johnnieinlab Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα φίλοι insomniacs, Θέλω να μοιραστώ την προσωπική μου βλακ φράιντεϊ 2021 ιστορία... Στις 26/11 (την Black Friday) αποφάσισα να αγοράσω ένα ζευγάρι Adidas Ultraboost 21 από το Athlete's Foot, στα 126 ευρώ (από 180 που υποτίθεται ότι κάνουν κανονικά). Υπήρχε η επιλογή της Adidas και κάποιων άλλων καταστημάτων που είχαν παρόμοιες προσφορές, αλλά στο συγκεκριμένο κατάστημα βρήκα μοντέλο σε χρώμα μου μου άρεσε λίγο περισσότερο, στο μέγεθός μου. Γνωστό κατάστημα, έχει και παρουσία στο The Mall! Πλήρωσα με κάρτα, η οποία χρεώθηκε κανονικά. Σήμερα, πέντε μέρες μετά, έλαβα email ότι η παραγγελία μου ακυρώθηκε λόγω μη διαθέσιμου αποθέματος. Επίσης δεν έχω πάρει ακόμα πίσω τα λεφτά μου. Το πρόβλημα είναι ότι το μοντέλο φαινόταν διαθέσιμο την ώρα της παραγγελίας! Τώρα έχω ήδη χάσει την ευκαιρία να ψωνίσω από κάπου αλλού κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων! (πιθανότατα θα συμβιβαζόμουν με το κλασσικό ασπρόμαυρο μοντέλο που ήταν διαθέσιμο στο app της adidas, στην ίδια τιμή, καθώς ένα ζευγάρι SolarBoost που είχα πάρει στην αρχή της πανδημίας έχει φάει τα ψωμιά του και θα με "αφήσει" σύντομα) Από την εμπειρία σας, μπορώ να κάνω κάτι; (εκτός από το να νιώθω σαν να με κορόιδεψαν) edit: αξίζει να προσπαθήσω να επικοινωνήσω με το 1520; Επεξ/σία 1 Δεκεμβρίου 2021 από johnnieinlab
Baator Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2021 Πραγματικά θα έπρεπε ΟΛΟΙ να δουλέψουν σε ένα κατάστημα λιανικής σε ΜΙΑ Black Friday μόνο, να δούνε τι παίζει, για να καταλάβουν πόσο αστείες φαίνονται αυτές οι ερωτήσεις. Από αστείες, μέχρι εξοργιστικές. Η Black Friday, για να το πω περιληπτικά, είναι σαν να δουλεύεις σε φούρνο που χαρίζει ψωμιά κατά την διάρκεια τρελής πείνας και έλλειψης τροφίμων σε περίοδο πολέμου. Έτσι μόνο μπορώ να το περιγράψω. Ναι, τελείωσε το απόθεμα. Συνέχισε την ζωή σου. Αν δεν ήθελες να υπάρχει ούτε 1% σε τέτοια πιθανότητα, ας πήγαινες να το πάρεις από φυσικό κατάστημα. Αυτά έχουν οι Online παραγγελίες. 2
UncleKim Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2021 11 λεπτά πριν, Baator είπε Πραγματικά θα έπρεπε ΟΛΟΙ να δουλέψουν σε ένα κατάστημα λιανικής σε ΜΙΑ Black Friday μόνο, να δούνε τι παίζει, για να καταλάβουν πόσο αστείες φαίνονται αυτές οι ερωτήσεις. Από αστείες, μέχρι εξοργιστικές. Η Black Friday, για να το πω περιληπτικά, είναι σαν να δουλεύεις σε φούρνο που χαρίζει ψωμιά κατά την διάρκεια τρελής πείνας και έλλειψης τροφίμων σε περίοδο πολέμου. Έτσι μόνο μπορώ να το περιγράψω. Ναι, τελείωσε το απόθεμα. Συνέχισε την ζωή σου. Αν δεν ήθελες να υπάρχει ούτε 1% σε τέτοια πιθανότητα, ας πήγαινες να το πάρεις από φυσικό κατάστημα. Αυτά έχουν οι Online παραγγελίες. Αν δεν μπορούν, να μην κάνουν διαφημίσεις και να προωθούν προιόντα, γιατί πέρα από ανήθικο και προσβλητικό, σχεδόν αγγίζει τα όρια των κανόνων και νόμων της αγοράς. Και για να σε προλάβω, το online κομμάτι και η σύνδεση αποθεμάτων-αποθήκης-eshop, δεν εξαρτάται από κάποιον υπάλληλο ο οποίος έχει λιώσει λόγω της ημέρας. Είναι κακή διαχείριση του eshop και των πόρων της επιχείρησης ενώ ξέρουν τι επρόκειτο να γίνει. Τέλος, αγόρασε κάτι, πλήρωσε και τελικά δεν αγόρασε τίποτα. Αν εσύ θεωρείς ότι όλα καλά, και να μην ασχοληθεί εντάξει. Προφανώς δεν είναι ζήτημα ζωής ή θανάτου αλλά δεν παύει να είναι ένα θέμα. 4 1
johnnieinlab Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2021 Δεν πήγα σε κατάστημα λιανικής, ούτε στον μπακάλη της γειτονιάς. Ούτε ταλαιπώρησα κάποιον υπάλληλο. Μπήκα σε ηλεκτρονικό κατάστημα και έκανα παραγγελία. Αν μου είχαν τελειώσει τα λεφτά στην κάρτα δεν θα με άφηνε να το αγοράσω, ας μη με αφήσει να το αγοράσω και όταν δεν το έχει διαθέσιμο! Επίσης δεν θα είχα πρόβλημα να είχα πιο άμεση ενημέρωση. Αυτό που με ενόχλησε είναι ότι αποφάσισαν να μου ακυρώσουν πέντε μέρες μετά. Το οποίο με βάζει σε υποψίες ότι το τελευταίο κομμάτι μπορεί να πήγε στο "μπατζανάκη" κι εγώ απλώς "ατύχησα" , περίπου όπως το έγραψες κι εσύ γλαφυρά! Έχω εργαστεί σε "πολεμικό σκηνικό" και το τι περνούν οι υπάλληλοι δεν έχει σχέση με το ποιες είναι οι υποχρεώσεις της εταιρίας (πχ στο site της η εταιρία έχει τον κώδικα δεοντολογίας, στου οποίου το άρθρο 3 παρ. 4 αναφέρεται ότι η ενημέρωση για μη διαθεσιμότητα δεν επιτρέπεται - και επομένως πρέπει να διασφαλίζεται εκ των προτέρων η ορθότητα της ενημέρωσης) Πήρα τηλέφωνο της ίδια την εταιρία και μου άνοιξαν ticket όπου θα εξετάσουν το θέμα μου. Με αντιμετώπισαν με ευγένεια και φάνηκε ότι έχουν σχετικές διαδικασίες και τμήμα που εξετάζει παρόμοια ζητήματα. Φυσικά μετέφερα το θέμα μου με πραότητα και ευγένεια, όπως κάνω πάντοτε (δεν φταίει κανένας υπάλληλος). Προβλήματα μπορεί να προκύψουν ή να συμβούν λάθη. Όμως οι σοβαρές εταιρίες δεν περιμένουν από τους πελάτες τους, ούτε τους υπαλλήλους, να τα χρεωθούν. Η φύρα είναι μέσα στην τιμή! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα