filip123go Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 Ts για βάλε τον σειριακο σου εδώ και πες μας τι βγάζει. (το sn βρίσκεται κάτω από το μηχάνημα): https://checkcoverage.apple.com/gr/el/ 2 λεπτά πριν, mistr4l είπε Ποιος να το άνοιξε και τί να είδε ακριβώς από αυτούς? Τα mac ανοίγουν πανεύκολα με 5 βίδες από κάτω. Μπορεί να είδε αλαγμένο χρώμα στις ταινίες υγρασίας που έχει μέσα. 3 λεπτά πριν, mistr4l είπε Όπως και να έχει, αν χάνεις χρόνο και μιλάς μ'εμάς, Δεν νομίζω ότι χάνει το χρόνο της. Συμβουλές ζητάει η κοπέλα. Έκανε αυτό που έπρεπε να κάνει και δεν την εξηπηρέτησαν, οπότε καλά κάνει και παίρνει γνώμες.! Οπώς αποκαλύγθηκε από τη συζήτηση, ο κοτσος μάλλον έχει κάνει μεγάλη βλακεία. Ας μας στείλει και τα αποτελέσματα από το serial, στο link που έδωσα πιο πάνω... Έχω αρχίσει να υποψιάζομαι τι έχει γίνει... 1
Fofitaeng Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 7 λεπτά πριν, filip123go είπε Ts για βάλε τον σειριακο σου εδώ και πες μας τι βγάζει. (το sn βρίσκεται κάτω από το μηχάνημα): https://checkcoverage.apple.com/gr/el/ Τα mac ανοίγουν πανεύκολα με 5 βίδες από κάτω. Μπορεί να είδε αλαγμένο χρώμα στις ταινίες υγρασίας που έχει μέσα. Δεν νομίζω ότι χάνει το χρόνο της. Συμβουλές ζητάει η κοπέλα. Έκανε αυτό που έπρεπε να κάνει και δεν την εξηπηρέτησαν, οπότε καλά κάνει και παίρνει γνώμες.! Οπώς αποκαλύγθηκε από τη συζήτηση, ο κοτσος μάλλον έχει κάνει μεγάλη βλακεία. Ας μας στείλει και τα αποτελέσματα από το serial, στο link που έδωσα πιο πάνω... Έχω αρχίσει να υποψιάζομαι τι έχει γίνει... Αυτό μου εμφανίζει
filip123go Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, Fofitaeng είπε Αυτό μου εμφανίζει "Κάλυψη επισκευών και σερβις: Ενεργή". Το Λαπτοπ σου ποτέ δεν πήγε στην apple και ποτέ δεν βγήκε εκτός εγγύησης. Πραγματίκά αξίζει μια μήνυση στον Κότσο. Επεξ/σία 3 Δεκεμβρίου 2021 από filip123go 1
Fofitaeng Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 1 λεπτό πριν, filip123go είπε "Κάλυψη επισκευών και σερβις: Ενεργή". Το Λαπτοπ σου ποτέ δεν πήγε στην apple και ποτέ δεν βγήκε εκτός εγγύησης. Πραγματίκά αξίζει μια μήνυση στον Κότσο. Είναι σίγουρο αυτό; Μήπως δεν απενεργοποιείται εντελώς η εγγύηση; Γίνεται να έκαναν τόσο μεγάλη μαλακια; Κάτι άλλο, όταν το πήγα έβαλαν να απενεργοποιήσω τον εντοπισμό συσκευής γιατί έτσι είναι η πολιτική της Apple. Ισχύει αυτό ;
filip123go Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 4 λεπτά πριν, Fofitaeng είπε Μήπως δεν απενεργοποιείται εντελώς η εγγύηση; Όχι. Υγρά μεσα στο μηχάνημα είναι ο ορισμός της ακύρωσης της εγγύησης. 5 λεπτά πριν, Fofitaeng είπε Γίνεται να έκαναν τόσο μεγάλη μαλακια; Εύκολα. Το θέμα είναι γιατί; Γιατί δεν το έστειλαν αντιπροσψπεία. 6 λεπτά πριν, Fofitaeng είπε Κάτι άλλο, όταν το πήγα έβαλαν να απενεργοποιήσω τον εντοπισμό συσκευής γιατί έτσι είναι η πολιτική της Apple. Ισχύει αυτό ; Αυτό δεν το γνωρίζω. Θα το ρωτήσεις στην αντιπροσωπεία. 1
mistr4l Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 18 λεπτά πριν, filip123go είπε Δεν νομίζω ότι χάνει το χρόνο της. Συμβουλές ζητάει η κοπέλα. Έκανε αυτό που έπρεπε να κάνει και δεν την εξηπηρέτησαν, οπότε καλά κάνει και παίρνει γνώμες.! Οπώς αποκαλύγθηκε από τη συζήτηση, ο κοτσος μάλλον έχει κάνει μεγάλη βλακεία. Ας μας στείλει και τα αποτελέσματα από το serial, στο link που έδωσα πιο πάνω... Έχω αρχίσει να υποψιάζομαι τι έχει γίνει... Βρε συ filip123go. Προφανώς και καλά έκανε η κοπέλα. Γι'αυτό έχουμε ασχοληθεί όλοι τόσο πολύ. Για τον λόγο αυτό υπάρχει και το forum άλλωστε. Γνώμες πήρε όμως από όλους μας και η λύση - όπως βλέπουμε όλοι - είναι να μιλήσει με κάποιο σοβαρό service. Από εδώ και πέρα, εμείς δεν προσφέρουμε κάτι. Προφανώς χαρά μου κι εμένα (όπως κι εσάς, είμαι σίγουρος) να το αναλύσουμε όσο θέλετε το ζήτημα. 3
filip123go Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 Μόλις τώρα, mistr4l είπε Βρε συ filip123go. Προφανώς και καλά έκανε η κοπέλα. Γι'αυτό έχουμε ασχοληθεί όλοι τόσο πολύ. Για τον λόγο αυτό υπάρχει και το forum άλλωστε. Γνώμες πήρε όμως από όλους μας και η λύση - όπως βλέπουμε όλοι - είναι να μιλήσει με κάποιο σοβαρό service. Από εδώ και πέρα, εμείς δεν προσφέρουμε κάτι. Προφανώς χαρά μου κι εμένα (όπως κι εσάς, είμαι σίγουρος) να το αναλύσουμε όσο θέλετε το ζήτημα. Spoiler Ναι βρε συμφωνώ, απλά την καθοδηγούμε για το πως να κινηθεί. And to be honest, θέλω να δω πως θα καταλήξει το όλο θέμα και τι θα της πούνε και από την αντιπροσωπεία. Επίσης, το ότι απαντάει εδώ, δεν συμαίνει ότι δεν μπορεί να καλέσει το service . 1
Fofitaeng Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 2 λεπτά πριν, mistr4l είπε Βρε συ filip123go. Προφανώς και καλά έκανε η κοπέλα. Γι'αυτό έχουμε ασχοληθεί όλοι τόσο πολύ. Για τον λόγο αυτό υπάρχει και το forum άλλωστε. Γνώμες πήρε όμως από όλους μας και η λύση - όπως βλέπουμε όλοι - είναι να μιλήσει με κάποιο σοβαρό service. Από εδώ και πέρα, εμείς δεν προσφέρουμε κάτι. Προφανώς χαρά μου κι εμένα (όπως κι εσάς, είμαι σίγουρος) να το αναλύσουμε όσο θέλετε το ζήτημα. Παιδιά είστε όλοι φοβεροί, ειλικρινείς και ανιδιοτελείς και ευχαριστώ που ξοδεύετε χρόνο και ασχολείστε με το πρόβλημα. Θα πάρω για αρχή την αντιπροσωπεία για να εξακριβώσω τι παίχτηκε με τον Κωτσόβολο. 2 2
epinki Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 59 λεπτά πριν, Fofitaeng είπε Θα προσπαθήσω. Τώρα η ερώτηση της ημέρας είναι: Δεδομενου ότι το έχει ανοίξει ο Κωτσόβολος και πλέον θα πρέπει να δείξω βίντεο με το ποιο ήταν το πρόβλημα γιατί τώρα δείχνει μια μαύρη οθόνη με ένα θαυμαστικό και γράφει “support.Apple.com/Mac/restore”, το πηγαίνω στην istorm, στη document σε καμία βδομάδα ή σε κάποιον ανεξάρτητο τεχνικο ; Αφού εμφανίζεται η οθόνη, δες το support document της Apple. Σύμφωνα δε με το document η οθόνη ή το θέμα αν προτιμάς είναι software related (μακάρι). 🙂
Fofitaeng Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 3 λεπτά πριν, epinki είπε Αφού εμφανίζεται η οθόνη, δες το support document της Apple. Σύμφωνα δε με το document η οθόνη ή το θέμα αν προτιμάς είναι software related (μακάρι). 🙂 Ναι αυτή η οθόνη εμφανίζεται, περιμένω να δω τι άλλο θα ανακαλύψω μαζί σας χαχαχαχ ελπίζω να μη φτάσω στο μηδέν μόνο πάλι
Fofitaeng Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 Μόλις τώρα, natural_sgf είπε Τηλέφωνο την apple πήρες; Είμαι στην αναμονή
epinki Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 1 λεπτό πριν, Fofitaeng είπε Ναι αυτή η οθόνη εμφανίζεται, περιμένω να δω τι άλλο θα ανακαλύψω μαζί σας χαχαχαχ ελπίζω να μη φτάσω στο μηδέν μόνο πάλι Προφανώς δεν μπορείς να αντιμετωπίσεις μόνη σου το θέμα, αφού χρειάζεται δεύτερο Mac. Απ' ότι δε καταλαβαίνω δεν μπορείς να ανοίξεις το μηχάνημα, να κάνεις login. Κατά συνέπεια δεν μπορείς να πάρεις backup, τουλάχιστον για στοιχειώδη ασφάλεια. Δεν χάθηκε ο κόσμος, μιας και με την διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί, δεν χάνονται δεδομένα. Προτείνω λοιπόν να στείλεις το μηχάνημα στην iSystem, πρόκειται για μια αξιόπιστη επιχείρηση, που εφ' όσον πρόκειται μόνο για θέμα software θα το αποκαταστήσει υπεύθυνα.
filip123go Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, epinki είπε Προτείνω λοιπόν να στείλεις το μηχάνημα στην iSystem, πρόκειται για μια αξιόπιστη επιχείρηση, που εφ' όσον πρόκειται μόνο για θέμα software θα το αποκαταστήσει υπεύθυνα. Πήγαινε και διάβασε το άλλο thread που υπάρχει μέσα στο θέμα. To θέμα αρχικά ήταν το πληκτρολόγιο. Ts, να ξέρεις, εαν το πρόβλημα είναι μόνο software, τότε δεν καλύπτεται από εγγύηση (κανένα software πρόβλημα δεν καλύπτεται). Αλλά προφανώς το κόστος θα είναι πολύ μικρό για την επισκευή (εμείς πχ παίρναμε 20 ευρώ για επανεγκατάσταση λογισμικού). Πριν απο 5 χρόνια βέβαια αυτές οι τιμές. Επεξ/σία 3 Δεκεμβρίου 2021 από filip123go
epinki Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 6 λεπτά πριν, filip123go είπε Πήγαινε και διάβασε το άλλο thread που υπάρχει μέσα στο θέμα. To θέμα αρχικά ήταν το πληκτρολόγιο. Ts, να ξέρεις, εαν το πρόβλημα είναι μόνο software, τότε δεν καλύπτεται από εγγύηση (κανένα software πρόβλημα δεν καλύπτεται). Αλλά προφανώς το κόστος θα είναι πολύ μικρό για την επισκευή (εμείς πχ παίρναμε 20 ευρώ για επανεγκατάσταση λογισμικού). Πριν απο 5 χρόνια βέβαια αυτές οι τιμές. Προφανώς η εγγύηση δεν καλύπτει θέματα software. Εγώ απλά έκανα μια πρόταση, είπα τη γνώμη μου. Η φίλη θα αποφασίσει τελικά περί του πρακτέου. 🙂 @Fofitaeng Σε συνέχεια του προηγούμενου μου post -αν τελικά υιοθετήσεις την πρόταση μου- θα πρέπει να πεις στην iSystem ότι δεν έχεις backup. Διαφορετικά ενδέχεται -για λόγους ευκολίας- να προβούν αντί σε revive σε erase & install, οπότε θα χαθούν τα αρχεία σου. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις