tilaverboy Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2021 7 λεπτά πριν, tsofras είπε Συνήθως βγάζει πρόβλημα το mechatronic, σε αφήνει χωρίς να κουνιέται το αμάξι. Κόστος 750€ ανακατασκευή αν βρεις αλλιώς 1500€+ Στα καινούρια έχουν φτιάξει το θέμα που είχε με την υπερθέρμανση σε κίνηση ή φανάρι και βάζει νεκρά μόνο του. Ο μεγαλύτερος κίνδυνος του να σπάσει ( από προσωπική εμπειρία που μου έσπασε 3φορες αλλά δεν σκέφτηκα να μπω να διαβάσω τότε) είναι το να βάλεις όπισθεν κατευθείαν από 1η ταχύτητα. Πρέπει να βάλεις πρώτα νεκρά για 2 δευτερόλεπτα και μετά όπισθεν. Επίσης δεν πρέπει να τσουλας το αμάξι χωρίς γκάζι. Γενικά δεν το προτείνω για συνθήκες κίνησης και ειδικά το DSG που φοράνε μέχρι τα 150 άλογα γιατί είναι στα όρια της ροπής που αντέχει το κιβώτιο. Αν θες οπωσδήποτε αυτόματο θα σου έλεγα να κοιτάξεις σε Toyota ή σε μετατροπέα ροπής όπως τα EAT 6 ή EAT8 του PSA group Αν δεν βιάζεσαι και θες αμάξι hatch back όπως το golf θα σου έλεγα να περιμένεις να δεις το νέο Opel Astra ή Peugeot 308 Τα Peugeot είναι πανέμορφα αλλά και αυτά έχουν τα θέματα τους. Δεν ξέρω αν λύσαμε όλα τα ηλεκτρολογικά τους προβληματα 1
tsofras Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2021 Μόλις τώρα, tilaverboy είπε Τα Peugeot είναι πανέμορφα αλλά και αυτά έχουν τα θέματα τους. Δεν ξέρω αν λύσαμε όλα τα ηλεκτρολογικά τους προβληματα Δεν διαφωνώ , στην φάση που είμαστε όλα τα αμάξια μπορεί να βγάλουν θέματα ειδικά με όλα τα ηλεκτρολογικά που έχουν. Το κιβώτιο όμως είναι ακριβό ρε περίπτωση βλάβης και μπορεί να σε αφήσει στη μέση του πουθενά, οπότε εγώ αν κοίταγα για αυτοκίνητο θα έβαζα πρώτη την αξιοπιστία του κιβωτίου και μετά των υπολοίπων 1
tilaverboy Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2021 3 λεπτά πριν, tsofras είπε Δεν διαφωνώ , στην φάση που είμαστε όλα τα αμάξια μπορεί να βγάλουν θέματα ειδικά με όλα τα ηλεκτρολογικά που έχουν. Το κιβώτιο όμως είναι ακριβό ρε περίπτωση βλάβης και μπορεί να σε αφήσει στη μέση του πουθενά, οπότε εγώ αν κοίταγα για αυτοκίνητο θα έβαζα πρώτη την αξιοπιστία του κιβωτίου και μετά των υπολοίπων Peugeot και Toyota όπως σωστά αναφέρεις δεν έχουν θέματα με τα κιβώτια. Τα vw Audi όντως έχουν. Εγώ δηλώνω λάτρης του μηχανικού. Το μικρό μου άλλαξα δίσκο πλατό σε 200.000 και με τιμή 600 ευρώ αντιπροσωπεία. Τα dsg ίσως από τα 2.0 κυβικά και πάνω να μην έχουν θέμα. 1
tsofras Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2021 7 λεπτά πριν, tilaverboy είπε Peugeot και Toyota όπως σωστά αναφέρεις δεν έχουν θέματα με τα κιβώτια. Τα vw Audi όντως έχουν. Εγώ δηλώνω λάτρης του μηχανικού. Το μικρό μου άλλαξα δίσκο πλατό σε 200.000 και με τιμή 600 ευρώ αντιπροσωπεία. Τα dsg ίσως από τα 2.0 κυβικά και πάνω να μην έχουν θέμα. Ναι είναι πολύ καλύτερα επειδή είναι υγρού συμπλέκτη Σίγουρα με ένα μηχανικό έχεις λιγότερο άγχος και εγώ για αυτό πήγα σε μηχανικό. Δεν συγκρίνεται με το αυτόματο ειδικά σε περιβάλλον καθημερινής κίνησης , και ειλικρινά εμένα δεν με πειράζει τόσο το κόστος όσο το ότι μένεις και περιμένεις γερανό .
xristosvene Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2021 3 ώρες πριν, tsofras είπε Συνήθως βγάζει πρόβλημα το mechatronic, σε αφήνει χωρίς να κουνιέται το αμάξι. Κόστος 750€ ανακατασκευή αν βρεις αλλιώς 1500€+ Στα καινούρια έχουν φτιάξει το θέμα που είχε με την υπερθέρμανση σε κίνηση ή φανάρι και βάζει νεκρά μόνο του. Ο μεγαλύτερος κίνδυνος του να σπάσει ( από προσωπική εμπειρία που μου έσπασε 3φορες αλλά δεν σκέφτηκα να μπω να διαβάσω τότε) είναι το να βάλεις όπισθεν κατευθείαν από 1η ταχύτητα. Πρέπει να βάλεις πρώτα νεκρά για 2 δευτερόλεπτα και μετά όπισθεν. Επίσης δεν πρέπει να τσουλας το αμάξι χωρίς γκάζι. Γενικά δεν το προτείνω για συνθήκες κίνησης και ειδικά το DSG που φοράνε μέχρι τα 150 άλογα γιατί είναι στα όρια της ροπής που αντέχει το κιβώτιο. Αν θες οπωσδήποτε αυτόματο θα σου έλεγα να κοιτάξεις σε Toyota ή σε μετατροπέα ροπής όπως τα EAT 6 ή EAT8 του PSA group Αν δεν βιάζεσαι και θες αμάξι hatch back όπως το golf θα σου έλεγα να περιμένεις να δεις το νέο Opel Astra ή Peugeot 308 Σκέφτομαι και για το νέο Kia Sportage απλά περιμένω να δω την ακριβώς τιμή γιατί δεν θέλω να ξεφύγω από το μπατζετ κατα πολυ
ProponitisTouKanape Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2021 Το Τογιότα κάνει όντως οικονομία εντός πόλης αλλά είναι απαράδεκτο οδηγικά λόγω κιβωτίου. Το VW δεν έχει μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση απο το απλό βενζινοκίνητο, έχει σαφώς καλύτερη οδήγηση αλλά πιο ευαίσθητο κιβώτιο. Εγώ θα έπαιρνα το χειροκίνητο Golf πάντως κι ας μην ήταν mild hybrid, εκτός αν καίγεσαι με το δακτύλιο...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα