Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Συγγνώμη κιόλας αλλά λέγοντας ο ts πως πληρωσε τοις μετρητοίς προφανώς και δεν εννοεί ότι έδωσε τα χρήματα στο χέρι, αλλά πώς εξόφλησε άμεσα πλήρως όλη την παραγγελία.

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
13 ώρες πριν, nk9 είπε

Συγγνώμη κιόλας αλλά λέγοντας ο ts πως πληρωσε τοις μετρητοίς προφανώς και δεν εννοεί ότι έδωσε τα χρήματα στο χέρι, αλλά πώς εξόφλησε άμεσα πλήρως όλη την παραγγελία.

Ναι αυτο ακριβως εγινε 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιλησα Σημερα με την Gigabyte Aorus μεσω messenger τους Εστειλα και την Αποδειξη Αγορας και Επιστροφης,τους εξηγησα πως εχει η Υποθεση.

Καλησπέρα σας και ευχαριστούμε για την επικοινωνία. Εχουμε επικοινωνήσει με τα κεντρικά του Κωτσόβολου ώστε να προχωρήσει η διαδικασία επιδιόρθωσης/αντικατάστασης. Θα έχετε ενημέρωση από το αρμόδιο κατάστημα που κάνατε την αγορά σας.

Επεξ/σία από giogio
Δημοσ.
9 ώρες πριν, giogio είπε

Μιλησα Σημερα με την Gigabyte Aorus μεσω messenger τους Εστειλα και την Αποδειξη Αγορας και Επιστροφης,τους εξηγησα πως εχει η Υποθεση.

Καλησπέρα σας και ευχαριστούμε για την επικοινωνία. Εχουμε επικοινωνήσει με τα κεντρικά του Κωτσόβολου ώστε να προχωρήσει η διαδικασία επιδιόρθωσης/αντικατάστασης. Θα έχετε ενημέρωση από το αρμόδιο κατάστημα που κάνατε την αγορά σας.

Ζήτησε τους email επικοινωνίας. Και επέμεινε στην αντικατάσταση ή πιστωτικό

Δημοσ.

Στο chat που μιλούσες μέσω facebook, ζήτησες του ένα email επικοινωνίας, ώστε να  το χρησιμοποιήσεις και να απαιτήσεις με τον σωστό τρόπο την εξυπηρέτηση που δικαιούσαι

Δημοσ.
5 ώρες πριν, UncleKim είπε

Στο chat που μιλούσες μέσω facebook, ζήτησες του ένα email επικοινωνίας, ώστε να  το χρησιμοποιήσεις και να απαιτήσεις με τον σωστό τρόπο την εξυπηρέτηση που δικαιούσαι

Ωραία θα το κάνω και αυτό να σαι καλά.

Δημοσ.
Στις 1/12/2021 στις 10:26 ΠΜ, UncleKim είπε

Στείλε ένα μήνυμα στα κεντρικά της εταιρείας, και βάλε κοινοποίηση τους πάντες. Κωτσόβολο, εισαγωγέα, συνήγορο, ΓΓΚ...τους πάντες.

Θα δεις ως δια μαγείας πως λύνονται όλα. Στο μήνυμα σου, απαίτησε 2 πράγματα και μόνο, τίποτα άλλο (γνώμη μου). Αντικατάσταση με καινούριο ή πλήρη επιστροφή χρημάτων.

και εγώ έτσι έχω βγάλει άκρη μια φορά με infoquest, αλλά χρειάστηκαν 2 emails γιατί στο 1ο με έπαιρναν τηλέφωνο αναπάντητη. Στο 2ο με πήραν κανονικά.

Δημοσ.
12 ώρες πριν, bioentre είπε

και εγώ έτσι έχω βγάλει άκρη μια φορά με infoquest, αλλά χρειάστηκαν 2 emails γιατί στο 1ο με έπαιρναν τηλέφωνο αναπάντητη. Στο 2ο με πήραν κανονικά.

Eιχες Αντιστοιχη Εμπειρια?

Δημοσ.

Σημερα μου εστειλαν mail απο το Συνηγορο του καταναλωτη να τους στειλω κατι εξτρα που ηθελαν για να πρωτοκολληθεί η αναφορά μου.Επισης Ακομα δεν υπαρχει κατι νεοτερο για την πορεια του laptop, στις 11 μεθαυριο κλεινει ενας Μηνας απο την ημερα που το αφησα στο κωτσο Αυτα μεχρι στιγμης.

  • Sad 1
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, giogio είπε

Σημερα μου εστειλαν mail απο το Συνηγορο του καταναλωτη να τους στειλω κατι εξτρα που ηθελαν για να πρωτοκολληθεί η αναφορά μου.Επισης Ακομα δεν υπαρχει κατι νεοτερο για την πορεια του laptop, στις 11 μεθαυριο κλεινει ενας Μηνας απο την ημερα που το αφησα στο κωτσο Αυτα μεχρι στιγμης.

Είναι cc στο mail του Σ.Κ ο Κοτσος και η Gigabyte;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, filip123go είπε

Είναι cc στο mail του Σ.Κ ο Κοτσος και η Gigabyte;

Εγω εστειλα μονο στο Σ.Κ τις αποδειξεις την καταγγελια και περιεγραψα το ολο story πως εχει.

Γραπτα μεσω μηνυματων εχω ενημερωσει και τον κωτσο και την gigabyte οτι εχω κανει ηδη καταγγελια.

Επεξ/σία από giogio
Δημοσ.
Στις 1/12/2021 στις 10:17 ΠΜ, Dantε είπε

Ζητα στο μηνα πανω λαπτοπ αντικαταστασης οπως δικαιουσαι και θα δεις για ποτε θα βγαλουν ακρη.

Υπαρχει Καπου  που το Αναφερει Αυτο γιατι ηδη περασε 1 μηνας να ξερω πως να τους Μιλησω.

Δημοσ.

Σημερινη Απαντηση Απο Κωτσοβολο σε ερωτηση μου για το laptop.

Καλησπέρα σας! Δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη η επισκευή του laptop. Ωστόσο, με την τελευταία ενημέρωση του service έχει εντοπιστεί ζήτημα στη μνήμη του υπολογιστή και έχει γίνει παραγγελία του απαραίτητου ανταλλακτικού.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Σημερινη Απαντηση απο AORUS:

Καλημέρα σας, όπως σας έχουμε ενημερώσει υπεύθυνος για την διαδικασία επιδιόρθωσης/αντικατάσταση του προϊόντος και για την ενημέρωση της εξέλιξης αυτού είναι το κατάστημα από το οποίο κάνατε την αγορά σας και έχετε επιστρέψει το προϊόν. Από την πρώτη στιγμή που επικοινωνήσατε μαζί μας ως ομάδα που χειρίζεται τα social media, το προωθήσαμε άμεσα ώστε να γίνει επικοινωνία με τα κεντρικά του Κωτσόβολου στις 6/12 (η οποία πραγματοποιήθηκε) σχετικά με την διαδικασία. Για το status της διαδικασίας πρέπει να έχετε επικοινωνία από το κατάστημα που κάνατε την αγορά το οποίο είναι υπεύθυνο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...