Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας παιδιά ! 
Σκέφτομαι σοβαρά να επινοικίασω ένα διαμέρισμα ώστε να το εκμεταλλευτώ τουριστικά.

Απλώς επειδή είμαι άσχετος με τον χώρο θα ήθελα βοήθεια από κάποιον που είναι οικοδεσπότης σε αυτές τις πλατφόρμες να μου εξηγήσει τα βήματα από την αρχή έως την στιγμή που θα καλησπερίσει τον πρώτο του πελάτη.

Π.χ το ξεκινάς ως ελεύθερος επαγγελματίας ή ατομική επιχείρηση ;

Πόση είναι η φορολογία ;

ο φόρος Εισοδήματος ;

στο μισθωτηρίο με συμφέρει να μπει όλο το ποσό που το ενοικιάζω ή χαμηλότερο ; 

Οποίος-α έχει την διάθεση, ας βάλει μια ζέστη σοκολάτα για συντροφιά και να κάτσει να με βοηθήσει 😁

ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων !!!

Δημοσ.

Θα googlaρεις τη φορολογια της βραχυχρονιας μισθωσης ακινητων, τις προμηθειες του booking,airbnb, και θα σκεφθεις τι αλλα εξοδα θα εχεις π.χ. λογαριασμοι ρευματος, επιπλωση του ακινητου, καθαριοτητα, ατομο να δινει κλειδια κλπ. Μη διανοηθεις οτι δε θα δηλωσεις κρατηση που εχει γινει και πληρωθει μεσω των παραπανω πλατφορμων, θα στη σφυριξει η ααδε. Αν το ακινητο δεν ειναι σε τουριστικη περιοχη, δυσκολα θα βγαλεις χρηματα.

Δημοσ.

Θα νοικιάσεις διαμέρισμα για να το κάνεις airbnb ,πόσο σίγουρο ότι θα βρεις ιδιοκτήτη που θα δεχτεί;

3 ώρες πριν, pizzelli είπε

Γεια σας παιδιά ! 
Σκέφτομαι σοβαρά να επινοικίασω ένα διαμέρισμα ώστε να το εκμεταλλευτώ τουριστικά.

Απλώς επειδή είμαι άσχετος με τον χώρο θα ήθελα βοήθεια από κάποιον που είναι οικοδεσπότης σε αυτές τις πλατφόρμες να μου εξηγήσει τα βήματα από την αρχή έως την στιγμή που θα καλησπερίσει τον πρώτο του πελάτη.

Πόση είναι η φορολογία ;

ο φόρος Εισοδήματος ;

Οποίος-α έχει την διάθεση, ας βάλει μια ζέστη σοκολάτα για συντροφιά και να κάτσει να με βοηθήσει 😁

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Θα νοικιάσεις διαμέρισμα για να το κάνεις airbnb ,πόσο σίγουρο ότι θα βρεις ιδιοκτήτη που θα δεχτεί;

Έχω βρει ήδη το σπίτι και το γνωρίζει ο ιδιοκτήτης, για αυτό και θα το πληρώνω περισσότερο από το φυσιολογικό.