Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

α μπράβο αυτό λεω και εγώ και οι απο πάνω μου απαντάνε απο την στιγμή που σου δίνουν αντικατασταση παρε την ε αμα με αναγκαζουν με τις άλλες  απατεωνίες που προσφέρουν σαν επιλόγες ε διάλεξα αντικατάσταση και καλα χριστούγεννα αν τον εχω φέτος . ΤΟ ΜΟΝΟ οπως είπα βέβαια ειναι οτι δεν με καλυπτει η 2χρονη νομιμη εγγυηση που εχω και νομους απο πίσω να με προστατεύουν ενω με την''εμπορική/κατασκευάστη εγγυση" δεν ξέρω τι πιπες μπορούν να μου πουν και να μην εχω να τους πω κατι

 

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, triplex1 είπε

αν την καψεις ομως εντος εγγυησης ωστε να μη μπορουν να την επαναφερουν στη ζωη ειναι υποχρεωμενοι να σε δωσουν αλλη των ιδων δυνατοτητων. 🙂

αυτή ειναι η πρωτη επιλογή και προκειμένου για καρτα γραφικών, πρέπει να είναι η μόνη απαίτηση του πελάτη.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, triplex1 είπε

αν την καψεις ομως εντος εγγυησης ωστε να μη μπορουν να την επαναφερουν στη ζωη ειναι υποχρεωμενοι να σε δωσουν αλλη των ιδων δυνατοτητων. 🙂

ναι ρε φίλε εμείς όμως μιλάμε για την πρίπτωση που ενα προιον χάλασε και δεν ήταν απο κακη χρήση

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, FateChanger είπε

ναι ρε φίλε εμείς όμως μιλάμε για την πρίπτωση που ενα προιον χάλασε και δεν ήταν απο κακη χρήση

 

Για αντικατασταση μιλαω οχι για κακη χρηση

Δημοσ.

Συζητάτε για το τι πρέπει να κάνει και πόσα χρήματα πρέπει να δώσει ένα κατάστημα για ένα προϊόν που μετά από 3 χρόνια έχει εγγύηση κατασκευαστή....

Η απάντηση είναι ότι το κατάστημα δεν πρέπει να κάνει τίποτα σύμφωνα με το νόμο... είναι αποκλειστική ευθύνη του αγοραστή να επικοινωνήσει με τον κατασκευαστή.

Αν σου προτείνουν να σου δώσουν τα χρήματα που κοστίζει σήμερα ώστε να μπορέσεις να πάρεις ένα καινούργιο NVME με άμεση παράδοση το κάνουν καθαρά για να σε εξυπηρετήσουν.

Αν σου προτείνουν να αναλάβουν να μιλήσουν με τον κατασκευαστή ώστε να γίνει η αντικατάσταση τότε πάλι το κάνουν χωρίς καμία υποχρέωση καθαρά για να σε εξυπηρετήσουν.

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.

Δευτέρα 6/12 μιλάω με το κατάστημα και καταλήγω στην αντικατάσταση (για να μην πολύ ασχολούμαι διότι τον βιάζομαι τον δίσκο) μου αναφέρει ότι πρέπει να πληρώσω 4 ευρώ μεταφορικά για τον ελαττωματικό δίσκο και άλλα 4 για τον καινούργιο (λεω άστα δώσω τουλάχιστον μπας και το τρέξουν το θέμα μην μου πουν οτι περίμεναν τα μεταφορικά για να ξεκινήσει η διαδικασία) και μου λέει ότι όντως δεν τον έχουν διαθέσιμο (αν τον είχαν θα μου τον έστελναν επιτόπου άρα 1-2 εργάσιμες) άλλα θα τον έχω σε καμία εβδομάδα περίπου μέχρι να τον φέρουν/στείλουν λέω οκ και κάνω επιτόπου την κατάθεση για τα μεταφορικά.

Σήμερα 14/12 χωρίς καμία ενημέρωση παίρνω τηλέφωνο το κατάστημα να ρωτήσω που βρισκόμαστε και μου λέει ο υπάλληλος λογικά θα τον έχουμε μετά τις γιορτές λεω τι φάση και τι άλλη επιλογή έχω τώρα και μου λέει να πάρω αύριο να μιλήσω με τον υπεύθυνο.

Άρα όπως είπα και στο αρχικό ποστ καταλήξαμε απο εβδομάδα σε εβδομάδα και τελικά μετά τις γιορτές και ΑΝ.

Έστειλα το θέμα σε εμαιλ σε προστασία καταναλωτή και σχετικές οργανώσεις μπας και βγάλω άκρη θα δοκιμάσω και τηλεφωνικά για να δω πως θα συνεχίσω.

Μήπως να πάρω το κατάστημα αύριο που θα είναι ο υπεύθυνος να του τρίξω λίγο τα δόντια μπας και μου δώσει τα λεφτά μου πίσω και βγάλω άκρη? Επειδή δεν ξέρω στην τελική αφού ελαττωματικός είναι και αυτός τα λεφτά πίσω δεν θα πάρει απο τον προμηθευτή του η κάποια παρόμοια πίστωση? Και να είμαστε όλοι χαρούμενοι?

 

  • Confused 1
Δημοσ.

φιλε, εισαι ο ορισμος του πελατη που απλα δεν ευχαριστιεται με τιποτα. Οταν δουλευα στην λιανικη, σε απεφευγα να ξερεις.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο έχουν εξηγήσει παραπάνω νομίζω. Η 2χρονη εγγύηση έχει περάσει. Οτιδήποτε κάνει το κατάστημα το κάνει για να σε ευχαριστήσει. Θα μπορούσε να σου πει αντε πήγαινε να βγάλεις άκρη με τον κατασκευαστή.  Ε, δεν θα χρεωθεί και τα μεταφορικά για να σου κάνει την χάρη... είπαμε...

 

Και για να το κάνω ποιο απλά... Αυτοί θα αγοράσουν ένα καινουργιο ίδιο δίσκο απο τον προμηθευτή και θα σου τον δώσουν. Θα πάρουν τον παλιό σου και θα μπουν στην διαδικασία που θα έμπαινες ΕΣΥ αν δεν σε εξυπηρετουσαν. Θα τον στείλουν στην ADATA και θα τους επιστρέψει (σε πόσο?) έναν ίδιο.  Αρα θα στοκάρουν ένα προιόν 2 χρόνων παλιό. Το οποίο θα πρέπει να πουλήσουν, όσο το αγόρασαν απο τον προμηθευτή+το κέρδος τους+τα μεταφορικά απο τον προμηθευτή. 

Τώρα καταλαβαίνεις οτι σου κάνουν χάρη?

Στις 9/12/2021 στις 9:09 ΜΜ, elpenor είπε

Συζητάτε για το τι πρέπει να κάνει και πόσα χρήματα πρέπει να δώσει ένα κατάστημα για ένα προϊόν που μετά από 3 χρόνια έχει εγγύηση κατασκευαστή....

Η απάντηση είναι ότι το κατάστημα δεν πρέπει να κάνει τίποτα σύμφωνα με το νόμο... είναι αποκλειστική ευθύνη του αγοραστή να επικοινωνήσει με τον κατασκευαστή.

Αν σου προτείνουν να σου δώσουν τα χρήματα που κοστίζει σήμερα ώστε να μπορέσεις να πάρεις ένα καινούργιο NVME με άμεση παράδοση το κάνουν καθαρά για να σε εξυπηρετήσουν.

Αν σου προτείνουν να αναλάβουν να μιλήσουν με τον κατασκευαστή ώστε να γίνει η αντικατάσταση τότε πάλι το κάνουν χωρίς καμία υποχρέωση καθαρά για να σε εξυπηρετήσουν.

 

Επεξ/σία από nkarama
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 6/12/2021 στις 6:55 ΠΜ, FateChanger είπε

Έστειλα αλλά λογικά λόγο Σαββατοκύριακου δεν απάντησαν Λογικά απο εβδομάδα.

 

η ADATA ακόμα να απαντήσει;

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 15/12/2021 στις 6:01 ΠΜ, vaggos231 είπε

φιλε, εισαι ο ορισμος του πελατη που απλα δεν ευχαριστιεται με τιποτα. Οταν δουλευα στην λιανικη, σε απεφευγα να ξερεις.

Ότι πεις φίλε το ότι έχει ένα site και υπαλλήλους που κάνουν ψευδής διαφήμιση καμία ενημέρωση  εγώ δεν ευχαριστιεμαι με τίποτα λογικά και αν θες να ξέρεις έχω παρόμοιο σκηνικό και το κατάστημα από μόνο του μου είπε να μου επιστρέψει το ποσό λόγο του ότι δεν υπήρχε διαθεσιμότητα και επίσης μου είχαν αναφέρει αν χρειάζομαι κάποια προσωρινή αντικατάσταση μέχρι να έχω το προϊόν μου αλλά καταλήξαμε στην επιστροφή χρημάτων που βόλευε και τους δυο.

Για όσους επίσης λένε το ότι η εγγύηση είναι του κατασκευαστή και τα σχετικά θα μπορούσε πολύ απλά να μου το έλεγε απο την αρχή και να μην έμπλεκα καν μαζί τους. Επίσης να αναφερθεί ότι στο site διαφημίζει 5 χρόνια εγγύηση και πουθενά σε όρους του καταστήματος δεν διευκρινίζεται η διαφορά του 2 με 5 ενώ σε οποιαδήποτε άλλο κατάστημα έψαξα όλοι είχαν κάποια πληροφορία η κάποιο άρθρο  νομοθεσίας που τα εξηγεί

17 ώρες πριν, greekfragma είπε

 

η ADATA ακόμα να απαντήσει;

Η adata σαν σωστή εταιρεία απάντησε αλλά χωρίς δίσκο και serial numbers δεν μπορώ να κάνω κάτι αν το ήξερα θα το έστελνα εκεί και θα είχε γίνει ήδη η αλλαγή.

** Επίσης μετά απο τηλεφώνημα στο κατάστημα για να βρω επαφή με τον λεγόμενο υπεύθυνο μου είπε μπορεί να γίνει πίστωση με την τωρινή τιμή του σαιτ και εγώ πολύ απλά του λέω δηλαδή αν είχα πάρει μια κάρτα γραφικών πριν 2 χρόνια 500 ευρώ τώρα θα μου έδινες την τιμή του σαιτ? Και μου λέει όχι την τιμή αγοράς όπως λέει η νομοθεσία.Αρα καταλήγουμε στο ότι τους βολεύει θα κάνουν για να βγάλουν τα σπασμένα. Επίσης στο ότι η απόδειξη αγοράς και σαν νόμιμο έγγραφο που δείχνει την τιμή αγοράς δεν γίνεται αυτός να μου λέει όσα τον έχω στο σάιτ γιατί αυτός μπορεί να μπει να βάλει ότι ο δίσκος είναι σε προσφορά και κανει 20 τι σημαίνει θα μου πιστώσει 20 ευρώ πάμε καλά? Και έστω έστω κάνει κάποια επιστροφή χρημάτων με την τωρινή τιμή ας είναι αλλά να γίνει μέσω τράπεζας ώστε να μπορέσω και εγώ να κάνω την δουλειά μου.

(Επίσης να αναφέρω ότι και τον δίσκο να μην πάρω το μισό κατάστημα του εκτός του οτι δεν έχει άλλη μάρκα εκτός από adata σε δίσκους άρα όλοι out of stock έχει ελάχιστα προϊόντα σε θέμα hardware και αυτά πάλι out of stock οπότε ούτε το σενάριο περνώ κάτι άλλο και βρίσκω τον δίσκο από αλλού παίζει)

Στις 15/12/2021 στις 6:01 ΠΜ, vaggos231 είπε

φιλε, εισαι ο ορισμος του πελατη που απλα δεν ευχαριστιεται με τιποτα. Οταν δουλευα στην λιανικη, σε απεφευγα να ξερεις.

Επίσης για εσένα φίλε μου που μπήκες απλά για να πουλήσεις την τρέλα σου ( η και όποιον ακόμα δεν έχει καταλάβει τι έχει γίνει) που λες οτι δεν ευχαριστιεμαι με τίποτα.

Εδώ είναι μια περίληψη του σκηνικού και θέλω να μου πεις τι θα έκανες στην θέση μου που σαν σωστός πελάτης που δεν έκανα κάτι λάθος

κατόπιν επικοινωνίας τους κανονίζουμε να στείλω τον δίσκο για έλεγχο με (αναλυτική περιγραφή τι έπαθε ο δίσκος και τι έχει και αναφέροντας επίσης ότι είναι σε πάνω απο 2 χρόνια εγγύηση μου είπαν να τον στείλω χωρίς κάποια σημείωση) καταλήγουν μετά απο μια εβδομάδα ( δεν έχω θέμα με τον χρόνο ελέγχου) ενημερώνοντας με βράδυ Παρασκευής ότι όντως είναι ελαττωματικός και ότι μπορεί να γίνει αντικατάσταση η πίστωση την επόμενη τους αναφέρω ότι να κάνουμε αντικατάσταση μου λένε ότι πρέπει να πληρώσω τα σχετικά μεταφορικά τα κάνω τραπεζική κατάθεση επιτόπου και μου λένε σε 1 εβδομάδα θα τον έχεις (διότι όπως με διαβεβαίωσαν οτι αν τον είχα στο κατάστημα θα τον είχα σε 1-2 εργάσιμες) και 1 εβδομάδα πέρασε χωρίς καμία ενημέρωση πήρα την Τρίτη για να μου πουν ότι λογικά θα είναι μετά τις γιορτές δηλαδή δεν είναι και σίγουρο οπότε με τα λεγόμενα κάποιον εδώ μέσα ε σιγά μωρέ χάρη σου κάνει μπορεί να στον στείλει οπότε θα τον έχει άρα δεν τον υπάρχει καποιος έλεγχος αν θέλει να το στείλει σε ένα ένα δύο μήνες η μετά τις γιορτές του Πάσχα?

Επεξ/σία από FateChanger
Δημοσ.

Καταρχας ειναι 6 το πρωι και δεν βαζεις κομματα,αλλα αυτο ειναι εκτος τοπικ. Εγω καταρχας καταννοω το γεγονος οτι η εταιρεια θα σου επιστρεψει το ποσο με την τωρινη τιμη (γιατι χαζη δεν ειναι). Αν ενδεχομενως η τιμη τωρα ειναι ψηλοτερη απο την αρχικη, θα στο επιστρεψει σε εκεινη. Ετσι το χουν αυτοι. Το καλυτερο θα ηταν να πηγαινες κατευθειαν adata εφοσον δεν ψηθηκες με το μαγαζι. επισης εισαι τυχερος. τα μαγαζια συνηθως παντα κανουν αντικατασταση αν υπαρχει διαθεσιμο εστω και σε 20 εργασιμες, αντ'αυτου εσυ πηρες 3 επιλογες.

Δημοσ.

@FateChanger

Η άποψη μου είναι ότι όσο διαρκεί η εγγύηση κατασκευαστή είναι καλύτερα να επικοινωνούμε πρώτα με αυτόν (την Adata στην συγκεκριμένη περίπτωση). Όσο αφορά την μεγάλη καθυστέρηση είναι κάτι δυστυχώς που συμβαίνει με εταιρείες όπως η Adata που δεν έχουν Ελληνική αντιπροσωπία,  εδώ μερικές φορές συμβαίνει και με αυτές που έχουν αντιπροσωπεία. Από ότι γνωρίζω δεν μπορείς να κάνεις κάτι για την καθυστέρηση, θέλει απλά υπομονή.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 17/12/2021 στις 5:57 ΠΜ, vaggos231 είπε

Καταρχας ειναι 6 το πρωι και δεν βαζεις κομματα,αλλα αυτο ειναι εκτος τοπικ. Εγω καταρχας καταννοω το γεγονος οτι η εταιρεια θα σου επιστρεψει το ποσο με την τωρινη τιμη (γιατι χαζη δεν ειναι). Αν ενδεχομενως η τιμη τωρα ειναι ψηλοτερη απο την αρχικη, θα στο επιστρεψει σε εκεινη. Ετσι το χουν αυτοι. Το καλυτερο θα ηταν να πηγαινες κατευθειαν adata εφοσον δεν ψηθηκες με το μαγαζι. επισης εισαι τυχερος. τα μαγαζια συνηθως παντα κανουν αντικατασταση αν υπαρχει διαθεσιμο εστω και σε 20 εργασιμες, αντ'αυτου εσυ πηρες 3 επιλογες.

Μακάρι να ηταν 20 εργάσιμες η αντικατάσταση αλλά όπως είπα δεν το βλέπω. Τώρα για ποιες 3 επιλογές μιλάς δεν μπορώ να καταλάβω.

 

Στις 17/12/2021 στις 6:28 ΜΜ, elpenor είπε

@FateChanger

Η άποψη μου είναι ότι όσο διαρκεί η εγγύηση κατασκευαστή είναι καλύτερα να επικοινωνούμε πρώτα με αυτόν (την Adata στην συγκεκριμένη περίπτωση). Όσο αφορά την μεγάλη καθυστέρηση είναι κάτι δυστυχώς που συμβαίνει με εταιρείες όπως η Adata που δεν έχουν Ελληνική αντιπροσωπία,  εδώ μερικές φορές συμβαίνει και με αυτές που έχουν αντιπροσωπεία. Από ότι γνωρίζω δεν μπορείς να κάνεις κάτι για την καθυστέρηση, θέλει απλά υπομονή.

Αυτό ακριβώς υπομονή αν όχι όπως επικοινώνησα και με ΙΝ.ΚΑ. με βάση τα στοιχεία που τους έδωσα μου είπαν να προχωρήσω σε καταγγελία.

 

Στις 17/12/2021 στις 9:41 ΜΜ, duffyduck είπε

Έχουν περάσει 2 βδομάδες από την έναρξη του τοπικ. Αν είχε προχωρήσει από την αρχή σε αντικατάσταση, τώρα μπορεί να είχε  τον ssd.

Εδώ από ότι έχω καταλάβει οι μισοί δεν έχετε καν διαβάσει το σκηνικό όπως ξανά είπα 2 φορές παραπάνω απο την πρώτη μέρα που με ενημέρωσαν ότι είναι ελαττωματικός προχώρησα σε αντικατάσταση και λέγοντας μου ότι θα τον έχω σε 1 εβδομάδα και μετά μου το γύρισαν στο μετά τις γιορτές και αν εκεί γίνεται όλο το θέμα και στο ότι μου δίνουν μονόδρομο την αντικατάσταση γιατί με την πίστωση καταστήματος δεν έχω άλλη επιλογή.

Δημοσ.

Παιδια το εχετε πει 100 φορες, να ξερουμε λιγο τι λεμε.  Οταν η εμπορικη εγγυηση ειναι 3ετης ή 5ετης, παλι με τον πωλητη μιλας, οχι με τον κατασκευαστη. Δεν σημαινει οτι επειδη η νομιμη εγγυηση ειναι 2ετης, στα 2 χρονια σταματουν οι υποχρεωσεις του καταστηματος πωλησης, αν το προιον εχει παραπανω εμπορικη εγγυηση. Οταν πατε στα 2 χρονια παρα μια μερα και επιστρεφετε ελαττωματικο προιον, κανετε χρηση της εμπορικης σας εγγυησης, οχι της νομιμης. Η νομιμη εγγυηση, οπως την εχετε εσεις στο μυαλο σας, σταματαει επι της ουσιας στους 6 μηνες. Μετα ισχυουν αλλοι οροι και προυποθεσεις, που τις εχουμε αναλυσει σε αλλο post (οπως να αποδειξεις εσυ οτι το προιον το παρελαβες ελαττωματικο). 

Ο 980Pro πχ που εχει 5 χρονια εγγυηση ή 300TBW, αν στα 4 χαλασει, στο καταστημα θα τον πατε, οχι στη Samsung στη Κορεα. Το καταστημα ειναι υποχρεωμενο να καλυπτει το προιον, για οσο διαστημα διαρκει η εμπορικη του εγγυηση, οση και αν ειναι αυτη. 

Στο θεμα μας, απο την στιγμη που το καταστημα σου προτεινε αντικατασταση, ληγει εκει το θεμα και οι υποχρεωσεις του. Την δεχεσαι και περιμενεις να ερθει νεο προιον ή συμφωνεις με καποιον απο τους υπολοιπους ορους που σου παρεθεσαν. Εκεινοι ειναι καλλυμενοι, μιας και εχεις την επιλογη της αντικατάστασης. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...