Προς το περιεχόμενο

GOLF ETSI 1.0


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Νομίζω ότι αυτό λένε,ότι έχει ροπή.

Οταν εχεις συνηθίσει να οδηγεις αυτοκινητα με πιο λιγη ροπη λογικο ειναι να σου φαινεται οτι τα 200nm 10.5 sec 0-100 σε ιδανικες συνθηκες ειναι "καλο". για μεσα στην πολη ναι,εαν ειναι να το παρεις , να βαλεις οικογενεια μεσα,πραγματα κλπ  και να πας ταξιδι,θα το καταλαβεις αμεσως οτι κατι παει λαθος.Ο καθενας θα υποστηριζει τη γνωμη η οποια ειναι σωστη για τον εαυτο του.Αλλα οχι να μας περασετε οτι ενας τρικυλινδρος κινητηρας με 110 αλογα,ειναι ροπατος,μη τρελαθουμε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, petrance είπε

Εντάξει παιδία, θελετε να μου πειτε οτι με κοσμο μεσα και αποσκευες,κανεις προσπερασεις ανετα;αυτο ειναι το ζητουμενο,να εχεις ροπη οταν τη χρειαστεις.Aλλα οκ,περι ορεξεως.αυτη ειναι η γνωμη μου,και η αλλη η δικη σας.

Αυτός που ξέρει ότι έχει αργό αμάξι, φορτωμένο με αποσκευές και άτομα μέσα, θα κάνει προσπέραση όταν είναι 100% σίγουρος. 

Αυτός που νομίζει ότι έχει γρήγορο αμάξι θα κάνει πιο εύκολα επικίνδυνες προσπεράσεις,πολλές φορές τσίμα τσίμα, και θα του ανάβει σινιάλα ο απέναντι βρίζοντας τον, έχω πετύχει 26 χρόνια πολλούς τέτοιους, και ξέρουμε πόσα ατυχήματα έχουν γίνει με άτομα που νομίζουν ότι έχουν γκάζι για προσπέραση. 

Οπότε ναι το γκάζι παίζει ρόλο, αλλά όχι τον πιο σημαντικό για ασφαλή προσπέραση,και ούτε φυσικά είναι το ζητούμενο. Ο οδηγός ειναι το βασικότερο για ασφαλή προσπέραση. 

Φυσικά το ιδανικό είναι ο συνδυασμός και των δύο παραγόντων,και το χειρότερο να μην έχεις γκαζι και να νομίζεις ότι σε "παίρνει" να βγεις για προσπέραση. 

Προσωπικά δεν θα αγόραζα ποτέ 3κυλινδρο αμάξι 1.000 κυβικών. 

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
Μόλις τώρα, petrance είπε

Οταν εχεις συνηθίσει να οδηγεις αυτοκινητα με πιο λιγη ροπη λογικο ειναι να σου φαινεται οτι τα 200nm 10.5 sec 0-100 σε ιδανικες συνθηκες ειναι "καλο". για μεσα στην πολη ναι,εαν ειναι να το παρεις , να βαλεις οικογενεια μεσα,πραγματα κλπ  και να πας ταξιδι,θα το καταλαβεις αμεσως οτι κατι παει λαθος.Ο καθενας θα υποστηριζει τη γνωμη η οποια ειναι σωστη για τον εαυτο του.Αλλα οχι να μας περασετε οτι ενας τρικυλινδρος κινητηρας με 110 αλογα,ειναι ροπατος,μη τρελαθουμε.

Η ροπή είναι μετρήσιμη αρα και συγκρίσημη.Δεν είναι αίσθηση ή κάτι το φευγάτο.

Αν ζεις ακόμα στο  είναι πουσαρισμένοι και θα σπάσουν και και και  ......οκ .

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Η ροπή είναι μετρήσιμη αρα και συγκρίσημη.Δεν είναι αίσθηση ή κάτι το φευγάτο.

Αν ζεις ακόμα στο  είναι πουσαρισμένοι και θα σπάσουν και και και  ......οκ .

Καμια σχεση.Η αληθεια ειναι αυτη.εαν οποιος αγοραζε τετοια αυτοκινητα,δεν συμπεριφεροταν οπως ειπε και ο φιλος πιο πανω,οτι εχει gti και ηξερε τις δυνατοτητες,δεν θα υπηρχε κανενα προβλημα,αλλα συνηθως οι γκαζιαρηδες δεν εχουνε αυτοκινητα που εχουν γκαζια και σκοτωνουν κοσμακη

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, petrance είπε

Καμια σχεση.Η αληθεια ειναι αυτη.εαν οποιος αγοραζε τετοια αυτοκινητα,δεν συμπεριφεροταν οπως ειπε και ο φιλος πιο πανω,οτι εχει gti και ηξερε τις δυνατοτητες,δεν θα υπηρχε κανενα προβλημα,αλλα συνηθως οι γκαζιαρηδες δεν εχουνε αυτοκινητα που εχουν γκαζια και σκοτωνουν κοσμακη

Για ροπή μιλάμε ή για τους κατα φαντασία Σουμάχερ;

Αναφορά σε κείμενο

Εντάξει παιδία, θελετε να μου πειτε οτι με κοσμο μεσα και αποσκευες,κανεις προσπερασεις ανετα;αυτο ειναι το ζητουμενο,να εχεις ροπη οταν τη χρειαστεις.Aλλα οκ,περι ορεξεως.αυτη ειναι η γνωμη μου,και η αλλη η δικη σας.

 

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Για ροπή μιλάμε ή για τους κατα φαντασία Σουμάχερ;

 

Ελα για πες μου για τη ροπη,οτι τι;ξερεις σε ποιο σημειο των στροφων με τι σχεση στο κιβωτιο βγαζει τα 200nm και για ποση ωρα;ενα νουμερο απο μια εταιρια δεν σημαινει τιποτα,το ζητουμενο ειναι η καθημερινοτητα . 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, petrance είπε

Καμια σχεση.Η αληθεια ειναι αυτη.εαν οποιος αγοραζε τετοια αυτοκινητα,δεν συμπεριφεροταν οπως ειπε και ο φιλος πιο πανω,οτι εχει gti και ηξερε τις δυνατοτητες,δεν θα υπηρχε κανενα προβλημα,αλλα συνηθως οι γκαζιαρηδες δεν εχουνε αυτοκινητα που εχουν γκαζια και σκοτωνουν κοσμακη. 

Προφανώς δεν κατάλαβες το παραμικρό από ότι έγραψα. 

Μία ερώτηση. 

Για εσενα πόσα άλογα και τι επιτάχυνση και τι ροπή πρέπει να έχει ένα αμάξι για να κάνει ένας "γκαζιαρης", όπως τους λες, ασφαλές προσπεράσεις,και να μην σκοτωνουν κόσμο.

Τελος αν είναι να κοιτάς να πάρεις γρήγορο αμάξι για να κάνεις άνετες προσπεράσεις ,και αναλύεις τι ροπή έχει, στις πόσες στροφές και με τι σχέση στο κιβώτιο, άστο καλύτερα.Είσαι έτη φωτός μακριά από το τι σημαίνει ασφαλή οδήγηση. 

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, petrance είπε

Οταν εχεις συνηθίσει να οδηγεις αυτοκινητα με πιο λιγη ροπη λογικο ειναι να σου φαινεται οτι τα 200nm 10.5 sec 0-100 σε ιδανικες συνθηκες ειναι "καλο". για μεσα στην πολη ναι,εαν ειναι να το παρεις , να βαλεις οικογενεια μεσα,πραγματα κλπ  και να πας ταξιδι,θα το καταλαβεις αμεσως οτι κατι παει λαθος.Ο καθενας θα υποστηριζει τη γνωμη η οποια ειναι σωστη για τον εαυτο του.Αλλα οχι να μας περασετε οτι ενας τρικυλινδρος κινητηρας με 110 αλογα,ειναι ροπατος,μη τρελαθουμε.

τι εννοεις οτι κατι παει λαθος?τι γινεται ακριβως?

 ολοι αυτοι που κυκλοφορουνε με τα χιλιαδες VAG μοντελα ολα αυτα τα χρονια, πως ταξιδευουν?

Επεξ/σία από tutuyo
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, tutuyo είπε

τι εννοεις οτι κατι παει λαθος?τι γινεται ακριβως?

 ολοι αυτοι που κυκλοφορουνε με τα χιλιαδες VAG μοντελα ολα αυτα τα χρονια, πως ταξιδευουν?

ο ανθρωπος ζητησε μια γνωμη,ο καθενας λεει την αποψη του,εαν εσυ εισαι ευχαριστημενος να παρεις τετοιο κινητηρα παω πασο.εγω δεν θα εδινα τοσα λεφτα να παρω τετοιο πραμα.ο καθενας αναλογα εκει που φτανει η τσεπη του,αποφασιζει.Αλλα μη προσπαθειτε να μας πεισετε οτι ειναι καλος κινητηρας,οικονομικος ναι.

 

14 λεπτά πριν, jmmys είπε

Προφανώς δεν κατάλαβες το παραμικρό από ότι έγραψα. 

Μία ερώτηση. 

Για εσενα πόσα άλογα και τι επιτάχυνση και τι ροπή πρέπει να έχει ένα αμάξι για να κάνει ένας "γκαζιαρης", όπως τους λες, ασφαλές προσπεράσεις,και να μην σκοτωνουν κόσμο.

Τελος αν είναι να κοιτάς να πάρεις γρήγορο αμάξι για να κάνεις άνετες προσπεράσεις ,και αναλύεις τι ροπή έχει, στις πόσες στροφές και με τι σχέση στο κιβώτιο, άστο καλύτερα.Είσαι έτη φωτός μακριά από το τι σημαίνει ασφαλή οδήγηση. 

ναι οκ,δεν καταλαβα το παραμικρο,οτι πεις.

οχι δε θα αναλυσουμε το βασικο ζητουμενο σε ενα κινητηρα που ειναι ποτε πιανει τη μεγιστη ροπη,για ποιο λογο μας εξηγεις;ο γκαζιαρης παντα θα σκοτωνει κοσμο,οτι και να εχει,μαλλον δεν καταλαβες τι εννοω.να παρει ενα matiz ο φιλος αμα ειναι,για να πηγαινει με ασφαλεια στον προορισμο του με 80 Km.

 

Δημοσ.

Κι εγώ έχω τρικύλινδρο κουβά χιλιάρι με 115ps. Φουλ φορτωμένο λαό και μπαγκάζια, το αμάξι είναι απόλαυση.

Προχώρα με το μικρό μοτέρ, κάνε και ενα τεστ ντραιβ και θα επιβεβαιωσεις τα οσα σου λεμε όσοι το έχουμε στην κατοχή μας και δεν διαβάζουμε απλά φυλλάδια. 

  • Like 2
Δημοσ.

Καλα με 20 κιλα ροπη και συζηταμε αν θα μπορει να κουνηθει?

Ασε που 3κυλινδρο κιολας θα αρπαζει γρηγορα.Θα εχει καμια μικρη τουρμπινα και μεχρι τις 4000 στροφες τραβαει αρκετα.Και ο μονος λογος που δε βγαζει πανω απο 110 ιππους ειναι επειδη παραφουσκωνει το μικρο τουρμπο και θα κρεμαει στα ψηλα.

Μια χαρα ειναι και για ταξιδι.Μου αρεσει που συζητατε για προσπερασεις οταν ολο το οδικο δικτυο πλεον ειναι με ξεχωρα τα ρευματα και δεν υπαρχει περιπτωση να μπεις στο αντιθετο.Ποσες φορες δηλαδη θα βγεις επαρχιακο και θα πας να κανεις και προσπεραση κιολας εκει?

Εχουν μεινει 30 χρονια πισω μερικοι...

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάτοχος τρικυλινδου κουβά του ομίλου 999 κεκ με  90 φοράδες, 105000χλμ και με φυσικό αέριο και με βενζινη είναι τιμιότατο.... 

Μόνο στις χαμηλές στροφές (έως 1600 - 1700 περίπου) έχει θέμα... μετά μπαίνει το turbo κι όλα καλά! 

2.5 χρόνια κάνει ταξίδι 415χλμ τουλάχιστον 1 φορά το μήνα, πολλές φορές και 2... 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...