Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, NickTG είπε

Εννοείται αυτό.

Η πραγματικότητα όμως δεν αλλάζει και πάλι. Οπότε και στη μηχανή με τον εξοπλισμό θα είμαι εγώ καλύτερα και στη Corolla εσύ. 

Το τι θα συμβεί φίλε μου στην κακιά περίπτωση και τι τελικά θα ήταν στην πραγματικότητα καλύτερα, δεν το ξέρει κανείς. Αν το μάθουμε, αφού θα έχει συμβεί, θα ειμαστε τυχεροί.Και η πραγματικότητα είναι ότι σε μια μηχανη είσαι πολύ πιο εκτεθείμενος, από ότι σε ένα οποιοδήποτε αμάξι. Άλλο αν εσύ αισθάνεσαι πιο ασφαλής. 

Οπότε ας έχουμε στο μυαλό αυτό που είπε ο piiii πιο πάνω, και μην νομίζουμε ότι επειδή έχουμε εξοπλισμό και ένα κάρο συστήματα ασφαλείας είμαστε άτρωτοι.

Καλο ΣΚ και προσεχτικη οδήγηση, με ότι καβαλαμε.

27 λεπτά πριν, NickTG είπε

Εννοείται αυτό.

Η πραγματικότητα όμως δεν αλλάζει και πάλι. Οπότε και στη μηχανή με τον εξοπλισμό θα είμαι εγώ καλύτερα και στη Corolla εσύ. 

Το βίντεο μπήκε κάνοντας quote σε συγκεκριμένο πράγμα που έγραψες και έχει σχέση με τη διαφορά μεγέθους και βάρους. 

Όπως είδαμε λοιπόν ακόμα και με αυτή τη διαφορά μια χαρά πήγε το Renault.

Δεν πίστευα ότι θα χρειαστεί να το εξηγήσω να πω την αλήθεια. 

Αν βάζεις τα αυτοκίνητα εγώ δέχομαι να κάνουμε το τεστ με ένα Megane του 21 που είναι 2 με 3 κατηγορίες κάτω. 

Πιθανόν να έβγαιναν και οι δύο οδηγοί νεκροί, πιθανόν ο ένας, πιθανόν να υπήρχαν σοβαροί τραυματισμοί, πιθανόν και πιθανόν και πιθανόν. Το κάθε τροχαίο είναι διαφορετικό. 

Κανείς δεν ξέρει. 

Επεξ/σία από jmmys
  • Απαντ. 99
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τα τροχαία μπορεί να είναι όλα διαφορετικά μεταξύ τους καθώς εξαρτώνται από πάρα πολλές παραμέτρους, αλλά η στατιστική ξέρει αν θα σωθείς εσύ στο δικό σου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 5/12/2021 στις 10:56 ΠΜ, Bevla είπε

Θα ήθελα να αλλάξω το μοτέρ σε citroen saxo 1.1 κι να βάλω 1. 4 ή 1.6. Έχει κάνει κανένας την μετατροπή εδώ που να ξέρει πόσο θα κοστίσει πάνω κάτω γιατί ο κάθε μάστορας λέει τα δικά του. Ευχαριστώ 

Χωρις να εχω διαβασει τα υπολοιπα σχολια του θεματος, αλλα ρε φιλε τι μετατροπη να κατσεις να ασχοληθεις και να πληρωσεις σε ενα αμαξι που ειναι πανω απο 25 χρονωω, τα χρηματα σου δεν τα λυπασαι? Ειναι σαν να τα πετας στο καδο των σκουπιδιων χωρις καμια δοση υπερβολης.

Κρατα τα λεφτα σου, μαζεψε λιγα ακομη και παρε ενα πιο συγχρονο αυτοκινητο.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.

Είμαι ο μόνος που βλέπω την κατοχή και συντήρηση τέτοιον κουβάδων (ειδικά εντός πόλεως)  έξυπνη επιλογή καθώς μιας και βρισκόμαστε στην καμπή τις αυτοκίνησης δεν σπαταλάς τα χρήματα σου σε ένα ίσως σύντομα obsolete αυτοκίνητο και δεν έχεις και πολλά έξοδα αν το έχεις συντηρημένο . Όσο αφορά την ασφάλεια είναι μεγάλη συζήτηση και δεν είναι μόνο οι λαμαρίνες η τα συστήματα προλήψεως που παίζουν ρόλο....

Δημοσ.
1 ώρα πριν, mitsakhs είπε

 . Όσο αφορά την ασφάλεια είναι μεγάλη συζήτηση και δεν είναι μόνο οι λαμαρίνες η τα συστήματα προλήψεως που παίζουν ρόλο....

Μεγάλη συζήτηση για τι πραγμα ακριβως; Για το τι παραπάνω μπορεί να σου προσφέρει το esp; οι αερόσακοι; αποφυγή σύγκρουσης; το ενισχυμένο σασί; η ευκολια οδηγησης; κι αλλα πολλα;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ideal09 είπε

Μεγάλη συζήτηση για τι πραγμα ακριβως; Για το τι παραπάνω μπορεί να σου προσφέρει το esp; οι αερόσακοι; αποφυγή σύγκρουσης; το ενισχυμένο σασί; η ευκολια οδηγησης; κι αλλα πολλα;

Στην πρόληψη του ατυχήματος από πλευρά οδηγού αναφέρομαι(δεν το έθεσα καλά), προφανώς όλα αυτά που ανέφερες έχουν κάνει άλματα και έχουν αυξήσει αρκετά την παθητική και ενεργητική  ασφάλεια αλλά ένας έμπειρος οδηγός που οδηγεί αμυντικά με σωστά συντηρημένο κουβαδακι και καλά λάστιχα δεν συντρέχει τόσο μεγάλο κίνδυνο όσο ένας άπειρος βιαστικός οδηγός στο μεγάλο suv του.  

Δημοσ.

Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί βάζουμε κάθε φορά στη σύγκριση τον καλύτερο οδηγό με το άψογα συντηρημένο παλιό αμάξι ενάντια στο χειρότερο βιαστικό, άπειρο οδηγό στο καινούριο. 

Με δεδομένο οδηγό, ένα καινούριο αμάξι θα είναι ασφαλέστερο. Απλά πράγματα. 

Υπόψιν δεν προτείνω να πετάξουμε να παλιά να πάρουμε καινούρια. Ούτε εγώ μπορώ να το κάνω αυτό λόγω οικονομικών αλλά δεν λέω ότι είμαι πιο ασφαλής στο δικό μου 13 ετών αμάξι σε σχέση με ένα φετινό με όλα τα συστήματα. 

  • Like 2
Δημοσ.

Ακριβώς επειδή μιλάμε για ανθρώπινο παράγοντα.

Πόσες φορές δεν έχουμε κάνει ή δεν έχουμε δει άλλους να κάνουν μαλακίες όταν μπαίνουν σε πιο καινούργιο/γρήγορο/ασφαλές αυτοκίνητο, επειδή αισθάνονται περισσότερη ασφάλεια;

Παράδειγμα: έχεις για χρόνια χρέπι που δεν πάει βήμα και παίρνεις επιτέλους καινούργιο που είναι μέρα με τη νύχτα (και) από άποψη ταχύτητας.

Βγαίνεις σε μια λεωφόρο ή ανοιχτό δρόμο τέλος πάντων, και σε τρώει να δοκιμάσεις να δεις τη διαφορά. Ε κάπως έτσι γίνονται κάποια από τα ατυχήματα.

  • Like 1
Δημοσ.
19 minutes ago, phanispal said:

Ακριβώς επειδή μιλάμε για ανθρώπινο παράγοντα.

Πόσες φορές δεν έχουμε κάνει ή δεν έχουμε δει άλλους να κάνουν μαλακίες όταν μπαίνουν σε πιο καινούργιο/γρήγορο/ασφαλές αυτοκίνητο, επειδή αισθάνονται περισσότερη ασφάλεια;

Παράδειγμα: έχεις για χρόνια χρέπι που δεν πάει βήμα και παίρνεις επιτέλους καινούργιο που είναι μέρα με τη νύχτα (και) από άποψη ταχύτητας.

Βγαίνεις σε μια λεωφόρο ή ανοιχτό δρόμο τέλος πάντων, και σε τρώει να δοκιμάσεις να δεις τη διαφορά. Ε κάπως έτσι γίνονται κάποια από τα ατυχήματα.

Πόσες φορές δεν έχουμε δει κόσμο να μην προσέχει γιατί είναι παλιό το αμάξι και δεν τον νοιάζει το κόστος επισκευής. 

Κάπως έτσι γίνονται κάποια από τα ατυχήματα. 

  • Like 2
Δημοσ.

Ναι, δε διαφωνώ, όλα μέσα στο πρόγραμμα είναι.

Εξάλλου, ανεξαρτήτως παλαιότητας, πόσους έχουμε δει π.χ. με Smart να οδηγούν επικίνδυνα;

Αυτό που λέω εγώ και κάποιοι άλλοι είναι ότι τα νεότερα αυτοκίνητα αυτά καθεαυτά προφανώς και είναι ασφαλέστερα από παλαιότερα. Δεν εξετάζουμε όμως τα αυτοκίνητα σκέτα νέτα, αλλά με κάποιον μέσα να τα οδηγάει, και εκεί το πράγμα μπορεί να αλλάξει από ελάχιστα έως πάρα πολύ.

Δεν ξέρω πώς αλλιώς να σου δώσω να καταλάβεις τι εννοώ, αλλά μιας και οδηγάς μηχανή ας προσπαθήσω.

Γενικά επικρατεί η άποψη ότι τα παπιά δεν είναι ιδιαίτερα ασφαλή, κυρίως λόγω έλλειψης ABS, θέσης οδήγησης κι επειδή δεν έχουν το γκάζι να ξεφύγουν σε κλάσματα δευτερολέπτου από μια δύσκολη περίπτωση. 

Τι να το κάνεις όμως αν με το παπί πας με 80 και με το CBR/GSX-R/μπλα μπλα ανοίγεις στα 180 σε δευτερόλεπτα στη Βουλιαγμένης;

Δημοσ.
1 minute ago, phanispal said:

Δεν εξετάζουμε όμως τα αυτοκίνητα σκέτα νέτα, αλλά με κάποιον μέσα να τα οδηγάει, και εκεί το πράγμα μπορεί να αλλάξει από ελάχιστα έως πάρα πολύ.

Ναι, αλλά για να έχει κάποιο νόημα και να μπορεί να γίνει σύγκριση βάζεις τον ίδιο οδηγό κάθε φορά. 

Δεν θα βάλεις τον καλύτερο στο παλιό αμάξι και τον χειρότερο στο νέο. 

Με τον ίδιο οδηγό λοιπόν ένα αμάξι σχεδίασης του 1990 δεν μπορεί ποτέ να γίνει τόσο ασφαλές όσο ένα αυτοκίνητο του 2021.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, phanispal είπε

Τι να το κάνεις όμως αν με το παπί πας με 80 και με το CBR/GSX-R/μπλα μπλα ανοίγεις στα 180 σε δευτερόλεπτα στη Βουλιαγμένης;

Comparing apples to apples όμως, η μεγάλη μηχανή είναι πολλές τάξεις μεγέθους ασφαλέστερη. Γενικά, για να συγκρίνουμε οχήματα, συγκρίνουμε υπό ίδιες συνθήκες. Όχι τον σούπερ προσεκτικό οδηγό με το σαράβαλο και τον κάγκουρα με την S500. :P 

Γι' αυτό και δεν έχει πολύ νόημα να λέμε ότι "ναι, αλλά ο οδηγός κάνει τη διαφορά". Βεβαίως και κάνει τη διαφορά. Αλλά ο ίδιος οδηγός είναι σε πολύ πιο άσχημη θέση μέσα σ' ένα Saxo, παρά στην S500. 

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Pwpwpw είπε

Χωρις να εχω διαβασει τα υπολοιπα σχολια του θεματος, αλλα ρε φιλε τι μετατροπη να κατσεις να ασχοληθεις και να πληρωσεις σε ενα αμαξι που ειναι πανω απο 25 χρονωω, τα χρηματα σου δεν τα λυπασαι? Ειναι σαν να τα πετας στο καδο των σκουπιδιων χωρις καμια δοση υπερβολης.

Κρατα τα λεφτα σου, μαζεψε λιγα ακομη και παρε ενα πιο συγχρονο αυτοκινητο.

Ακυρο

Επεξ/σία από PLACEBO_89
Δημοσ.

Αυτο ειναι προφανές. Το θεμα ειναι οτι αυτος με το suv αμα χτυπήσει μπορεί και να μην παθει και τίποτα. Ενώ ο έμπειρος η οδηγαρα με τον κουβά("ο κλασσικος -> οδηγαω 30 χρονια και εχω 1.5 μυρια χιλιόμετρα στην ασφαλτο), ενας να του πεταχτεί απ τ πλάγια το χει μπει η κολωνα στον πνεύμονα.

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί πάλι πολλοί προσπαθούν να σχετίσουν την παθητική ασφάλεια με το πόσο διαφορά θα κάνει ο καλός οδηγός. Ο οδηγός δεν έχει να κάνει τίποτα με την παθητική ασφάλεια, η οποία αφορά 100% το αμάξι. 

Η διαφορά στην παθητική ασφάλεια (και ενεργητική σε πολλαπλούς τομείς) των νέων αμαξιών είναι από σημαντική έως χαοτική σε σχέση με τα παλιά/κουβάδες/σάπια που κυκλοφορούν πολλοί.
Δεν λέμε ότι πρέπει να πετάξει κάποιος ντε και καλά το αμάξι του, αλλά δυστυχώς δεν αλλάζει η πραγματικότητα στο θέμα ασφάλεια.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...