Προς το περιεχόμενο

Versys 650(2018) vs Vstrom 650 (2018)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημερα παιδες..

Σκεφτομαι την αγορα νεας μηχανης και ειμαι αναμεσα στις 2 του τιτλου, ειμαι κατοχος CB500X του 2016 και ο λογος της αγορας ειναι καθαρα για λογους ανεσης στα ταξιδια. Λογω υψους (1.88) δεν βολευει και παρα πολυ το CB οσο καλο χρυσο και αν ειναι.. Τα ταξιδια που προανεφερα ειναι κατα κυριο λογο Ελλαδα αλλα και εξωτερικο στο αμεσο μελλον, ειτε για αποστασεις τυπου Θεσσαλονικη-Ιταλια ειτε και για πιο σκανδιναβια μερια.. Να σημειωθει οτι στα ταξιδια εξωτερικου θα υπαρχει τριβαλιτσο και κατα πασα πιθανοτητα θα ειμαι μονος πανω στην μηχανη, συν καποια γυρω γυρω στην Ελλαδα διπλος.. Για να σας προλαβω, ο λογος που θελω να παω σε μεσαιου κυβισμου μηχανη ειναι λογω της καθημερινης κινησης στην πολη, που σημαινει οτι με 1000 θα καιω το πορτοφολι χωρις λογο.. Μια τελευταια σημειωση, μιας και μας αρεσουν τα χωματινα μονοπατια, οχι κατι τρομερο τυπου εντουραδα ποια πιστευετε θα ανταποκριθει καλυτερα και αν γενικοτερα πατανε χωμα με ανεση χωρις να κανεις τον σταυρο σου!

Ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας!

1-5488-Kawasaki-Versys-650-Grand-Tourer-600x450.jpg

suzuki_vstrom650_7102020.jpg

Δημοσ.

Απο μενα Versys.Βεβαια πρεπει να ανεβεις και στα δυο και να δεις το θεμα με το υψος.

Ειχα μηχανη με το μοτερ του SV (παραπλησιο με του Vstrom) και ο αδελφος μου ειχε ER6(παραπλησιο μοτερ με το Versys).

Τα φτασαμε 100000χλμ και ηταν αρκετα πιο αξιοπιστο το καβασακι.Και πιο οικονομικο.

Εχει καλυτερα φρενα, αναρτησεις.Το Vstrom ουσιαστικα ιδιο και απαραλλαχτο τα τελευταια 15 χρονια ειναι.

Δημοσ.

Έχω οδηγήσει και τα 2 καινούρια. Είμαι κάτοχος Versys 1ης γενιάς, 10χρόνια.

Δε θα λαθέψεις με κανένα από τα 2, όποιο και αν διαλέξεις. Περισσότερο είναι θέμα εργονομίας για το ύψος και τα κιλά σου. Άνοιγμα ποδιών και κλίση μασπιέ καθώς και ανατομία σέλας. Θα σου πρότεινα να τα κάνεις και τα 2 test ride για όσο μεγαλύτερη διάρκεια μπορείς σε ανοιχτό δρόμο και να δεις ποιο σου έρχεται πιο άνετο.

Ταξιδιάρικα και τα 2 φορτώνονται ωραία με τριβάλιτσα.

Για χαλαρό offroad πατημένο χώμα και τα 2 πατάνε εξίσου καλά.

Θα σου πρότεινα λοιπόν να δεις σε ποιο κουμπώνεις καλύτερα σαν βασικότερο παράγοντα και μετά 2ο κριτήριο αν έχεις καλύτερο μηχανικό κοντά σου είτε σε Kawasaki είτε σε Suzuki άρα και να διαλέξεις αυτό με την καλύτερη υποστήριξη.

Ελαφρό προβάδισμα σε κινητήρα (γκάζι) φρένα και αναρτήσεις υπερ του Versys αλλά όχι τόσο που να κάνουν μπαμ.

Δημοσ.

το tenere δε το κοιτάς; ίσως όχι τόσο άνετο όσο το suzuki αλλά πολύ καλή επιλογή αν θες πιο adventure μηχάνημα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάτοχος του Kawasaki Versys  '19 μπορώ να σου πω ότι είναι αρκετά αξιόπιστη. Είναι μια μηχανή ψηλή που είναι για την πόλη ότι πρέπει και μπορείς να κάνεις την μανούβρα επίσης. Αρκετά σταθερή στον δρόμο. Θα βοηθήσει τυχόν βελτίωση της σέλας αλλά μπορείς να το κάνεις αργότερα εάν θες. Αυτο που πρέπει να αλλάξεις άμεσα είναι η ζελατίνα για να κόβει αέρα και να είναι πιο ευχάριστη η οδήγηση της. Τα φρένα της είναι αρκετά καλά, πιθανόν ένα τσακ να έπιαναν πιο άμεσα θα ήταν πολύ καλύτερα. Είμαι στα 32000 χμ και ακόμα δεν έχω αλλάξει τακάκια. Σίγουρα παίζει ρόλο ότι δεν τρέχω πολύ με αποτέλεσμα να χρειαστεί να επιβραδύνω άμεσα. Κατεβάζοντας ταχύτητα και έχοντας πάντα προσοχή στο δρόμο προλαβαίνεις καταστάστιε καθώς έχεις την δυνατότητα να κοιτάζεις και πιο μακριά λόγω ύψους μηχανής και δικού σου. Οι αναρτήσεις είναι αρκετά καλές μπορώ να πω. Εάν δεν τρέχεις πολύ δεν θα έχεις κάποιο θέμα. Απο κατανάλωση είμαι πολύ ευχαριστημένος (5.5  - 6 λίτρα ανά 100 χμ), δεν νομίζω εάν καταλήξεις σε αυτή να έχεις άλλη άποψη. Η Vstrom πολύ ωραία και αυτή αλλά δεν την εχω οδηγήσει. Πιστεύω ότι υπάρχουν πάρα πολύ μικρές διαφορές ανάμεσα σε αυτές τις 2. Σε χωμάτινη διαδρομή μεσαίας δυσκολίας δεν νομίζει ότι η Versys θα μπορεί να ανταπεξέλθει. Η Tenere άνετα πιστεύω, είναι ωραίο κριαράκι. Αυτά απο εμένα. 

 

ΥΓ Βαλίτσες δεν έχω βάλει ακόμα στο πλάϊ αλλά εάν βάλεις καλύτερα βάλε aftermarket. Της Kawa είναι χωρητικότητας 28L ενώ στα ίδια χρήματα χωρίς τις βάσεις αγοράζεις μεγαλύτερης χωρικτότητας βαλίτσα.

Επεξ/σία από delmparmpounel
Δημοσ.
3 hours ago, Dantε said:

Ειχα μηχανη με το μοτερ του SV (παραπλησιο με του Vstrom) και ο αδελφος μου ειχε ER6(παραπλησιο μοτερ με το Versys).

Τα φτασαμε 100000χλμ και ηταν αρκετα πιο αξιοπιστο το καβασακι.Και πιο οικονομικο.

Δεν ξέρω τι καίει στο Vstrom αλλά σε SV 650 είμαι περίπου στα 5l/100km με μικτή χρήση χωρίς κάποια προσπάθεια. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, NickTG είπε

Δεν ξέρω τι καίει στο Vstrom αλλά σε SV 650 είμαι περίπου στα 5l/100km με μικτή χρήση χωρίς κάποια προσπάθεια. 

Σε ταξιδι με υπομονη φαντασου ειδε 3,7λτ/100.Εντος πολης εβλεπε το 5αρι.Ειναι πιο οικονομικο μοτερ,ποσο μαλλον το καινουργιο μοντελο που ειναι και  euro 5.

Γενικα το μοτερ του SV εχει αρκετα τερτιπια που το καβασακι δεν ειχε.Αλλα γενικα τιμιο και αυτο,δε το βγαζω προφανως αχρηστο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...