Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, vaggos2586 είπε

Αν και έχω τις καλύτερες εντυπώσεις απο την εξυπηρέτηση στη document σου προτείνω και την  isystem που προσφέρει και δωρεάν μεταφορικά αν αποφασίσεις να το στείλεις.

Απλά αν έχει ανοιχτεί απο τους τεχνικούς του Κωτσόβολου πολύ φοβάμαι οτι θα γίνει αντιληπτό με ότι συνεπάγεται για την εγγύηση της apple!

πολύ σωστή παρατήρηση είναι πρόβλημα αυτό.. το καλό είναι οτι το μακ δεν έχει κόλλες πχ οπως τα αιφον οπότε αν δεν έκαναν καμία ζημιά όταν το άνοιξαν απο κώτσο δεν θα φανεί κάτι ύποπτο.. 

  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, vaggos2586 είπε

Αν και έχω τις καλύτερες εντυπώσεις απο την εξυπηρέτηση στη document σου προτείνω και την  isystem που προσφέρει και δωρεάν μεταφορικά αν αποφασίσεις να το στείλεις.

Απλά αν έχει ανοιχτεί απο τους τεχνικούς του Κωτσόβολου πολύ φοβάμαι οτι θα γίνει αντιληπτό με ότι συνεπάγεται για την εγγύηση της apple!

+1000 για isystem. Καλύτερα όχι σε istorm

Απ'όσο γνωρίζω, ο Κωτσόβολος στέλνει το μηχάνημα στο επίσημο service. Δεν το ανοίγουν αυτοί. Πιθανώς να μην το έστειλαν καν. Όπως και να έχει, το μηχάνημα είναι εντός εγγύησης. Προσωπικά θα το πήγαινα απευθείας στην isystem, θα τους εξηγούσα πώς έχει η κατάσταση δίνοντάς τους μαζί και την απάντηση / απόδειξη του Κωτσόβολου ώστε να αποδεικνύεις την όλη ιστορία με το service. Από εκεί και πέρα, απαντήσεις τύπου "πήρε υγρασία, σορρυ" δεν θα στις δώσει κανένα σοβαρό service τύπου isystem χωρίς να υπάρχουν αποδείξεις πως σου έπεσε νερό για παράδειγμα. 

Από προσωπική εμπειρία, τα παιδιά στην isystem είναι επαγγελματίες. Μην το καθυστερείς καθόλου. 

  • Like 1
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, mistr4l είπε

+1000 για isystem. Καλύτερα όχι σε istorm

Απ'όσο γνωρίζω, ο Κωτσόβολος στέλνει το μηχάνημα στο επίσημο service. Δεν το ανοίγουν αυτοί. Πιθανώς να μην το έστειλαν καν. Όπως και να έχει, το μηχάνημα είναι εντός εγγύησης. Προσωπικά θα το πήγαινα απευθείας στην isystem, θα τους εξηγούσα πώς έχει η κατάσταση δίνοντάς τους μαζί και την απάντηση / απόδειξη του Κωτσόβολου ώστε να αποδεικνύεις την όλη ιστορία με το service. Από εκεί και πέρα, απαντήσεις τύπου "πήρε υγρασία, σορρυ" δεν θα στις δώσει κανένα σοβαρό service τύπου isystem χωρίς να υπάρχουν αποδείξεις πως σου έπεσε νερό για παράδειγμα. 

Από προσωπική εμπειρία, τα παιδιά στην isystem είναι επαγγελματίες. Μην το καθυστερείς καθόλου. 

Αν έχει ανοιχτεί απο επίσημο service τότε πολύ φοβάμαι οτι η απάντηση δεν θα διαφέρει γιατί θα φανεί απο το συστημά τους οτι έχει γίνει ήδη διάγνωση...όπως και να έχει δεν έχεις κάτι να χάσεις...επόμενη κίνηση ειναι να ανοίξεις case μέσω του site της apple εξηγόντας τους οτι δεν υπάρχει περίπτωση να έχει πέσει νερό αλλά και ότι στο παρουσίασε απο την πρώτη στιγμή!

  • Like 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, vaggos2586 είπε

Αν έχει ανοιχτεί απο επίσημο service τότε πολύ φοβάμαι οτι η απάντηση δεν θα διαφέρει γιατί θα φανεί απο το συστημά τους οτι έχει γίνει ήδη διάγνωση...όπως και να έχει δεν έχεις κάτι να χάσεις...επόμενη κίνηση ειναι να ανοίξεις case μέσω του site της apple εξηγόντας τους οτι δεν υπάρχει περίπτωση να έχει πέσει νερό αλλά και ότι στο παρουσίασε απο την πρώτη στιγμή!

Συμφωνώ, δεν έχεις άδικο. Απλώς στην προκειμένη περίπτωση αφενός δεν ξέρουμε τί έκανε ο Κωτσόβολος (αν το έστειλε και πού το έστειλε), αφετέρου δεν μπορεί να γίνει δεκτή μία τέτοια απάντηση σε ένα καινούριο μηχάνημα χωρίς μάλιστα να έχει πέσει νερό ή οτιδήποτε άλλο. Αν χαλούσαν τόσα απλά λόγω υγρασίας όπως ισχυρίζονται, τότε δεν θα λειτουργούσε καμία συσκευή στις περισσότερες περιοχές της Ελλάδας. Κατά τη γνώμη μου, θέλει σωστό ψάξιμο και κυνηγητό στο σωστό service, εξηγώντας πάντα αναλυτικά την κατάσταση (όπως σωστά αναφέρεις κι εσύ) :)  

  • Like 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, mistr4l είπε

Συμφωνώ, δεν έχεις άδικο. Απλώς στην προκειμένη περίπτωση αφενός δεν ξέρουμε τί έκανε ο Κωτσόβολος (αν το έστειλε και πού το έστειλε), αφετέρου δεν μπορεί να γίνει δεκτή μία τέτοια απάντηση σε ένα καινούριο μηχάνημα χωρίς μάλιστα να έχει πέσει νερό ή οτιδήποτε άλλο. Αν χαλούσαν τόσα απλά λόγω υγρασίας όπως ισχυρίζονται, τότε δεν θα λειτουργούσε καμία συσκευή στις περισσότερες περιοχές της Ελλάδας. Κατά τη γνώμη μου, θέλει σωστό ψάξιμο και κυνηγητό στο σωστό service, εξηγώντας πάντα αναλυτικά την κατάσταση (όπως σωστά αναφέρεις κι εσύ) :)  

Αυτό ειναι το μόνο σίγουρο, απλά έγω πρότεινα το επόμενο βήμα  εφόσον το επίσημο service πλέον δώσει την ίδια απάντηση με τον Κωτσόβολο.

Επίσης μου φαίνεται κάπως ακραίο ο Κωτσόβολος να έβγαλε όλη αυτη την ιστορία απο το μυαλό του πόσο μάλλον αν δεν έχει βάλει καν χέρι!

  • Like 1
Δημοσ.

Ts δεν μας είπες ποτέ στο προηγούμενο thread. Σου έστειλαν τελικά φώτο από τα σημεία με το νερό; Είχε μεσα στο κουτί όταν παρέλαβες την συσκευή απόδηξη με διάγνωση από την επίσημη αντιπροσωπεία; Το όλο θέμα πάντως είναι τουλάχιστον "ύποπτο". (Όποιος θέλει ας κάνει έναν κόπο να διαβάσει το προηγούμενο thread).

Δημοσ.
2 ώρες πριν, epinki είπε

Έχεις ενεργοποιήσει το Time Machine backup ;.

Όχι 

36 λεπτά πριν, filip123go είπε

Ts δεν μας είπες ποτέ στο προηγούμενο thread. Σου έστειλαν τελικά φώτο από τα σημεία με το νερό; Είχε μεσα στο κουτί όταν παρέλαβες την συσκευή απόδηξη με διάγνωση από την επίσημη αντιπροσωπεία; Το όλο θέμα πάντως είναι τουλάχιστον "ύποπτο". (Όποιος θέλει ας κάνει έναν κόπο να διαβάσει το προηγούμενο thread).

Δεν μου έστειλαν. Υπάρχει ένα μικρό χαρτί που λέει πρόβλημα: δεν ανταποκρίνεται το πληκτρολογιο και touchpad. That’s about it 

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, filip123go είπε

Ts δεν μας είπες ποτέ στο προηγούμενο thread. Σου έστειλαν τελικά φώτο από τα σημεία με το νερό; Είχε μεσα στο κουτί όταν παρέλαβες την συσκευή απόδηξη με διάγνωση από την επίσημη αντιπροσωπεία; Το όλο θέμα πάντως είναι τουλάχιστον "ύποπτο". (Όποιος θέλει ας κάνει έναν κόπο να διαβάσει το προηγούμενο thread).

Ποιο είναι το προηγούμενο thread;

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Fofitaeng είπε

Όχι 

Δεν μου έστειλαν. Υπάρχει ένα μικρό χαρτί που λέει πρόβλημα: δεν ανταποκρίνεται το πληκτρολογιο και touchpad. That’s about it 

Από ποιον ήταν το χαρτί; Χειρόγραφο ήταν; Σφραγήδα εταιρείας είχε πάνω;; Κάτι είναι πολύ λάθος στην όλη υπόθεση. Δεν λειτουργούν έτσι τα επίσημα service οποιασδήποτε εταιρείας. Πόσο μάλλον της Apple.

Επεξ/σία από filip123go
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Fofitaeng είπε

Όχι 

 

Σου συνιστώ να ενεργοποιήσεις άμεσα το Time Machine σε δίσκο SSD, ενδεικτικά αυτόν

Όπως και να έχει, ακόμη κι αν το service απλά "συνεφέρει" το μηχάνημα, είναι θέμα ασφάλειας για τα δεδομένα σου.

Αν παρ' ελπίδα αλλαχθεί η logic board, θα χαθεί ότι δεν φυλάσσεται στο iCloud ή σε εξωτερικό δίσκο. Αν δε πας σε νέο μηχάνημα (αλλά και σε αλλαγή της logic board)  θα χρειασθείς το backup για restore του συστήματος σου.

Επεξ/σία από epinki
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, epinki είπε

Αν παρ' ελπίδα αλλαχθεί η logic board

Spoiler

Εγώ έχω πάρα πολλές αμφοιβολίες σε ότι αφορά τη διάγνωση. Νο evidence, no crime. Όλα τα σοβαρα services το πρώτο που κάνουν  είναι να βγάλουν φωτογραφίες το πρόβλημα. 

Ακόμα και αν έχουν αλλάξει χρώμα οι ταινίες στην mb λόγω υγρασίας, που αυτό εικάζω ότι έγινε,  (στα 3 χρόνια που είχα επισκευάσει άπειρα λαπτοπ, μου έχει τύχει 1 φόρα από άνθρωπο που έμενε πάλι σε νησί) είναι εξαιρετικά δύσκολο (στα όρια του απίθανου) να έχει προκληθεί η ζημια από αυτό ...

 

Επεξ/σία από filip123go
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, epinki είπε

Σου συνιστώ να ενεργοποιήσεις άμεσα το Time Machine σε δίσκο SSD, ενδεικτικά αυτόν

Όπως και να έχει, ακόμη κι αν το service απλά "συνεφέρει" το μηχάνημα, είναι θέμα ασφάλειας για τα δεδομένα σου.

Αν παρ' ελπίδα αλλαχθεί η logic board, θα χαθεί ότι δεν φυλάσσεται στο iCloud ή σε εξωτερικό δίσκο. Αν δε πας σε νέο μηχάνημα (αλλά και σε αλλαγή της logic board)  θα χρειασθείς το backup για restore του συστήματος σου.

Σωστά, θα πρέπει να φροντίσω και γι αυτό! Ευχαριστώ για τη λύση! 

3 λεπτά πριν, filip123go είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

Εγώ έχω πάρα πολλές αμφοιβολίες σε ότι αφορά τη διάγνωση. Νο evidence, no crime. Όλα τα σοβαρα services το πρώτο που κάνουν  είναι να βγάλουν φωτογραφίες το πρόβλημα. 

Ακόμα και αν έχουν αλλάξει χρώμα οι ταινίες στην mb λόγω υγρασίας, που αυτό εικάζω ότι έγινε,  (στα 3 χρόνια που είχα επισκευάσει άπειρα λαπτοπ, μου έχει τύχει 1 φόρα από άνθρωπο που έμενε πάλι σε νησί) είναι εξαιρετικά δύσκολο (στα όρια του απίθανου να έχει προκληθεί η ζημια από αυτό) ...

 

Κι εμένα αυτό μου έκανε τη περισσότερη εντύπωση κι ας είμαι σχετικά άσχετη. 
 

στην istorm είπαν ότι μπορούν να κάνουν διαγνωστικό έλεγχο μπροστά μου, αλλά με κάθε καινούργια απάντηση αποθαρρύνομαι.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Fofitaeng είπε

Σωστά, θα πρέπει να φροντίσω και γι αυτό! Ευχαριστώ για τη λύση! 

Κι εμένα αυτό μου έκανε τη περισσότερη εντύπωση κι ας είμαι σχετικά άσχετη. 
 

στην istorm είπαν ότι μπορούν να κάνουν διαγνωστικό έλεγχο μπροστά μου, αλλά με κάθε καινούργια απάντηση αποθαρρύνομαι.

Ts μην απαθαρύνεσαι.... Δεν έχει γίνει κανένα τεστ στο μηχάνημα σου. Μπορεί να μην φαίνει καν η mb. Μπορεί να θέλει άλλαγμα το kb! Heck for all we know πορεί να θέλει επατοποθέτηση η καλωδιοταινία το kb!!! Μπορει να το κοπάνησες πουθενά και να έφυγε από τη θέση της (απίθανο, αλλά ποτε δεν ξέρεις). Χίλια δυο μπορεί υπάρχουν. 
Με εξωτερικό kb το δοκίμασες; Δουλεύει;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, filip123go είπε

Ts μην απαθαρύνεσαι.... Δεν έχει γίνει κανένα τεστ στο μηχάνημα σου. Μπορεί να μην φαίνει καν η mb. Μπορεί να θέλει άλλαγμα το kb! Heck for all we know πορεί να θέλει επατοποθέτηση η καλωδιοταινία το kb!!! Μπορει να το κοπάνησες πουθενά και να έφυγε από τη θέση της (απίθανο, αλλά ποτε δεν ξέρεις). Χίλια δυο μπορεί υπάρχουν. 
Με εξωτερικό kb το δοκίμασες; Δουλεύει;

Όχι δεν το δοκίμασα, εχθές το παρέλαβα από τον Κωτσόβολο 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...