Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σας.

Εκανα μια παραγγελία απο το public 27/11/2021 έχουν περάσει 7 μέρες και ακόμα γράφει σε διαδικασία συλλογής.

Οταν έκανα την παραγγελία τηλεφωνικά η κοπέλα με διαβεβαίωσε ότι τα πράγματα υπάρχουν διαθέσιμα σε κατάστημα και ότι θα αποσταλούν στο κατάστημα της επιθυμίας μου άμεσα.Παίρνω τηλ. και μου απαντάνε ότι θα με καλέσουν απο το αρμόδιο τμήμα.Ακόμα περιμένω...Νομίζω ότι θα έπρεπε να είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα στην εξυπηρέτηση και όχι το κάθε τμήμα να κρύβεται πίσω απο κάποιο άλλο "αρμόδιο" τμήμα μέχρι να μην μπορείς να βγάλεις άκρη,γιατί έτσι νιώθω τώρα ότι δεν μπορώ να βγάλω άκρη με κανέναν εκεί μέσα.

Επεξ/σία από panoulhs007
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είναι ότι δεν έχω υπομονή, αν μου έλεγαν ότι θα έρθει σε ένα μήνα δεν θα είχα πρόβλημα, όμως όταν σου λένε ότι ένα προϊόν θα έρθει την παρασκευή πρέπει να έρθει την παρασκευή και αν όχι θα έπρεπε να επικοινωνήσουν μαζί μου.Ο καθένας κάνει το πρόγραμμα του όταν κάνει μια αγορά. :)

Επεξ/σία από panoulhs007
  • Like 1
Δημοσ.

μαλλον δεν ηταν διαθεσιμο ασχετα με το τι εγραφε.επισης το public συνεργαζεται και με αλλα καταστηματα αρα μπορει να μην υπηρχε στο αλλο καταστημα

  • Like 1
Δημοσ.

Πονεμένη ιστορία, παραγγελία 18/11, ακόμα σε διαδικασία συλλογής. Θα έρθει μου λένε μην φοβάσαι. Από την Κίνα να είχα παραγγείλει θα το είχα τωρα! 😂

  • Sad 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, link67 είπε

Πονεμένη ιστορία, παραγγελία 18/11, ακόμα σε διαδικασία συλλογής. Θα έρθει μου λένε μην φοβάσαι. Από την Κίνα να είχα παραγγείλει θα το είχα τωρα! 😂

Πραγματικά τραγικό,ειδικά αν δεν ήταν εις γνώσης σου.

Δημοσ.

Εχει τυχει να ειναι σε αυτο το status παραγελια μου 1,5 μηνα. Οταν τελικα ηρθε, μου ειπαν οτι ειχαν την εντυπωση οτι ειχαν σε αποθεμα σε συνεργαζομενη αποθηκη, αλλα τελικα δεν την ειχαν... Και την παραγγειλαν απο προμηθευτη εξωτερικου.

Με λιγα λογια, υπομονη και θα ερθει

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Αυτοί δεν ξέρουν τι έχουν και τι όχι. Στο site έλεγε διαθέσιμο.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μετά από εκτεταμένη αναζήτηση στο δίκτυο των προμηθευτών μας, το προϊόν xxx της παραγγελίας xxx δεν βρέθηκε τελικώς διαθέσιμο.

Το προϊόν θα αφαιρεθεί από την παραγγελία σας και ελπίζουμε να σας εξυπηρετήσουμε καλύτερα στο μέλλον.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ είχα παραγγείλει 3 βιβλία για δώρο μια φορά που όλα φαινόντουσαν άμεσα διαθέσιμα. 2 μέρες μετά φτάνει ένα δέμα και μου είχαν στείλει μόνο το ένα απο τα 3 βιβλία αλλά με πλήρη χρέωση εξόδων αποστολής και αντικαταβολής. Μέσα είχε ένα εκτυπωμένο χαρτάκι που έλεγε ότι θα μου στείλουν και τα υπόλοιπα και πως δεν θα χρεωθώ ξεχωριστά για τα έξοδα του επόμενου δέματος.

Περασαν περίπου 2 μήνες με άπειρα email και τηλέφωνα, όπου κάθε φορά εξηγούσα την ιστορία απο το μηδέν. Δεν κρατούσε ποτέ κανένας ιστορικό, παρότι με διαβεβαίωναν ότι κρατάνε. Τα προϊόντα ήταν σε στάδιο σε διαδικασία συλλογής καο με διαβεβαίωναν ότι υπάρχουν όντως διαθεσιμα!!
 

Στην τελευταία συνομιλία ζήτησα να ακυρωθεί η παραγγελία και πως θέλω να επιστρέψω και αυτό που παρέλαβα, με τη λογική ότι εξαρχής τους είχα εξηγήσει πως δεν πρόκειται να πληρώσω 5€ μεταφορικά για ένα βιβλίο αξίας 7€. Μου ζήτησε συγνώμη ο υπάλληλος και μου είπε θα προχωρήσει σε ακύρωση των εκκρεμών προϊόντων και θα δρομολογήσει επιστροφή αυτού που είχα παραλάβει άμεσα. Έ

Εχει περάσει περίπου 1.5 χρόνος.

Επεξ/σία από MakeGreeceSexyAgain
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θέμα δεν αφορά μόνο το Public αλλά πολλά καταστήματα, αλυσίδων ή μη. Και άσχετα αν πουλάνε βιβλία, υπολογιστές, ψυγεία ή καρφίτσες.

Το "διαθέσιμο" που συνήθως εμφανίζεται είναι πολλές φορές μούφα και συνήθως για αυτό επικαλούνται "λάθος του προγράμματος", "μη live ενημέρωσης του stock" και χίλια δυο άλλα.

Η πραγματικότητα στις περισσότερες περιπτώσεις είναι η επιλογή (ή λόγω οικονομικών συγκυριών η "επιβολή") να μην έχουν stock αφού αυτό μπορεί να σημαίνει δεσμευμένο κεφάλαιο, χώρο αποθήκης ή ότι άλλο. Και να στηρίζονται στην αμεσότητα (ή μη) του προμηθευτή. Ο οποίος πολλές φορές βέβαια μπορεί να έχει κι εκείνος τα ίδια θέματα με stock :P

Έτσι μπαίνει ο πελάτης σε μία χρονοβόρα διαδικασία αναμονής, τηλεφωνημάτων και mail (η δέσμευση του ποσού που συνήθως έχει προπληρωθεί είναι το κερασάκι στην τούρτα)

Επεξ/σία από haris_216
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...