korakios Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 Μόλις τώρα, gponiris είπε και πως θα το καταλαβαινε ενας πελατης το δικαιωμα αποχωρησης χωρις ποινη απο τα μικρα γραμματα?επρεπε να ειναι δικηγορος?δεν επρεπε να υπαρχει σαφηνεια?αναφερει για την τροποποιηση της ρητρας χωρις να αναφερει αμεσα το δικαιωμα της αποχωρησης.. εγώ έτσι έφυγα μέσω ΣτΚ , 1. δεν κατάλαβα το κείμενο και τι είναι αυτό το 21 του κώδικα προμήθειας 2. αφού μου το εξήγησαν και είπαν οτι δεν με επηρεάζει η μεταβολή του τρόπου υπολογισμού της ρήτρας αφού έχω το fixed , απάντησα οτι φυσικά και με επηρεάζει απο τη στιγμή που και το fixed άλλαξε τιμή αλλά και πλέον καταργήθηκε ,επομένως αν το βγάλω και θελήσω μετά να ξαναβάλω θα φάω ρήτρα μου δώσανε 30 μέρες να φύγω Πήρες ΡΑΕ τηλ να δεις τι γίνεται ?
mithrid Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 1 λεπτό πριν, korakios είπε εγώ έτσι έφυγα μέσω ΣτΚ , 1. δεν κατάλαβα το κείμενο και τι είναι αυτό το 21 του κώδικα προμήθειας 2. αφού μου το εξήγησαν και είπαν οτι δεν με επηρεάζει η μεταβολή του τρόπου υπολογισμού της ρήτρας αφού έχω το fixed , απάντησα οτι φυσικά και με επηρεάζει απο τη στιγμή που και το fixed άλλαξε τιμή αλλά και πλέον καταργήθηκε ,επομένως αν το βγάλω και θελήσω μετά να ξαναβάλω θα φάω ρήτρα μου δώσανε 30 μέρες να φύγω Πήρες ΡΑΕ τηλ να δεις τι γίνεται ? που μπλεξαμε οι ανθρωποι....κριμα να χανουμε το μυαλο μας πανω σε τετοια θεματα.... θα παρω να δω τι γινεται,αν και εκανα αιτηση για δεη σε καταστημα για home enter. Tο πολυ πολυ να το δω στον 1ο λογαριασμο της δεη το φεσι,ε?
korakios Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 2 λεπτά πριν, gponiris είπε Tο πολυ πολυ να το δω στον 1ο λογαριασμο της δεη το φεσι,ε? πιο φέσι ?
mithrid Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 1 λεπτό πριν, korakios είπε πιο φέσι ? την ποινη αποχωρησης
korakios Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 λεπτό πριν, gponiris είπε την ποινη αποχωρησης θα τη δεις στο λογαριασμό της NRG , δεν κολλά πουθενά η ΔΕΗ Επεξ/σία 8 Δεκεμβρίου 2021 από korakios
mithrid Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 Μόλις τώρα, korakios είπε θα τη δεις στο λογαριασμό της NRG , δεν κολλά πουθενά η ΔΕΗ αν δεν τον πληρωσω τι θα συμβει?
korakios Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 4 λεπτά πριν, gponiris είπε αν δεν τον πληρωσω τι θα συμβει? μετά τις εισπρακτικές μπορεί και να δώσει εντολή διακοπής στο ΔΕΔΔΗΕ (άσχετα που θα είσαι ΔΕΗ)
mithrid Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 1 λεπτό πριν, korakios είπε μετά τις εισπρακτικές μπορεί και να δώσει εντολή διακοπής στο ΔΕΔΔΗΕ (άσχετα που θα είσαι ΔΕΗ) οποτε περιμενουμε ενα λογαριασμο ακομα της nrg σαν εκκαθαριση με εξτρα την ποινη αποχωρησης και αφου πληρωσαμε τον εκκαθαριστικο της με τις ρητρες και δωσαμε και 100ε εγγυηση για συμβαση home enter...total φ α κ
korakios Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 Μόλις τώρα, gponiris είπε οποτε περιμενουμε ενα λογαριασμο ακομα της nrg σαν εκκαθαριση με εξτρα την ποινη αποχωρησης μπορεί και να την πάρεις πίσω μέσω ΡΑΕ, για την αλλαγή της τιμολόγησης του fixed δεν είχες κάνει ένσταση ?
mithrid Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 Μόλις τώρα, korakios είπε μπορεί και να την πάρεις πίσω μέσω ΡΑΕ, για την αλλαγή της τιμολόγησης του fixed δεν είχες κάνει ένσταση ? για τη ρητρα...που δεν ειχαμε ιδεα και μας ηρθε σκληροπυρηνικο...τωρα τσεκαρω και για τη δεη ενος συγγενη γιατι την εχουν πατησει ολοι απο αγνοια
korakios Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 Μόλις τώρα, gponiris είπε τωρα τσεκαρω και για τη δεη ενος συγγενη γιατι την εχουν πατησει ολοι απο αγνοια τώρα αργά , έπρεπε με τις παλιές τιμές , τουλάχιστον τα σημερινά έχουν 12 μηνη δέσμευση Μόλις τώρα, gponiris είπε για τη ρητρα...που δεν ειχαμε ιδεα και μας ηρθε σκληροπυρηνικο... να ζητήσεις και ηχογράφηση της παρουσίασης του προγράμματος όταν απαντήσει η NRG με τις γνωστές τυποποιημένες κονσέρβες
mithrid Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 Μόλις τώρα, korakios είπε τώρα αργά , έπρεπε με τις παλιές τιμές , τουλάχιστον τα σημερινά έχουν 12 μηνη δέσμευση να ζητήσεις και ηχογράφηση της παρουσίασης του προγράμματος όταν απαντήσει η NRG με τις γνωστές τυποποιημένες κονσέρβες σε ευχαριστω φιλε μου.θα ζητησω την καθοδηγηση απο εδω μεσα οταν ερθει η στιγμη. ενα ενα τα βηματα γιατι προσπαθω να βοηθησω 10ατομα και εχω ψιλοχαθει με τοσες καταγγελιες. 1
korakios Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 απλά το συνεχίζουμε αν χρειαστεί στα αντίστοιχα θέματα
mithrid Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Απαντηση στη Ραε απο nrg: Αξιότιμε κύριε....., Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η ρήτρα αναπροσαρμογής, συνιστά πάγιο όρο των συμβάσεων όλων των προμηθευτών και έχει τεθεί ακριβώς για να επιφέρει εξισορρόπηση, όταν οι όροι στους οποίους τα μέρη στηρίχθηκαν κατά το χρόνο σύναψης της σύμβασης, μεταβάλλονται ιδιαιτέρως δυσμενώς είτε για το ένα μέρος είτε για το άλλο. Άλλωστε, για τον λόγο αυτό η ρήτρα έχει σχεδιαστεί να μπορεί να επιφέρει όχι μόνο πρόσθετο κόστος αλλά και έκπτωση για τον πελάτη. Συγκεκριμένα, με τον όρο 6.3 του εντύπου των Γενικών Όρων, ρητώς συμφωνήθηκε ότι η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση μεταβολής του κόστους παροχής ηλεκτρικής ενέργειας, να αναπροσαρμόζει τις χρεώσεις προμήθειας στους εκάστοτε ισχύοντες τιμοκαταλόγους της, ενώ, επιπλέον, ορίστηκε ότι η ενημέρωση σχετικά με την τροποποίηση των χρεώσεων προμήθειας θα μπορεί να λαμβάνει χώρα με τον πρώτο λογαριασμό κατανάλωσης που θα ακολουθεί την εν λόγω τροποποίηση. Περαιτέρω, δυνάμει του όρου 6.4 του ως άνω εντύπου των Γενικών Όρων της Σύμβασης προβλέφθηκε ρητώς το δικαίωμα της εταιρείας μας να επιβάλλει χρέωση αναπροσαρμογής και περιγράφηκε η ακριβής μεθοδολογία υπολογισμού της εν λόγω χρέωσης. Σας επισυνάπτουμε την επικοινωνία που είχατε και σε προσυμβατικό στάδιο με τον πωλητή, για να θυμηθείτε την ενημέρωσή σας αναφορικά με την χρέωση αναπροσαρμογής. Επιπλέον, οι αυξημένες τιμές που παρατηρείτε στους λογαριασμούς κατανάλωσής σας με την αιτιολογία «χρέωση αναπροσαρμογής» οφείλονται αποκλειστικά και μόνο στη ραγδαία και εντελώς απρόοπτη αύξηση που καταγράφει το χονδρεμπορικό κόστος προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας σε ολόκληρη την Ευρώπη από το δεύτερο τρίμηνο του 2021 έως και σήμερα. Πρόσφατα η κυβέρνηση ψήφισε την διάταξη για την σύσταση του «Ταμείου Ενεργειακής Μετάβασης», από τους πόρους του οποίου θα επιδοτηθούν οι καταναλώσεις ηλεκτρικής ενέργειας των πελατών Χαμηλής Τάσης οι οποίοι βρίσκονται σε κυμαινόμενα τιμολόγια και είναι εκτεθειμένοι στις εκρηκτικές αυξήσεις του κόστους ηλεκτρικής ενέργειας. Σύμφωνα με τα όσα προβλέπει ο νόμος και έχει εξειδικεύσει το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, για τον μήνα Σεπτέμβριο επιδοτούνται οι πρώτες 300kWh κατανάλωσης όλων των πελατών Χαμηλής Τάσης σε κυμαινόμενα τιμολόγια, με το ποσό των € 0,03/κιλοβατώρα (3 λεπτά του ευρώ ανά κιλοβατώρα). Αντίστοιχα, για τον μήνα Οκτώβριο επιδοτούνται οι πρώτες 310kWh κατανάλωσης όλων των πελατών Χαμηλής Τάσης σε κυμαινόμενα τιμολόγια, με το ποσό των € 0,06/κιλοβατώρα (6 λεπτά του ευρώ ανά κιλοβατώρα). Για τον μήνα Νοέμβριο επιδοτούνται οι πρώτες 300 kWh κατανάλωσης, για τον μήνα Δεκέμβριο επιδοτούνται οι πρώτες 310kWh κατανάλωσης, όλων των πελατών Χαμηλής Τάσης σε κυμαινόμενα τιμολόγια, με το ποσό των € 0,13€/kWh (13 λεπτά του ευρώ ανά κιλοβατώρα). Η εταιρεία μας μάλιστα έχει ήδη εφαρμόσει το ως άνω μέτρο στους λογαριασμούς που έχουν εκδοθεί μέχρι σήμερα. Προκειμένου η ως άνω αύξηση να γίνει ακόμα πιο κατανοητή, σας ενημερώνουμε και δη όλως ενδεικτικά, ότι η Μεσοσταθμική Τιμή Αγοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας, η οποία αποτελεί τον αντικειμενικό δείκτη αποτύπωσης της εξέλιξης του συνολικού κόστους της εγχώριας χονδρεμπορικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας εκτινάχθηκε από το ποσό των 61,179 €/MWh, στο οποίο ίσχυε κατά τον μήνα Οκτώβριο 2020, στο ποσό των 147,36 €/MWh κατά τον μήνα Σεπτέμβριο 2021. Τη σχετική πληροφορία μπορείτε να αντλήσετε και ο ίδιος μέσω της ιστοσελίδας του ΑΔΜΗΕ ακολουθώντας τον εξής σύνδεσμο: https://www.admie.gr/agora/enimerotika-deltia/mesostathmiki-timi-agoras . Περισσότερες πληροφορίες καθώς και αναλυτικά παραδείγματα για τον τρόπο λειτουργίας της ρήτρας αναπροσαρμογής που εφαρμόζει η εταιρεία μας μπορείτε να βρείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.nrg.gr/sites/default/files/2021-06/Ritra-anaprosarmogis.pdf . Για την διευκόλυνση σας, επισυνάπτεται στο παρόν ηλεκτρονικό μήνυμα. Επιπλέον, οφείλουμε να σας ενημερώσουμε ότι η σχετική χρέωση δεν αφορά μόνο την εταιρεία μας. Αντιθέτως καταλαμβάνει το σύνολο των προμηθευτών, με όρια διακύμανσης που κατά περίπτωση είναι χαμηλότερα αυτών της εταιρείας μας. Ως εκ τούτου, η αλλαγή προμηθευτή όχι μόνο δεν πρόκειται να σας απαλλάξει από τη σχετική ρήτρα, αλλά αντιθέτως ενδέχεται να σας οδηγήσει σε ακόμα υψηλότερες χρεώσεις. Μπορείτε ωστόσο να αποφύγετε για το μέλλον την επιβολή ρήτρας αναπροσαρμογής, επιλέγοντας ορισμένο εκ των προγραμμάτων σταθερού τιμολογίου της εταιρείας μας, επί των οποίων δεν εφαρμόζεται η σχετική ρήτρα. Μπορείτε να ενημερωθείτε σχετικά μέσω της ιστοσελίδας μας (www.nrg.gr) ή καλώντας μας στα τηλέφωνα 18 101* (*η χρέωση εξαρτάται από τον τιμοκατάλογο του παρόχου τηλεπικοινωνιών που συνεργάζεστε) ή στο 21888 18101** (** αστική χρέωση). Τέλος, θα προχωρήσουμε σε μη χρέωση του τέλους πρόωρης αποχώρησης για την παροχή ....... . Για την παροχη ......... παρακαλούμε όπως προχωρήσετε σε αίτηση σε άλλο πάροχο εντός 30 ημερών. Με εκτίμηση, Nrg ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ: 1.Απο τις 2δεκ εχει γινει αιτηση στο καταστημα της δεη για home enter.Γιατι λεει να προχωρησω σε αιτηση? 2.Τι κανω μετα?παταω πρασινο κουμπι ή κοκκινο και θετω νεο ερωτημα? 3.επισης μου εκδοσαν εναντι λογαριασμο με καταμετρηση στις 3του μηνα με διαφορά 168kw ενω στις 2 του μηνα οταν εβγαλα φωτο το μετρητη ειχε διαφορα 83kw.δηλαδη κοστολογησαν 85kw παραπανω.Πως το χειριζομαι?το πληρωνω και τα εισπραττω απο δεη?κανω νεο αιτημα ή στο ηδη υπαρχων το αναφερω? Επεξ/σία 10 Δεκεμβρίου 2021 από gponiris
mithrid Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Στις 8/12/2021 στις 6:59 ΜΜ, korakios είπε απλά το συνεχίζουμε αν χρειαστεί στα αντίστοιχα θέματα δεν βρηκα απαντηση σε καποια ερωτηματα μου .Μπορεις να βοηθησεις? 1.Πως να κανω το home enter να ερχεται καθε διμηνο?Ηρθε ειδοποιηση για σελφ μετεριγκ μετα απο 1μηνα και δεν εχω κανει παγια εντολη ουτε εχω ενεργοποιησει το μηνιαιο λογαριασμο 2.Ηρθε εκκαθαριστικος της nrg με 22ημερες καταναλωσης 24/11/2021-15/12/2021. Η αιτηση για home enter εγινε στις 2δεκεμβριου και στο ebill γραφει ληξη 15/12/23 Ερωτηση 1.Δεν θα επρεπε να γινει η εκκαθαριση στις 2δεκ απο τη στιγμη της αιτησης καθως καταχωρηθηκε και φωτο απο το ρολοι μαζι με την αιτηση? Καποιος θα πει οτι πρεπει να συνδραμει και η δεδδηε για επαληθευση καταμετρησης αλλα αυτη καθυστερησε 13ημερες (συμφωνα με ημερομηνια ενεργοποιησης ebill) με αποτελεσμα να δημιουργηθει επιβαρυνση χρεωστικη μαζι με ρητρα... θα χρειαστω μια βοηθεια στη συνταξη του κειμενου της αμφισβητησης καθως δεν ξερω σε ποσες μερες πρεπει ο δεδηε να περασει μετα την υπογραφη στο καταστημα για καταμετρηση... 3.οταν εστειλα στη ραε παραπονο και απαντησε η nrg ,στις 20δεκ Πατησα κοκκινο κουμπι και εθεσα νεο αιτημα να αποστειλουν την ηχογραφηση ωστε να επιστραφει η ρητρα . Δεν εχω απαντηση ακομα και απο κατω μου βγαζει κοκκινο και πρασινο κουμπι.Τι να κανω ? Επεξ/σία 12 Ιανουαρίου 2022 από gponiris
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα