rafinos Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 Καλημέρα παιδιά! Από το πρωί δεν μπορώ να συνδεθώ στο internet banking μου μέσω της εφαρμογής Android. Μόλις προσπάθησα να μπω από pc και συναντώ το ίδιο. Πάτησα ότι ξέχασα τον κωδικό μου ώστε να φτιάξω καινούριο, φτιάχνω αλλά και πάλι τίποτα. Δοκιμάζω να πάρω τηλέφωνο και μου λέει ότι είναι κατειλημμένο. Αντιμετωπίζει κανείς άλλος το ίδιο πρόβλημα;
greekfragma Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 μπαίνω κανονικά και από κινητό mobile app και από PC browser. πάρτους τηλέφωνο.
rafinos Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 1 λεπτό πριν, greekfragma είπε μπαίνω κανονικά και από κινητό mobile app και από PC browser. πάρτους τηλέφωνο. Μα μου λέει ότι είναι κατειλημμένο.
greekfragma Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 1 λεπτό πριν, rafinos είπε Μα μου λέει ότι είναι κατειλημμένο. ποιό νούμερο καλείς;
rafinos Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 1 λεπτό πριν, greekfragma είπε ποιό νούμερο καλείς; Μέσω του αριθμού της εφαρμογής καλεί... Όταν έγραφα χειροκίνητα το νούμερο δεν έπαιρνε... τραγικό.
rafinos Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 Αυτό έπαιρνα και μου έβγαζε κιόλας στην αναγνώριση Εθνική Τράπεζα και ήταν σαν να παίρνω κάποιον φίλο μου και μιλούσε. Τελικά επικοινώνησα και μου είπαν ότι υπάρχει γενικό πρόβλημα και μάλλον είμαι από τους τυχερούς που τους επηρεάζει.
Nabuko Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 1 λεπτό πριν, rafinos είπε Τελικά επικοινώνησα και μου είπαν ότι υπάρχει γενικό πρόβλημα και μάλλον είμαι από τους τυχερούς που τους επηρεάζει. Me2 😔 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα