Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα στο σάιτ-eshop ενός φυσικού  καταστήματος υπάρχει προϊόν μια κάρτα γραφικών 3070ti που η κανονική  τιμή του είναι στα 1000-1100  ευρώ.

Έχει μπει σαν προσφορά από 101 στα 91 ευρώ προφανώς λάθος του καταστήματος (ο κωδικός προϊόντος στην αναζήτηση εντός του σάιτ δεν εμφανίζει κανένα προϊόν)

Εάν πραγματοποιηθεί παραγγελία σε αυτήν την τιμή είναι υποχρεωμενο το κατάστημα να στείλει το προϊόν στην αναγραφόμενη τιμή (μιας και γίνεται προπληρωμή μόνο μέσω κατάθεσης σε τράπεζα ως επιλογη) ή μπορεί να πει έγινε λάθος θα σας στείλουμε κάτι άλλο κλπ ;

Είναι κάποιο Scam;

Προφανώς και είναι αφελής η ερώτηση μου Αλλα εάν κάποιος ξέρει ας πάρει θεση

 

IMG_20211129_021007.jpg

Επεξ/σία από TheSubZ3r0
  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, TheSubZ3r0 είπε

μιας και γίνεται προπληρωμή μόνο μέσω κατάθεσης σε τράπεζα ως επιλογη

μόνο απο αυτό καταλαβαίνεις

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Τέρης Α. είπε

Τα ίδια ρωτούσε και ένα μέλος πριν 2,5 μήνες. Τυπογραφικό λάθος είναι: 

hsdfghfgh.jpg.1e4a1e75418e930c826c12d099

Δεν έχω σκοπο την εκμετάλλευση του λάθους ,είναι απλή απορία το ποστ για συζήτηση.

Μπορεί να καλυφθεί το κατάστημα σε κάποιον που θέλει να το εκμεταλλευτεί και να πει εγώ το παρήγγειλα το προπληρωσα δε με νοιάζει εάν είναι λάθος κλπ;

Επεξ/σία από TheSubZ3r0
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συμβαίνει αρκετά συχνά ακόμα και στις πολύ γνωστές αλυσίδες. Όταν δουν σε τι τιμή έγιναν οι παραγγελίες στέλνουν μήνυμα ακύρωσης στο email ότι έγινε λάθος και θα χαρούν να μας εξυπηρετήσουν μια άλλη φορά (κάτι τέτοιο).

Επεξ/σία από Τέρης Α.
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Τέρης Α. είπε

Συμβαίνει αρκετά συχνά ακόμα και στις πολύ γνωστές αλυσίδες. Όταν δουν σε τι τιμή έγιναν οι παραγγελίες στέλνουν μήνυμα ακύρωσης στο email ότι έγινε λάθος και θα χαρούν να μας εξυπηρετήσουν μια άλλη φορά (κάτι τέτοιο).

Οπότε ο Ίνκα ή γενικά οποιοσδήποτε φορέας αρμόδιος κλπ δεν μπορεί να "δικαιώσει" τον αγοραστή που εκμεταλλεύεται το λάθος προφανώς ενος ανθρώπου 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, TheSubZ3r0 είπε

στο σάιτ-eshop ενός φυσικού  καταστήματος

To κατάστημα ποιο είναι;

Επεξ/σία από Τέρης Α.
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν έχετε μόνο εσείς την απορία απ' ότι φαίνεται...

1 ώρα πριν, TheSubZ3r0 είπε

Είναι κάποιο Scam;

Η τοποθεσία του καταστήματος στην Αθήνα δεν μου εμπνέει εμπιστοσύνη και μετά από αυτή την εικόνα στο τέλος της σελίδας με έφερε πολύ κοντά στο scam:

payment-methods-1.png

Έψαξα την επωνυμία στο Skroutz και στο BestPrice.gr και δεν βρήκα τίποτα. Απ' ότι βλέπω δημιουργήθηκε πριν λίγους μήνες, οπότε ίσως να μην έχει κάνει ακόμα τις διαδικασίες για να εμφανιστεί σε εκείνες τις πλατφόρμες...

Με μια ακόμα αναζήτηση μέσω του τηλεφωνικού τους αριθμού με έφερε εδώ (έχει σβηστεί η αγγελία, καθώς απαγορεύονται από τους κανονισμούς του site να πωλούν αγαθά επιχειρήσεις/ επαγγελματίες):

1974956842_2021-11-29032909.png.60a6712b617129d0bb0a5d9d08eef305.png

Και εδώ το προϊόν: https://www.arenatech.gr/product/apple-iphone-12-pro-128gb-5g-smartphone-pacific-blue/

Επεξ/σία από Τέρης Α.
Δημοσ.
3 hours ago, TheSubZ3r0 said:

Οπότε ο Ίνκα ή γενικά οποιοσδήποτε φορέας αρμόδιος κλπ δεν μπορεί να "δικαιώσει" τον αγοραστή που εκμεταλλεύεται το λάθος προφανώς ενος ανθρώπου 

οχι διοτι πολλες φορες στο site μπορει να αναφερεται σε ορους για τυπογραφικα λαθη,διαθεσιμοτητες κτλ.αν ειναι μικρη η διαφορα μπορει ενα καταστημα να το δωσει αλλα αλλο μικρη διαφορα αλλο 98 τις 100 εκπτωση.βεβαια μετα λυπης παρατηρω να ανοιγονται θεματα και καποιοι να εχουν κανει παραγγελια και να προσπαθουν να βρουν τροπο εκμεταλλευομενοι ενα λαθος για να παρουν το προιον.μαλλον το μην κανεις οτι δεν θες να σου κανουν δεν ισχυει. και αμα τολμησεις να πεις και τπτ θα σου πουν το κανει συνεχεια το καταστημα και προσπαθουν να μαζεψουν στοιχεια και καθε ειδους δικαιολογια για να δικαιολογηθουν και να νιωσουν ωραια με την αποφαση τους να ριξουν παραγγελια στα πχ 100 ευρω για κατι που κανει 1000 και ξεφυγε ενα μηδενικο. λες και ο υπαλληλος και το καταστημα εχουν ορεξη να ακυρωσουν 1000 παραγγελιες και να γυρνανε λεφτα πισω σε χρεωστικες καρτες.

δες σε λιγο ποσα ατομα θα πεσουν να με φανε για αυτο που εγραψα

  • Like 20
  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, poulinos είπε

οχι διοτι πολλες φορες στο site μπορει να αναφερεται σε ορους για τυπογραφικα λαθη,διαθεσιμοτητες κτλ.αν ειναι μικρη η διαφορα μπορει ενα καταστημα να το δωσει αλλα αλλο μικρη διαφορα αλλο 98 τις 100 εκπτωση.βεβαια μετα λυπης παρατηρω να ανοιγονται θεματα και καποιοι να εχουν κανει παραγγελια και να προσπαθουν να βρουν τροπο εκμεταλλευομενοι ενα λαθος για να παρουν το προιον.μαλλον το μην κανεις οτι δεν θες να σου κανουν δεν ισχυει. και αμα τολμησεις να πεις και τπτ θα σου πουν το κανει συνεχεια το καταστημα και προσπαθουν να μαζεψουν στοιχεια και καθε ειδους δικαιολογια για να δικαιολογηθουν και να νιωσουν ωραια με την αποφαση τους να ριξουν παραγγελια στα πχ 100 ευρω για κατι που κανει 1000 και ξεφυγε ενα μηδενικο. λες και ο υπαλληλος και το καταστημα εχουν ορεξη να ακυρωσουν 1000 παραγγελιες και να γυρνανε λεφτα πισω σε χρεωστικες καρτες.

δες σε λιγο ποσα ατομα θα πεσουν να με φανε για αυτο που εγραψα

Κοίτα είναι διφορούμενο το ζήτημα.

Άλλος θα πει ας πρόσεχε δεν με νοιάζει να είχε καλύτερα καταρτισμένο προσωπικό κλπ

Άλλος θα πει κρίμα να ζορισεις ένα κατάστημα η εξαιτίας σου να απολυθεί η οτιδήποτε κάποιος υπάλληλος ή θα απαντήσει αναλόγως αν είναι μεγάλη εταιρία  ή συνοικιακό κατάστημα 

Υπαρχει και η άποψη πως 100 ηλίθιοι ταιζουν 1 έξυπνο αλλά  εδώ βέβαια είσαι κουτοπόνηρος η οποιαδήποτε άλλη λέξη στη θέση της και όχι έξυπνος εάν κανείς μια τέτοια  παραγγελια Θεωρω ως "ευκαιρία"

 

Επεξ/σία από TheSubZ3r0
Δημοσ.
2 ώρες πριν, poulinos είπε

οχι διοτι πολλες φορες στο site μπορει να αναφερεται σε ορους για τυπογραφικα λαθη,διαθεσιμοτητες κτλ.αν ειναι μικρη η διαφορα μπορει ενα καταστημα να το δωσει αλλα αλλο μικρη διαφορα αλλο 98 τις 100 εκπτωση.βεβαια μετα λυπης παρατηρω να ανοιγονται θεματα και καποιοι να εχουν κανει παραγγελια και να προσπαθουν να βρουν τροπο εκμεταλλευομενοι ενα λαθος για να παρουν το προιον.μαλλον το μην κανεις οτι δεν θες να σου κανουν δεν ισχυει. και αμα τολμησεις να πεις και τπτ θα σου πουν το κανει συνεχεια το καταστημα και προσπαθουν να μαζεψουν στοιχεια και καθε ειδους δικαιολογια για να δικαιολογηθουν και να νιωσουν ωραια με την αποφαση τους να ριξουν παραγγελια στα πχ 100 ευρω για κατι που κανει 1000 και ξεφυγε ενα μηδενικο. λες και ο υπαλληλος και το καταστημα εχουν ορεξη να ακυρωσουν 1000 παραγγελιες και να γυρνανε λεφτα πισω σε χρεωστικες καρτες.

δες σε λιγο ποσα ατομα θα πεσουν να με φανε για αυτο που εγραψα

Είπες αυτό που όλοι σκέφτονται αλλα λίγοι θα το πουν, κυρίως γιατί ξέρεις πως θα αντιδράσει ο φίλος μας Ελληνας. 

  • Like 1
Δημοσ.

Υπαρχουν  πολλα  χαρμανια  για  να   εξαπατηθουν   παριστανοντας  το  ξυπνοπουλι....

Θυμαμαι   καπου  το  80   οταν  πρωτοειχαν  ερθει  μιλιουνια  τα   φολεξ   οπου  ενας  γυφτος  μας

πλησιασε  σε  μαγαζι  δειχνοντας  μας  ρολεξ  με  5,000  δρχ  και  ενας  λαμακας  τον  ρωτησε  αν

ειναι  χρυσα......Τωρα  τι  περιμενεις  να  σου  πω  του  λεει  σωστα  ο  γυφτος....

ΥΓ.Περναω  απο  την  περιοχη....θα  ενημερωσω   αν  υπαρχει   καταστημα.

  • Thanks 1
Δημοσ.
5 hours ago, TheSubZ3r0 said:

Κοίτα είναι διφορούμενο το ζήτημα.

Άλλος θα πει ας πρόσεχε δεν με νοιάζει να είχε καλύτερα καταρτισμένο προσωπικό κλπ

Άλλος θα πει κρίμα να ζορισεις ένα κατάστημα η εξαιτίας σου να απολυθεί η οτιδήποτε κάποιος υπάλληλος ή θα απαντήσει αναλόγως αν είναι μεγάλη εταιρία  ή συνοικιακό κατάστημα 

Υπαρχει και η άποψη πως 100 ηλίθιοι ταιζουν 1 έξυπνο αλλά  εδώ βέβαια είσαι κουτοπόνηρος η οποιαδήποτε άλλη λέξη στη θέση της και όχι έξυπνος εάν κανείς μια τέτοια  παραγγελια Θεωρω ως "ευκαιρία"

 

για αυτο τα καταστηματα το γραφουν σε κατι ορους.οτι ενδεικτικες εικονες κτλ .για να γλυτωσουν απο τετοια ατομα που προσπαθουν να παρουν 99 τις 100 εκπτωση. οσο για αυτους που θα πουν οτι το καταστημα το κανει επιτηδες για να μαζεψει στοιχεια απλα θα πω οτι αμα το εκανε επιτηδες θα εβαζε μια πιο λογικη τιμη και οχι με 99,9 τις 100 εκπτωση. επισης αν τωρα ο πελατης(πελατακος στην συγκεκριμενη περιπτωση) μπαινει στον κοπο να κανει παραγγελια πιστευοντας οτι πετυχε το deal του αιωνα εν ετος 2021 τοτε μαλλον (ας μην πω καλυτερα).

αλλο να γινει ενα απλο μπερδεμα το οποιο θα μπορουσε να ειναι προσφορα πχ κατι απο 300 να κανει 100 εστω και αν δεν κολλαει και αλλο κατι που κανει 300 ευρω να φαινεται 2 και 5 ευρω

3 hours ago, TheoAlex50 said:

Είπες αυτό που όλοι σκέφτονται αλλα λίγοι θα το πουν, κυρίως γιατί ξέρεις πως θα αντιδράσει ο φίλος μας Ελληνας. 

ειπα να το πω διοτι το εχω δει το εργο απειρες φορες ως τωρα.

1 hour ago, tigergreg said:

Υπαρχουν  πολλα  χαρμανια  για  να   εξαπατηθουν   παριστανοντας  το  ξυπνοπουλι....

Θυμαμαι   καπου  το  80   οταν  πρωτοειχαν  ερθει  μιλιουνια  τα   φολεξ   οπου  ενας  γυφτος  μας

πλησιασε  σε  μαγαζι  δειχνοντας  μας  ρολεξ  με  5,000  δρχ  και  ενας  λαμακας  τον  ρωτησε  αν

ειναι  χρυσα......Τωρα  τι  περιμενεις  να  σου  πω  του  λεει  σωστα  ο  γυφτος....

ΥΓ.Περναω  απο  την  περιοχη....θα  ενημερωσω   αν  υπαρχει   καταστημα.

ναι ο εξυπνος περιμενει οτι θα αγορασει με 5000 δραχμες και θα πουλησει με 50000 δραχμες.λες και αμα ηθελε ο αλλος δεν θα το εκανε μονος του.

Δημοσ.

Μα σώζεται κάνεις από 5 και 10 και 100 ευρώ;Να Κυνηγάς το σφάλμα του άλλου για προσωπικό όφελος για τέτοια ποσά ;(δεν εννοώ πως για μεγαλύτερα ποσά πρέπει να το κάνεις )

Βλέπω γενικά πως η κοινωνία όσο πάει και σαπίζει περισσότερο σε όλους τους τομείς

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...