Προς το περιεχόμενο

Το EV εργοστάσιο της Xiaomi θα κατασκευάζει 300.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα το χρόνο


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

αν κάποιος μπορει να φτιάξει ενα αμαξάκι με 10.000ε που να έχει αξιοπρεπες στησιμο, αξιοπιστία, καλή αυτονομία και επιδοσεις για πόλη, αυτη ειναι η xiaomi. Πιστεύω θα το κάνει και σύντομα μάλιστα. 

 

Και κλασσικά θα θέλει συνδεση σε κινέζικο σερβερ για να παιξει. :lol:

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

6 ώρες πριν, Getapen είπε

Και 60 διαφορετικά μοντέλα κάθε χρόνο.. Γιατί έτσι.. Γιατί μπορεί. 

Μακάρι γιατί ψάχνουν ηλεκτρικά σμαρτ, άλλοι στυλ 1000αρι τετραθέσιο σαν aygo και άλλοι στυλ roadster. Μέχρι τώρα καμιά εταιρεία δεν έχει βγάλει πληθώρα μοντέλων. Ειδικά η Tesla.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, fwtonio είπε

Σε ένα μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας, που είχα διαβάσει πολύ παλιά, η SONY ήταν μία από τις υπερεταιρίες του μέλλοντος.

Νομίζω ότι αυτή η πρόβλεψη δεν θα ακούει στο όνομα SONY αλλά XIAOMI.

ΥΓ "Νευρομάντης" ο τίτλος.

η Sony αν δεν είχε κάνει το άνοιγμα προς το χώρο τον videogames δεν θα υπήρχε καν αυτή τι στιγμή

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, fwtonio είπε

Σε ένα μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας, που είχα διαβάσει πολύ παλιά, η SONY ήταν μία από τις υπερεταιρίες του μέλλοντος.

Νομίζω ότι αυτή η πρόβλεψη δεν θα ακούει στο όνομα SONY αλλά XIAOMI.

ΥΓ "Νευρομάντης" ο τίτλος.

Μία απο τις μαγίες του υγιής καπιταλισμού είναι πως δεν έχει υπάρξει καμία τιτανοεταιρία (της καθε περιόδου) που να έχει αντέξει στον θρόνο για πάνω απο 30-40 χρόνια. Απο IBM, σε Sony, Ford, Microsoft κτλ κτλ (ξεχνά ο κόσμος ποια ηταν η θέση της Apple πριν 2 δεκαετίες). Για χιλιους δύο λόγους που επιτρέπουν οι πιο αναπτυσσόμενες χώρες του κόσμου, ένας απο αυτούς να δίνουν ευκαιρίες σε νέους παίκτες που αλλάζουν όλο το σκηνικό. Ο ίδιος ο Bezos εχει πει πως μετα τον θανατό του ειναι σιγουρος πως κάποια άλλη εταιρία θα πάρει την θέση της Αmazon, προσφέροντας στον καταναλωτή κάτι που ο ιδιος δεν μπορεί να φανταστεί τώρα.

Απλά ένα σχόλιο για την πρόβλεψη του συγγραφέα και το πόσο δύσκολο είναι να προβλέψεις το μακρινό μέλλον σε τέτοιους χώρους.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Tetrabitos είπε

Μακάρι γιατί ψάχνουν ηλεκτρικά σμαρτ, άλλοι στυλ 1000αρι τετραθέσιο σαν aygo και άλλοι στυλ roadster. Μέχρι τώρα καμιά εταιρεία δεν έχει βγάλει πληθώρα μοντέλων. Ειδικά η Tesla.

Τα μικρά εχουν πεθάνει για τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Πολυ μικρα περιθώρια κερδους. Με τα δε ηλεκτρικά, μικρο αυτοκινητο = μικρη αυτονομία (με βαση την υπαρχουσα τεχνολογια). Θα πληρωνες 20κ για ενα αμαξι με 200km εμβέλεια και οτι φασαρια περιλαμβανει η φόρτιση του?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρώ ότι οι μεγαλύτερες προκλήσεις της Xiaomi για να μπει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι :

- Οι συσκευές της σπάνε πολύ εύκολα με το χέρι 

- Απουσία OIS σε αξιόλογες κατά τα άλλα συσκευές 

Αν διορθώσει αυτά τα δύο, νομίζω θα τα πάει εξαιρετικά. 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

300.000 αυτοκίνητα είναι πάρα πολλά, μακάρι να το πετύχει με την έλλειψη των chips που πραγματικά μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες στο χώρο όπως η Toyota ζορίζονται στο να πουλήσουν ένα όχημα και κάνουν παράδοση 1 έτος μετά την προκαταβολή και την παραγγελία.

7 ώρες πριν, Te0sX είπε

Μία απο τις μαγίες του υγιής καπιταλισμού είναι πως δεν έχει υπάρξει καμία τιτανοεταιρία (της καθε περιόδου) που να έχει αντέξει στον θρόνο για πάνω απο 30-40 χρόνια. Απο IBM, σε Sony, Ford, Microsoft κτλ κτλ (ξεχνά ο κόσμος ποια ηταν η θέση της Apple πριν 2 δεκαετίες). Για χιλιους δύο λόγους που επιτρέπουν οι πιο αναπτυσσόμενες χώρες του κόσμου, ένας απο αυτούς να δίνουν ευκαιρίες σε νέους παίκτες που αλλάζουν όλο το σκηνικό. Ο ίδιος ο Bezos εχει πει πως μετα τον θανατό του ειναι σιγουρος πως κάποια άλλη εταιρία θα πάρει την θέση της Αmazon, προσφέροντας στον καταναλωτή κάτι που ο ιδιος δεν μπορεί να φανταστεί τώρα.

Απλά ένα σχόλιο για την πρόβλεψη του συγγραφέα και το πόσο δύσκολο είναι να προβλέψεις το μακρινό μέλλον σε τέτοιους χώρους.

Έχει αλλάξει λίγο το μοντέλο και πλέον οι τιτάνες έχουν δει τα λάθη των παλιών και δεν τα κάνουν ξανά. Αν κάτι στο μέλλον απειλεί τα κέρδη της Amazon, θα επιδιώξει να το εξαγοράσει με υψηλό τίμημα και είτε θα το κάνει δικό της, είτε θα το <<θάψει>>

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, oletiras είπε

Τα μικρά εχουν πεθάνει για τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Πολυ μικρα περιθώρια κερδους. Με τα δε ηλεκτρικά, μικρο αυτοκινητο = μικρη αυτονομία (με βαση την υπαρχουσα τεχνολογια). Θα πληρωνες 20κ για ενα αμαξι με 200km εμβέλεια και οτι φασαρια περιλαμβανει η φόρτιση του?

Ναι γιατί δεν θα πάω Θεσσαλονίκη θέλω να πάω στα Πατήσια από το σπίτι μου 3 χιλιόμετρα και άλλα 3 να γυρίσω. Και να παρκάρω πιο εύκολα. Ίδια ίσα θα μου φτάσει και θα περισσέψει η μπαταρία. Τώρα άμα κυκλοφορείς με στυλ Τέσλα και θα σε σταμπαρουν, και κλειδιες, γρατσουνιές και θα πρέπει σε ιδιωτικό πάρκινγκ να το βάζεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...