Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ts για βάλε τον σειριακο σου εδώ και πες μας τι βγάζει. (το sn βρίσκεται κάτω από το μηχάνημα):
https://checkcoverage.apple.com/gr/el/
 

2 λεπτά πριν, mistr4l είπε

Ποιος να το άνοιξε και τί να είδε ακριβώς από αυτούς?

Τα mac ανοίγουν πανεύκολα με 5 βίδες από κάτω. Μπορεί να είδε αλαγμένο χρώμα στις ταινίες υγρασίας που έχει μέσα. 

 

3 λεπτά πριν, mistr4l είπε

Όπως και να έχει, αν χάνεις χρόνο και μιλάς μ'εμάς,

Δεν νομίζω ότι χάνει το χρόνο της. Συμβουλές ζητάει η κοπέλα. Έκανε αυτό που έπρεπε να κάνει και δεν την εξηπηρέτησαν, οπότε καλά κάνει και παίρνει γνώμες.! Οπώς αποκαλύγθηκε από τη συζήτηση, ο κοτσος μάλλον έχει κάνει μεγάλη βλακεία. Ας μας στείλει και τα αποτελέσματα από το serial, στο link που έδωσα πιο πάνω... Έχω αρχίσει να υποψιάζομαι τι έχει γίνει...

  • Like 1
  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, filip123go είπε

Ts για βάλε τον σειριακο σου εδώ και πες μας τι βγάζει. (το sn βρίσκεται κάτω από το μηχάνημα):
https://checkcoverage.apple.com/gr/el/
 

Τα mac ανοίγουν πανεύκολα με 5 βίδες από κάτω. Μπορεί να είδε αλαγμένο χρώμα στις ταινίες υγρασίας που έχει μέσα. 

 

Δεν νομίζω ότι χάνει το χρόνο της. Συμβουλές ζητάει η κοπέλα. Έκανε αυτό που έπρεπε να κάνει και δεν την εξηπηρέτησαν, οπότε καλά κάνει και παίρνει γνώμες.! Οπώς αποκαλύγθηκε από τη συζήτηση, ο κοτσος μάλλον έχει κάνει μεγάλη βλακεία. Ας μας στείλει και τα αποτελέσματα από το serial, στο link που έδωσα πιο πάνω... Έχω αρχίσει να υποψιάζομαι τι έχει γίνει...

Αυτό μου εμφανίζει 

80701329-34CA-4A55-8D4F-E75F988B62C5.png

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Fofitaeng είπε

Αυτό μου εμφανίζει 

80701329-34CA-4A55-8D4F-E75F988B62C5.png

"Κάλυψη επισκευών και σερβις: Ενεργή". 
Το Λαπτοπ σου ποτέ δεν πήγε στην apple και ποτέ δεν βγήκε εκτός εγγύησης. 
Πραγματίκά αξίζει μια μήνυση στον Κότσο.  

Επεξ/σία από filip123go
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, filip123go είπε

"Κάλυψη επισκευών και σερβις: Ενεργή". 
Το Λαπτοπ σου ποτέ δεν πήγε στην apple και ποτέ δεν βγήκε εκτός εγγύησης. 
Πραγματίκά αξίζει μια μήνυση στον Κότσο.  

Είναι σίγουρο αυτό; Μήπως δεν απενεργοποιείται εντελώς η εγγύηση; Γίνεται να έκαναν τόσο μεγάλη μαλακια; Κάτι άλλο, όταν το πήγα έβαλαν να απενεργοποιήσω τον εντοπισμό συσκευής γιατί έτσι είναι η πολιτική της Apple. Ισχύει αυτό ; 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Fofitaeng είπε

Μήπως δεν απενεργοποιείται εντελώς η εγγύηση;

Όχι. Υγρά μεσα στο μηχάνημα είναι ο ορισμός της ακύρωσης της εγγύησης. 

5 λεπτά πριν, Fofitaeng είπε

Γίνεται να έκαναν τόσο μεγάλη μαλακια;

Εύκολα. Το θέμα είναι γιατί; Γιατί δεν το έστειλαν αντιπροσψπεία. 
 

 

6 λεπτά πριν, Fofitaeng είπε

Κάτι άλλο, όταν το πήγα έβαλαν να απενεργοποιήσω τον εντοπισμό συσκευής γιατί έτσι είναι η πολιτική της Apple. Ισχύει αυτό ; 

Αυτό δεν το γνωρίζω. Θα το ρωτήσεις στην αντιπροσωπεία. 

  • Like 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, filip123go είπε

Δεν νομίζω ότι χάνει το χρόνο της. Συμβουλές ζητάει η κοπέλα. Έκανε αυτό που έπρεπε να κάνει και δεν την εξηπηρέτησαν, οπότε καλά κάνει και παίρνει γνώμες.! Οπώς αποκαλύγθηκε από τη συζήτηση, ο κοτσος μάλλον έχει κάνει μεγάλη βλακεία. Ας μας στείλει και τα αποτελέσματα από το serial, στο link που έδωσα πιο πάνω... Έχω αρχίσει να υποψιάζομαι τι έχει γίνει...

Βρε συ filip123go. Προφανώς και καλά έκανε η κοπέλα. Γι'αυτό έχουμε ασχοληθεί όλοι τόσο πολύ. Για τον λόγο αυτό υπάρχει και το forum άλλωστε. Γνώμες πήρε όμως από όλους μας και η λύση - όπως βλέπουμε όλοι - είναι να μιλήσει με κάποιο σοβαρό service. Από εδώ και πέρα, εμείς δεν προσφέρουμε κάτι. Προφανώς χαρά μου κι εμένα (όπως κι εσάς, είμαι σίγουρος) να το αναλύσουμε όσο θέλετε το ζήτημα. 

  • Like 3
Δημοσ.
Μόλις τώρα, mistr4l είπε

Βρε συ filip123go. Προφανώς και καλά έκανε η κοπέλα. Γι'αυτό έχουμε ασχοληθεί όλοι τόσο πολύ. Για τον λόγο αυτό υπάρχει και το forum άλλωστε. Γνώμες πήρε όμως από όλους μας και η λύση - όπως βλέπουμε όλοι - είναι να μιλήσει με κάποιο σοβαρό service. Από εδώ και πέρα, εμείς δεν προσφέρουμε κάτι. Προφανώς χαρά μου κι εμένα (όπως κι εσάς, είμαι σίγουρος) να το αναλύσουμε όσο θέλετε το ζήτημα. 

Spoiler

Ναι βρε συμφωνώ, απλά την καθοδηγούμε για το πως να κινηθεί. And to be honest, θέλω να δω πως θα καταλήξει το όλο θέμα και τι θα της πούνε και από την αντιπροσωπεία. Επίσης, το ότι απαντάει εδώ, δεν συμαίνει ότι δεν μπορεί να καλέσει το  service :).

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, mistr4l είπε

Βρε συ filip123go. Προφανώς και καλά έκανε η κοπέλα. Γι'αυτό έχουμε ασχοληθεί όλοι τόσο πολύ. Για τον λόγο αυτό υπάρχει και το forum άλλωστε. Γνώμες πήρε όμως από όλους μας και η λύση - όπως βλέπουμε όλοι - είναι να μιλήσει με κάποιο σοβαρό service. Από εδώ και πέρα, εμείς δεν προσφέρουμε κάτι. Προφανώς χαρά μου κι εμένα (όπως κι εσάς, είμαι σίγουρος) να το αναλύσουμε όσο θέλετε το ζήτημα. 

Παιδιά είστε όλοι φοβεροί, ειλικρινείς και ανιδιοτελείς και ευχαριστώ που ξοδεύετε χρόνο και ασχολείστε με το πρόβλημα. Θα πάρω για αρχή την αντιπροσωπεία για να εξακριβώσω τι παίχτηκε με τον Κωτσόβολο. 

  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, Fofitaeng είπε

Θα προσπαθήσω. Τώρα η ερώτηση της ημέρας είναι:

Δεδομενου ότι το έχει ανοίξει ο Κωτσόβολος και πλέον θα πρέπει να δείξω βίντεο με το ποιο ήταν το πρόβλημα γιατί τώρα δείχνει μια μαύρη οθόνη με ένα θαυμαστικό και γράφει “support.Apple.com/Mac/restore”, το πηγαίνω στην istorm, στη document σε καμία βδομάδα ή σε κάποιον ανεξάρτητο τεχνικο ; 

Αφού εμφανίζεται η οθόνη, δες το support document της Apple. Σύμφωνα δε με το document η οθόνη ή το θέμα αν προτιμάς είναι software related (μακάρι). 🙂 

spacer.png

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, epinki είπε

Αφού εμφανίζεται η οθόνη, δες το support document της Apple. Σύμφωνα δε με το document η οθόνη ή το θέμα αν προτιμάς είναι software related (μακάρι). 🙂 

spacer.png

Ναι αυτή η οθόνη εμφανίζεται, περιμένω να δω τι άλλο θα ανακαλύψω μαζί σας χαχαχαχ ελπίζω να μη φτάσω στο μηδέν μόνο πάλι 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Fofitaeng είπε

Ναι αυτή η οθόνη εμφανίζεται, περιμένω να δω τι άλλο θα ανακαλύψω μαζί σας χαχαχαχ ελπίζω να μη φτάσω στο μηδέν μόνο πάλι 

Προφανώς δεν μπορείς να αντιμετωπίσεις μόνη σου το θέμα, αφού χρειάζεται δεύτερο Mac.

Απ' ότι δε καταλαβαίνω δεν μπορείς να ανοίξεις το μηχάνημα, να κάνεις login. Κατά συνέπεια δεν μπορείς να πάρεις backup, τουλάχιστον για στοιχειώδη ασφάλεια. Δεν χάθηκε ο κόσμος, μιας και με την διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί, δεν χάνονται δεδομένα. 

Προτείνω λοιπόν να στείλεις το μηχάνημα στην iSystem, πρόκειται για μια αξιόπιστη επιχείρηση, που εφ' όσον πρόκειται μόνο για θέμα software θα το αποκαταστήσει υπεύθυνα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, epinki είπε

Προτείνω λοιπόν να στείλεις το μηχάνημα στην iSystem, πρόκειται για μια αξιόπιστη επιχείρηση, που εφ' όσον πρόκειται μόνο για θέμα software θα το αποκαταστήσει υπεύθυνα.

Πήγαινε και διάβασε το άλλο thread που υπάρχει μέσα στο θέμα. To θέμα αρχικά ήταν το πληκτρολόγιο.

Ts, να ξέρεις, εαν το πρόβλημα είναι μόνο software, τότε δεν καλύπτεται από εγγύηση (κανένα software πρόβλημα δεν καλύπτεται). Αλλά προφανώς το κόστος θα είναι πολύ μικρό για την επισκευή (εμείς πχ παίρναμε 20 ευρώ για επανεγκατάσταση λογισμικού). Πριν απο 5 χρόνια βέβαια αυτές οι τιμές.  

Επεξ/σία από filip123go
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, filip123go είπε

Πήγαινε και διάβασε το άλλο thread που υπάρχει μέσα στο θέμα. To θέμα αρχικά ήταν το πληκτρολόγιο.

Ts, να ξέρεις, εαν το πρόβλημα είναι μόνο software, τότε δεν καλύπτεται από εγγύηση (κανένα software πρόβλημα δεν καλύπτεται). Αλλά προφανώς το κόστος θα είναι πολύ μικρό για την επισκευή (εμείς πχ παίρναμε 20 ευρώ για επανεγκατάσταση λογισμικού). Πριν απο 5 χρόνια βέβαια αυτές οι τιμές.  

Προφανώς η εγγύηση δεν καλύπτει θέματα software.

Εγώ απλά έκανα μια πρόταση, είπα τη γνώμη μου. Η φίλη θα αποφασίσει τελικά περί του πρακτέου. 🙂

@Fofitaeng

Σε συνέχεια του προηγούμενου μου post -αν τελικά υιοθετήσεις την πρόταση μου- θα πρέπει να πεις στην iSystem ότι δεν έχεις backup.

Διαφορετικά ενδέχεται -για λόγους ευκολίας- να προβούν αντί σε revive σε erase & install, οπότε θα χαθούν τα αρχεία σου.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...