από Dante80 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ppmarkos Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 7 ώρες πριν, Manolo7 είπε Εγω εγω το αντίθετο προβλημα, εχει βγει λογαριασμός με λαθος στις χρεωσεις, το παραδεχτηκαν και αυτοί και ειμαι και καλα σε αναμονη για ελεγχο του λογαριασμού αλλα πλησιαζει η ημερομηνία ληξης του λογαριασμου οπότε θα χρεωθω θέλω δεν θελω 😂 Εσένα λογικά θα τραβήξει τον λογαριασμό όπως έχει έστω με λάθος και στον επόμενο θα σου πιστωθεί η διαφορά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sarakats85 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 καλά δεν παίζεστε ρε παιδιά... ανά δύο μερες διαβάζω και ξαναδιαβάζω το θέμα με τα ρεύματα και τα αέρια.. ειλικρινά πως τα ανακαλύπτετε όλα.. ευχαριστουμε κ πάλι.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 Χτες βράδυ έστειλα ερώτηση, απάντησαν κιόλας. Eξυπηρέτηση express. Αναφορά σε κείμενο Σε απάντηση της ηλεκτρονικής σας επιστολής, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι κατόπιν απαραίτητου ελέγχου που πραγματοποιήθηκε , η πάγια εντολή προς το παρόν φαίνεται ενεργή. Πράγματι εάν γίνουν διαδοχικές πληρωμές με κάποιον άλλον τρόπο πέρα της πάγιας εντολής, η πάγια εντολή συνήθως απενεργοποιείται. Επιπλέον, το πιστωτικό ποσό θα συμψηφιστεί αυτόματα με την έκδοση του επόμενου λογαριασμού σας. Τέλος, δεν έχετε απενταχθεί από το πρόγραμμα my home online, το αίτημα σας παρόλα αυτά έχει προωθηθεί αρμοδίως προς περαιτέρω έλεγχο. Εάν προκύψει κάποια νεότερη ενημέρωση , θα έλθουμε εκ νέου σε επικοινωνία μαζί σας. Προς το παρών είμαι εντάξει. 🙃 Στον Pantzan ανέφεραν 3 διαδοχικές πληρωμές, εμένα δε ξεκαθάρισαν πόσες. Στον Pantzan είπαν ότι η πάγια απενεργοποιείται, εμένα είπαν συνήθως απενεργοποιείται. Σήμερα που έχω καθαρότερο μυαλό... εντάξει δε πιστεύω ότι θα έχω θέμα εφόσον οι πιστωτικοί λογαριασμοί δεν έχουν κάν κωδικό RF, Βarcode, ημερομηνία λήξης. 1 πληρωμή έχω κάνει όλη κι όλη εκτός πάγιας, και η πάγια θα εκτελεστεί μόνο όταν ξαναγίνει χρεωστικό το υπόλοιπο. Όσοι έχετε κάνει 3 διαδοχικές πληρωμές χρεωστικών λογαριασμών με διαφορετικό τρόπο, ίσως υπάρχει θέμα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
prototypegr Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 Θεωρητικά μιλώντας πάντα (μην πάρουμε κανέναν στον λαιμό μας), εφόσον προπληρώνουμε ένα ποσό με RF και αφήνουμε ένα μικρό ποσό να πληρωθεί μέσω παγίας, δεν έχουμε πρόβλημα, καθώς αφού γίνεται έστω κι αυτή η μικρή πληρωμή μέσω παγίας, "σπάει" τον όρο των τριών διαδοχικών πληρωμών. Ξανατονίζω : θεωρητικά, δεν το έχω δοκιμάσει κι ούτε το προτείνω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sphinxgr Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 Εξαιρετικό θέμα. Και πάντα πληρώνω απο μόνος μου, χωρίς να περιμένω την αυτόματη πληρωμή. Μας έσωσες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
renetto Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 'Εχω το online πάνω από έναν χρόνο και πάντα πληρώνω πριν την λήξη του λογαριασμού. 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
prototypegr Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 17 λεπτά πριν, renetto είπε 'Εχω το online πάνω από έναν χρόνο και πάντα πληρώνω πριν την λήξη του λογαριασμού. Πάνω από ένα χρόνο πως γίνεται να το έχεις, όταν το πρόγραμμα κυκλοφορεί εδώ και δύο μήνες περίπου; Εξάλλου, όπως φαίνεται, πρώτος λογαριασμός είναι αυτός που παίρνεις με ενεργοποιημένο το πρόγραμμα, εξού και η επιστροφή των 30€. Εκτός κι αν εννοείς κάτι άλλο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2021 22 λεπτά πριν, sphinxgr είπε Εξαιρετικό θέμα. Και πάντα πληρώνω απο μόνος μου, χωρίς να περιμένω την αυτόματη πληρωμή. Μας έσωσες. Ο Pantzan9 το ανέφερε στο άλλο θέμα... το καλό είναι ότι ακόμα και με γρήγορα scrolling έχω καλά αντανακλαστικά. 👀 😄 16 λεπτά πριν, renetto είπε 'Εχω το online πάνω από έναν χρόνο και πάντα πληρώνω πριν την λήξη του λογαριασμού. Spoiler Εντάξει, τώρα μάς αποτελείωσες. Τζάμπα έμεινα χτες ξάγρυπνος ως τις 4:30. 😛 Αν όντως είσαι 1 χρόνο στο Online και πληρώνεις μπροστά, αυτό είναι επιβεβαίωση ότι θα τη σκαπουλάρουμε. Για να μη φάμε όμως κάνα πακέτο μελλοντικά, καλό είναι να πληρώνουμε όπως γράφουν οι όροι. 8 ώρες πριν, Dante80 είπε Και μετά η ΔΕΗ τρομπάρει με "συστημικό πρόβλημα" και δεν παίρνει αυτόματα τα λεφτά και μας πετάει έξω μόνη της..🤣 Πω πω φάε τη γλώσσα σου... Την ημερομηνία εξόφλησης δε θα μένει νύχι για νύχι απ'το άγχος... 5 λεπτά πριν, prototypegr είπε Πάνω από ένα χρόνο πως γίνεται να το έχεις, όταν το πρόγραμμα κυκλοφορεί εδώ και δύο μήνες περίπου; Εξάλλου, όπως φαίνεται, πρώτος λογαριασμός είναι αυτός που παίρνεις με ενεργοποιημένο το πρόγραμμα, εξού και η επιστροφή των 30€. Εκτός κι αν εννοείς κάτι άλλο. https://www.capital.gr/epixeiriseis/3468514/dei-prosferei-apo-tis-15-07-2020-to-dei-myhome-online Aπό 15/7/20 υπάρχει το πρόγραμμα, απλά ο κόσμος τότε έβαζε Enter που είχε 100ευρώ bonus. @renetto βγάλε ένα screenshot απ'τη 1η σελίδα του λογαριασμού κάτω αριστερά, που φαίνεται πόσο καιρό είναι ενεργό το πρόγραμμα. Να καθυσηχαστούν τα πνεύματα. 😋 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα