Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα στην ομαδα σκεφτομαι την αγοραε του golf etsi (υβριδικο) 1.0
ψαχνω κατι οικονομικο και ωραιο εμφανισακα μεσα-εξω...παραλληλα σκέφτομαι και για το corolla (υβριδικο)( και λογο εγγυήσεις) και γιατι λενε πως ειναι καλυτερα σε θεμα προβληματων... διαβασα πολλους που λενε για το dsg πως βγαζει προβληματα οπως επισης και για την μπαταρια που καποιος επαθε προβλημα...επισης η μπαταρια που εχει η 48v τι κοστος εχει αν χαλασει?το θεωρείται αξιοπιστο που τα βγαζουν ηπια υβδρηδικά?? σε βαση χρονου θεωρειται πως θα βγαζει προβληματα? δεν εχω ξανα παρει κανενα απο τα δυο

Δημοσ.

δεν έχει ακουστεί στα ήπια υβριδικά κάποια ζημιά στην μπαταρία

το κόστος είναι 2500-3500€ ανάλογα το μοντέλο

φυσικά η οικονομία που προσφέρουν τα mildhybrid είναι ανύπαρκτη

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, paylidis είπε

Ετσι ακριβως, δεν εχει κανενα απολυτως νοημα η αγορά mild hybrid...

μπαίνουν δακτύλιο γιατι είναι υβριδικά 😛 (μπανανία)

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, xristosvene είπε

Καλησπερα στην ομαδα σκεφτομαι την αγοραε του golf etsi (υβριδικο) 1.0
ψαχνω κατι οικονομικο και ωραιο εμφανισακα μεσα-εξω...παραλληλα σκέφτομαι και για το corolla (υβριδικο)( και λογο εγγυήσεις) και γιατι λενε πως ειναι καλυτερα σε θεμα προβληματων... διαβασα πολλους που λενε για το dsg πως βγαζει προβληματα οπως επισης και για την μπαταρια που καποιος επαθε προβλημα...επισης η μπαταρια που εχει η 48v τι κοστος εχει αν χαλασει?το θεωρείται αξιοπιστο που τα βγαζουν ηπια υβδρηδικά?? σε βαση χρονου θεωρειται πως θα βγαζει προβληματα? δεν εχω ξανα παρει κανενα απο τα δυο

Δες το πιο σοβαρά για το Corolla καθώς θα σου κάνει πραγματική οικονομία, ειδικά αν μένεις σε πόλη με κίνηση, αλλά και σε κάθε διαδρομή. 11 χρόνια εγγύηση υβριδικού συστήματος και σημαντικά οικονομικό σέρβις αντιπροσωπείας σε σχέση με τα vag.

  • Like 1
Δημοσ.

https://car-recalls.eu/recall/toyota-corolla-2018-fuel-pump/

 

 

https://car-recalls.eu/recall/volkswagen-golf-2020-airbag-sensors/

https://car-recalls.eu/recall/volkswagen-golf-brake-pedal-welding/

https://car-recalls.eu/recall/volkswagen-golf-8-2019-2020/

 

Η πρώτη ανάκληση (της ΤΟYOTA) είχε επηρεάσει και την Eλλαδα. Ο Eιδικός Tύπος την έκανε γαργάρα

Στις ανακλήσεις της WV δεν εντόπισα αν επηρεάζεται και το/ο  e-tsi

(Θεωρώ πως όχι γιατί στο 2021 περιλαμβάνεται μόνο μια για το Golf και σχετικά με αστοχία στο δίχτυ αποσκευών-ασφάλεια επιβαινόντων ).

Δημοσ.
3 ώρες πριν, demolition23 είπε

Δες το πιο σοβαρά για το Corolla καθώς θα σου κάνει πραγματική οικονομία, ειδικά αν μένεις σε πόλη με κίνηση, αλλά και σε κάθε διαδρομή. 11 χρόνια εγγύηση υβριδικού συστήματος και σημαντικά οικονομικό σέρβις αντιπροσωπείας σε σχέση με τα vag.

Το Corolla στην πόλη όντως κάνει αρκετή οικονομία.

 

Σε ταξίδια όχι ιδιαίτερα. 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Grim Ripper είπε

@tsofras

Έλα να βοηθήσεις το παιδί με τις ερωτήσεις για το dsg.

 

4 λεπτά πριν, Grim Ripper είπε

@tsofras

Έλα να βοηθήσεις το παιδί με τις ερωτήσεις για το dsg.

Ναι αν μπορεί έχω απορίες 😋

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, xristosvene είπε

Εμφανισιακά μέσα-εξω μου αρέσει κατα πολύ το golf με φοβίζει ότι πολύ λένε ότι είναι ζημιάρικα 

Σε χειροκίνητο γιατί δεν πας; Έχω το troc 1.0 και μπορώ να σου πω πως καίει τα ίδια με το μικρό μου vw up. Τα ήπια υβριδικά δεν κάνουν τίποτα. Ή θα πας σε υβριδικό ή θα πας σε κανονικό. Εμένα γνώμη μου να δεις το golf 8 1.0. Τώρα είδα ότι δεν βγαίνει. Δες το 1.5 μηχανικό. Τα dsg έχουν θέμα. Σε γκρουπ στο face ο άλλος σε 6000 του έσπασε σε καινούργιο αυτοκίνητο το dsg και θα μείνει το αμάξι 1 μήνα μέσα. Θα το καλύψει η εγγύηση όμως κάποια στιγμή θα λήξει. 
 

Στο μηχανικό αντιπροσωπεία αλλαγή δίσκο πλατό 600 ευρώ. Μια νορμαλ τιμή. Σε dsg πας για 2.5k. Απλά σκέψου το.

Επεξ/σία από tilaverboy
Δημοσ.
9 ώρες πριν, xristosvene είπε

 

Ναι αν μπορεί έχω απορίες 😋

Συνήθως βγάζει πρόβλημα το mechatronic, σε αφήνει χωρίς να κουνιέται το αμάξι.

Κόστος 750€ ανακατασκευή αν βρεις αλλιώς 1500€+

Στα καινούρια έχουν φτιάξει το θέμα που είχε με την υπερθέρμανση σε κίνηση ή φανάρι και βάζει νεκρά μόνο του.

Ο μεγαλύτερος κίνδυνος του να σπάσει ( από προσωπική εμπειρία που μου έσπασε 3φορες αλλά δεν σκέφτηκα να μπω να διαβάσω τότε) είναι το να βάλεις όπισθεν κατευθείαν από 1η ταχύτητα.

Πρέπει να βάλεις πρώτα νεκρά για 2 δευτερόλεπτα και μετά όπισθεν.

Επίσης δεν πρέπει να τσουλας το αμάξι χωρίς γκάζι.

Γενικά δεν το προτείνω για συνθήκες κίνησης και ειδικά το DSG που φοράνε μέχρι τα 150 άλογα γιατί είναι στα όρια της ροπής που αντέχει το κιβώτιο.

Αν θες οπωσδήποτε αυτόματο θα σου έλεγα να κοιτάξεις σε Toyota ή σε μετατροπέα ροπής όπως τα EAT 6 ή EAT8 του PSA group

Αν δεν βιάζεσαι και θες αμάξι hatch back όπως το golf θα σου έλεγα να περιμένεις να δεις το νέο Opel Astra ή Peugeot 308

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...