nk9 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2021 Συγγνώμη κιόλας αλλά λέγοντας ο ts πως πληρωσε τοις μετρητοίς προφανώς και δεν εννοεί ότι έδωσε τα χρήματα στο χέρι, αλλά πώς εξόφλησε άμεσα πλήρως όλη την παραγγελία.
giogio Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2021 13 ώρες πριν, nk9 είπε Συγγνώμη κιόλας αλλά λέγοντας ο ts πως πληρωσε τοις μετρητοίς προφανώς και δεν εννοεί ότι έδωσε τα χρήματα στο χέρι, αλλά πώς εξόφλησε άμεσα πλήρως όλη την παραγγελία. Ναι αυτο ακριβως εγινε
giogio Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Μιλησα Σημερα με την Gigabyte Aorus μεσω messenger τους Εστειλα και την Αποδειξη Αγορας και Επιστροφης,τους εξηγησα πως εχει η Υποθεση. Καλησπέρα σας και ευχαριστούμε για την επικοινωνία. Εχουμε επικοινωνήσει με τα κεντρικά του Κωτσόβολου ώστε να προχωρήσει η διαδικασία επιδιόρθωσης/αντικατάστασης. Θα έχετε ενημέρωση από το αρμόδιο κατάστημα που κάνατε την αγορά σας. Επεξ/σία 6 Δεκεμβρίου 2021 από giogio
UncleKim Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 9 ώρες πριν, giogio είπε Μιλησα Σημερα με την Gigabyte Aorus μεσω messenger τους Εστειλα και την Αποδειξη Αγορας και Επιστροφης,τους εξηγησα πως εχει η Υποθεση. Καλησπέρα σας και ευχαριστούμε για την επικοινωνία. Εχουμε επικοινωνήσει με τα κεντρικά του Κωτσόβολου ώστε να προχωρήσει η διαδικασία επιδιόρθωσης/αντικατάστασης. Θα έχετε ενημέρωση από το αρμόδιο κατάστημα που κάνατε την αγορά σας. Ζήτησε τους email επικοινωνίας. Και επέμεινε στην αντικατάσταση ή πιστωτικό
giogio Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 26 λεπτά πριν, UncleKim είπε Ζήτησε τους email επικοινωνίας. Και επέμεινε στην αντικατάσταση ή πιστωτικό email επικοινωνιας απο που να ζητησω?Απο εδω μιλησα με αυτους https://www.facebook.com/AorusGR/
UncleKim Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 Στο chat που μιλούσες μέσω facebook, ζήτησες του ένα email επικοινωνίας, ώστε να το χρησιμοποιήσεις και να απαιτήσεις με τον σωστό τρόπο την εξυπηρέτηση που δικαιούσαι
giogio Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 5 ώρες πριν, UncleKim είπε Στο chat που μιλούσες μέσω facebook, ζήτησες του ένα email επικοινωνίας, ώστε να το χρησιμοποιήσεις και να απαιτήσεις με τον σωστό τρόπο την εξυπηρέτηση που δικαιούσαι Ωραία θα το κάνω και αυτό να σαι καλά.
bioentre Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 Στις 1/12/2021 στις 10:26 ΠΜ, UncleKim είπε Στείλε ένα μήνυμα στα κεντρικά της εταιρείας, και βάλε κοινοποίηση τους πάντες. Κωτσόβολο, εισαγωγέα, συνήγορο, ΓΓΚ...τους πάντες. Θα δεις ως δια μαγείας πως λύνονται όλα. Στο μήνυμα σου, απαίτησε 2 πράγματα και μόνο, τίποτα άλλο (γνώμη μου). Αντικατάσταση με καινούριο ή πλήρη επιστροφή χρημάτων. και εγώ έτσι έχω βγάλει άκρη μια φορά με infoquest, αλλά χρειάστηκαν 2 emails γιατί στο 1ο με έπαιρναν τηλέφωνο αναπάντητη. Στο 2ο με πήραν κανονικά.
giogio Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2021 12 ώρες πριν, bioentre είπε και εγώ έτσι έχω βγάλει άκρη μια φορά με infoquest, αλλά χρειάστηκαν 2 emails γιατί στο 1ο με έπαιρναν τηλέφωνο αναπάντητη. Στο 2ο με πήραν κανονικά. Eιχες Αντιστοιχη Εμπειρια?
giogio Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Σημερα μου εστειλαν mail απο το Συνηγορο του καταναλωτη να τους στειλω κατι εξτρα που ηθελαν για να πρωτοκολληθεί η αναφορά μου.Επισης Ακομα δεν υπαρχει κατι νεοτερο για την πορεια του laptop, στις 11 μεθαυριο κλεινει ενας Μηνας απο την ημερα που το αφησα στο κωτσο Αυτα μεχρι στιγμης. 1
filip123go Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 35 λεπτά πριν, giogio είπε Σημερα μου εστειλαν mail απο το Συνηγορο του καταναλωτη να τους στειλω κατι εξτρα που ηθελαν για να πρωτοκολληθεί η αναφορά μου.Επισης Ακομα δεν υπαρχει κατι νεοτερο για την πορεια του laptop, στις 11 μεθαυριο κλεινει ενας Μηνας απο την ημερα που το αφησα στο κωτσο Αυτα μεχρι στιγμης. Είναι cc στο mail του Σ.Κ ο Κοτσος και η Gigabyte;
giogio Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, filip123go είπε Είναι cc στο mail του Σ.Κ ο Κοτσος και η Gigabyte; Εγω εστειλα μονο στο Σ.Κ τις αποδειξεις την καταγγελια και περιεγραψα το ολο story πως εχει. Γραπτα μεσω μηνυματων εχω ενημερωσει και τον κωτσο και την gigabyte οτι εχω κανει ηδη καταγγελια. Επεξ/σία 10 Δεκεμβρίου 2021 από giogio
giogio Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2021 Στις 1/12/2021 στις 10:17 ΠΜ, Dantε είπε Ζητα στο μηνα πανω λαπτοπ αντικαταστασης οπως δικαιουσαι και θα δεις για ποτε θα βγαλουν ακρη. Υπαρχει Καπου που το Αναφερει Αυτο γιατι ηδη περασε 1 μηνας να ξερω πως να τους Μιλησω.
giogio Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 Σημερινη Απαντηση Απο Κωτσοβολο σε ερωτηση μου για το laptop. Καλησπέρα σας! Δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη η επισκευή του laptop. Ωστόσο, με την τελευταία ενημέρωση του service έχει εντοπιστεί ζήτημα στη μνήμη του υπολογιστή και έχει γίνει παραγγελία του απαραίτητου ανταλλακτικού.
giogio Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 Σημερινη Απαντηση απο AORUS: Καλημέρα σας, όπως σας έχουμε ενημερώσει υπεύθυνος για την διαδικασία επιδιόρθωσης/αντικατάσταση του προϊόντος και για την ενημέρωση της εξέλιξης αυτού είναι το κατάστημα από το οποίο κάνατε την αγορά σας και έχετε επιστρέψει το προϊόν. Από την πρώτη στιγμή που επικοινωνήσατε μαζί μας ως ομάδα που χειρίζεται τα social media, το προωθήσαμε άμεσα ώστε να γίνει επικοινωνία με τα κεντρικά του Κωτσόβολου στις 6/12 (η οποία πραγματοποιήθηκε) σχετικά με την διαδικασία. Για το status της διαδικασίας πρέπει να έχετε επικοινωνία από το κατάστημα που κάνατε την αγορά το οποίο είναι υπεύθυνο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα