Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ θα προτείνω - κι ας γίνομαι κουραστικός - να πάρεις τηλέφωνο εδώ https://i-system.gr/ να μιλήσεις με το service (μέχρι τις 17:00 είναι ανοικτά) να τους εξηγήσεις την κατάσταση και θα σε καθοδηγήσουν απόλυτα. Τουλάχιστον (με το serial number που έβαλες μετά την ιδέα του filip123go) ξεκαθαρίζει η εικόνα σχετικά με το τί έχει συμβεί. Ακόμα και software να είναι, θα πληρώσεις ένα μηδαμινό ποσό, θα το τσεκάρουν κιόλας επίσημα, όμορφα κι ωραία και για ό,τι άλλο συμβεί θα ξέρεις πού να απευθυνυθείς. 

  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, mistr4l είπε

Εγώ θα προτείνω - κι ας γίνομαι κουραστικός - να πάρεις τηλέφωνο εδώ https://i-system.gr/ να μιλήσεις με το service (μέχρι τις 17:00 είναι ανοικτά) να τους εξηγήσεις την κατάσταση και θα σε καθοδηγήσουν απόλυτα. Τουλάχιστον (με το serial number που έβαλες μετά την ιδέα του filip123go) ξεκαθαρίζει η εικόνα σχετικά με το τί έχει συμβεί. Ακόμα και software να είναι, θα πληρώσεις ένα μηδαμινό ποσό, θα το τσεκάρουν κιόλας επίσημα, όμορφα κι ωραία και για ό,τι άλλο συμβεί θα ξέρεις πού να απευθυνυθείς. 

Update. Μίλησα με την αντιπροσωπεία της Apple και άνοιξε η εκπρόσωπος υπόθεση.
 

Σχετικά με την εγγύηση επειδή τη ρώτησα, μου είπε ότι το σάιτ αλλά και το σύστημα της εμφανίζουν την εγγύηση (ημερολογιακά;) δηλαδή αν είναι μέσα στον χρόνο εγγύησης από τη στιγμή που αγοράστηκε. 

Μου είπε να πάω στην istorm ή σε κάποιο εξουσιοδοτημένο service και να την ενημερώσω και να δούμε μαζί τι συμβαίνει. 

  • Like 5
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Fofitaeng είπε

Update. Μίλησα με την αντιπροσωπεία της Apple και άνοιξε η εκπρόσωπος υπόθεση.
 

Σχετικά με την εγγύηση επειδή τη ρώτησα, μου είπε ότι το σάιτ αλλά και το σύστημα της εμφανίζουν την εγγύηση (ημερολογιακά;) δηλαδή αν είναι μέσα στον χρόνο εγγύησης από τη στιγμή που αγοράστηκε. 

Μου είπε να πάω στην istorm ή σε κάποιο εξουσιοδοτημένο service και να την ενημερώσω και να δούμε μαζί τι συμβαίνει. 

Υπήρχε κάποιο παλαιότερο case με το λαπτοπ σου; 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Fofitaeng είπε

Όχι 

Άρα έχει κάνει μαλακία ο Κωτσόβολος.

1 ώρα πριν, epinki είπε

Προτείνω λοιπόν να στείλεις το μηχάνημα στην iSystem, πρόκειται για μια αξιόπιστη επιχείρηση, που εφ' όσον πρόκειται μόνο για θέμα software θα το αποκαταστήσει υπεύθυνα.

Γνωρίζεις να μας πεις πως λεγόταν παλιά η iSystem; Επίσης, γνωρίζεις να μας πεις γιατί έκανε rebrand? Αν γνωρίζεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, natural_sgf είπε

Άρα έχει κάνει μαλακία ο Κωτσόβολος.

Καλά αυτό ήταν προφανές από το προηγούμενο thread. Απλά τώρα επιβεβαιώθηκε. Ts μπράβο που δεν επναναπαύθηκες σε αυτά που σου είπε το κατάστημα. Τώρα τουλάχιστον θα ξέρεις σίγουρα τι έχει γίνει από επίσημο service.! 

Θα σκάσω όμως ρε γμτ, γιατί ο Κότσος δεν έστειλε το λαπτοπ αντιπροσωπεία. Δεν βγάζει νόημα... They had one Job!!!

 

10 λεπτά πριν, natural_sgf είπε

Γνωρίζεις να μας πεις πως λεγόταν παλιά η iSystem; Επίσης, γνωρίζεις να μας πεις γιατί έκανε rebrand? Αν γνωρίζεις.

Spoiler

Ας μην κάνουμε hijack το thread, είναι από τα ελάχιστα ενδιαφέντα (threads) εδώ μέσα. 
 

Spoiler

Δεν έχω καμία σχέση με το συγκεκριμένο κατάστημα. Ούτε το υποστηρίζω ούτε ξέρω την ιστορία του και δεν έχω μιλήσει ποτέ μαζί τους για οποινδήποτε λόγο. 

 

 

Επεξ/σία από filip123go
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, filip123go είπε

Ας μην κάνουμε hijack το thread, είναι από τα ελάχιστα ενδιαφέντα (threads) εδώ μέσα. 

Δεν είναι hijack. Της λέω να πάει document. Άλλος παρουσίαζει την iSystem ως πολύ σοβαρή και γω που διαφωνώ, τον ρωτάω κάποια πράγματα. Ούτε εγώ έχω σχέση με τις δύο εταιρίες. Έχω όμως εμπειρίες και από τις 2, και προτιμώ document (χωρίς και αυτή να είναι κάτι το σπουδαίο).

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, natural_sgf είπε

Δεν είναι hijack. Της λέω να πάει document. Άλλος παρουσίαζει την iSystem ως πολύ σοβαρή και γω που διαφωνώ, τον ρωτάω κάποια πράγματα. Ούτε εγώ έχω σχέση με τις δύο εταιρίες. Έχω όμως εμπειρίες και από τις 2, και προτιμώ document (χωρίς και αυτή να είναι κάτι το σπουδαίο).

Official service έιναι και οι δύο;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, filip123go είπε

Official service έιναι και οι δύο;

Η document είναι σίγουρα Apple Authorised Service provider.

Λογικά όμως είναι και η i-System διαφορετικά δεν θα μπορούσε να κάνει επισκευές.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, natural_sgf είπε

Δεν είναι hijack. Της λέω να πάει document. Άλλος παρουσίαζει την iSystem ως πολύ σοβαρή και γω που διαφωνώ, τον ρωτάω κάποια πράγματα. Ούτε εγώ έχω σχέση με τις δύο εταιρίες. Έχω όμως εμπειρίες και από τις 2, και προτιμώ document (χωρίς και αυτή να είναι κάτι το σπουδαίο).

Επειδή εγώ έχω αναφέρει την isystem, έχω εμπειρία από 5 αλλαγές σε μπαταρία, καθώς και δύο αντικαταστάσεις σε iphone xs. Μία αντικατάσταση στο 6μηνο και μία πριν ένα μήνα (πριν κλείσει διετία το κινητό). Μάλιστα το κινητό ήταν αγορασμένο από istorm, τους οποίους δεν μπορούσα να τους βρω ούτε τηλεφωνικά. Τα παιδιά εξυπηρετικότατα, τόσο στο τηλέφωνο όσο κι από κοντά. Αν έκανε rebrand κλπ, δεν το γνωρίζω. Ούτε παλαιότερη ιστορία τους γνωρίζω. Μιλάω αποκλεισιτκά μέσα από τη δική μου εμπειρία. Από εκεί και πέρα, ο καθένας κρίνει με βάση τις δικές του εμπειρίες αλλά και με βάση όσα διαβάζει. Προσωπικά, προφανώς δεν έχω άλλη σχέση με το εν λόγω κατάστημα. Για την document πάντως διαβάζω επίσης πολύ καλά σχόλια. Απλώς προσωπικά - λόγω εμπειρίας τονίζω πάλι - θα πήγαινα στην isystem. 

Φιλικά πάντα :) 

Edit: Προφανώς και η isystem είναι authorised service provider.

Επεξ/σία από mistr4l
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, mistr4l είπε

Επειδή εγώ έχω αναφέρει την isystem, έχω εμπειρία από 5 αλλαγές σε μπαταρία, καθώς και δύο αντικαταστάσεις σε iphone xs. Μία αντικατάσταση στο 6μηνο και μία πριν ένα μήνα (πριν κλείσει διετία το κινητό). Μάλιστα το κινητό ήταν αγορασμένο από istorm, τους οποίους δεν μπορούσα να τους βρω ούτε τηλεφωνικά. Τα παιδιά εξυπηρετικότατα, τόσο στο τηλέφωνο όσο κι από κοντά. Αν έκανε rebrand κλπ, δεν το γνωρίζω. Ούτε παλαιότερη ιστορία τους γνωρίζω. Μιλάω αποκλεισιτκά μέσα από τη δική μου εμπειρία. Από εκεί και πέρα, ο καθένας κρίνει με βάση τις δικές του εμπειρίες αλλά και με βάση όσα διαβάζει. Προσωπικά, προφανώς δεν έχω άλλη σχέση με το εν λόγω κατάστημα. Για την document πάντως διαβάζω επίσης πολύ καλά σχόλια. Απλώς προσωπικά - λόγω εμπειρίας τονίζω πάλι - θα πήγαινα στην isystem. 

Φιλικά πάντα :) 

Εννοείται φιλικά. Άλλωστε και γω ερώτηση έκανα. Δεν σε κατηγόρησα για κάτι.

Επεξ/σία από natural_sgf
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, natural_sgf είπε

Εννοείται φιλικά. Άλλωστε και γω ερώτηση έκανα. Δεν σε κατηγόρησα για κάτι.

χααχαχ Ναι βρε συ προφανώς. Απλώς έχει καεί η γούνα μας στα forum και λέω κάτσε να είμαστε ξεκάθαροι :)

Το θέμα είναι να βρει τη λύση η κοπέλα γιατί το να ζητούν 900Ε για κάτι που καλύπτειται από εγγύηση είναι φοβερο...

  • Like 1
Δημοσ.

πιθανότατα πάντως ο κωτσος να σηκώνει γερή καταγγελία αν ανοιξε το λαπτοπ χωρίς να πάει σε εξουσιοδοτημένο. θυμίζω οτι είναι και premium reseller με ειδικά stand και τραπέζια apple.. ετσι και μάθει η αππλε τι μακακιες κάνουν θα δουν ξανα πιστοποίηση απο αππλε μεριά του αγίου ποτέ! περνάνε απο γερά τεστ κάθε χρόνο για να κρατάνε τις πιστοποιήσεις που έχουν αυτά τα καταστήματα. αν πάλι το λάπτοπ πήγε σε επίσημο σέρβις δεν θα το έλεγαν στην ts στο τηλέφωνο με απππλε? νομίζω είναι πλέον 100% οτι το άνοιξαν χωρίς να είναι εξουσιοδοτημένοι.. κράτησε μας ενήμερους ts για το τελικό αποτέλεσμα να ξέρει μελλοντικά ο κόσμος!

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Η isystem είναι η παλιά system graph technologies. Είναι επίσημος εισαγωγέας και επισκαυαστής της Apple. Της ανήκει και η istorm αν δεν κάνω λάθος. Authorized είναι και η infoquest αλλά διαχειρίζεται μόνο τα DOA της Apple (ότι χρειάζεται πρώτα έλεγχο και μετά επιστροφή). Αυτά για την εταιρεία. Απο εκεί και πέρα, επειδή όταν πας μια συσκευή σε έναν απο public, κωτσόβολο, plaisio κλπ. αυτή το διαχειρίζονται σαν να είναι οι ίδιοι ο πελάτης οπότε και δεν σου δίνουν τίποτα άλλο εκτός απο το τυπικό χαρτί που δείχνει τα σχόλια για το τι έγινε. Λόγω GDPR και εσύ να πάρεις να ρωτήσεις, εάν το στείλεις μέσω Κωτσόβολου πχ. δεν θα σου πούνε τίποτα. Ίσως να μπορούν να σου δώσουν φωτογραφίες. Συνήθως δεν γίνεται όμως απο την Apple (μόνο εάν το στέιλεις εσύ προσωπικά και ανοίξεις case). 

Απο εκεί και πέρα, είναι πολύ γνωστό θέμα η συγκεκριμένη βλάβη. Αλλάζει το top case (πληκτρολόγιο, touchpad) και ο κονεκτορας της μητρικής με το top case. Υπάρχουν ιδιαίτερες συνθήκες στην Ελλάδα λόγω μεγάλης υγρασίας και οι αισθητήρες βγάζουν false positive. Πίεσε τους και θα στο επισκευάσουν. 

  • Like 3
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...