tutuyo Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2021 21 ώρες πριν, mitsakhs είπε Είμαι ο μόνος που βλέπω την κατοχή και συντήρηση τέτοιον κουβάδων (ειδικά εντός πόλεως) έξυπνη επιλογή καθώς μιας και βρισκόμαστε στην καμπή τις αυτοκίνησης δεν σπαταλάς τα χρήματα σου σε ένα ίσως σύντομα obsolete αυτοκίνητο και δεν έχεις και πολλά έξοδα αν το έχεις συντηρημένο . Όσο αφορά την ασφάλεια είναι μεγάλη συζήτηση και δεν είναι μόνο οι λαμαρίνες η τα συστήματα προλήψεως που παίζουν ρόλο.... Δεν εχεις αδικο. Ειδικα κιολας αυτην την περιοδο που η αγορα του αυτοκινητου (μεταχειρισμενου και κανουργιου) εχει πολλες στρεβλωσεις Αλλα ο TS ρωτησε για μετατροπα, οχι για απλη συντηρηση😉 και μια γενικοτερη παρατηρηση στο θεμα ασφαλεια. Και τα τεστ του NCAP εξελισσονται και γινονται αυστηροτερα διοτι μονο ετσι επιτυγχανεται η βελτιωση στην ασφαλεια των αυτοκινητων. Ως εκ τουτου, ενα προιον 25ετιας ειναι πολυ πισω σε θεματα ασφαλειας, ασχετως οδηγου. Εαν δεν ειχε θεματα, δεν θα χρειαζοταν η οποια εξελιξη. Θα μεναμε με τα στανταρ ασφαλειας του προηγουμενου αιωνα
mitsakhs Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, tutuyo είπε Δεν εχεις αδικο. Ειδικα κιολας αυτην την περιοδο που η αγορα του αυτοκινητου (μεταχειρισμενου και κανουργιου) εχει πολλες στρεβλωσεις Αλλα ο TS ρωτησε για μετατροπα, οχι για απλη συντηρηση😉 και μια γενικοτερη παρατηρηση στο θεμα ασφαλεια. Και τα τεστ του NCAP εξελισσονται και γινονται αυστηροτερα διοτι μονο ετσι επιτυγχανεται η βελτιωση στην ασφαλεια των αυτοκινητων. Ως εκ τουτου, ενα προιον 25ετιας ειναι πολυ πισω σε θεματα ασφαλειας, ασχετως οδηγου. Εαν δεν ειχε θεματα, δεν θα χρειαζοταν η οποια εξελιξη. Θα μεναμε με τα στανταρ ασφαλειας του προηγουμενου αιωνα Συμφωνώ σε αυτό δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ τους, απλά δικαιολόγησα την κατοχή ενός παλιού αυτοκινήτου το οποίο έχει μια λογική. Εάν ζούσαμε σε εάν αγγελικό κόσμο δεν θα είχαμε αυτοκίνητα 15ετιας (εκτός από super car κλπ) και πίσω και δεν θα κάναμε καν αυτή την κουβέντα οφφτοπικ τέλος
ProponitisTouKanape Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2021 Στις 20/12/2021 στις 4:10 ΜΜ, mitsakhs είπε Στην πρόληψη του ατυχήματος από πλευρά οδηγού αναφέρομαι(δεν το έθεσα καλά), προφανώς όλα αυτά που ανέφερες έχουν κάνει άλματα και έχουν αυξήσει αρκετά την παθητική και ενεργητική ασφάλεια αλλά ένας έμπειρος οδηγός που οδηγεί αμυντικά με σωστά συντηρημένο κουβαδακι και καλά λάστιχα δεν συντρέχει τόσο μεγάλο κίνδυνο όσο ένας άπειρος βιαστικός οδηγός στο μεγάλο suv του. Ο άπειρος βιαστικός οδηγός στο μεγάλο SUV του αν κάνει μαλακία και τρακάρει έναν "έμπειρο" οδηγό στο Saxo εχει τις πιθανότητες με το μέρος του να σωθεί. Ο "έμπειρος" που οδηγεί αμυντικά Σάξο ή αντίστοιχο κουβά και μηδέν μαλακίες να κάνει, αν τον τρακάρει ο βιαστικός με το SUV, θα δει τον παρακάτω κύριο 21 ώρες πριν, mitsakhs είπε Συμφωνώ σε αυτό δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ τους, απλά δικαιολόγησα την κατοχή ενός παλιού αυτοκινήτου το οποίο έχει μια λογική. Εάν ζούσαμε σε εάν αγγελικό κόσμο δεν θα είχαμε αυτοκίνητα 15ετιας (εκτός από super car κλπ) και πίσω και δεν θα κάναμε καν αυτή την κουβέντα οφφτοπικ τέλος Δεν έχει καμία λογική, υπάρχουν φθηνά αργα αυτοκίνητα και 10ετίας. Ειδικά στην επαρχία που βλέπω πως μένεις, είναι ακόμα σημαντικότερο να έχεις ένα αυτοκίνητο που θα έχεις παθητική ασφάλεια γιατί κυκλοφορούν αγροτικά, τρακτέρ, 15χρονα με αυτοκίνητα κ.ο.κ. 1
mitsakhs Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2021 16 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε Ο άπειρος βιαστικός οδηγός στο μεγάλο SUV του αν κάνει μαλακία και τρακάρει έναν "έμπειρο" οδηγό στο Saxo εχει τις πιθανότητες με το μέρος του να σωθεί. Ο "έμπειρος" που οδηγεί αμυντικά Σάξο ή αντίστοιχο κουβά και μηδέν μαλακίες να κάνει, αν τον τρακάρει ο βιαστικός με το SUV, θα δει τον παρακάτω κύριο Δεν έχει καμία λογική, υπάρχουν φθηνά αργα αυτοκίνητα και 10ετίας. Ειδικά στην επαρχία που βλέπω πως μένεις, είναι ακόμα σημαντικότερο να έχεις ένα αυτοκίνητο που θα έχεις παθητική ασφάλεια γιατί κυκλοφορούν αγροτικά, τρακτέρ, 15χρονα με αυτοκίνητα κ.ο.κ. Tο θέμα είναι ότι κοιτάμε να πάρουμε το πιο ασφαλές και μεγάλο αυτοκίνητο (που είναι μεν εν μέρει σωστό) και όχι να διορθώσουμε την οδηγική μας παιδιά καταλήγοντας να έχουμε πάλι θανατηφόρα ατυχήματα . Μην ξεχνάμε ότι όλα αυτά τα μεγάλα suv κλπ οχήματα αυξάνουν τις δυνάμεις κρούσης σε ένα ατύχημα. πχ 2000 είσαι με Seicento και έχεις ατύχημα με ένα punto (τότε δεν είχαμε πολλά suv) 2021 είσαι με το τελευταίο i10 έχεις ατύχημα με ένα Qashqai και οι δυο με ίδια χιλιόμετρα κλπ παρόλο που το i10 είναι πολύ ποιο καινούργιο η περίπτωση σοβαρού τραυματισμού είναι μεγάλη.
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2021 Δεν υπάρχει όριο ηλικίας οχήματος που το κάνει ασφαλές ή επικίνδυνο. Όπως ειπώθηκε υπάρχουν πιο ασφαλή και πιο επικίνδυνα αμάξια σε σχέση με κάποια άλλα. Ενα i10 του 2021 αν στουκαρει μετωπικα με ένα ML500 του 2000 με 120χλμ, από το i10 δεν θα μείνει ούτε βίδα.Ποσο μάλλον με ένα, Q5 του 2008.Αν στουκαρει με ένα saxo του 2000,δεν θα μείνει από το saxo τίποτα. Αυτο το κάνει επικίνδυνο; Οχι.Ειναι πιο επικίνδυνο σε σχέση με κάποια άλλα,αλλά και πιο ασφαλές σε σχέση με άλλα. Οσο πιο καινούριο τόσο πιο ασφαλές, σε σχέση πάντα με άλλα οχήματα. Ένα saxo του 2000 χωρις αερόσακους ειναι επικίνδυνο, με οτιδήποτε και αν συγκρουστει.
Dantε Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2021 Και αν το ML500 και το Q5 τρακαρουν με ενα Lada Niva με bullbars δε θα μεινει τιποτα απο τα πρωτα,αρα το Niva ειναι το πιο ασφαλες.Δε λεω,καλη λογικη. 2
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2021 33 λεπτά πριν, Dantε είπε Και αν το ML500 και το Q5 τρακαρουν με ενα Lada Niva με bullbars δε θα μεινει τιποτα απο τα πρωτα,αρα το Niva ειναι το πιο ασφαλες.Δε λεω,καλη λογικη. Το ίδιο πράγμα λεμε.Αναλογα με τι θα συγκρουστεις. Το πόσο ετών είναι αυτό, είναι σχετικό. Απο εκεί και πέρα το πόσο μοιραία ή σοβαρή θα είναι αυτή η σύγκρουση, εξαρτάται εκτός από τα δύο οχήματά ή και περισσότερα ή και κάτι άλλο π. χ. ένα δέντρο και την ενεργητική και παθητική ασφάλεια τους, συμπεριλαμβανομένων των οδηγών, και από δεκάδες άλλους παραμέτρους. Σε γενικές γραμμές,εννοείτε όσο πιο σύγχρονο τόσο πιο ασφαλές σε σχέση με πολλά άλλα συμβατικά καθημερινά οχήματα.
Joshua21 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, Dantε είπε Και αν το ML500 και το Q5 τρακαρουν με ενα Lada Niva με bullbars δε θα μεινει τιποτα απο τα πρωτα,αρα το Niva ειναι το πιο ασφαλες.Δε λεω,καλη λογικη. Όντως δεν θα μείνει τίποτα από τα πρώτα αυτοκίνητα, οι επιβάτες τους όμως θα έχουν περισσότερες ελπίδες από τους επιβάτες του Νiva.
Dantε Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2021 1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε Όντως δεν θα μείνει τίποτα από τα πρώτα αυτοκίνητα, οι επιβάτες τους όμως θα έχουν περισσότερες ελπίδες από τους επιβάτες του Νiva. Αυτο εμμεσως προσπαθω να πω και εγω ,αλλα απο οτι διαβαζω εδω πιο πολυ σημασια εχει το μεγεθος...
Anastasis107 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2022 Καλησπέρα είμαι νέος στην παρέα έχω ένα saxo vts 1600 16v 97' και όταν το πατάω μου πετάει λάδια από τον δείκτη λαδιού υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει από τι προέρχεται αυτό το πρόβλημα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα