trib Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2021 Η Xiaomi θέλει να γίνει ένας σημαντικός παίκτης στην αγορά των ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Η Xiaomi ανακοίνωσε τα σχέδιά της για ηλεκτρικά οχήματα μόλις τον περασμένο Μάρτιο, αλλά έχει ήδη μεγάλες φιλοδοξίες. Σύμφωνα με το Reuters, ο οργανισμός οικονομικής ανάπτυξης της δημοτικής κυβέρνησης του Πεκίνου, Beijing E-Town, επιβεβαίωσε ότι η Xiaomi θα κατασκευάσει ένα εργοστάσιο ηλεκτρικών οχημάτων στην πόλη, ικανό να παράγει έως και 300.000 οχήματα ετησίως. Το εργοστάσιο θα κατασκευαστεί σε δύο φάσεις και θα ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή το 2024. Η εταιρεία θα δημιουργήσει επίσης στο Πεκίνο τα κεντρικά γραφεία του τμήματος EV αλλά και τα τμήματα έρευνας και πωλήσεων. Η Xiaomi σχεδιάζει ήδη να χρησιμοποιήσει τα καταστήματα λιανικής της για να βοηθήσει στην πώληση αυτοκινήτων. Υπάρχουν ακόμη πολλές απορίες σχετικά με τη στρατηγική που θα ακολουθήσει η Xiaomi με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένων των αρχικών μοντέλων και της διεθνούς επέκτασης. Το κινεζικό επιτυχημένο brand αναμένει να επενδύσει $10 δισεκατομμύρια στο τμήμα EV για τα πρώτα 10 χρόνια, αλλά δεν έχει μοιραστεί πολλές λεπτομέρειες πέρα από αυτό. Με το εργοστάσιο του Πεκίνου όμως, βγαίνουν περισσότερα συμπεράσματα, καθώς υποδηλώνει ότι η Xiaomi σκοπεύει να γίνει ένας βασικός κατασκευαστής EV που θα ανταγωνίζεται όχι μόνο κινέζους αντιπάλους όπως η Nio και η Xpeng, αλλά και σημαντικές μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Tesla. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Getapen Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2021 Και 60 διαφορετικά μοντέλα κάθε χρόνο.. Γιατί έτσι.. Γιατί μπορεί. 8
Fotis Deutschland Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) No thank you. Επεξ/σία 28 Νοεμβρίου 2021 από Fotis Deutschland 1 2
fwtonio Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2021 Σε ένα μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας, που είχα διαβάσει πολύ παλιά, η SONY ήταν μία από τις υπερεταιρίες του μέλλοντος. Νομίζω ότι αυτή η πρόβλεψη δεν θα ακούει στο όνομα SONY αλλά XIAOMI. ΥΓ "Νευρομάντης" ο τίτλος. 14 1
Fotis Deutschland Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2021 43 λεπτά πριν, fwtonio είπε Σε ένα μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας, που είχα διαβάσει πολύ παλιά, η SONY ήταν μία από τις υπερεταιρίες του μέλλοντος. Νομίζω ότι αυτή η πρόβλεψη δεν θα ακούει στο όνομα SONY αλλά XIAOMI. ΥΓ "Νευρομάντης" ο τίτλος. Σωστο αυτο που λες ομως δεν νομιζω να φτασει η Xiaomi τις Samsung, Apple, Google σε επιπεδο δυναμης για πολλους λογους. 2
Havik Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2021 Αν δεν βάλεις το mihome στο κινητό θα λειτουργεί ή θα σε κλειδώνει απέξω;
LongTom Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2021 Πολύ λογικό, εφόσον η ηλεκτροκίνηση είναι στόχος να γίνει το no1 στην εκεί εντόπια αγορά και ήδη κατασκευάζουν εκατοντάδες χιλιάδες εντόπια σχέδια. Κάποια εκ των οποίων πολύ καλά, με δικές τους λύσεις βλέπε battery swap της NIO, και με προοπτικές για κάποιες από τις μεγαλύτερες OEM του 21ου αιώνα να είναι κινέζικες. Φυσικά η XIAΟΜΙ θα θέλει μέρος της πίτας, όχι μόνο της εντόπιας, αλλά και της παγκόσμιας. Βέβαια δεν ρώτηξαν τους εδώ ειδικούς να δούμε τι θα πουν. Αξίζει ή επειδή κάνουν φτηνά κινητά (που όμως έχει το μισό φόρουμ - από παραεισαγωγή πάντα, να μην πληρώσουμε κιόλας) ας το αφήσουν; Άσε που ξέρουν ότι τα ηλεχτρικά είναι και κοροϊδία, μας κοροϊδεύουν οι σχιτομάτηδες, αλλά μασάει ο μάγκας ο Έλληνας ο φορουμήτης; 8 10
mants118 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2021 Με την αλλαγή πολιτικής κατά τη γνώμη μου των κρατών στο να θέσουν στόχο σε μερικά χρόνια ένα μεγάλο ποσοστό των νέων αυτοκινήτων να είναι μόνο ηλεκτρικά, η Xiaomi που έχει ένα σωρό δις στην άκρη καλά κάνει και επενδύει σε αυτό το στόχο. 6
MetroStar Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2021 Το θέμα είναι να κατασκευαστεί μαζί και ένα εργοστάσιο να ανακυκλώνει 300.000 μπαταρίες το χρόνο 6 4
ScorpioJD Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2021 Και θα τα φέρνουμε Ελλάδα με σκρουτζομαγαζο χωρίς εγγύηση από quest 1 1 1
arisikaria Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2021 23 λεπτά πριν, alexpap είπε Με Google Play Services ή χωρίς. Με car play 😂😂😂😂
nepomuk Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Ολοι κουτσοι στραβοι στον Αγιο Παντελεημονα. Στο τελος προβλεπω οτι θα επικρατησει η Ινδικη Τατα - Μοτορς, τλχ στην Ελληνικη αγορα με φυσικη εδρα στη Σαντα Μπάρμπαρα. Επεξ/σία 28 Νοεμβρίου 2021 από nepomuk 1
kurkosdr Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, LongTom είπε Πολύ λογικό, εφόσον η ηλεκτροκίνηση είναι στόχος να γίνει το no1 στην εκεί εντόπια αγορά και ήδη κατασκευάζουν εκατοντάδες χιλιάδες εντόπια σχέδια. Κάποια εκ των οποίων πολύ καλά, με δικές τους λύσεις βλέπε battery swap της NIO, και με προοπτικές για κάποιες από τις μεγαλύτερες OEM του 21ου αιώνα να είναι κινέζικες. Φυσικά η XIAΟΜΙ θα θέλει μέρος της πίτας, όχι μόνο της εντόπιας, αλλά και της παγκόσμιας. Βέβαια δεν ρώτηξαν τους εδώ ειδικούς να δούμε τι θα πουν. Αξίζει ή επειδή κάνουν φτηνά κινητά (που όμως έχει το μισό φόρουμ - από παραεισαγωγή πάντα, να μην πληρώσουμε κιόλας) ας το αφήσουν; Άσε που ξέρουν ότι τα ηλεχτρικά είναι και κοροϊδία, μας κοροϊδεύουν οι σχιτομάτηδες, αλλά μασάει ο μάγκας ο Έλληνας ο φορουμήτης; Ηρέμησε, πλάκα κάνουμε. Το ξέρουμε ότι για να το κάνουν, κάποια αγορά θα έχουν μυριστεί. Ποια; Πολύ απλά, τώρα που λήγουν οι πατέντες για τις μπαταρίες LFP, τίποτα δεν σταματά τους κινέζους που έχουν λίθιο στο έδαφος τους. Θα τρέχει όμως MIUI; 😛 Επεξ/σία 28 Νοεμβρίου 2021 από kurkosdr
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα