PaulEngineer Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 Γειά σας. Είμαι καινούριος εδώ. Θα ήθελα να πω πως μου αρέσουν οι συζητήσεις σας εδώ στο insomnia, και μας φτιάχνετε τη διάθεση με το χιούμορ σας. Έχετε ωραίο χιούμορ αυτό να λέγεται. Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ, διότι σε όλες μας τις κακές ημέρες, μας φτιάχνετε την ημέρα. Επίσης θα ήθελα να ζητήσω μια συγνώμη αν το θέμα αυτό δεν είναι κατάλληλο για εδώ. Απλά έχω κουραστεί απίθανα από τη Vodafone, και λέω να αλλάξω πάροχο μπας και ησυχάσω. Έτσι λοιπόν θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μια εμπειρία μου, φυσικά αν μου το επιτρέπετε. Καταρχάς να σας ευχηθώ σε όλους υγεία και μια όμορφη μέρα, παρόλο που δεν θα έχουμε ούτε το ένα αλλά ούτε και το άλλο με αυτά που γίνονται, αλλά για κάθε λόγο, σας εύχομαι καλή υγεία και συνεχεία σε ότι κάνετε. Λοιπόν. Κοροϊδίες της Vodafone. Μάλλον αυτό θα έπρεπε να μπει στη θέση της λέξης Vodafone στα καταστήματα. Καρτοκινητή? Καρτοπρογραμμα? Όλα το ίδιο είναι! Όσο χάλια είναι το ένα, τόσο χάλια είναι και το άλλο. Ευτυχώς έχουμε τη CU να μας σώζει και να μας δίνει χάπια ασπιρίνης σε αυτά που ακούμε και βλέπουμε, παρόλο που έχει και αυτή τα κουσούρια της. Ήμουν χρήστης της Vodafone από το 2018-19, πρόσφατα δηλαδή, και όσο χαρούμενος ήμουν που πήρα το πρώτο μου καρτοκινητό από τη Vodafone, άλλο τόσο και πολύ περισσότερο ήμουν θυμωμένος από την εμπειρία μου μετά από λίγο καιρό... Έως σήμερα που μιλάω μαζί σας! Είχα και τα καλά, αλλά είχα και τα κακά μου! Που έτσι κι αλλιώς, τα κακά φαίνεται να είναι απείρως περισσότερα από τα καλά. Έτσι σκέφτομαι να το αλλάξω σε CU, γιατί άκουσα ότι δίνει καλά πακέτα! Δεν ξέρω αν σας έχει τύχει ποτέ, αλλά μάλλον αυτό είναι σίγουρο, να σας έχουν τηλεφωνήσει πολλές φορές για πακέτα προσφορών έναντι μιας τιμής που θα το έβλεπε κανείς ως "χρυσή ευκαιρία"! Έτυχε λοιπόν να γίνω θύμα μιας τέτοιας Vodafo-ροϊδίας (αν μου επιτρέπεται να δημιουργήσω μια δική μου λέξη, γιατί με όλα αυτά που κάνει η Vodafone, θα αρχίσουμε να δημιουργούμε καινούργιο λεξικό με περίεργες λέξεις)! Θα ήθελα να ρωτήσω τι θα κάνατε εσείς στη θέση μου. Αν για οποιοδήποτε λόγο, σας βάζω σε δύσκολη θέση, ειλικρινά σας ζητώ μεγάλη συγνώμη για αυτό! Αφού λοιπόν πήρα το πρώτο μου καρτοκινητό, κατάλαβα ότι το πακέτο δεν μου άρεσε καθόλου. Έτσι το άλλαξα σε CU, που τότε η CU ήταν εντελώς για τα μπάζα! Τι CU, τι Vodafone εκείνη την χρονιά (η CU προχώρησε πολύ αφού έβγαλε την εφαρμογή big bang, από κει και πέρα, άρχισε να καλυτερεύει όλο και πιο πολύ)! Αλλά το καλό ήταν ότι πλήρωνες μόνο 10€ για κάρτα. Το λάθος μου όμως ήταν ότι ακύρωσα τη CU και μπήκα Vodafone. Όλα όμως άλλαξαν όταν όλες οι εταιρίες αύξησαν τις τιμές τους, πρώτα στα 12€ και μετά στα 15€. Τα πακέτα όμως δεν άλλαξαν σχεδόν καθόλου! Από τα 600ΜΒ που έδινε αρχικά η Vodafone, τώρα σου δίνει άλλα 600ΜΒ + το Shake που εμφανίστηκε πρόσφατα, 2,6GB, ή 1,8GB για πόσες μέρες? 30? Ξέρεις πόσα GB ξοδεύει ο μέσος χρήστης του ίντερνετ σε 1 μήνα? Τουλάχιστον 9-12GB σίγουρα! Μια μέρα που λες, μου είπαν ότι υπάρχει ένα πακέτο στα 5GB/1000'/100SMS. Δεν ήξερα τότε τι ήταν το καρτοπρογραμμα, αλλά επειδή ήμουν αθώος τότε, το δοκίμασα! Το πλήρωνα 14.86€. Γενικά ήμουν ευχαριστημένος το πρώτο μήνα, γιατί οι ταχύτητες σκιζανε ουρανούς και τρέχανε πιο γρήγορα από F-16. Τότε υπήρχε μόνο η τεχνολογία 4G αν θυμάμαι καλά. Μετά από 3 μήνες ξαφνικά άρχισα να παρατηρώ ότι οι ταχύτητες άρχισαν να πέφτουν πολύ. Και σε 4G που υποτίθεται ότι ήταν πολύ καλό! 8MB εφαρμογές έκανε τουλάχιστον 3 λεπτά για να τις κατεβάσει, ενώ πριν τρεις μήνες, ένα αρχείο 200ΜΒ το κατέβαζε τσακ μπαμ! Αυτό το πακέτο το είχα έτσι μέχρι τέλους του συμβολαίου! Και η ομιλία που είχα, δεν μου προσέφερε καθαρή φωνή, άλλοτε ήταν καθαρή, άλλοτε είχε όπως πριν το καρτοσυμβόλαιο. Τελείωσε το καρτοσυμβολαιο, με το ζόρι κρατήθηκα, και ανυπομονούσα πως και πως να το αλλάξω σε καρτοκινητη! Αφού παίρνω τηλέφωνο στη Vodafone και λέω ότι θέλω αυτό και αυτό, μου λένε ότι *Δεν μπορώ να αλλάξω σε καρτοκινητό γιατί είμαι γραμμένος σε καρτοσυμβολαιο. Εγώ τα έχασα! Αφού το συμβόλαιο μου έληξε, ποιος με έχει κάνει ξανά εγγραφή? Μου λένε λοιπόν να πάω στο κατάστημα της Vodafone και να πω εκεί το πρόβλημα μου. Πάω λοιπόν να κάνω παράπονο στη Vodafone και της λέω έτσι και έτσι. Μου λένε λοιπόν πως μπορώ να το ακυρώσω όποτε θέλω και να το γυρίσω στο καρτοκινητό, αλλά επειδή είμαι ήδη γραμμένος σε καρτοσυμβολαιο, θα χρειαστεί να περιμένω 2 βδομάδες, να έρθω στο κατάστημα ξανά, και να ακυρώσω το συμβόλαιο. Έτσι λοιπόν και γίνεται. Πάω λοιπόν και το ακυρώνω, γιατί δεν μπόρεσα άλλο! Τα λεφτά ήταν πολλά, και το πακέτο δεν ήταν καλό! Την επόμενη μέρα, βλέπω στην εφαρμογή της Vodafone, ότι χρωστάω 94,86€. Και αρχίζω να ψάχνω και να ψάχνω και βλέπω, δεν χρωστούσα τίποτα! Πάω με τον τσαμπουκά στη Vodafone, γιατί τα νεύρα μου πήγαν να εκραγούν από το θυμό, γιατί 100€ δεν είναι λίγα, και ρωτάω λοιπόν αυτό εδώ τι είναι, δείχνοντας το ποσό στην υπάλληλο, ("στην". Να μην το ξεχνάμε αυτό!). Μου λέει, ότι αυτό είναι το πρόστιμο. Ποιο πρόστιμο, ρωτάω εγώ? Δεν μου έχουν πει τίποτα για πρόστιμο! Να ακυρώσω το καρτοσυμβολαιο δεν ήθελα μιας και έληξε? Μου είπε λοιπόν να τηλεφωνήσω στη Vodafone και να αναφέρω εκεί το πρόβλημα μου. Υπάρχει, λέει, πιθανότητα να σου έχει ανανεωθεί το συμβόλαιο. Τηλεφωνώ λοιπόν στη Vodafone και αναφέρω εκεί το πρόβλημα μου. Μου λένε ότι όντως έχει ανανεωθεί (χωρίς την συγκατάθεση μου), και ότι για να το διακόψω θα πρέπει να πληρώσω ένα πρόστιμο ύψους 80€ συν το μηνιάτικο των 14.86€. Πάω σπίτι, παίρνω τα λεφτά και το πληρώνω μπας και ελευθερώσω τον εαυτό μου από το κακό μου! Όταν τα πλήρωσα, ησύχασα. Πλήρωσα 94.86€ αλλά πήρα το αίμα μου πίσω! Τότε κατάλαβα τι είναι το καρτοπρογραμμα και υποσχέθηκα να μην ξαναβάλω ποτέ! Πριν από 2 μήνες, πρόσφατα δηλαδή, μου τηλεφωνάνε από τη Vodafone, και φυσικά θα είναι *μια* υπάλληλος, μου προσφέρει λέει καρτοπρογραμμα (ρε φίλε, με τυραννανε αυτοί?), που δίνει 8GB/1200'/1200SMS. Μου λέει λοιπόν ότι αυτό το καρτοπρογραμμα είναι πολύ καλύτερο από το προηγούμενο που είχα, και κοστίζει 12,54 λεπτά. Εγώ πολύ ευγενικά της δήλωσα ότι αρνούμαι να το πάρω (και όπως στο προηγούμενο καρτοπρογραμμα, στη παρούσα συνομιλία, γινόταν η εγγραφή της φωνής μου, ευτυχώς δηλαδή). Δεν θέλω άλλο καρτοπρογραμμα. Μου λέει, με καταλαβαίνει αλλά αυτό το καρτοπρογραμμα είναι πολύ καλύτερο από το προηγούμενο που είχατε, διότι με βάση της χρήσης μου στο ίντερνετ, διαλέγουν το καρτοπρογραμμα. Εγώ της λέω, λίγο νευρικά — Τι δεν καταλαβαίνετε από τη λέξη όχι, δεν θέλω το πακέτο? Αυτή συνεχίζει, και μου λέει, μα το καρτοπρογραμμα που σας προσφέρουμε είναι καλύτερο από το προηγούμενο που είχατε, είναι 12,54€, είναι σε προσφορά, δεν θα υπάρξει ξανά τέτοια προσφορά. Αν είναι να το σκεφτείτε, σκεφτείτε το τώρα. Αυτό έγινε 8 φορές συνεχόμενες. Δεν άντεχα άλλο! Έπρεπε όμως να μείνω πρώτα από όλα κύριος! Εγώ εκνευρίζομαι και μέσα μου βράζει η ψυχή μου, αλλά αποφάσισα ότι θα παρέμενα κύριος, μιας και δεν είναι σωστό να φωνάζουμε στους υπαλλήλους, τη δουλειά τους κάνουν, θα πρέπει να είμαστε ευγενικοί! Της λέω ότι θα το σκεφτώ, ενώ ήταν καθαρή η απάντηση μου πως δεν το ήθελα το πακέτο αυτό, και κάνω την κίνηση να κλείσω το τηλέφωνο. Μου λέει — Με ακούτε? Μπορείτε να μου δώσετε σας παρακαλώ το ΑΦΜ σας? Εγώ ως τότε δεν ήξερα τι το χρειαζόταν το ΑΦΜ μου, μάλλον το ήθελε για να διαπιστώσει ότι το κινητό και ο χρήστης με το ΑΦΜ είμαι εγώ που μιλάει. Αλλά μετά από λίγο κατάλαβα τι το ήθελε αυτή το ΑΦΜ μου. Έκανα λάθος που της το έδωσα. Με έχει κάνει εγγραφή στο καρτοπρογραμμα, χωρίς την συναίνεση μου! Της ρωτάω λοιπόν τι το ήθελε το ΑΦΜ μου, και μου λέει ότι το ήθελε για να προχωρήσει στην εγγραφή μου στο καρτοκινητό! Τώρα λέει είμαι γραμμένος στο καρτοπρογραμμα και από τον επόμενο μήνα θα πληρώνω 12,54€!Τελείωσε! Εκεί ξύπνησε το θηρίο μου! Τα νερά ξεχείλισαν, τα νεύρα μου έγιναν κομμάτια. Δεν ήμουν πρόθυμος να πληρώσω και άλλα 80€ για να φύγω από το καρτοσυμβολαιο! Αφησα τη λέξη "κύριος", και με μια έντονη φωνή της ρώτησα με ποιο δικαίωμα με έχει κάνει εγγραφή στο καρτοπρογραμμα, και χωρίς τη συναίνεση μου? Τι μου λέει? Εσείς για ποιο λόγο μου δώσατε το ΑΦΜ σας? Δεν το θέλετε το πακέτο δηλαδή? Έπρεπε να μου το πείτε εξαρχής ότι δεν το θέλετε. Α, δηλαδή έχουμε και Αλτσχάιμερ! Δηλαδή εγώ τόση ώρα τι ακριβώς της έλεγα? Της λέω, ότι δεν ξέρω τι θα κάνει, αλλά απαιτώ να με διαγράψει από το καρτοπρογραμμα! Και της έκλεισα το τηλέφωνο στα μούτρα! Τώρα το ερώτημα μου είναι το εξής, μάλλον τα ερωτήματα μου είναι τα εξής: 1) Αν αποφασίζατε να αλλάξετε παροχο, σε ποιον θα προτιμούσατε να πάτε? Ποια εταιρία είναι περισσότερο αξιόπιστη όσων αφορά τα πακέτα και την εξυπηρέτηση? 2) Με βάση την εμπειρία μου, αν ήσασταν στη θέση μου, πως θα το είχατε διαχειριστεί? Απλά το ρωτάω αυτό γιατί από την μεριά μου δεν θέλω να πληγώσω κάποιου τα συναισθήματα, γιατί έτσι και αλλιώς δεν φταίνε αυτοί, τη δουλειά τους κάνουν.. Απλά δεν ξέρω. Είμαι πολύ μπερδεμένος για να πω την αλήθεια! Όπως είπα και προηγουμένως, σας ζητώ ειλικρινή συγνώμη αν σας βάζω σε δύσκολη θέση!
Selery Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2022 Καλησπέρα φιλε Σου προτείνω να απευθυνθείς στον συνήγορο του καταναλωτή. Θα σου ζητήσουν αποδεικτικά έγγραφα και πιστεύω να σε βοηθήσουν. Είναι μια τίμια ανεξάρτητη αρχή και με έχουν βοηθήσει πολύ στο παρελθόν. καλη τύχη
vaggos231 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2022 σιγουρα συνηγορο του καταναλωτη, αλλα για μενα η ιστορια καπου μπαζει. καταρχας απο τη δικη μου εμπειρια η Vodafone εχει πολυ λιγα καρτοκινητα εκτος CU και νομιζω οτι η "απλη" vodafone θεωρειται παροχημενη, οπως και οι αντιστοιχες εταιριες εκτος (whats up, f2g κλπ), οποτε δεν βρισκω λογικη στο πηγαινε ελα μεταξυ απλης καρτοκινητης/cu. 2ον, ποσο σιγουρος εισαι οτι η ταχυτητα και η καθαροτητα της ομιλιας οφειλονταν στην cu και οχι στη συσκευη σου; Οντας χρονια χρηστης και cu και whats up, σε τετοια προβληματα κατα κυριο λογο φταιει η συσκευη και οχι ο παροχος. Τωρα στο τηλεφωνημα αυτο ειναι πολυ δυσκολο το απο το: -μα το καρτοπρογραμμα που σας προσφέρουμε είναι καλύτερο από το προηγούμενο που είχατε, είναι 12,54€, είναι σε προσφορά, δεν θα υπάρξει ξανά τέτοια προσφορά. Αν είναι να το σκεφτείτε, σκεφτείτε το τώρα. - θα το σκεφτω ευχαριστω και καπακια - με ακουτε; δωστε μου παρακαλω το ΑΦΜ σας και μετα να σας εγγραψει, ξερουν οτι ηχογραφειτε η κληση και ξερουν οτι θα την φανε αν δεν εχουν το "ναι". Η κατι δεν μας λες, η καπου χαθηκατε στη συννενοηση μεταξυ σας, η πετυχες τοσο περιεργη τηλεφωνητρια που θα ρισκαρε να σε εγγραψει ενω δεν ειχε ξεκαθαρο ναι σε ηχογραφημενη κληση. Ξερουν οτι το να δωσεις το ΑΦΜ δεν ειναι ναι. Εκτος αν σου ειπε "Δωστε μου παρακαλω το αφμ ωστε να ξεκινησω την διαδικασια εγγραφης" και συ το δωσες, που και παλι ειναι συζητησιμο. Περαν αυτου, σου εφαγαν 90 ευρω για την ακυρωση. Δεν επρεπε να τα δωσεις, εφοσον μιλησατε και δεν ενημερωθηκες για το προστιμο απο πριν (που σιγουρα θα ειναι στο συμβολαιο), αλλα ισως μπορουσες να τα γλιτωσεις. Μακαρι να μην καταλαβα εγω καλα, και να εχεις απολυτο δικιο ουτως ωστε να δικαιωθεις και ευκολα, απλα ειμαι επιφυλακτικος
mphxths Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Nα σχολιασω και γω με την σειρα μου καποια απο τα λεγομενα. Στις 8/12/2021 στις 9:00 ΜΜ, PaulEngineer είπε Ξέρεις πόσα GB ξοδεύει ο μέσος χρήστης του ίντερνετ σε 1 μήνα? Τουλάχιστον 9-12GB σίγουρα! Πολυ θα ηθελα να μου το εξηγησεις αυτο. Πως δηλαδη ο μεσος χρηστης μεσα σε 30 μερες , απο το κινητο του , θα φαει 9-12γιγα. Ο *μεσος* χρηστης ετσι ? Οχι αυτος που κατεβαζει τορρεντς ή βιντεος αβερτα... Απο κει και περα , το περαδωθε μεταξυ cu-vodafone δεν ξερω γιατι το εκανες. Η cu σαν καρτοκινητη ηταν (και ειναι ακομα εως εναν βαθμο) κλασεις ανωτερη απο την "απλη" vodafone. Στις 8/12/2021 στις 9:00 ΜΜ, PaulEngineer είπε Δεν ήξερα τότε τι ήταν το καρτοπρογραμμα, αλλά επειδή ήμουν αθώος τότε, το δοκίμασα! Ζεις στην εποχη της πληροφορησης. Δεν υπαρχει "ημουν αθωος". Μην προσπαθεις να δικαιολογησεις τον εαυτο σου. Πισω στην δεκαετια του 90 ημασταν "αθωοι" , γιατι η πληροφορηση ηταν μηδενικη. Στις 8/12/2021 στις 9:00 ΜΜ, PaulEngineer είπε Μετά από 3 μήνες ξαφνικά άρχισα να παρατηρώ ότι οι ταχύτητες άρχισαν να πέφτουν πολύ. Και σε 4G που υποτίθεται ότι ήταν πολύ καλό! 8MB εφαρμογές έκανε τουλάχιστον 3 λεπτά για να τις κατεβάσει, ενώ πριν τρεις μήνες, ένα αρχείο 200ΜΒ το κατέβαζε τσακ μπαμ! Στις 8/12/2021 στις 9:00 ΜΜ, PaulEngineer είπε Και η ομιλία που είχα, δεν μου προσέφερε καθαρή φωνή, άλλοτε ήταν καθαρή, άλλοτε είχε όπως πριν το καρτοσυμβόλαιο. Σιγουρα δεν ηταν θεμα σηματος/συσκευης , αυτα τα προβληματα ? Δεν εχει λογικη να υποβαθμιστηκαν οι υπηρεσιες οταν πηγες στο καρτοσυμβολαιο. Ειδικα μετα απο καποιους μηνες... Στις 8/12/2021 στις 9:00 ΜΜ, PaulEngineer είπε ("στην". Να μην το ξεχνάμε αυτό!) Στις 8/12/2021 στις 9:00 ΜΜ, PaulEngineer είπε και φυσικά θα είναι *μια* υπάλληλος Τα συγκεκριμενα σχολια σου ειναι ακρως σεξιστικα. Και δεν ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα. Απλα ετυχε. Γιατι εγω σημερα που μιλησα με δυο εκπροσωπους της vodafone (στο live chat) , ο αντρας δεν μου εδωσε λυση ενω υποτιθεται οτι μου εδωσε και η κοπελα μετα το τσατ με πηρε τηλεφωνο , μου εξηγησε πώς θα λυσει το "προβλημα" μου , και ερχοντουσαν αυτοματα μηνυματα απο το συστημα καθως αυτη εκανε την σωστη διαδικασια , διαδικασια που δεν εκανε ο αντρας εκπροσωπος. Δεν εχει να κανει λοιπον με το αν ο υπαλληλος ειναι αντρας ή γυναικα . Εχει να κανει με το ποσο καταρτισμενος ειναι και ποσο ειναι διατεθειμενος να δωσει λυση. Τωρα για τα υπολοιπα που γραφεις , ενταξει ειναι παγιες τακτικες των εταιριων. Αυτοματες ανανεωσεις (καρτο)συμβολαιων , πρηξιμο @@ στο τηλεφωνο και αλλα τετοια. Θα σου ελεγα να μην πληρωνες εκεινα τα λεφτα που πληρωσες και να τους επρηζες αλλα περασε αυτο. Στην δευτερη φαση που περνας , το οτι "απαιτησες" να σε βγαλουν απο το καρτοπρογραμμα δεν μου λεει και πολλα Καλο ειναι να ξανα-επικοινωνησεις με την vodafone να δεις τι γινεται με το θεμα αυτο. Μην το αφησεις ετσι στον αερα.. Και αμα δεις οτι μαλακιζονται , συνηγορο καταναλωτη και ΕΕΤΤ να σφιξουν οι κωλοι. Προσωπικα εχω vodafone καρτοπρογραμμα , για να ειμαι σιγουρος οτι οποτε θελησω να χρησιμοποιησω το κινητο μου θα εχω υπολοιπο χρονου ομιλιας/ιντερνετ. Και γιατι τα πακετα πλεον θελουν 12ευρα και αρχιζει να γινεται αηδια η φαση. (Πληρωνω κατω απο 10 ευρω στο καρτοπρογραμμα και οι παροχες , μου φτανουν και μου περισσευουν). Τελος για αυτα που ρωτας ... Στις 8/12/2021 στις 9:00 ΜΜ, PaulEngineer είπε 1) Αν αποφασίζατε να αλλάξετε παροχο, σε ποιον θα προτιμούσατε να πάτε? Ποια εταιρία είναι περισσότερο αξιόπιστη όσων αφορά τα πακέτα και την εξυπηρέτηση? Για μενα κριτηριο θα ηταν η καλυψη του σηματος. Για παραδειγμα στο σπιτι μου δεν εχω καλο σημα vodafone Εφυγα απο την wind , αφου μαλωσα με αυτην και πηγα vodafone και μετα πηρα χαμπαρι οτι δεν εχω καλο σημα. Μεχρι στιγμης δεν εχω καποιο ιδιαιτερο προβλημα μαζι τους απο θεμα τιμων ή εξυπηρετησης. Βεβαια τρεις φορες που τους χρειαστηκα , και μιλησα σε live chat , μονο μια φορα εγινε δουλεια (η περιπτωση που περιεγραψα παραπανω) , αλλα κλαιν δεν ηταν κατι τραγικο. Αν δω οτι απο αποψη τιμης ή γενικοτερα εξυπηρετησης αρχισουν να τον παιζουν , φευγω και παω cosmote ..δεν μου εμεινε και αλλη Βασικα οταν ληξει η δεσμευση του καρτοπρογραμματος μου , εκει θα κριθουν πολλα..αναλογως τις τιμες που θα ισχυουν απο κει και περα... Δεν ξερω λοιπον αν καποια εταιρια εχει την φημη οτι ειναι πιο αξιοπιστη απο καποια αλλη. Για μενα ολες τα ιδια σκατα ειναι. Αρα περα απο το σημα στα μερη που σε ενδιαφερουν , τσεκαρεις και τα πακετα , τι δινουν , ποσο κοστιζουν κλπ. Στις 8/12/2021 στις 9:00 ΜΜ, PaulEngineer είπε 2) Με βάση την εμπειρία μου, αν ήσασταν στη θέση μου, πως θα το είχατε διαχειριστεί? Απλά το ρωτάω αυτό γιατί από την μεριά μου δεν θέλω να πληγώσω κάποιου τα συναισθήματα, γιατί έτσι και αλλιώς δεν φταίνε αυτοί, τη δουλειά τους κάνουν.. Απλά δεν ξέρω. Είμαι πολύ μπερδεμένος για να πω την αλήθεια! Όπως είπα και προηγουμένως, σας ζητώ ειλικρινή συγνώμη αν σας βάζω σε δύσκολη θέση! Κοιτα , οι υπαλληλοι συνηθως ειναι οι πλεον αναρμοδιοι σε τετοια θεματα. Ακουνε ενα καρο προβληματα καθημερινα , θα ηταν αδικο να αρχιζουμε να τους βριζουμε επειδη καποιοι πιο πανω απο αυτους εχουν ρυθμισει το συστημα να λειτουργει με συγκεκριμενο τροπο ή καποιος αλλος συναδελφος τους δεν εκανε την δουλεια του. Δηλαδη στην κοπελα που μιλησα σημερα και με εξυπηρετησε να αρχισω να την βριζω γιατι μια υπηρεσια ηταν ενεργη ενω δεν επρεπε (ειχα στειλει sms σε 5ψηφιο πριν 1 μηνα για να την απενεργοποιησω) και το συστημα δεν την απενεργοποιησε , γιατι ο προηγουμενος εκπροσωπος δεν εκανε την δουλεια του ? Δεν μου εφταιξε σε τιποτα η κοπελα , απλα πλεον ξερω οτι αν δεν μου ερχονται επιβεβαιωτικα μηνυματα απο το συστημα για το καθε θεμα/προβλημα που εχω , απλα δεν θα εμπιστευομαι οτι εχει γινει η δουλεια σωστα Βεβαια οι υπαλληλοι που παιρνουν τηλεφωνο και πρηζουν @@ για προσφορες και πακετα καλο ειναι να ακουνε και κανα γαλλικο ωρες ωρες. Σε περιπτωσεις τετοιες , ασχετα αν ειναι απο την vodafone , παροχο ιντερνετ , φυσικο αεριο , εναλλακτικος παροχος ρευματος , οτιδηποτε , μολις ακουσεις περι τινος προκειται , πετας ενα "ευχαριστω πολυ δεν ενδιαφερομαι , γεια σας" και απλα το κλεινεις. Δεν βριζεσαι , δεν φωναζεις και αποφευγεις περιπτωσεις οπου μπορει να σε "παγιδεψουν" με καποιον ευφανταστο τροπο. Επεξ/σία 16 Φεβρουαρίου 2022 από mphxths
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα