Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα, εχω ενα kazer του 2000, το παπι ειναι σκυλι απλα αποφασισα να το φτιαξω - αλλαξω.(ειναι μαμα ολα πανω του)

Θα ηθελα γνωμη για το

τι εξατμιση να βαλω ( να μην πολυ δυνατη κατα προτιμηση)

 τι κυλινδροπιστονο να βαλω

 τι αναρτησεις  να βαλω

  τι καθρεπτες  να βαλω

τι χρωμα να το κανω (τωρα ειναι γκρι) 

         

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αποφασισες να το χαλασεις εννοεις .. γιατι κατι που δουλευει σωστα δεν το πειραζουμε. 

Θεωρητικά πας και βλεπεις τι oversize πιστονια δινει η kawasaki για το συγκεκριμενο μηχανακι και πας στα αναλογα χιλιοστα για να μην εχεις θεμα. Η διαφορα που θα δεις βεβαια θα ειναι πολυ μικρη .

Απο την αλλη μπορεις να πας και σε μεγαλυτερο νουμερο αλλα εννοειται θα χασεις σε αξιοπιστια .

Η γνωμη μου ειναι οτι ειναι πεταμενα χρηματα.

Επεξ/σία από visualizer
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Mike2002 είπε

Καλησπερα, εχω ενα kazer του 2000, το παπι ειναι σκυλι απλα αποφασισα να το φτιαξω - αλλαξω.(ειναι μαμα ολα πανω του)

Θα ηθελα γνωμη για το

τι εξατμιση να βαλω ( να μην πολυ δυνατη κατα προτιμηση)

 τι κυλινδροπιστονο να βαλω

 τι αναρτησεις  να βαλω

  τι καθρεπτες  να βαλω

τι χρωμα να το κανω (τωρα ειναι γκρι) 

         

Eπειδή αυτό είναι πιο μεγάλο απο εσενα αστο στην ησυχία του.Εσυ καλά καλά δεν ξερεις τι χρώμα να το κάνεις.

Δημοσ.

Nαι επειδη δεν εχουν αλλαχτει ουτε μια φορα η εξατμιση ειναι τελειως σκουριασμενη και το καλαβαινω απο τον θορυβο που κανει και οι καθρεπτες ειναι μια απ'τα ιδια και ειναι αρκετα μεγαλοι( θελω να  βαλω πιο κοντους και μικρους)

 

Δημοσ.

Αν η εξάτμιση έχει πιάσει σκουριά απ' έξω δε σημαίνει απαραίτητα ότι έχει πρόβλημα.

Πήρα κι εγώ ένα Kaze R πρόσφατα, την έτριψα τη γυάλισα και έγινε σαν καινούργια. Αν σου πει ο μηχανικός ότι έχει σαπίσει και εσωτερικά τότε άλλαξέ τη. Αν πάλι σ' έχει πιάσει το μικρόβιο της αναβάθμισης κοίτα για Protecht.

Το ίδιο και με τους καθρέπτες. Αν φοράει τους γνήσιους (δες αν γράφουν Kawasaki από πίσω) και δεν έχουν πρόβλημα γιατί να τους αλλάξεις;

Ανέβασε μερικές φωτογραφίες να δούμε σε τι κατάσταση είναι.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θες φτερό μπροστά και οι καθρέπτες δε φαίνεται να είναι οι γνήσιοι. Αυτοί φαίνονται όντως πιο μεγάλοι σε σχέση με τους γνήσιους, αλλά μπορεί να παρέχουν καλύτερη ορατότητα.

Τους γνήσιους μπορείς να τους βρεις εδώ: https://www.skroutz.gr/c/1260/kathreptes-motosykletas.html?keyphrase=kaze+r+γνησιος&o=καθρεπτης+kaze+r+γνησιος

Ανέβασε κι άλλες να δούμε και εξάτμιση κ.λπ..

Επίσης δεν έχει και διακόπτη ρουμπινέτου, τον βρίσκεις εδώ: https://www.skroutz.gr/s/24997983/ΧΕΙΡΟΛΑΒΗ-ΡΟΥΜΠΙΝΕΤΟΥ-KAWASAKI-KAZE-R-ΑΣΗΜΙ-ΓΝΗΣΙΑ.html?from=catspan

Επεξ/σία από phanispal
  • Like 2
Δημοσ.

Ναι οντως, οι καθρεπτες δεν ειναι γνησιοι λαθος μου. Και επισης η εξατμιση δεν ειναι μαμα (ρωτησα τον πατερα μου) αλλα ειναι πανω απο 10 χρονων απο ο'τι μου ειπε.Απο αυριο θα ανεβασω κι αλλες φωτογραφιες.

Δημοσ.

Αν το μηχανάκι δεν καίει λάδια δεν υπάρχει κανένας λόγος να αλλάξεις κυλινδροπιστονο πεταμένα λεφτά.

Πες ότι άλλαζες με ένα μεγαλύτερο 57μμ για παράδειγμα το μηχανάκι αν βάλεις μόνο το κυλινδροπιστονο και δεν πειράξεις τίποτα άλλο όπως ροικη στην κεφαλή,πιο άγριο εκκεντροφόρο,καρμπυρατέρ μεγαλύτερο με σωστη ρύθμιση θα πηγαίνει χειρότερα από ότι το μαμά!

Δεν αξίζει να το πειράξεις είναι ένα μηχανάκι σκυλί

  • Like 1
Δημοσ.

To μοντέλο του 2001 είχε πάρει ο αδερφός μου, το 2007 πέρασε σε εμένα. Ο αδερφός μου μαζί με ένα φίλο του κάνανε τα πειράματα τους, μετά το 2007 άρχισα και εγώ τα πειράματα μου, πραγματικά ως το 2014 δεν θυμάμαι πόσα κυλινδροπίστονα αλλάξαμε, δύο φορές μπιέλα και μία κεφαλή. Για μένα μην το πειράζεις, μαμά αυτό τοπαπί είναι σκυλί. Εκτός και αν θες να μάθεις το μοτέρ απ' έξω, εμένα μου άρεσε αλλά δεν θυμάμαι πόσες φορές με είχε αφήσει. (Και το δουλεύαμε κυρίως καλοκαίρι 4-5 μήνες.)

Μετά το κάναμε γνήσιο και το δώσαμε σε ένα ξαδερφό μας, ακόμη δουλεύει με μία ψιλοεπισκευή πρόπερσι.

Υ.Γ.: Όσο το είχα εγώ ήταν σχεδόν πάντα 57mm με ανοιχτές εισαγωγή, εξαγωγή. Έκαιγε τουλάχιστον το διπλάσιο+ απ' ότι ένα γνήσιο. Επίσης δεν θα το ξανάκανα μπορούσα να μάθω για τα μοτέρ από κάπου αλλού και όχι από το όχημα που είχα να μετακινούμε. 

  • Like 2
Δημοσ.

Φτιαξτο οπτικα οπως σου αρεσει, μην επεμβεις στον κινητηρα. Το γκαζι που θα παρεις θα ειναι δυσαναλογο με τα λεφτα που θα δωσεις, και θα χασεις αξιοπιστια. Βαλε καθρεπτες και εξατμιση αμα θες, η βαφη παει στο 300αρη για παπι να ξες, ειναι αρκετα τα χρηματα, αν δεν εχει φθορες εξωτερικα αστο οπως ειναι. Εγβ ειχα μαυρο καζερ με χρυσες ζαντες και χρυσες λεπτομεριες, κουκλι ηταν. Η εξατμιση μου ειχε τρυπισει μετα απο ενα σημειο, την κολλησα και δουλευε μια χαρα. Παπι σκυλι..

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...