babisskg Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 Στις 5/12/2021 στις 10:56 ΠΜ, Bevla είπε Θα ήθελα να αλλάξω το μοτέρ σε citroen saxo 1.1 κι να βάλω 1. 4 ή 1.6. Έχει κάνει κανένας την μετατροπή εδώ που να ξέρει πόσο θα κοστίσει πάνω κάτω γιατί ο κάθε μάστορας λέει τα δικά του. Ευχαριστώ Κι' αν το διαβάσεις , κανείς δεν θέλει να σε αποπάρει , είναι πως πρόκειται για ένα στάδιο γνωστό στους περισσότερους αυτή η φάση να θες να φτιάξεις κάτι καλύτερο με κάποια χρήματα , αφού φυσικά δεν έχεις όπως φαίνεται λεφτά για κάτι " Άλλο " Σε απλά Ελληνικά , όλοι προσπαθούν να σε γλυτώσουν από άλλους μπελάδες . Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να τους ακούσεις , να μην χαλάσεις ούτε δεκάρα παραπάνω κι' όταν έρθει η ώρα , που θα έρθει οπωσδήποτε δλδ , δίνεις τα λεφτά και παίρνεις κάτι " Άλλο " . Υπομονή ! 1
xsterg Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 ειχαμε 3 σαξο στην υπηρεσια που ειμαι. ειχα κανει ενα σωρο ταξιδια. ελαφρυ αυτοκινητο, με σβελτο μοτερ για την κατηγορια του. οικονομικο μεχρι εκει που δεν παει αλλο. αλλα τα πλεονεκτηματα σταματανε εκει. ειχα βγει απο τον δρομο 3-4 φορες για πλακα τελειως. abs ουτε στα ονειρα του. μονο αεροσακο οδηγου ειχε. απο ασφαλεια μηδεν. ευτυχως πηραν νεα με leasing και τα πεταξαν και ησυχασαμε. θεωρω στην εποχη μας το ελαχιστο που πρεπει να εχει ενα αυτοκινητο ειναι το abs, 2 αεροσακοι και κλιματισμο. 1
Bevla Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 Στις 6/12/2021 στις 3:58 ΜΜ, Haldol είπε Καλά τα συναισθήματα και το "δέσιμο", αλλά το μόνο μέρος που ταιριάζει σ' ένα Saxo το 2021-22 είναι η πρέσα. Κράτα τα λεφτά σου και πάρε το συντομότερο δυνατόν κάποιο σύγχρονο αμάξι, ή έστω όσο πιο σύγχρονο σε παίρνει. Λοιπόν κοίτα να δεις πως έχει το θέμα. Εάν σκεφτώ να πουλήσω το αμάξι δεν πρόκειται να πάρω πίσω ούτε το 1/4 των χρημάτων που του έχω ρίξει σε ράδιο ηχεία λάστιχα μέχρι στιγμής πόσο μάλλον εάν του αλλάξω μοτέρ το βάψω κτλ... Γι αυτό δεν σκοπεύω να το πουλήσω για να πάρω 5 κατοστάρικα γιατί όπως είπες του αξίζει η πρέσα. Ένας φίλος μου πήρε ένα toyota yaris πετρέλαιο 1,4 κάπου στα 8 χιλιάρικα κι το αμάξι χτύπησε όλα τα μπεκ όχι κατευθείαν ένα ένα επιπλέον είχε θέμα με το φίλτρο dpf το οποίο κι του το αφαίρεσαν κι την βαλβίδα AGR σε ένα σχετικά σύγχρονο αυτοκίνητο. Ακόμη ο ξάδερφος μου είχε αγοράσει καινούριο το seat leon cupra το 2011 κι το πούλησε 7χιλιαρικα με 80000χλμ εξαιτίας των προβλημάτων που του έβγαζε στα ηλεκτρονικά κι ζημιές οι οποίες κόστισαν κάπου στα 2 με τρία χιλιάρικα κι το αυτοκίνητο δεν είναι τρέξει ποτέ πάνω από 160 σε φουλ συντηρητικό άνθρωπο όλα τάξη σέρβις αντιπροσωπεία. Επιπλέον ξέρω κι άλλον με golf που το αγόρασε καινούριο κι του έβγαλε πρόβλημα η τουρμπίνα την έφτιαξε κι συνεχίζει κι περνάει λάδια από την τουρμπίνα... Εγώ σκέφτομαι να βάλω ένα μοτέρ 1,4 σε ένα αμαξάκι σχετικά απλό να της κάνω κι μία επισκευή να την κουμπώσω επάνω κι να έχω ένα αμάξι χωρίς γκάζια αλλά κι να μπορώ να πάω κι μία βόλτα άνετα χωρίς ζόρι... Το 1.1 μου τσιμπάει λάδια γι αυτό σκέφτομαι να βάλω μηχανή γιατί για επισκευή μου είπανε γύρω στο χιλιάρικο... Γι αυτό επειδή το αμάξι μου είναι για την πρεσα δεν πρόκειται να το δώσω κι να πάρω άλλο μεταχειρισμένο το οποίο δεν ξέρω τι θα μου τύχει... Για καινούριο δεν το βλέπω ακόμη γτ είμαι 21 χρονών
Ukforthemoment Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 Το ότι οι φίλοι σου έκαναν λάθος επιλογες δεν σημαίνει ότι πρέπει να κάνεις και εσύ. Απο την άλλη......... δικιά σου η τσέπη 1
tigergreg Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 Νατο...παρτο και ξεκινα... https://www.car.gr/parts/view/33910825-citroen-saxo-vts-1600-cc-96-99#bigger-photos
phanispal Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 Πάρε καινούργιο να βρεις την υγειά σου :trollface:
tigergreg Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 η πηγαινε σ αυτον... https://www.car.gr/parts/view/315996353-citroen-saxo-1600-16v-yparxoyn-ta-panta-apo-antalaktika
Haldol Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 43 λεπτά πριν, Bevla είπε Λοιπόν κοίτα να δεις πως έχει το θέμα. Εάν σκεφτώ να πουλήσω το αμάξι δεν πρόκειται να πάρω πίσω ούτε το 1/4 των χρημάτων που του έχω ρίξει σε ράδιο ηχεία λάστιχα μέχρι στιγμής πόσο μάλλον εάν του αλλάξω μοτέρ το βάψω κτλ... Γι αυτό δεν σκοπεύω να το πουλήσω για να πάρω 5 κατοστάρικα γιατί όπως είπες του αξίζει η πρέσα. Ένας φίλος μου πήρε ένα toyota yaris πετρέλαιο 1,4 κάπου στα 8 χιλιάρικα κι το αμάξι χτύπησε όλα τα μπεκ όχι κατευθείαν ένα ένα επιπλέον είχε θέμα με το φίλτρο dpf το οποίο κι του το αφαίρεσαν κι την βαλβίδα AGR σε ένα σχετικά σύγχρονο αυτοκίνητο. Ακόμη ο ξάδερφος μου είχε αγοράσει καινούριο το seat leon cupra το 2011 κι το πούλησε 7χιλιαρικα με 80000χλμ εξαιτίας των προβλημάτων που του έβγαζε στα ηλεκτρονικά κι ζημιές οι οποίες κόστισαν κάπου στα 2 με τρία χιλιάρικα κι το αυτοκίνητο δεν είναι τρέξει ποτέ πάνω από 160 σε φουλ συντηρητικό άνθρωπο όλα τάξη σέρβις αντιπροσωπεία. Επιπλέον ξέρω κι άλλον με golf που το αγόρασε καινούριο κι του έβγαλε πρόβλημα η τουρμπίνα την έφτιαξε κι συνεχίζει κι περνάει λάδια από την τουρμπίνα... Εγώ σκέφτομαι να βάλω ένα μοτέρ 1,4 σε ένα αμαξάκι σχετικά απλό να της κάνω κι μία επισκευή να την κουμπώσω επάνω κι να έχω ένα αμάξι χωρίς γκάζια αλλά κι να μπορώ να πάω κι μία βόλτα άνετα χωρίς ζόρι... Το 1.1 μου τσιμπάει λάδια γι αυτό σκέφτομαι να βάλω μηχανή γιατί για επισκευή μου είπανε γύρω στο χιλιάρικο... Γι αυτό επειδή το αμάξι μου είναι για την πρεσα δεν πρόκειται να το δώσω κι να πάρω άλλο μεταχειρισμένο το οποίο δεν ξέρω τι θα μου τύχει... Για καινούριο δεν το βλέπω ακόμη γτ είμαι 21 χρονών Φίλε μου, το #1 που θα έπρεπε να σ' ανησυχεί είναι η μηδενική ασφάλεια που έχει ένα Saxo, όχι το... να μην αλλάξεις έναν πολλαπλασιαστή. Μου μιλάς για ζημιές, σου μιλάω για την ακεραιότητά σου. 3
Fordakias7 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 Στις 6/12/2021 στις 3:39 ΜΜ, piiii είπε Αν και ένθερμος οπαδός της μετατροπής, τι ακριβώς θα τουρμπίσει, τον 1.1; Και η ιπποδύναμη απο απο 60 άτια θα πάει που; Στα 70; Αφού γίνουν κόσκινο τα σωθικά στο κινητήρα. Εγώ στην θέση του ts εφόσον είχα τα φράγκα και δεν με ένοιαζε που θα τα επένδυα χωρίς μεταπωλητικό αντίκρυσμα, θα χωνα τον 1.6 μαζί με τα παρελκόμενα(αναρτήσεις φρένα κτλ) αφού πρώτα περνούσε απο άνοιγμα ο κινητήρας για να διορθωθεί αν υπήρχε κάποιο θέμα. Εαν φίλε ts δεν θέλεις να μπείς σε αυτή την διαδικασία καλύτερα άστο όπως είναι. Προφανώς και ο φίλος το είπε ειρωνικά! 1
Ukforthemoment Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 4 λεπτά πριν, Fordakias7 είπε Προφανώς και ο φίλος το είπε ειρωνικά! Και να πεις ότι δεν το γράφει κάτω κάτω.........
PLACEBO_89 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, Bevla είπε Λοιπόν κοίτα να δεις πως έχει το θέμα. Εάν σκεφτώ να πουλήσω το αμάξι δεν πρόκειται να πάρω πίσω ούτε το 1/4 των χρημάτων που του έχω ρίξει σε ράδιο ηχεία λάστιχα μέχρι στιγμής πόσο μάλλον εάν του αλλάξω μοτέρ το βάψω κτλ... Γι αυτό δεν σκοπεύω να το πουλήσω για να πάρω 5 κατοστάρικα γιατί όπως είπες του αξίζει η πρέσα. Ένας φίλος μου πήρε ένα toyota yaris πετρέλαιο 1,4 κάπου στα 8 χιλιάρικα κι το αμάξι χτύπησε όλα τα μπεκ όχι κατευθείαν ένα ένα επιπλέον είχε θέμα με το φίλτρο dpf το οποίο κι του το αφαίρεσαν κι την βαλβίδα AGR σε ένα σχετικά σύγχρονο αυτοκίνητο. Ακόμη ο ξάδερφος μου είχε αγοράσει καινούριο το seat leon cupra το 2011 κι το πούλησε 7χιλιαρικα με 80000χλμ εξαιτίας των προβλημάτων που του έβγαζε στα ηλεκτρονικά κι ζημιές οι οποίες κόστισαν κάπου στα 2 με τρία χιλιάρικα κι το αυτοκίνητο δεν είναι τρέξει ποτέ πάνω από 160 σε φουλ συντηρητικό άνθρωπο όλα τάξη σέρβις αντιπροσωπεία. Επιπλέον ξέρω κι άλλον με golf που το αγόρασε καινούριο κι του έβγαλε πρόβλημα η τουρμπίνα την έφτιαξε κι συνεχίζει κι περνάει λάδια από την τουρμπίνα... Εγώ σκέφτομαι να βάλω ένα μοτέρ 1,4 σε ένα αμαξάκι σχετικά απλό να της κάνω κι μία επισκευή να την κουμπώσω επάνω κι να έχω ένα αμάξι χωρίς γκάζια αλλά κι να μπορώ να πάω κι μία βόλτα άνετα χωρίς ζόρι... Το 1.1 μου τσιμπάει λάδια γι αυτό σκέφτομαι να βάλω μηχανή γιατί για επισκευή μου είπανε γύρω στο χιλιάρικο... Γι αυτό επειδή το αμάξι μου είναι για την πρεσα δεν πρόκειται να το δώσω κι να πάρω άλλο μεταχειρισμένο το οποίο δεν ξέρω τι θα μου τύχει... Για καινούριο δεν το βλέπω ακόμη γτ είμαι 21 χρονών Γιατι του αξιζει η πρεσα? Ειναι σχετικα τιμιο με χαμηλα παγια εξοδα! Αν το εχεις καλοσυντηρημενο και δεν σου περισσευουν χρηματα για κατι πιο καινουργιο καθεσαι με αυτο! Σε συμφερει να φτιαξεις αυτο το μοτερ γιατι θα τραβαει καλυτερα και θα εχεις καλυτερη καταναλωση! Αν εχει τα βασικα κεντρικο κλειδωμα a/c, ηλεκτρ. παραθ αξιζει να το προχωρισεις! Ποσο λαδι σου καιει στα ποσα χλμ?
babisskg Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 8 ώρες πριν, Bevla είπε Λοιπόν κοίτα να δεις πως έχει το θέμα. Εάν σκεφτώ να πουλήσω το αμάξι δεν πρόκειται να πάρω πίσω ούτε το 1/4 των χρημάτων που του έχω ρίξει σε ράδιο ηχεία λάστιχα μέχρι στιγμής πόσο μάλλον εάν του αλλάξω μοτέρ το βάψω κτλ... Γι αυτό δεν σκοπεύω να το πουλήσω για να πάρω 5 κατοστάρικα γιατί όπως είπες του αξίζει η πρέσα. Ένας φίλος μου πήρε ένα toyota yaris πετρέλαιο 1,4 κάπου στα 8 χιλιάρικα κι το αμάξι χτύπησε όλα τα μπεκ όχι κατευθείαν ένα ένα επιπλέον είχε θέμα με το φίλτρο dpf το οποίο κι του το αφαίρεσαν κι την βαλβίδα AGR σε ένα σχετικά σύγχρονο αυτοκίνητο. Ακόμη ο ξάδερφος μου είχε αγοράσει καινούριο το seat leon cupra το 2011 κι το πούλησε 7χιλιαρικα με 80000χλμ εξαιτίας των προβλημάτων που του έβγαζε στα ηλεκτρονικά κι ζημιές οι οποίες κόστισαν κάπου στα 2 με τρία χιλιάρικα κι το αυτοκίνητο δεν είναι τρέξει ποτέ πάνω από 160 σε φουλ συντηρητικό άνθρωπο όλα τάξη σέρβις αντιπροσωπεία. Επιπλέον ξέρω κι άλλον με golf που το αγόρασε καινούριο κι του έβγαλε πρόβλημα η τουρμπίνα την έφτιαξε κι συνεχίζει κι περνάει λάδια από την τουρμπίνα... Εγώ σκέφτομαι να βάλω ένα μοτέρ 1,4 σε ένα αμαξάκι σχετικά απλό να της κάνω κι μία επισκευή να την κουμπώσω επάνω κι να έχω ένα αμάξι χωρίς γκάζια αλλά κι να μπορώ να πάω κι μία βόλτα άνετα χωρίς ζόρι... Το 1.1 μου τσιμπάει λάδια γι αυτό σκέφτομαι να βάλω μηχανή γιατί για επισκευή μου είπανε γύρω στο χιλιάρικο... Γι αυτό επειδή το αμάξι μου είναι για την πρεσα δεν πρόκειται να το δώσω κι να πάρω άλλο μεταχειρισμένο το οποίο δεν ξέρω τι θα μου τύχει... Για καινούριο δεν το βλέπω ακόμη γτ είμαι 21 χρονών Σήμερα δεν βλέπεις το καινούργιο η κάτι άλλο κάτι λογικό . Το αυτοκίνητο που έχεις είναι απλά για να σε πηγαίνει και να σε φέρνει , τίποτε παραπάνω και τίποτε παρακάτω . Το συντηρείς όσο χρειάζεται κι' αφήνεις στην άκρη τα περί αναβάθμισης . Αργότερα , όταν το επιτρέψουν οι συνθήκες , θα δεις για κάτι καλύτερο . Ούτε εμείς αποκτήσαμε ποτέ στην ζωή μας Carrera 4S , ούτε και πρόκειται να αποκτήσουμε . Είναι πολλά τα λεφτά Άρη .........
piiii Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 11 ώρες πριν, Fordakias7 είπε Προφανώς και ο φίλος το είπε ειρωνικά! Δεν έχεις και άδικο. Τώρα που είδα καλύτερα τα "μικρά" γράμματα... Απολογούμαι λοιπόν. 1
ProponitisTouKanape Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 11 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε Γιατι του αξιζει η πρεσα? Ειναι σχετικα τιμιο με χαμηλα παγια εξοδα! Αν το εχεις καλοσυντηρημενο και δεν σου περισσευουν χρηματα για κατι πιο καινουργιο καθεσαι με αυτο! Σε συμφερει να φτιαξεις αυτο το μοτερ γιατι θα τραβαει καλυτερα και θα εχεις καλυτερη καταναλωση! Αν εχει τα βασικα κεντρικο κλειδωμα a/c, ηλεκτρ. παραθ αξιζει να το προχωρισεις! Ποσο λαδι σου καιει στα ποσα χλμ? Δεν είναι αυτά τα βασικά, τα βασικά είναι η ενεργητική και παθητική ασφάλεια... 2
PLACEBO_89 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 3 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε Δεν είναι αυτά τα βασικά, τα βασικά είναι η ενεργητική και παθητική ασφάλεια... Ας ειμαστε λιγο προσγειωμένοι και ρεαλιστες στην Ελλαδα βρισκομαστε!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα