Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, ανοίγω αυτό το θέμα για να γκρινιάξω λίγο για τις εταιρείες κούριερ, αλλά και γενικά για να δούμε τι παράδοξα έχουν συμβεί με διάφορες αποστολές που περιμένετε.

Που λέτε σήμερα περίμενα μια κάρτα SIM από ΕΛΤΑ Courier, έλαβα SMS το πρωί ότι θα γίνει η παράδοση, και περιμένω εδώ στο σπίτι καρτερικά. Σκάει SMS στις 15:36 με κείμενο της μορφής "έγινε προσπάθεια παράδοσης αλλά λείπατε, καλέστε στο τάδε τηλέφωνο για να δρομολογήσετε εκ νέου τη παράδοση". Έξαλλος εγώ, γιατί κάθομαι σπίτι και περιμένω να έρθει η SIM, οπότε φορτώνω λίγο και πάω να καλέσω στο τηλέφωνο που δίνουν. Έλα όμως που με το που καλείς και σε συνδέει το τηλεφωνικό κέντρο πέφτει αυτόματα η κλήση. Δοκιμάζω 3-4 φορές, δοκιμάζω από κινητό (vodafone + cosmote) και σταθερό, πάντα τα ίδια.

Η άλλη επιλογή που έχουν για να μιλήσεις μαζί τους, είναι να καλέσεις σε ένα 5ψήφιο με χρέωση. Καλώ και εκεί, προφανώς το σήκωσαν αμέσως σε αυτό το νούμερο, τους λέω τι παίζει και μου δίνουν να καλέσω πάλι το ίδιο προβληματικό τηλέφωνο!. Εξηγώ ότι δε δουλεύει το τηλέφωνο αυτό, και μου λέει "αφού δε μπορείτε να μιλήσετε τηλεφωνικά, στείλτε email στο τάδε"... Οπότε τώρα είμαι στο περίμενε να απαντήσουν στο email.

Πάντως παραλίγο να μου συμβεί το ίδιο γεγονός, πέρυσι παρόμοια περίοδο, που περίμενα αποστολή νομίζω από acs τότε, και έτυχε να κατεβαίνω να πετάξω τα σκουπίδια, και βλέπω μπροστά από τη πολυκατοικία βανάκι της acs, και να μου έχουν κολλήσει ήδη χαρτάκι ότι λείπω στο κουδούνι, ενώ δε χτύπησε πάλι κανείς το κουδούνι. Το αρπάζω και τρέχω στον διανομέα πριν φύγει και του εξηγώ ότι δε χτύπησε το κουδούνι, αυτός επιμένει ότι το πάτησε και δεν απάντησα, και τελικά κατέβηκε και μου δωσε το πακέτο από το βανάκι...

Κουραστική κατάσταση όλη αυτή, πραγματικά χίλιες φορές να μου πουν ότι πχ δε μπορούν να το φέρουν σήμερα/αύριο, για να περάσω να παραλάβω από κατάστημα ο ίδιος. Το θέμα είναι ότι δε τα διακινούν στο κοντινότερο κατάστημα ΕΛΤΑ Courier, αλλά τα αφήνουν σε κεντρικά σημεία μακριά, και άντε βρες τρόπο να πας εκεί να το πάρεις...

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό το γνωστό καραγκιοζιλίκι το κάνουν εδώ και χρόνια οι courier.

Κι εμένα ΕΛΤΑ Courier στην περιοχή μου μονίμως "αδυναμία παράδοσης" δήλωνε, ενώ δεν ερχόταν ποτέ. Για να γλιτώσουν χρόνο το κάνουν και ποτέ δε βγάζεις άκρη δυστυχώς. Άντε να μπεις τώρα σε πες και λέω με τον κάθε κλόουν αν όντως πάτησε κουδούνια κτλ. Απλά θα χαλαστείς.

Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να επιλέγεις την courier που στην περιοχή είναι πιο συνεπής από τους άλλους. Όπου δεν έχει επιλογή εταιρίας courier, δυστυχώς υπομονή.

  • Like 3
Δημοσ.

Συμφωνώ σε αυτό, αλλά δυστυχώς σχεδόν πάντα δε σου δίνεται η επιλογή του κούριερ. Επίσης ειδικά τώρα με τη Cosmote, σε κανένα κατάστημα δεν είχαν διαθέσιμες sim, οπότε αναγκαστικά έπρεπε να παραγγείλεις online, και η μόνη επιλογή ήταν κούριερ, δεν είχε καν να παραλάβεις από κατάστημα. Πάντως πραγματικά, θα έπρεπε να κάνουν έστω το ελάχιστο, δηλαδή αφού ήρθες μέχρι εδώ, χτύπα και το κουδούνι. Κάποιες πιο φρέσκες εταιρείες, σε παίρνουν ένα τηλέφωνο πριν φτάσουν, για να τσεκάρουν ότι είσαι εκεί, στείλε έστω ένα μήνυμα να κατέβω κάτω αν βιάζεσαι τόσο, ένα σωρό επιλογές υπάρχουν σαν εναλλακτική του να εκνευριζόμαστε όλοι μαζί για μια καταραμένη παράδοση. 

  • Like 1
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, thanasis00 είπε

σήμερα περίμενα μια κάρτα SIM από ΕΛΤΑ Courier

 Και εσύ για την «προσφορά» του CU με τα δήθεν απεριόριστα;;;

Έλα και εσύ στο κλαμπ…

Δημοσ.

Τον μαρτιο του 2020 επι καραντινας, ειχε κατσει να περιμενω πολυ σημαντικα χαρτια παρασκευη απο την ελτα κουριερ. Και ενω περιμενα το κουριερ με το τουφεκι τσακ σκαει μηνυμα αδυναμια παραδοσης, ψιλοτρελενομαι και πηγαινω απο εκει με ταξι , μια κοπελιτσα στην υποδοχη μου λεει ξερετε το αδυναμια παραδοσης ειναι ενα γενικευμενο μηνυμα που δεν σημαινει απαραιτητα αδυναμια παραδοσης, τα συμπερασματα δικα σας.Εν ολιγης απο οσο καταλαβαινω εαν δεν θελουν ή δεν μπορουν να παραδοσουν  σου στελνουν το ''αδυναμια παραδοσης ''.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, thanasis00 είπε

Καλησπέρα, ανοίγω αυτό το θέμα για να γκρινιάξω λίγο για τις εταιρείες κούριερ, αλλά και γενικά για να δούμε τι παράδοξα έχουν συμβεί με διάφορες αποστολές που περιμένετε.

Πρώτη φορά ανοίγει τέτοιο θέμα. 😅

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, csontheline είπε

Επώνυμη καταγγελία στην ΕΕΤΤ ΚΑΘΕ φορά που συμβαίνει αυτό;

1-2-100, κάποια στιγμή μπορεί να φιλοτιμηθούν να κάνουν κάτι.

Και πέρυσι που έκανα, δε μου απάντησαν καν από ΕΕΤΤ...

Δημοσ.

Πρόσφατα , την προηγούμενη εβδομάδα, μου συνέβη το εξής από ACS για παραγγελία από καλάθι του Skroutz.

Συνοπτικά έλαβα 4 συνεχόμενες ημέρες, 4  SMS ανά ημέρα από την ACS , πως θα παραδοθεί στην ίδια ημέρα ένα δέμα μου.

 

Παρέλαβα την 5ή ημέρα χωρίς sms.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Είναι αναλογα το υποκατάστημα. Το κοντινο μου ελτα κουριερ ειδοποιεί παντα αν θα το φέρουν η οχι οποτε εχω πακετο, αντίθετα η acs ρίχνει πολυ δυνατα πιστολια τυπου αδυναμία παράδοσης η μήνυμα στο τρακινγκ οτι άλλαξε η ημερομηνία παράδοσης κατοπιν συνεννόησης (ενω δεν μιλησαμε ποτε). Τα υπόλοιπα κουριερ καπου στη μεση. Δυστυχώς το πιο σίγουρο είναι να πηγαινεις να το πάρεις απο εκει ειδικα αν κατι το χρειάζεσαι αμεσα. Εχει τυχει με γενικη να με παρουν Δευτέρα να μου πουν ότι εχω πακέτο και ότι θα το φερει ο κουριερ την Παρασκευή.. 

Δημοσ.

Εμένα μου έχουν παραδειχθεί ότι ούτε λίγο ούτε πολύ βάζουν έτσι αυτή την ειδοποίηση, όταν δεν... προλαβαίνουν να το φέρουν! 2 φορές μου το έχουν κάνει αλλά τους έκραξα άγρια τηλεφωνικά και με εμαιλ και τα έφεραν κανονικά 3 ημέρες αργότερα. Πρώτα όμως σπατάλησα μισή μέρα να βρω επικοινωνία μαζί τους.....

Είναι σημαντικό να επιμένετε και να μην υποχωρείτε και πηγαίνετε οι ίδιοι στο κατάστημα γιατί αυτός είναι ο στόχος τους από ότι έχω καταλάβει.

Χρησιμοποιώ σχεδόν όλες τις κούριερ και με καμία άλλη δεν αντιμετώπισα το παραμικρό πρόβλημα. Για την ACS που λέτε, εγώ πρέπει να είμαι τυχερός μάλλον γιατί έχω πέσει σε πολύ καλό τοπικό κατάστημα ACS  με αποτέλεσμα να έχω την καλύτερη εμπειρία από όλες τις κούριερ. Ποτέ δεν μου έχουν κάνει την παραμικρή λαδιά ή καθυστέρηση σε δεκάδες παραδόσεις ακόμα και στις πιο φορτωμένες περιόδους.

Τα ΕΛΤΑ Κούριερ στο 90% των παραδόσεων μου έχουν δημιουργήσει από μικρή έως τεράστια ταλαιπωρία και πάντα σπασμένα νεύρα και γιαυτό τα αποφεύγω δια ροπάλου.

  • Like 1
Δημοσ.

Πραγματικά έχει γίνει τραγική η κατάσταση με τα ΕΛΤΑ courier. Ψεύτικες αδυναμιες παράδοσης και τηλέφωνα που δεν απαντάει ποτέ κανείς. Στο τέλος φυσικά φταίει ο πελάτης "αλλαγή μετά από συνεννόηση" που φυσικά δεν γίνεται ποτέ. 

Δημοσ.

btw συνεχίζεται το γλέντι με ΕΛΤΑ courier. Ήταν να έρθει σήμερα το δέμα (έχω 2 από αυτούς btw, στο ίδιο υποκατάστημα), και επειδή είδα ότι δεν άλλαξε το tracking number προς παράδοση, πήρα τηλέφωνο στο υποκατάστημα, και η υπάλληλος με ξαφνιασμένη με ενημερώνει πως όντως θα έπρεπε να είναι προς παράδοση σήμερα! Αλλά λέει ότι δεν έχει αυτή επιρροή στο τμήμα διανομής, και το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να τα ξαναδηλώσει για παράδοση από Παρασκευή, γιατί μάλλον έχουν απεργίες Τετάρτη και Πέμπτη... Λαμπρά, δε θα παραλάβουμε ποτέ! Προφανώς τηλέφωνο το τμήμα διανομής δεν έχει...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...