filip123go Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 Μόλις τώρα, Fofitaeng είπε Όχι δεν το δοκίμασα, εχθές το παρέλαβα από τον Κωτσόβολο Για δοκίμασε το και πες μας....
Fofitaeng Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 1 λεπτό πριν, filip123go είπε Για δοκίμασε το και πες μας.... Θα προσπαθήσω. Τώρα η ερώτηση της ημέρας είναι: Δεδομενου ότι το έχει ανοίξει ο Κωτσόβολος και πλέον θα πρέπει να δείξω βίντεο με το ποιο ήταν το πρόβλημα γιατί τώρα δείχνει μια μαύρη οθόνη με ένα θαυμαστικό και γράφει “support.Apple.com/Mac/restore”, το πηγαίνω στην istorm, στη document σε καμία βδομάδα ή σε κάποιον ανεξάρτητο τεχνικο ; 1
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 2 λεπτά πριν, Fofitaeng είπε Θα προσπαθήσω. Τώρα η ερώτηση της ημέρας είναι: Δεδομενου ότι το έχει ανοίξει ο Κωτσόβολος και πλέον θα πρέπει να δείξω βίντεο με το ποιο ήταν το πρόβλημα γιατί τώρα δείχνει μια μαύρη οθόνη με ένα θαυμαστικό και γράφει “support.Apple.com/Mac/restore”, το πηγαίνω στην istorm, στη document σε καμία βδομάδα ή σε κάποιον ανεξάρτητο τεχνικο ; Document πρώτα. Αν δεν βγάλεις άκρη, πας σε ανεξάρτητο.
filip123go Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 2 λεπτά πριν, Fofitaeng είπε Θα προσπαθήσω. Τώρα η ερώτηση της ημέρας είναι: Δεδομενου ότι το έχει ανοίξει ο Κωτσόβολος και πλέον θα πρέπει να δείξω βίντεο με το ποιο ήταν το πρόβλημα γιατί τώρα δείχνει μια μαύρη οθόνη με ένα θαυμαστικό και γράφει “support.Apple.com/Mac/restore”, το πηγαίνω στην istorm, στη document σε καμία βδομάδα ή σε κάποιον ανεξάρτητο τεχνικο ; Δύσκολη απάντηση... Σίγουρα στην αντιπροσωπεία έχουν μεγαλύτερη εμπειρία, γιατί όλη μέρα mac βλέπουν. Το θέμα είναι πόσο θέλουν να ασχοληθούν.
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Εσύ δεν έκανες κάποιο λάθος. Το πήγες στο μαγαζί που το αγόρασες. Η document θα δει αν όντως το άνοιξε apple authorised service (λόγω ιστορικού που καταγράφεται). Επεξ/σία 3 Δεκεμβρίου 2021 από natural_sgf
Fofitaeng Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 3 λεπτά πριν, natural_sgf είπε Εσύ δεν έκανες κάποιο λάθος. Το πήγες στο μαγαζί που το αγόρασες. Η document θα δει αν όντως το άνοιξε apple authorised service (λόγω ιστορικού που καταγράφεται). Αυτό ήταν το μόνο που μου έδωσαν σαν αποδεικτικό διαπίστωσης
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 1 λεπτό πριν, Fofitaeng είπε Αυτό ήταν το μόνο που μου έδωσαν σαν αποδεικτικό διαπίστωσης Πάρε τηλέφωνο την Apple Ελλάδας. Έχουν καλό support.
Fofitaeng Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 2 λεπτά πριν, natural_sgf είπε Πάρε τηλέφωνο την Apple Ελλάδας. Έχουν καλό support. Βρηκα δυο τηλέφωνα αλλά και τα δυο δε χρησιμοποιούνται
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 2 λεπτά πριν, Fofitaeng είπε Βρηκα δυο τηλέφωνα αλλά και τα δυο δε χρησιμοποιούνται 00800 4414 5417 021 0300 9960 Αυτά;
Fofitaeng Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 4 λεπτά πριν, natural_sgf είπε 00800 4414 5417 021 0300 9960 Αυτά; Ναι, δε μπορώ να τα καλέσω
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 Μόλις τώρα, Fofitaeng είπε Ναι, δε μπορώ να τα καλέσω Πρέπει να βγάλεις το extra 0 που έχουν μπροστά. Έχουν κάνει λάθος στη σελίδα τους.
filip123go Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 16 λεπτά πριν, Fofitaeng είπε Αυτό ήταν το μόνο που μου έδωσαν σαν αποδεικτικό διαπίστωσης Αν είχε μόνο αυτό μέσα, δεν έχει πάει στην apple Ελλάς. Θα έπρεπε να έχει ένα αντίστοιχο έντυπο από την apple. Είναι απορίας άξιο πάντως γιατι το σκάλισαν αυτοί και δεν το έστειλαν κατευθείαν στην apple....
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 1 λεπτό πριν, filip123go είπε Αν είχε μόνο αυτό μέσα, δεν έχει πάει στην apple Ελλάς. Θα έπρεπε να έχει ένα αντίστοιχο έντυπο από την apple. Είναι απορίας άξιο πάντως γιατι το σκάλισαν αυτοί και δεν το έστειλαν κατευθείαν στην apple.... Έχει πάτημα σε αυτή τη περίπτωση. Αν το έκαναν, έκαναν μαλακία.
filip123go Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 1 λεπτό πριν, natural_sgf είπε Έχει πάτημα σε αυτή τη περίπτωση. Αν το έκαναν, έκαναν μαλακία. Ακριβώς, μπορεί άνετα να ισχυριστεί ότι το "χάλασαν" στον Κοτσο. 1
mistr4l Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2021 Κάλεσε την isystem, μίλα με το service κι εξήγησε την κατάσταση. Θα σ'ενημερώσουν για τις κινήσεις που θα πρέπει να κάνεις. Όφειλαν στην τελική να το έχουν στείλει σε επίσημο service apple τη στιγμή που το μηχάνημα έχει εγγύηση. Δεν υπάρχει περίπτωση να το έχουν ανοίξει από Κωτσόβολο όμως. Το στέλνουν στην apple. Δεν έχουν τεχνογνωσία. Ποιος να το άνοιξε και τί να είδε ακριβώς από αυτούς? Όπως και να έχει, αν χάνεις χρόνο και μιλάς μ'εμάς, άκρη δεν βγαίνει (για καλό το λέω). Επικοινώνησε άμεσα με επίσημο service να σ ενημερώσουν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις