Agarinos7 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, bioentre είπε απευθείας από αππλε στορε επειδή ήμουν εξωτερικό μέχρι πρόσφατα. Έχει και στο ebay αλλά θα βγει διπλάσια ή και τριπλάσια τιμή (με eBay International Shipping Program δεν πληρώνεις τελωνείο αλλά τα σκας χοντρά στο ebay) Μπορώ να φέρω και άλλα προς τις δέκα του μήνα αν κάποιος θέλει και έχω ένα δεύτερο σφραγισμένο ακόμα. Έχω βάλει βτο τις ίδιες μέρες που έβαλες και εσύ και ακόμα δεν έχει έρθει. Δεν το βιάζομαι, οπότε δεν υπάρχει θέμα, απλά για να ξέρεις πως έχει η κατάσταση με το ιστορμ Εντάξει στην Τσιμισκή με εξαίρεση 2 υπαλλήλους, οι υπόλοιποι είναι τραγικοί. Δεν ξέρω αν είναι πιέση από τους προιστάμενους ή αν το κάνουν καταναγκαστικά και είναι λεπτό το ζήτημα να τους κρίνω μιας και δεν ξέρω από που πηγάζει η συμπερίφορά τους, αλλά όπως είχα γράψει και στο άλλο θέμα που είχα ανοίξει μου είχαν συμπεριφερθεί αρκετά άσχημα. Έχω μείνει πραγματικά με την απορία γιατί συμπεριφέρονται έτσι... Εννοώ με τον τρόπο που μίλησαν και σε εσένα. Φυσικά και θα πρέπει να πουν κάποια πράγματα προκειμένου να πετύχουν στόχους πωλήσεων και είναι αποτελεσμάτικοι σε όσα τους ζητάει (ή απαιτεί ο εργοδότης τους) αλλά θα μπορούσαν πιστεύω να σου είχαν μιλήσει καλύτερα και όχι με αγένεια τότε που είχες πάει. Δεν ξέρω αν τους υπαγορεύουν να συμπεριφέρονται έτσι ή αν είναι αποτέλεσμα κακών συνθηκών εργασίας, φθόνου για τον άλλο που δίνει τέτοια υπέρογκα μην κρυβόμαστε ποσά, αλλά το να σε κοροιδεύουν στην μούρη σου δεν είναι ωραίο. Μπορούν και αυτοί πχ από το πλαίσιο να γελάνε με αυτούς που έσκασαν για την 64άρα που δνε τους χρειάζεται και να κοκορεύονται πως είναι καλοί πωλητές, αλλά δεν πάνε να στο κάνουν στη μούρη σου στο ταμίο. istorm είναι άξεστοι, μια φορά που είχα πάει και είχαν μόνο ένα από τα δύο προιόντα που ήθελα μου λένε "ε μην φύγεις με άδεια χέρια, πάρε το ένα τώρα" χαλαρά με ύφος στον ενικό. Ο assistant manager που μίλησε και σε εσένα στο ίδιο μαγαζί. Θα μπορούσαν να έχουν περισσότερο τακτ και να είναι πιο ευγενικοί πιστεύω. Μπορεί και να κάνω λάθος βέβαια, μιας και δεν ξέρω πως τους συμπεριφέρονται ή τι τους λένε να λένε... «Μπορούν και αυτοί πχ από το πλαίσιο να γελάνε με αυτούς που έσκασαν για την 64άρα που δνε τους χρειάζεται και να κοκορεύονται πως είναι καλοί πωλητές, αλλά δεν πάνε να στο κάνουν στη μούρη σου στο ταμίο.» Φίλε μου δεν μας πήρε κανείς από το Πλαίσιο για το 64GB, εμείς το είδαμε μόνοι μας κατόπιν της συζήτησης εδώ. Εδώ στο Πλαίσιο της Αθήνας, ελάχιστοι άλλωστε γνωρίζουν τα προϊόντα της Apple. Δε νομίζω να χρεώθηκε κανείς την πώληση, μόνοι μας πήραμε. Και όσο γελάνε με μας τους 3 άλλο τόσο γελάνε με όλους που αγόρασαν έστω το βασικό Μ1 Μαξ, αφού μεταξύ 4199 και 4720 η διαφορά δεν είναι και…χαώδης. . Έτσι μου έμαθε προσωπικά, ο αείμνηστος πατέρας μου. Καλύτερα να ανεβαίνεις λίγο να πάρεις το καλύτερο μοντέλο σε τεχνολογία αν μπορείς. Δε λέμε να πας από 4200 στα 6000, αλλά 4720 τη στιγμή που θα έπρεπε να περιμένεις αέναως για το βασικό, κάπου ήταν ταλαιπωρία. Ξαναλέμε βέβαια πως το πήραμε για να τελειώνουμε. Αν ήταν διαθέσιμο το 32, εκεί θα πήγαινα χωρίς σκέψη…Και φαντάζομαι και οι άλλοι δυο φίλοι. Το να περιμένεις έναν υπολογιστή μήνες, λες και θα στον χαρίσουν, είναι προσβολή…οπότε ψάχνεις να βρεις λύση..ή δεν τον παίρνεις καθόλου….και προσωπικά ο λόγος που ήθελα ενα καλύτερο μηχάνημα, ήταν να μην ξαναπέσω στην ανάγκη τους…τα ίδια έπαθα και με το iPad Pro…ήδη έχω κάνει επίσημες καταγγελίες τηλεφωνικά και γραπτά στην Apple για την απαράδεκτη κατάσταση και έχω αναφέρει όσα λένε οι φίλοι μας εδώ…και τόνισα πως πρόκειται για σοβαρούς πελάτες, γνώστες και επαγγελματίες. Προσωπικά έχω πάρει την απόφαση να μην ξαναγοράσω MacBook ή iPad μετά το χάλι αυτό που ζούμε… Ωστόσο πως προεξοφλεί κανείς πως δεν μας χρειάζονται τα 64? Ακόμα και τώρα? Δεν μπορείς να ξέρεις πως χρησιμοποιεί ο καθένας τον υπολογιστή του. Και στο κάτω κάτω, αν δεν χρειαστούν τώρα, θα τα βρούμε μπροστά μας στο μέλλον. Αν μπεις σε βίντεο με reviews για τα μηχανήματα αυτά στο YouTube θα δεις πως πολλοί πάνε στα 64GB, για «future proof». Βέβαια εκείνοι μπορούν να παραγγείλουν ό,τι θέλουν. Ναι και γώ σε ΒΤΟ δεν θα έβαζα ποτέ 64, αλλά τι να κάνουμε προέκυψε…το εξηγήσαμε χίλιες φορές. Ίσως αν θέλει κανείς να γλυτώσεις χρήματα και να πάρει ενα ισορροπημένο μηχάνημα η χρυσή τομή θα ήταν το Μ1 Προ 1ΤΒ 16 GB στα 3299…. Ότι αφορά σε Μ1 Μαξ δεδομένα έχει ξεφύγει. Πολύ ή ακόμα πιο πολύ…. Επεξ/σία 31 Ιανουαρίου 2022 από Agarinos7 2
bioentre Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2022 1 ώρα πριν, Agarinos7 είπε «Μπορούν και αυτοί πχ από το πλαίσιο να γελάνε με αυτούς που έσκασαν για την 64άρα που δνε τους χρειάζεται και να κοκορεύονται πως είναι καλοί πωλητές, αλλά δεν πάνε να στο κάνουν στη μούρη σου στο ταμίο.» Φίλε μου δεν μας πήρε κανείς από το Πλαίσιο για το 64GB, εμείς το είδαμε μόνοι μας κατόπιν της συζήτησης εδώ. Εδώ στο Πλαίσιο της Αθήνας, ελάχιστοι άλλωστε γνωρίζουν τα προϊόντα της Apple. Δε νομίζω να χρεώθηκε κανείς την πώληση, μόνοι μας πήραμε. Και όσο γελάνε με μας τους 3 άλλο τόσο γελάνε με όλους που αγόρασαν έστω το βασικό Μ1 Μαξ, αφού μεταξύ 4199 και 4720 η διαφορά δεν είναι και…χαώδης. . Έτσι μου έμαθε προσωπικά, ο αείμνηστος πατέρας μου. Καλύτερα να ανεβαίνεις λίγο να πάρεις το καλύτερο μοντέλο σε τεχνολογία αν μπορείς. Δε λέμε να πας από 4200 στα 6000, αλλά 4720 τη στιγμή που θα έπρεπε να περιμένεις αέναως για το βασικό, κάπου ήταν ταλαιπωρία. Ξαναλέμε βέβαια πως το πήραμε για να τελειώνουμε. Αν ήταν διαθέσιμο το 32, εκεί θα πήγαινα χωρίς σκέψη…Και φαντάζομαι και οι άλλοι δυο φίλοι. Το να περιμένεις έναν υπολογιστή μήνες, λες και θα στον χαρίσουν, είναι προσβολή…οπότε ψάχνεις να βρεις λύση..ή δεν τον παίρνεις καθόλου….και προσωπικά ο λόγος που ήθελα ενα καλύτερο μηχάνημα, ήταν να μην ξαναπέσω στην ανάγκη τους…τα ίδια έπαθα και με το iPad Pro…ήδη έχω κάνει επίσημες καταγγελίες τηλεφωνικά και γραπτά στην Apple για την απαράδεκτη κατάσταση και έχω αναφέρει όσα λένε οι φίλοι μας εδώ…και τόνισα πως πρόκειται για σοβαρούς πελάτες, γνώστες και επαγγελματίες. Προσωπικά έχω πάρει την απόφαση να μην ξαναγοράσω MacBook ή iPad μετά το χάλι αυτό που ζούμε… Ωστόσο πως προεξοφλεί κανείς πως δεν μας χρειάζονται τα 64? Ακόμα και τώρα? Δεν μπορείς να ξέρεις πως χρησιμοποιεί ο καθένας τον υπολογιστή του. Και στο κάτω κάτω, αν δεν χρειαστούν τώρα, θα τα βρούμε μπροστά μας στο μέλλον. Αν μπεις σε βίντεο με reviews για τα μηχανήματα αυτά στο YouTube θα δεις πως πολλοί πάνε στα 64GB, για «future proof». Βέβαια εκείνοι μπορούν να παραγγείλουν ό,τι θέλουν. Ναι και γώ σε ΒΤΟ δεν θα έβαζα ποτέ 64, αλλά τι να κάνουμε προέκυψε…το εξηγήσαμε χίλιες φορές. Ίσως αν θέλει κανείς να γλυτώσεις χρήματα και να πάρει ενα ισορροπημένο μηχάνημα η χρυσή τομή θα ήταν το Μ1 Προ 1ΤΒ 16 GB στα 3299…. Ότι αφορά σε Μ1 Μαξ δεδομένα έχει ξεφύγει. Πολύ ή ακόμα πιο πολύ…. Το σκεπτικό το δικό σου και του πατέρα σου είναι σωστό νομίζω. Αν δούμε ποσοστία πόσο τοις εκατό είναι τα +500 για την ραμ που πήρατε, έχει κάποια βάση το να πάρεις το καλύτερο μοντέλο. Εγώ πχ παίρνω πάντα 2ΤΒ και δίνω αυτό το +500. Και τα 64 ραμ που πήρατε και τα 2 ΤΒ που περιμένω θέτουν τις προυποθέσεις για future proofness εφόσον δεν χρειαστεί να χτυπήσεις την πόρτα του ιστορμ για κάποιο θέμα που προκύψει. Τώρα αυτοί στο πλαίσιο το γέλανε το λέω με την μορφή ότι όποιος είναι υπέυθυνος για το δίκτυο των μακ αφού το πήρατε ηλεκτρονικά, μπορεί να υπερυφανεύεται που έφυγαν τόσο γρήγορα τα 64ρια και να ζητήσει να του φέρουν νέα παρτίδα. Ή ας πούμε στο ταμίο θα μπορούσε κάποιος πωλητής να έχει ύφος βλέποντας σε να δίνεις τέτοιο ποσό που φυσικά το έχεις μαζέψει με κόπο και είναι λογικά και μια καλή επένδυση στο μηχάνημα που πήρες. Απλά άνθρωποι και αυτοί είναι είτε μπορεί να ζηλέψουν είτε να σχολίασουν, αλλά νομίζω πως στο πλαίσιο δεν το κάνουν μπροστά στα μούτρα σου όπως στο ιστορμ. Αυτό ήθελα κυρίως να τονίσω για αυτό χρησιμοποίησα και το συγκεκριμένο ρήμα, αν και τα συναισθήματα που θα μπορούσε να έχει οποιοσδήποτε υπάλληλος κατά τη διάρκεια μιας τέτοιας συναλλαγής ποικοίλουν. Στο ιστορμ απλά ίσως δεν υπάρχει τόσος επαγγελματισμός και εξωτερικεύονται 1
jumpcut Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2022 Μπήκα πλέον στον τρίτο μήνα αναμονής του M1 Max 32ram 1ΤB από τον Κωτσόβολο. Ο ευγενικός πωλητής του Παγκρατίου με ενημέρωσε τηλεφωνικά, εχθές, ότι μετά από ερώτηση του στην Apple(? – iSquare?) του είπαν ότι υπάρχει πρόβλημα με τον όγκο των παραγγελιών και δεν έχουν μπορέσει ακόμα να ομαλοποιήσουν την κατάσταση. Περιμένει η Apple (– iSquare?) κάποια κομμάτια αυτές τις ημέρες άλλα δεν ξέρει αν θα καλύψουν την ζήτηση και τις προτεραιότητες. Ο πωλητής έδειξε να κατανοεί την αγανάκτησή μου άλλα δεν ήταν σε θέση να βοηθήσει περισσότερο. Τουλάχιστον εκτίμησα ότι με κάλεσε όπως μου είχε υποσχεθεί. Το ήξερα ότι θα έχω κάποια αναμονή στην παράδοση άλλα το να περάσουν 2 μήνες με ξεπερνάει. Αν το ήξερα θα είχα κάνει BTO για να πάρω άλλο ένα 1ΤΒ άλλα φοβήθηκα ότι θα κάνει να μου έρθει κάνα 3μηνο. Στο μεταξύ η δουλειά που περίμενα προέκυψε (κάνω βίντεο μοντάζ), η μπάντα έχει απαιτήσεις (είμαι ερασιτέχνης μουσικός, και βρισκόμαστε σε φάση ηχογράφησης/παραγωγής) και εγώ έχω ήδη πουλήσει το λαπτοπ που είχα (μιας και βρήκα αγοραστή να το δώσω σε καλή και για τους δύο τιμή). Υπόψη ότι θα κάνω και το μεγάλο άλμα από wintel σε mac μετά από 25 χρόνια. Δεν το είχα τολμήσει τόσα χρόνια (παρότι πολλοί συνάδελφοι μουσικοί μου το πρότειναν) διότι έβρισκα πολλά τα λεφτά για ένα hardware που είναι ίδιο και στις δύο πλατφόρμες. Τώρα όμως έχω δελεαστεί, βλέπετε, από την απόδοση των M1 chips ειδικά σε ήχο και εικόνα και από το πόσο ήσυχα δουλεύουν (ειδικά όταν δουλεύεις ήχο και μουσική είναι ανεκτίμητο). Εντωμεταξύ οι δόσεις στην κάρτα πληρώνονται κάθε μήνα. Έχω απορία, όταν με το καλό το παραλάβω, ή εγγύηση θα τρέξει από την ημέρα του registration ή από την ημέρα παραγγελίας; 1
Agarinos7 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2022 Η εγγύηση θα τρέξει από τη στιγμή της ενεργοποίησης. Καλή υπομονή να έχεις. Μήπως όμως θα σε κάλυπτε και ένα Μ1 Προ έστω με 32GB? Το iSystem, φέρνει κατά διαστήματα. 1
jumpcut Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2022 45 λεπτά πριν, Agarinos7 είπε Η εγγύηση θα τρέξει από τη στιγμή της ενεργοποίησης. Καλή υπομονή να έχεις. Μήπως όμως θα σε κάλυπτε και ένα Μ1 Προ έστω με 32GB? Το iSystem, φέρνει κατά διαστήματα. Σε ευχαριστώ για την ευχή! Το M1 Pro, 32GB RAM, 1TB κοστίζει 380 φθηνότερα. Με αυτά τα 380 επιπλέον, το M1 MAX έχει 2πλάσιο bandwith στην επικοινωνία με την μνήμη, πολλά περισσότερα real time video streams (και τα δύο πολύ χρήσιμα στο video μονταζ), και από τι έχω δει μέχρι τώρα σε διάφορα reviews ελάχιστο εως ανύπαρκτο throttling σε σχέση με το Pro. Ειδικά στην επεξεργασία ήχου αυτό είναι πολύ σημαντικό, τουλάχιστον στην μέχρι τώρα εμπειρία μου με wintel laptop. Θα τα δώσω που θα τα δώσω τα χρήματά μου με κόπο, να μην είναι, όπως λένε και άλλοι συναγωνιστές εδώ, feature proof? 3
Agarinos7 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2022 Συμφωνω απόλυτα. Τόσο αγώνα κάνουμε. Πολύ σωστη σκέψη. 1
lasithi12 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2022 παντως το πιασα απο κοντά πολυ μάπα πάλι το πληκτρολόγιο. το καναν που το καναν χοντρό γιατι δεν του βάλαν πληκτρολόγιο τουλάχιστον από magic keyboard 2
Dmspolys Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2022 6 ώρες πριν, jumpcut είπε Μπήκα πλέον στον τρίτο μήνα αναμονής του M1 Max 32ram 1ΤB από τον Κωτσόβολο. Ο ευγενικός πωλητής του Παγκρατίου με ενημέρωσε τηλεφωνικά, εχθές, ότι μετά από ερώτηση του στην Apple(? – iSquare?) του είπαν ότι υπάρχει πρόβλημα με τον όγκο των παραγγελιών και δεν έχουν μπορέσει ακόμα να ομαλοποιήσουν την κατάσταση. Περιμένει η Apple (– iSquare?) κάποια κομμάτια αυτές τις ημέρες άλλα δεν ξέρει αν θα καλύψουν την ζήτηση και τις προτεραιότητες. Ο πωλητής έδειξε να κατανοεί την αγανάκτησή μου άλλα δεν ήταν σε θέση να βοηθήσει περισσότερο. Τουλάχιστον εκτίμησα ότι με κάλεσε όπως μου είχε υποσχεθεί. Το ήξερα ότι θα έχω κάποια αναμονή στην παράδοση άλλα το να περάσουν 2 μήνες με ξεπερνάει. Αν το ήξερα θα είχα κάνει BTO για να πάρω άλλο ένα 1ΤΒ άλλα φοβήθηκα ότι θα κάνει να μου έρθει κάνα 3μηνο. Στο μεταξύ η δουλειά που περίμενα προέκυψε (κάνω βίντεο μοντάζ), η μπάντα έχει απαιτήσεις (είμαι ερασιτέχνης μουσικός, και βρισκόμαστε σε φάση ηχογράφησης/παραγωγής) και εγώ έχω ήδη πουλήσει το λαπτοπ που είχα (μιας και βρήκα αγοραστή να το δώσω σε καλή και για τους δύο τιμή). Υπόψη ότι θα κάνω και το μεγάλο άλμα από wintel σε mac μετά από 25 χρόνια. Δεν το είχα τολμήσει τόσα χρόνια (παρότι πολλοί συνάδελφοι μουσικοί μου το πρότειναν) διότι έβρισκα πολλά τα λεφτά για ένα hardware που είναι ίδιο και στις δύο πλατφόρμες. Τώρα όμως έχω δελεαστεί, βλέπετε, από την απόδοση των M1 chips ειδικά σε ήχο και εικόνα και από το πόσο ήσυχα δουλεύουν (ειδικά όταν δουλεύεις ήχο και μουσική είναι ανεκτίμητο). Εντωμεταξύ οι δόσεις στην κάρτα πληρώνονται κάθε μήνα. Έχω απορία, όταν με το καλό το παραλάβω, ή εγγύηση θα τρέξει από την ημέρα του registration ή από την ημέρα παραγγελίας; απο την στιγμη που μενουμε σε μια τριτοκοσμικη χωρα αυτα ειναι αναμενομενα... δυστηχωσ !!! σε αλλεσ αγορες οπβσ γερμανια σε 3 μερες το παρελαβα !!! απο αυτο μονο καταλαβαινεις . πολλα. το χειροτερο που αναφερεις ειναι οτι ξεκινησαν οι δοσεισ ... 2
jumpcut Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2022 16 ώρες πριν, Dmspolys είπε απο την στιγμη που μενουμε σε μια τριτοκοσμικη χωρα αυτα ειναι αναμενομενα... δυστηχωσ !!! σε αλλεσ αγορες οπβσ γερμανια σε 3 μερες το παρελαβα !!! απο αυτο μονο καταλαβαινεις . πολλα. το χειροτερο που αναφερεις ειναι οτι ξεκινησαν οι δοσεισ ... Δεν θεωρώ ότι είμαστε τριτοκοσμική χώρα. Παρότι τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια δυσκολία στην διαθεσιμότητα αγαθών σε σχέση με το παρελθόν, τουλάχιστον στα προϊόντα τεχνολογίας (που τα παρακολουθώ, καθότι χρήστης και αγοραστής, εδώ και 30 χρόνια), τείνω στο συμπέρασμα ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση κάποιο πρόβλημα υπάρχει με την αντιπροσωπία ή το κομμάτι πωλήσεων της Apple που ασχολείται με την Ελλάδα. Ειδικά, βλέποντας τόσους υποψήφιους αγοραστές των ακριβών μοντέλων, κάτι που μεταφράζεται σε χρήμα, δεν μπορώ να φανταστώ ότι αδιαφορούν για να το εισπράξουν, και παράλληλα να αυτόσαμποτάρονται και να μας σπρώχνουν προς wintel λύσεις. Σίγουρα δεν μπορεί να συγκριθεί σαν μέγεθος η αγορά μας σε σχέση με άλλες χώρες άλλα εκτιμώ ότι σε ποιοτικά στοιχεία είμαστε δυνατοί. Πλέον με την παγκοσμιοποίηση υπάρχουν πολλοί επαγγελματίες (γραφίστες, μοντέρ, μουσικοί, ηχολήπτες κ.λ.π.) που μπορούν/και εργάζονται από την Ελλάδα για πελάτες παγκοσμίως και χρειάζονται Pro συστήματα γιαυτό. Το εκτιμώ σωστά; 2
Agarinos7 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2022 Προσωπικά, ως πελάτης της Apple σε προϊόντα τεχνολογίας, έχω καταλήξει πως η εισαγωγική εταιρεία iSquare είναι η πέτρα του σκανδάλου. Δεν διαχειρίζονται τις παραγγελίες τους προς την Apple σωστά. Το φαινόμενο παρατηρείται και σε: iPhone Pro, iPad Pro (έλλειψη πολλών διαμορφώσεων), Apple Watch, iMac ακόμα και σε Aiprods 3rd (τα βρίσκεις σε σκρουτζομάγαζα, όχι στην "αντιπροσωπεία"). Για παράδειγμα η Amazon.de που παρακολουθώ, διαθέτει ετοιμοπαράδοτα τα περισσότερα από αυτά που αναφέρω. Φυσικά στο Macbook Pro M1 Max και εκεί παρατηρείται έλλειψη... όμως Μ1 Pro διαθέτει κανονικά. 2 1
jumpcut Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2022 Λοιπόν, έτσι από περιέργεια μπήκα στην σελίδα της iSquare και πάτησα τα link Σχετικά με εμάς Καριέρα Κοινωνική Ευθύνη για να δω πως επικοινωνεί η εταιρία το προφίλ της στο διαδίκτυο. Page no found ήταν η απάντηση. Επίσης πρόσεξα ότι 40 years Quest group λέει το λογότυπο κάτω αριστερά. 1
stavrosv1 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2022 1 ώρα πριν, jumpcut είπε Λοιπόν, έτσι από περιέργεια μπήκα στην σελίδα της iSquare και πάτησα τα link Σχετικά με εμάς Καριέρα Κοινωνική Ευθύνη για να δω πως επικοινωνεί η εταιρία το προφίλ της στο διαδίκτυο. Page no found ήταν η απάντηση. Επίσης πρόσεξα ότι 40 years Quest group λέει το λογότυπο κάτω αριστερά. Τσίπα not found έπρεπε να γράφουν. Εγω προσωπικά θεωρώ είμαστε σε μια τριτοκοσμική χώρα σε όλους τους τομείς αλλά αυτό είναι μια τελείως άλλη συζήτηση. Στο θέμα ηλεκτρονικά δεν υπάρχει διαφάνεια καμία. Δεν σου λένε ούτε σε τι σειρά είσαι, κάνεις προ παραγγελία και δεν μετράει καθόλου. Παρέλαβα πράγμα από άλλο κατάστημα την ίδια μέρα που ήρθε και η προ παραγγελία μου 2 μήνες μετά απο την προ παραγγελία. Τι να λέμε τώρα..όλα ενα χάος. 3 1
bioentre Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2022 4 ώρες πριν, stavrosv1 είπε Τσίπα not found έπρεπε να γράφουν. Εγω προσωπικά θεωρώ είμαστε σε μια τριτοκοσμική χώρα σε όλους τους τομείς αλλά αυτό είναι μια τελείως άλλη συζήτηση. Στο θέμα ηλεκτρονικά δεν υπάρχει διαφάνεια καμία. Δεν σου λένε ούτε σε τι σειρά είσαι, κάνεις προ παραγγελία και δεν μετράει καθόλου. Παρέλαβα πράγμα από άλλο κατάστημα την ίδια μέρα που ήρθε και η προ παραγγελία μου 2 μήνες μετά απο την προ παραγγελία. Τι να λέμε τώρα..όλα ενα χάος. Απλά υπάρχει ανευθυνότητα ή καλύτερα αποποίηση ευθυνών εδώ που ζούμε. Από την στιγμή που θα βάλεις την παραγγελία αν έχεις δει πως γίνεται σε άλλα κράτη το καταλαβαίνεις. Εξωτερικό ή στο άμαζον σου δίνουν ΓΡΑΠΤΑ ημερομηνία ή εβδομάδα παραλαβής. Εδώ σου λένε μόνο αν ρωτήσεις κάτι στην τύχη προφορικά και άλλα σου λέει ο ένας υπάλληλος και άλλα ο άλλος, που φυσικά δεν φταίει αυτός, αφού η αντιπροσωπεία και οι συνεργαζόμενες εταιρείες το έχουν σύστημα να μην στέλνουν κάτι γραπτά. Και μετά σου λένε το ΒΤΟ είναι σύμβαση έργου/παροχής υπηρεσιών, χωρίς να αναφέρουν το χρονοδιάγραμμα του έργου... Κάνουν ξεκαθ΄ρα μια συνειδητή αποποίηση της όποιας ευθύνης τους και είναι αρκετά καλυμμένοι. Στο τέλος δηλαδή φταίει ο καταναλωτής που τους επιλέγει δυστυχώς... Δεν ξέρω αν είναι τριτοκοσμικά, αλλά η αποποίηση ευθυνών ή η μετάθεση τους (πχ φταίει η Apple) είναι ένα γενικό χαρακτηριστικό της αντιπροσωπείας που όμως δυστυχώς διεύρυνεται και συντηρείται και σε ευρύτερα φάσμα στην Ελλάδα κατά τη γνώμη μου. Τουλάχιστον σε κάποιο μεγαλύτερο βαθμό σε σχέση με άλλα κράτη. Μόνη λύση ίσως να μην στηρίζεται το ανεύθυνο σύστημα, ειδικά όταν υπάρχουν ευκαρίες και στο σκρουτζ και στο άμαζον. Τουλάχιστον σε ααρκετές περιπτώσεις καταστήματα και μαγαζάτορες στο σκρουτζ ή στη γειτονία σας είναι αρκετά τίμοι σε σχέση με αυτό το μπάχαλο του δικτύου της αντιπροσωπείας. 3
stavrosv1 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2022 1 ώρα πριν, bioentre είπε Απλά υπάρχει ανευθυνότητα ή καλύτερα αποποίηση ευθυνών εδώ που ζούμε. Από την στιγμή που θα βάλεις την παραγγελία αν έχεις δει πως γίνεται σε άλλα κράτη το καταλαβαίνεις. Εξωτερικό ή στο άμαζον σου δίνουν ΓΡΑΠΤΑ ημερομηνία ή εβδομάδα παραλαβής. Εδώ σου λένε μόνο αν ρωτήσεις κάτι στην τύχη προφορικά και άλλα σου λέει ο ένας υπάλληλος και άλλα ο άλλος, που φυσικά δεν φταίει αυτός, αφού η αντιπροσωπεία και οι συνεργαζόμενες εταιρείες το έχουν σύστημα να μην στέλνουν κάτι γραπτά. Και μετά σου λένε το ΒΤΟ είναι σύμβαση έργου/παροχής υπηρεσιών, χωρίς να αναφέρουν το χρονοδιάγραμμα του έργου... Κάνουν ξεκαθ΄ρα μια συνειδητή αποποίηση της όποιας ευθύνης τους και είναι αρκετά καλυμμένοι. Στο τέλος δηλαδή φταίει ο καταναλωτής που τους επιλέγει δυστυχώς... Δεν ξέρω αν είναι τριτοκοσμικά, αλλά η αποποίηση ευθυνών ή η μετάθεση τους (πχ φταίει η Apple) είναι ένα γενικό χαρακτηριστικό της αντιπροσωπείας που όμως δυστυχώς διεύρυνεται και συντηρείται και σε ευρύτερα φάσμα στην Ελλάδα κατά τη γνώμη μου. Τουλάχιστον σε κάποιο μεγαλύτερο βαθμό σε σχέση με άλλα κράτη. Μόνη λύση ίσως να μην στηρίζεται το ανεύθυνο σύστημα, ειδικά όταν υπάρχουν ευκαρίες και στο σκρουτζ και στο άμαζον. Τουλάχιστον σε ααρκετές περιπτώσεις καταστήματα και μαγαζάτορες στο σκρουτζ ή στη γειτονία σας είναι αρκετά τίμοι σε σχέση με αυτό το μπάχαλο του δικτύου της αντιπροσωπείας. Όταν περιέγραψα σε Υπάλληλο του Apple Store στο Άμστερνταμ τι γίνεται στην Ελλάδα, είχε γουρλώσει τα μάτια από το σοκ. Ειδικά όταν το περιέγραφα την διαδικασία του service στην Ελλάδα όπου συνήθως σου λένε δεν βλέπω κάτι πανε σπίτι σου έπαθε διπλο σοκ 2 1
ADHD Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2022 Απλα να πω οτι παρελαβα απο MGManager και εχει οντως ANSI layout αρα ειναι εισαγωγη απο Αμερικη (ευτυχως) οποτε αν καποιος σιχαινεται το ISO οσο εγω νομιζω ειναι μονοδρομος. 5 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα