Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, PLACEBO_89 είπε

Ας ειμαστε λιγο προσγειωμένοι και ρεαλιστες στην Ελλαδα βρισκομαστε!

Πεθαινεις δυσκολοτερα στην Ελλαδα η εχεις και 2ο κανονακι?

  • Like 1
  • Απαντ. 99
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Ας ειμαστε λιγο προσγειωμένοι και ρεαλιστες στην Ελλαδα βρισκομαστε!

Καιρός να βελτιωθούμε λοιπόν, αφού ήμαστε πίσω. Δεν είναι δικαιολογία αυτό. Προσωπικά συγχίζομαι όταν βλέπω σαν προτέρημα κάποιου οχήματος το ότι "δε σπάει, δε χαλάει" (που να χαλάσει, αφού είναι 4 πιστόνια και 4 ρόδες όλο κι όλο) ενώ είναι κονσερβοκούτι. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Haldol είπε

Καιρός να βελτιωθούμε λοιπόν, αφού ήμαστε πίσω. Δεν είναι δικαιολογία αυτό. Προσωπικά συγχίζομαι όταν βλέπω σαν προτέρημα κάποιου οχήματος το ότι "δε σπάει, δε χαλάει" (που να χαλάσει, αφού είναι 4 πιστόνια και 4 ρόδες όλο κι όλο) ενώ είναι κονσερβοκούτι. 

Τι εχεις να προτείνεις για αυτους με οικονομικα προβλημα? Να μην εχουν καθολου μεταφορικο?

Αφου αυτη η χωρα ετσι λειτουργει καποιοι πρεπει να αργοπεθαινουν για να ζουν αλλοι καθε μερα!!!

 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, phanispal είπε

Δεν πειράζει, γίνε εσύ κουμπάρος με τους μηχανικούς με τα σαπάκια τα VW που παίρνεις.

Όχι, δε βγάζει μάτι η εμπάθεια, καθόλου μα καθόλου. :P

Μόλις τώρα, PLACEBO_89 είπε

Τι εχεις να προτείνεις για αυτους με οικονομικα προβλημα? Να μην εχουν καθολου μεταφορικο?

Αφου αυτη η χωρα ετσι λειτουργει καποιοι πρεπει να αργοπεθαινουν για να ζουν αλλοι καθε μερα!!!

Όταν τα διαθέτεις σε ηχεία, χρώμα, ακόμα και αλλαγές μοτέρ, το λέω κακές επιλογές, όχι οικονομικό πρόβλημα. Στο σύνολο των χρημάτων που έχουν ξοδευτεί υπάρχουν πολλά αξιόλογα οχήματα. 

  • Like 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Ας ειμαστε λιγο προσγειωμένοι και ρεαλιστες στην Ελλαδα βρισκομαστε!

 

 

Ακριβώς, στην Ελλάδα είμαστε. Ένα μικρό αμάξι 20+ ετών είναι για την πρέσσα, σαπάκι, όσο καλά και να έχει διατηρηθεί. Και το να του αλλάξεις μηχανή δεν υποδηλώνει τρελό οικονομικό στρίμωγμα. Είναι νέος και πήρε κάτι πάμφθηνο; Δεκτόν. Το επόμενο βήμα είναι να μαζέψει λεφτά για κάτι καλύτερο, όχι να τα πετάει σε ένα κουβά χωρίς πάτο.

Και το πρώτο που πρέπει να τον ενδιαφέρει είναι αν το αυτοκίνητο του είναι ασφαλές, όχι αν έχει κεντρικό κλείδωμα ή AC. Το Saxo δεν ηταν πολύ ασφαλές με τα πρότυπα του 2000, με τα σημερινά είναι σκοτώστρα. 

  • Like 3
Δημοσ.

Τιμιοτατο αυτοκίνητο και φυσικά ανταλλακτικά και στο περιπτερο. Πρόσεχε το και θα σε προσεξει. Εχω το 1.1 με 277.000 και καεί 70 γραμμάρια λάδι στα 3000.Ναι να το αλλάξεις όταν έχεις χρήματα να παρεις κάτι καλυτερο, όταν δεν έχεις κάθεσαι στα αυγά σου. Φυσικά και δεν έχει την ασφάλεια που έχουν τα ποιο καινούργια γι'αυτό βάζεις ποδο κόφτη και έχεις 3 φορές ποιο πολυ προσοχη όπως θα έπρεπε να έχουμε όλοι. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Προσωπικά δεν αξίζει αναβάθμιση σε παλιό αυτοκίνητο (αν το δικό μου smart που είναι του 2000) το μοτέρ βγάλει πρόβλημα θα το πάω για πρέσα ή για πούλημα. Με αυτά τα 1.000 (τόσο θα φτάσει) γιατί θα θέλουν σίγουρα αλλαγή και άλλα καλύτερα να δώσεις άλλα 1.000 ή και 2.000 να πάρεις ενα αξιοπρεπές γιατί κακά τα ψέματα δεν όσα λεφτά και να δώσεις θα τα κλαίς αργότερα.

Δημοσ.
15 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Ακριβώς, στην Ελλάδα είμαστε. Ένα μικρό αμάξι 20+ ετών είναι για την πρέσσα, σαπάκι, όσο καλά και να έχει διατηρηθεί. Και το να του αλλάξεις μηχανή δεν υποδηλώνει τρελό οικονομικό στρίμωγμα. Είναι νέος και πήρε κάτι πάμφθηνο; Δεκτόν. Το επόμενο βήμα είναι να μαζέψει λεφτά για κάτι καλύτερο, όχι να τα πετάει σε ένα κουβά χωρίς πάτο.

Και το πρώτο που πρέπει να τον ενδιαφέρει είναι αν το αυτοκίνητο του είναι ασφαλές, όχι αν έχει κεντρικό κλείδωμα ή AC. Το Saxo δεν ηταν πολύ ασφαλές με τα πρότυπα του 2000, με τα σημερινά είναι σκοτώστρα. 

Απλα το σκεπτικο ειναι αν τα οικονομικα του καθενος ειναι τετοια που θεωρει οτι και ενα saxo του τρωει χρηματα καλα θα ειναι να μην αλλαξει αυτοκινητο γιατι ενα σωστο μεταχειρισμενο(με ψαξιμο) κοστιζει απο 6000ευρω και πανω! Και τα ανταλλακτικα των καινουργιων οπως και η εργασια ειναι πιο ακριβα σε σχεση με το saxo! Και συμφωνω απολυτα σε ενα παλιο αυτοκινητο φτιαχνεις μονο οτι ειναι για την ασφαλεια σου!

 

Δημοσ.
21 ώρες πριν, Haldol είπε

Προσωπικά συγχίζομαι όταν βλέπω σαν προτέρημα κάποιου οχήματος το ότι "δε σπάει, δε χαλάει"

Δεν λέει κάτι αυτό, η πλειοψηφία του κόσμου την αξιοπιστία την βλέπει ως προτέρημα.

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Qwerty_ είπε

Προσωπικά δεν αξίζει αναβάθμιση σε παλιό αυτοκίνητο (αν το δικό μου smart που είναι του 2000) το μοτέρ βγάλει πρόβλημα θα το πάω για πρέσα ή για πούλημα. Με αυτά τα 1.000 (τόσο θα φτάσει) γιατί θα θέλουν σίγουρα αλλαγή και άλλα καλύτερα να δώσεις άλλα 1.000 ή και 2.000 να πάρεις ενα αξιοπρεπές γιατί κακά τα ψέματα δεν όσα λεφτά και να δώσεις θα τα κλαίς αργότερα.

Με 2000 πέρνεις αξιοπρεπές αυτοκίνητο; Μια γύρα που έκανα βρίσκεις κάτι ibiza του 2001, κάτι vw αρχές 2000 κτλ. Και αυτά δηλαδή σε πόσο καλύτερη κατάσταση θα είναι απο το δικό του;

Αν θες κάτι αξιοπρεπές θα πρέπει να φτάσεις κοντά στα 5 με 6Κ, για αυτό κάθεσαι με το δικό σου, που ξέρεις και την ιστορία.

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Δεν λέει κάτι αυτό, η πλειοψηφία του κόσμου την αξιοπιστία την βλέπει ως προτέρημα.

Πράγματι, αλλά η μηχανική αξιοπιστία δε θα 'πρεπε να 'ναι το #1 κριτήριο, που απ' ότι φαίνεται, για κάποιους είναι. 

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, Haldol είπε

Πράγματι, αλλά η μηχανική αξιοπιστία δε θα 'πρεπε να 'ναι το #1 κριτήριο, που απ' ότι φαίνεται, για κάποιους είναι. 

Προσωπική σου άποψη, την οποία δεν συμμερίζεται η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου.

Υπόψιν μιλάω για την αξιοπιστία γενικώς, όχι για την μηχανική.

Δημοσ.
Στις 7/12/2021 στις 11:09 ΜΜ, Bevla είπε

Το 1.1 μου τσιμπάει λάδια γι αυτό σκέφτομαι να βάλω μηχανή γιατί για επισκευή μου είπανε γύρω στο χιλιάρικο... 

Πώς μπορείς να ξέρεις ότι η μηχανή που θα βάλεις δεν θα τσιμπάει περισσότερο λάδι;

Η αλλαγή μηχανής πάντα είναι μεγαλύτερο ρίσκο από το να φτιάξεις τη δική σου (σε σωστό μηχανικό).

  • Like 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Προσωπική σου άποψη, την οποία δεν συμμερίζεται η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου.

Υπόψιν μιλάω για την αξιοπιστία γενικώς, όχι για την μηχανική.

Συγγνώμη για την έκφραση, αλλά θεωρώ όποιον βάζει την αξιοπιστία (ή οτιδήποτε άλλο, όπως ταχύτητα, κατανάλωση, κ.λπ) πάνω από την ασφάλεια, παντελώς ανεγκέφαλο. Όποιον προτιμάει το αμάξι του "να μην καίει λάδια", αλλά να 'ναι κινητός τάφος, τον εντάσσω στην κατηγορία ΨΕΚ. :P 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...