Προς το περιεχόμενο

Απορίες και συμβουλές για αφυγραντήρα


pp6210

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 9,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

34 λεπτά πριν, teo_3 είπε

Αυτό που λειτουργώ σχεδόν δύο χρόνια τώρα, το Inventor Care C2-12L

Δεν έχουν βγάλει κάποιο updated version για αυτό το μοντέλο οπότε δεν μπορούν να σου κάνουν και πολλά. Βασικά για να ακριβολογούμε, μόνο για τον Eva II Pro αναφέρουν σε εγχειρίδιο για αλλαγή/διόρθωση του τρόπου λειτουργίας και σε κανένα άλλο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, yositosi said:

Δεν έχουν βγάλει κάποιο updated version για αυτό το μοντέλο οπότε δεν μπορούν να σου κάνουν και πολλά. Βασικά για να ακριβολογούμε, μόνο για τον Eva II Pro αναφέρουν σε εγχειρίδιο για αλλαγή/διόρθωση του τρόπου λειτουργίας και σε κανένα άλλο 

Δηλαδή το θεωρούν φυσιολογική λειτουργία αυτό? Και αν ναι, γιατί κάνουν την πάπια στο τεχνικό τμήμα. 

Αυτά τα ερωτήματα τα κάνω γιατί βαρέθηκα να μου πλασάρουν σε όλα τα μαγαζιά την Inventor ως κορυφαία μάρκα, 5ετή εγγύηση κλπ τη στιγμή που έχει ένα τεράστιο θέμα με τη λειτουργία των μηχανημάτων της και τα μαγαζιά σε συνεργασία με την εταιρία, φαντάζομαι, όταν τους το αναφέρεις παίρνουν μία στάση κάτι μεταξύ Ντόναλντ Ντάκ και Ορέστη Τσάνγκ.

Υπάρχει κάπου στο ίντερνετ αυτό που γράφεις για τους Eva II Pro ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, teo_3 είπε

Δηλαδή το θεωρούν φυσιολογική λειτουργία αυτό? Και αν ναι, γιατί κάνουν την πάπια στο τεχνικό τμήμα. 

Αυτά τα ερωτήματα τα κάνω γιατί βαρέθηκα να μου πλασάρουν σε όλα τα μαγαζιά την Inventor ως κορυφαία μάρκα, 5ετή εγγύηση κλπ τη στιγμή που έχει ένα τεράστιο θέμα με τη λειτουργία των μηχανημάτων της και τα μαγαζιά σε συνεργασία με την εταιρία, φαντάζομαι, όταν τους το αναφέρεις παίρνουν μία στάση κάτι μεταξύ Ντόναλντ Ντάκ και Ορέστη Τσάνγκ.

Υπάρχει κάπου στο ίντερνετ αυτό που γράφεις για τους Eva II Pro ?

Δεν είμαι σε θέση να σου απαντήσω ως προς τα ερωτήματα σου. Για εμένα προτιμότερο τέτοιες επικοινωνίες μόνο γραπτά γιατί ενδέχεται κάποιες φορές και ο εκάστοτε υπάλληλος να πει κάτι λάθος, ή με λάθος τρόπο. Σε όλες των περιπτώσεων μόνο η εταιρεία μπορεί να σου πει πως το βλέπει το όλο θέμα και το κατά πόσο το αποδέχεται ως "πρόβλημα" (αντικειμενικά μιλώντας βλάβη δεν είναι, βλάβη θα είναι αν πχ σου βαρέσει το κομπρεσέρ από τα πολλά άσκοπα άναψε-σβήσε, όπου εκεί δεν νομίζω να σε βγάλει κανείς τρελό, ειδικά αφού δίνουν 5ετή εγγύηση)

Για τον EVA II Pro, η αναφορά είχε γίνει και εδώ, παρακάτω απόσπασμα του εγχειριδίου ( https://www.inventoraircondition.gr/uploads/dehumidifiers/EVA_II_PRO/EVA_II_PRO_UM_v20.pdf )

• Όταν το επίπεδο υγρασίας του χώρου φτάσει 3%-5% κάτω από το επιθυμητό επίπεδο υγρασίας, ο συμπιεστής της συσκευής θα σταματήσει να λειτουργεί αυτόματα και ο ανεμιστήρας:
i) θα συνεχίσει τη λειτουργία του για μικρό χρονικό διάστημα και θα σταματήσει εφόσον η υγρασία παραμείνει κάτω του επιθυμητού επιπέδου. Αυτό ισχύει για τα μοντέλα που έχουν κατασκευαστεί πριν από τον Ιούνιο του 2018.
ii) θα συνεχίσει τη λειτουργία του. Η συνεχόμενη λειτουργία του ανεμιστήρα, βοηθά στην εξοικονόμηση ενέργειας, καθώς η συσκευή αντιλαμβάνεται καλύτερα τη σχετική υγρασία του χώρου και ο συμπιεστής χρειάζεται να λειτουργήσει πολύ λιγότερες ώρες κατά την διάρκεια του 24ώρου γεγονός που μεταφράζεται αυτόματα σε εξοικονόμηση χρημάτων. Αυτό ισχύει για τα μοντέλα που έχουν κατασκευαστεί από τον Ιούλιο του 2018 και έπειτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 minutes ago, yositosi said:

Δεν είμαι σε θέση να σου απαντήσω ως προς τα ερωτήματα σου. Για εμένα προτιμότερο τέτοιες επικοινωνίες μόνο γραπτά γιατί ενδέχεται κάποιες φορές και ο εκάστοτε υπάλληλος να πει κάτι λάθος, ή με λάθος τρόπο. Σε όλες των περιπτώσεων μόνο η εταιρεία μπορεί να σου πει πως το βλέπει το όλο θέμα και το κατά πόσο το αποδέχεται ως "πρόβλημα" (αντικειμενικά μιλώντας βλάβη δεν είναι, βλάβη θα είναι αν πχ σου βαρέσει το κομπρεσέρ από τα πολλά άσκοπα άναψε-σβήσε, όπου εκεί δεν νομίζω να σε βγάλει κανείς τρελό, ειδικά αφού δίνουν 5ετή εγγύηση)

Για τον EVA II Pro, η αναφορά είχε γίνει και εδώ, παρακάτω απόσπασμα του εγχειριδίου ( https://www.inventoraircondition.gr/uploads/dehumidifiers/EVA_II_PRO/EVA_II_PRO_UM_v20.pdf )

• Όταν το επίπεδο υγρασίας του χώρου φτάσει 3%-5% κάτω από το επιθυμητό επίπεδο υγρασίας, ο συμπιεστής της συσκευής θα σταματήσει να λειτουργεί αυτόματα και ο ανεμιστήρας:
i) θα συνεχίσει τη λειτουργία του για μικρό χρονικό διάστημα και θα σταματήσει εφόσον η υγρασία παραμείνει κάτω του επιθυμητού επιπέδου. Αυτό ισχύει για τα μοντέλα που έχουν κατασκευαστεί πριν από τον Ιούνιο του 2018.
ii) θα συνεχίσει τη λειτουργία του. Η συνεχόμενη λειτουργία του ανεμιστήρα, βοηθά στην εξοικονόμηση ενέργειας, καθώς η συσκευή αντιλαμβάνεται καλύτερα τη σχετική υγρασία του χώρου και ο συμπιεστής χρειάζεται να λειτουργήσει πολύ λιγότερες ώρες κατά την διάρκεια του 24ώρου γεγονός που μεταφράζεται αυτόματα σε εξοικονόμηση χρημάτων. Αυτό ισχύει για τα μοντέλα που έχουν κατασκευαστεί από τον Ιούλιο του 2018 και έπειτα.

Ευχαριστώ για το pdf, θα το εξετάσω περαιτέρω το θέμα. Όσο για τις βλάβες και την εγγύηση, στον δικό μου έχουν δώσει 2 χρόνια εγγύηση, όχι 5ετη. Η Inventor έχει θέσει χρονολογικά κάποια προϊόντα και πότε αγοράστηκαν για το τι εγγύηση έχουν. Αγορές πριν απο 30/05/2017 έχουν 2ετή. 

Όσο για το εάν είναι βλάβη το άναψε σβήσε, πάντως φυσιολογική λειτουργία δεν την λες κιόλας τη στιγμή που άλλα μοντέλα άλλων εταιριών δεν το κάνουν. Το θέμα είναι άντε βρες πωλητή να σου πει την αλήθεια και όχι να σου πουλήσει αυτό που θέλει ή του έχουν πει όπως και η εταιρία που βροντοφωνάζει για την ποιότητά της που εγώ στο συγκεκριμένο θέμα άνεψε/σβήσε όπως και στο τσικ τσικ που κάνει σα να στάζει υγρό, δεν την βλέπω. Να τα λέμε και αυτά να γνωρίζει ο κόσμος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, teo_3 είπε

Ευχαριστώ για το pdf, θα το εξετάσω περαιτέρω το θέμα. Όσο για τις βλάβες και την εγγύηση, στον δικό μου έχουν δώσει 2 χρόνια εγγύηση, όχι 5ετη. Η Inventor έχει θέσει χρονολογικά κάποια προϊόντα και πότε αγοράστηκαν για το τι εγγύηση έχουν. Αγορές πριν απο 30/05/2017 έχουν 2ετή. 

Όσο για το εάν είναι βλάβη το άναψε σβήσε, πάντως φυσιολογική λειτουργία δεν την λες κιόλας τη στιγμή που άλλα μοντέλα άλλων εταιριών δεν το κάνουν. Το θέμα είναι άντε βρες πωλητή να σου πει την αλήθεια και όχι να σου πουλήσει αυτό που θέλει ή του έχουν πει όπως και η εταιρία που βροντοφωνάζει για την ποιότητά της που εγώ στο συγκεκριμένο θέμα άνεψε/σβήσε όπως και στο τσικ τσικ που κάνει σα να στάζει υγρό, δεν την βλέπω. Να τα λέμε και αυτά να γνωρίζει ο κόσμος.

ναι αλλά για να σου κάνω το δικηγόρο του διαβόλου (ούτε για πλάκα δεν σχετίζομαι μαζί τους!), σωστός ή λάθος τρόπος λειτουργίας, έτσι το αγόρασες, έτσι λειτουργούσε όταν το πήρες, έτσι συνεχίζει και λειτουργεί. ΔΕΝ παίρνω θέση για το αν το θεωρώ σωστό ή λάθος αλλά επικεντρώνομαι στο θέμα σου αυτό καθ'αυτό μιας και ως "βλάβη" ορίζεται η οποιαδήποτε δυσλειτουργία προκύπτει στην πορεία ή είναι out of the box and out of the ordinary.

Εγώ αντικειμενικά το μόνο που βλέπω στην προκειμένη είναι ΑΝ χαλάσει το κομπρεσέρ, να έχεις ένα θέμα με το ότι έφαγε πολλά "άναψε-σβήσε" χωρίς λόγο και άρα μειώθηκε δραματικά ο χρόνος ζωής του όπου και σηκώνει να κάνεις μανούριασμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, yositosi είπε

Τι εννοώ "εξωτερικοί συνεργάτες";  Αυτό που πιστεύω ότι κάνει η πληθώρα της αγοράς. Ειδικά σε βαριές συσκευές όπου δεν κατεβαίνουν ή δεν ξηλώνονται εύκολα απαιτείται επίσκεψη στο σπίτι του πελάτη. Εκτός και αν ο πελάτης είναι στην πόλη που είναι και τα κεντρικά της κάθε εταιρείας, οι βλάβες συνήθως εκτελούνται από εξωτερικά συμβεβλημένα συνεργεία/τεχνικούς. Οι περισσότεροι από όσο γνωρίζω έτσι το λειτουργούν, με κάποιους μάλιστα να έχουν ολόκληρο το after sales να το τρέχουν τρίτες εταιρείες. Σε αυτές τις περιπτώσεις είναι που θα καθίσει η μπίλια... Αν ο τεχνικός ή το συνεργείο είναι σε φάση "γιούχου" τότε ο πελάτης μπλέκει σε μια κατάσταση που μπορεί να ενέχει και ταλαιπωρία!

Στην κατηγορία μικρότερων συσκευών (βλέπε αφυγραντήρες), μικροσυσκευές, μαύρες ηλεκτρονικές συσκευές, οι περισσότεροι δουλεύουν αντίστοιχα με εξωτερικά service όπου είτε "μαζεύουν και σε κάποια φάση στέλνουν στα κεντρικά", είτε κάνουν μόνοι τους επιδιορθώσεις ζητώντας απλά ανταλλακτικά από τα κεντρικά... Για αυτό σε ρώτησα μήπως τα συγχέεις μεταξύ τους όλα, γιατί ξέρω ότι εδώ και λίγα χρόνια στο σέρβις τους αυτοί παίρνουν απευθείας από τον πελάτη τη συσκευή με κούριερ και του την επιστρέφουν και πάλι με κούριερ χωρίς να εμπλέκονται τρίτοι ώστε να υπάρχει καλύτερος έλεγχος και μειωμένοι χρόνοι. 

Κατάλαβα τι λές. Outsourcing έχουν όλες οι εταιρίες της αγοράς . Eίναι λογικό διότι πρέπει να καλύψουν μια ολόκληρη Ελληνική επικράτεια . Συνήθως μερικές εταιρίες και ανάλογα το προϊόν έχουν και δικά τους συνεργεία στην Έδρα τους  (εταιρικά) είτε κινητά συνεργεία (π.χ για τον κλιματισμό) είτε δικό τους χώρο service για τις συσκευές που μπορούν να μεταφερθούν απο κει και πέρα κάνουν και συμβάσεις υποστήριξης με μεγάλες εταιρίες που ασχολούνται αποκλειστικά με το service των συσκευών  όπου έχουν ένα πανελλαδικό δίκτυο συνεργατών με συμβόλαια υποστήριξης . Αλλες αντιπροσωπίες επιλέγουν να φτιάξουν το δικό τους δίκτυο εξωτερικών συνεργατών ή προτιμάνε ένα συνδυασμό όλων των παραπάνω για μέγιστη ευελιξία .  

Η samsung για παράδειγμα, τηλεοράσεις και ψυγεία έχει την service one . H service one έχει συμβόλαια, με LG Panasonic Liebherr, IKEA  κ.α

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, teo_3 είπε

Εγώ να ρωτήσω για το γνωστό. σε εμάς, θέμα με την Inventor όπου όταν πιάνει την υγρασία που του θέτουμε, σβήνει ο κομπρέσσορας, δουλεύει ο ανεμιστήρας για ένα 3λεπτο και αφού σβήσει και αυτός σε 30 δεύτερα ανοίγει ξανά ο κομπρέσσορας έχοντας ανεβάσει πλασματικά την υγρασία 5% και πάνω.

Πήρα τηλέφωνο στο σέρβις να ρωτήσω και μου είπανε ότι πρώτη φορά το ακούνε και ότι έχω θέμα υγρασίας σε δομικά υλικά και διάφορα που δε στέκουνε, όπως και να το βάλω σε κεντρικό σημείο για ένα 24ωρο σε Continuous mode για να ρουφήξει απο όλο το σπίτι. Ο 12ρης σε 75μ2 σπίτι. Αλλιω΄ς να το πάρουνε αυτοί να κάνουνε το τέστ.

Το ίδιο θέμα είχε και ο Eva II Pro 16L που έχω δουλέψει επίσης.
Με άλλης μάρκας έχει γίνει δοκιμή και το μηχάνημα σταμάτησε για τουλάχιστον 20 λεπτά μέχρι να ξανα ανάψει


Έχει ασχοληθεί κάποιος άλλος με το θέμα αυτό, αξίζει να τους κάνω μία καταγγελία ή τσάμπα ο χρόνος μου ?

Καταφερνεις και πιανεις επιπεδα υγρασιας με 12αρη σε 70τμ σπιτι και αρχιζει να σου ανοιγοκλεινει; Απιστευτο. Μηπως το εχεις αναμμενο 24/24;

τεσπα το ανοιγοκλειμα δεν ειναι κατι καλο, απλα θα σου πουνε τις σας πειραζει αυτο; Ανοιγοκλεινει για να πιασει τα επιπεδα υγρασιας που ορισατε. 

Το εχουμε αυτο το θεμα αρκετοι παλιοι αλλα και σημερινοι αφυγραντηρες. Και ο δικος μου επισης, που δεν ειναι inventor. Οπως καταλαβαινεις δεν δικαιουμαστε νεο αφυγραντηρα ολοι εμεις...ακουσα μονο μια εταιρεια σου δινει νεα πλακετα αλλα να την βαλεις μονος σου και εξοδο αποστολης δικα σου.

αν εχεις ορεξη συνεχισε να τους πριζεις ισως παρεις κατι. Να ξερεις οτι η λυση που δοθηκε ειναι να μην σβυνει ποτε ο ανεμιστηρας... ο @n4sleep εκανε μια πανεντα το εφτιαξε μονος του και εχει ολοκαινουργιο αφυγραντηρα διαβασε παραπισω

Επεξ/σία από Zerg13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@n4sleep μπορείς να ποστάρεις καμιά φωτό να το δούμε? Είμαι έτοιμος να τα σκάσω κ εγώ για τον Juro pro 28lt και το μόνο που με προβληματίζει είναι αυτό. Αλλιώς πάω για τον Morris 24lt

Επεξ/σία από katbo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Dare-Devil είπε

Κατάλαβα τι λές. Outsourcing έχουν όλες οι εταιρίες της αγοράς . Eίναι λογικό διότι πρέπει να καλύψουν μια ολόκληρη Ελληνική επικράτεια . Συνήθως μερικές εταιρίες και ανάλογα το προϊόν έχουν και δικά τους συνεργεία στην Έδρα τους  (εταιρικά) είτε κινητά συνεργεία (π.χ για τον κλιματισμό) είτε δικό τους χώρο service για τις συσκευές που μπορούν να μεταφερθούν απο κει και πέρα κάνουν και συμβάσεις υποστήριξης με μεγάλες εταιρίες που ασχολούνται αποκλειστικά με το service των συσκευών  όπου έχουν ένα πανελλαδικό δίκτυο συνεργατών με συμβόλαια υποστήριξης . Αλλες αντιπροσωπίες επιλέγουν να φτιάξουν το δικό τους δίκτυο εξωτερικών συνεργατών ή προτιμάνε ένα συνδυασμό όλων των παραπάνω για μέγιστη ευελιξία .  

Η samsung για παράδειγμα, τηλεοράσεις και ψυγεία έχει την service one . H service one έχει συμβόλαια, με LG Panasonic Liebherr, IKEA  κ.α

Ακριβώς, και για αυτό σε ρώτησα από την αρχή να διευκρινήσεις μιας και άλλο πχ τα κλιματιστικά στα οποία αναφέρθηκες, και άλλο οι συσκευές που φεύγουν στα κεντρικά ;)

Ασχετο, αλλά οι εταιρείες που ανέφερες ουσιαστικά στην Ελλάδα δεν έχουν καθόλου δικό τους σέρβις. Ολα υπεργολαβία πχ στην Service One και εκεί πραγματικά κάνεις το σταυρό σου που θα πέσεις και πως θα το χειριστεί ο καθένας, και ΑΝ υπάρχει θέμα και πρέπει να ληφθεί διοικητική απόφαση (εκτός της Service One στην προκειμένη), να γίνει σωστή συνεννόηση μεταξύ όλων των εμπλεκομένων... Ενίοτε ΜΕΓΑΛΟ γλέντι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 minutes ago, yositosi said:

ναι αλλά για να σου κάνω το δικηγόρο του διαβόλου (ούτε για πλάκα δεν σχετίζομαι μαζί τους!), σωστός ή λάθος τρόπος λειτουργίας, έτσι το αγόρασες, έτσι λειτουργούσε όταν το πήρες, έτσι συνεχίζει και λειτουργεί. ΔΕΝ παίρνω θέση για το αν το θεωρώ σωστό ή λάθος αλλά επικεντρώνομαι στο θέμα σου αυτό καθ'αυτό μιας και ως "βλάβη" ορίζεται η οποιαδήποτε δυσλειτουργία προκύπτει στην πορεία ή είναι out of the box and out of the ordinary.

Εγώ αντικειμενικά το μόνο που βλέπω στην προκειμένη είναι ΑΝ χαλάσει το κομπρεσέρ, να έχεις ένα θέμα με το ότι έφαγε πολλά "άναψε-σβήσε" χωρίς λόγο και άρα μειώθηκε δραματικά ο χρόνος ζωής του όπου και σηκώνει να κάνεις μανούριασμα.

Η λογική που παραθέτεις, σε ενημερώνω να το γνωρίζεις, ισχύει μόνο στη ρημάδα τη χώρα μας. Έτσι το πήρες και έτσι δουλεύει και αν θέλεις, σε σοβαρή εταιρία που προματάρετε κιόλας ως η κορυφαία, τέτοια αντιμετώπιση στο εξωτερικό σηκώνει αβέρτα αγωγές και ιδίως στις ΗΠΑ τα δικηγορικά γραφεία κάνουν πάρτυ με κάτι τέτοια.

Και σου κάνω εγώ τον συνήγορο του συνηγόρου ω συνήγορο του οξοαποδώ. Άντε εγώ είμαι και Ηλ. Μηχανικός, γνωρίζω πέντε πράγματα και μπορώ να ψάξω και άλλα πέντε και να βρω τι γίνεται. Το μεγαλύτερο ποσοστό των καταναλωτών που δεν έχουν ιδέα και απλά θέλουν ένα μηχάνημα το οποίο να κάνει αυτά που υποτίθεται πως του λένε, δηλαδή τι του λες, μετά την απομάκρυνση απο το ταμείο ουδέν λάθος? Είναι ανθρωπίνως δυνατόν? Σού έδωσα εγώ 150€ τα οποία μετά απο μία ώρα μεταλλάχτηκαν σε 100€ και δεν το γνωρίζω? Όχι. Εσύ γιατί μου δίνεις κάτι το οποίο δεν δουλεύει ως πρέπει. Γιατί δεν δουλεύει ως πρέπε. Τι φταίει? Ο ανιχνευτής υγρασίας, η πλακέτα, ο ανάδρομος Ερμής, δεν το γνωρίζω. Πάντως σίγουρα όχι τα δομικά υλικά του σπιτιού και η υγρασία στα έπιπλα που μου τσαμπούνισε ο φίλτατος τεχνικός της εταιρίας.

 

14 minutes ago, Zerg13 said:

Καταφερνεις και πιανεις επιπεδα υγρασιας με 12αρη σε 70τμ σπιτι και αρχιζει να σου ανοιγοκλεινει; Απιστευτο.

τεσπα το ανοιγοκλειμα δεν ειναι κατι καλο, απλα θα σου πουνε τις σας πειραζει αυτο; Ανοιγοκλεινει για να πιασει τα επιπεδα υγρασιας που ορισατε. 

Το εχουμε αυτο το θεμα αρκετοι παλιοι αλλα και σημερινοι αφυγραντηρες. Και ο δικος μου επισης, που δεν ειναι inventor. Οπως καταλαβαινεις δεν δικαιουμαστε νεο αφυγραντηρα ολοι εμεις...ακουσα μονο μια εταιρεια σου δινει νεα πλακετα αλλα να την βαλεις μονος σου και εξοδο αποστολης δικα σου.

Όχι βέβαια, στο σαλόνι 25μ2 και κυρίως πλέον σε δωμάτιο των 15μ2 τον δουλεύω. Ο τεχνικός στο τηλέφωνο μου είπε να τον δουλέψω 24 ώρες σε κεντρικό σημείο του σπιτιού για να ρουφήξει απο όλο το σπίτι υγρασία και μετά να δω πως δουλεύει στο δωμάτιο και ελαφρώς καράφλιασα.

Το γνωρίζω και γιαυτό ρώτησα να δω τι έχουν κάνει και άλλοι χρήστες. Όπως και να έχει, όπως προείπα, εταιρία που μου κρύβει βασικές λεπτομέρειες της λειτουργίας του μηχανήματος, δεν την εμπιστεύομαι. Διότι όπως λες, ναι, ανοιγοκλείνει κύριέ μου για να πιάσει την υγρασία που θέσατε. Αλλά σε ένα 8ωρο λειτουργίας με μ.ο 200w/h θα μου κάψει γύρω στα 1550W(και αυτά τα 50W θα είναι αυτά που θα γλυτώσω απο το άναψε σβήσε και θα δουλέυει ο ανεμιστήρας). Μη μου λες ότι είσαι και οικονομικός.  (Ο εικονικός διάλογος σε 3ο πρόσωπο με την εταιρία).

Με μηχάνημα φασόν Gree που δοκίμασα και σταματούσε για καμιά 20 λεπτά μέχρι να ανοίξει πάλι να τσεκάρει αν έχει ανέβει η υγρασία. Και ο μετρητής δε δούλευε σα τρελός. Οι διαφορές του σε σχέση με τους δικούς μου ήταν πολύ μικρή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/11/2018 στις 10:07 ΠΜ, n4sleep είπε

Μετά από ένα μήνα συμβίωσης με τον juro pro 28ltr να πω τα εξής:

1) Πολύ αποδοτικός. Γεμίζει το δοχείο πολύ γρήγορα και ας είναι μεγάλο (5,3λιτρα)

2) Αθόρυβος. Πιο αθόρυβος από τον carrier που είχα πριν κυρίως λόγω λιγότερων τριγμών.  Βέβαια εγώ δεν τον βάζω στο υπνοδωμάτιο όταν κοιμάμαι γιατί είμαι περίεργος. Με ενοχλούν και ρολόγια που χτυπάνε.

3) Το θέμα με το σταμάτα-ξεκίνα όταν πιάσει την υγρασία το έλυσα: 1 καλό 14αρι ανεμιστηράκι υπολογιστή (με καλό static pressure 8€ και ένα μετασχηματιστή 12v. Κόλλησα το ανεμιστηράκι πάνω αριστερά στη γρίλια με θερμοσιλικόνη να φυσάει το υγρασιόμετρο. Πλέον η μέτρηση της υγρασίας δεν ανεβαίνει όταν κλείνει ο ανεμιστήρας του μηχανήματος και η λειτουργία γίνεται όπως θα έπρεπε.

4) το παραπάνω θέμα τελικά ΔΕΝ είναι πρόβλημα όπως όλοι νομίζουμε, σε κανέναν αφυγραντήρα που χρησιμοποιείται για ενιαίο σπίτι , πολύ απλά γιατί τις ημέρες/νύχτες που όντως χρειάζεται ο αφυγραντήρας (βλέπε μέρες με βροχή , υγρασία στην ατμόσφαιρα), δεν πιάνει την επιθυμητή υγρασία ούτε  28αρης σε ένα σπίτι 70τμ. Απλά την μειώνει. Ξεκινάω με 70% το βράδυ και το πρωί είμαι στο 54%. Η ρύθμιση είναι στο 50%. Οπότε δεν πιάνει ποτέ τον στόχο αν το δουλέψεις διακοπτόμενα. Τώρα αν τον έχεις 24/7 στην πρίζα μπορείς να κάνεις λύση όπως περιέγραψα παραπάνω ή να πάρεις κάποιον με πιο έξυπνη λειτουργία.

5) ο Juro pro έχει πολύ χαμηλή κατανάλωση. Για 28λίτρα rating τα 260 που τραβάει (290max) είναι τέλεια.

ΤΕΛΟΣ, θα ήθελα να σταματήσει σε αυτό το forum η παρανόηση: με τους αφυγραντηρες ΔΕΝ πρέπει να θερμαίνουμε το χώρο. ΔΕΝ είναι αυτή η δουλεία τους. Μην παίρνετε ζεόλιθους για θερμάνετε το χώρο. Αν έχετε κρυο σπίτι, πάρτε με τα ίδια λεφτά κλιματιστικό. ΟΧΙ ΖΕΟΛΙΘΟ. Είναι για υπόγεια και αποθήκες. 

ΕΠΙΣΗΣ: όλοι οι αφυγραντήρες θερμαίνουν το χώρο. Τον θερμαίνουν όσο η κατανάλωση τους. Ακόμα και αν μας φαίνεται δροσερός ο αέρας που βγάζουν. Βγάζει το μηχάνημα ζέστη έτσι και αλλιώς. Το καθαρό αποτέλεσμα είναι όσο το ρεύμα που κατανάλωσε. Ο juro pro που λέω πάνω καταναλώνει 290 watt και ΕΜΜΕΣΑ θερμαίνει το χώρο με 290watt. Ένας ζεόλιθος που καταναλώνει 660Watt θερμαίνει το χώρο με 660Watt. Κανένας δεν κρυώνει το χώρο , αλλά και ούτε προσφέρει ΖΕΣΤΗ. Ένα κλιμαστικό Inverter με κατανάλωση 290watt θα βγάλει 1200 watt θέρμανσης!!

ΑΝΤΙ ΕΠΙΛΟΓΟΥ: Αν μένετε σε σπίτι με 15 βαθμούς και δεν είστε φοιτητές, μάλλον πρέπει να αλλάξετε προτεραιότητες στην οικονομική σας διαχείριση και να θερμάνετε το σπίτι στους 19 βαθμούς τουλάχιστον. Το 2018 να μένει κόσμος χειμώνα σε 15 βαθμούς το θεωρώ λυπηρό.  

Μήπως θα μπορούσες να βγάλεις μια φώτο με την πατέντα?

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, teo_3 είπε

Η λογική που παραθέτεις, σε ενημερώνω να το γνωρίζεις, ισχύει μόνο στη ρημάδα τη χώρα μας. Έτσι το πήρες και έτσι δουλεύει και αν θέλεις, σε σοβαρή εταιρία που προματάρετε κιόλας ως η κορυφαία, τέτοια αντιμετώπιση στο εξωτερικό σηκώνει αβέρτα αγωγές και ιδίως στις ΗΠΑ τα δικηγορικά γραφεία κάνουν πάρτυ με κάτι τέτοια.

Και σου κάνω εγώ τον συνήγορο του συνηγόρου ω συνήγορο του οξοαποδώ. Άντε εγώ είμαι και Ηλ. Μηχανικός, γνωρίζω πέντε πράγματα και μπορώ να ψάξω και άλλα πέντε και να βρω τι γίνεται. Το μεγαλύτερο ποσοστό των καταναλωτών που δεν έχουν ιδέα και απλά θέλουν ένα μηχάνημα το οποίο να κάνει αυτά που υποτίθεται πως του λένε, δηλαδή τι του λες, μετά την απομάκρυνση απο το ταμείο ουδέν λάθος? Είναι ανθρωπίνως δυνατόν? Σού έδωσα εγώ 150€ τα οποία μετά απο μία ώρα μεταλλάχτηκαν σε 100€ και δεν το γνωρίζω? Όχι. Εσύ γιατί μου δίνεις κάτι το οποίο δεν δουλεύει ως πρέπει. Γιατί δεν δουλεύει ως πρέπε. Τι φταίει? Ο ανιχνευτής υγρασίας, η πλακέτα, ο ανάδρομος Ερμής, δεν το γνωρίζω. Πάντως σίγουρα όχι τα δομικά υλικά του σπιτιού και η υγρασία στα έπιπλα που μου τσαμπούνισε ο φίλτατος τεχνικός της εταιρίας.

Σελίδες πριν είχαμε αναλύσει  τους διάφορους τρόπους λειτουργίας των αφυγραντήρων της αγοράς. Με τον ίδιο τρόπο που έχει ρυθμιστεί ο care δουλεύουν και άλλα τωρινά ή παλαιότερα μοντέλα και άλλων εταιριών . Οπως επίσης ο νέος τρόπος λειτουργίας του EVA II pro όπου σου ανέφεραν τον έχουν και άλλα μοντέλα της αγοράς άλλων εταιρειών . 

Λίγο πολύ καταλήγαμε στο ότι ιδανικός προγραμματισμός λειτουργίας για έναν αφυγραντήρα δεν υπάρχει μιας και όλοι οι τρόποι λύνουν ένα θέμα αλλά δημιουργούν άλλο θέμα . 
Ο κάθε τρόπος λειτουργίας εστιάζει σε κάτι συγκεκριμένο.

Αν έχεις δομικό πρόβλημα υγρασίας με 12άρι αφυγραντήρα σε 75 τ.μ   που τον λες και λίγο μικρό ναι θα μπορούσε να δικαιολογήσει τα συνεχόμενα σταμάτα ξεκίνα  και ίσως ο υπάλληλος να εστίασε σε αυτό  και να θεώρησε απο το τηλέφωνο ότι αυτό είναι το πρόβλημα σου .

Παρ όλα αυτά είπες ότι σου πρότειναν να τους το στείλεις αν θες για να κάνουν κάποια tests , οπότε στείλ το να το δουν απο κοντά οι τεχνικοί τους  και βλέπεις τι θα σου πουν . 


 . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Dare-Devil είπε

Σελίδες πριν είχαμε αναλύσει  τους διάφορους τρόπους λειτουργίας των αφυγραντήρων της αγοράς. Με τον ίδιο τρόπο που έχει ρυθμιστεί ο care δουλεύουν και άλλα τωρινά ή παλαιότερα μοντέλα και άλλων εταιριών . Οπως επίσης ο νέος τρόπος λειτουργίας του EVA II pro όπου σου ανέφεραν τον έχουν και άλλα μοντέλα της αγοράς άλλων εταιρειών . 

Λίγο πολύ καταλήγαμε στο ότι ιδανικός προγραμματισμός λειτουργίας για έναν αφυγραντήρα δεν υπάρχει μιας και όλοι οι τρόποι λύνουν ένα θέμα αλλά δημιουργούν άλλο θέμα . 
 Ο κάθε τρόπος λειτουργίας εστιάζει σε κάτι συγκεκριμένο.

Αν έχεις δομικό πρόβλημα υγρασίας με 12άρι αφυγραντήρα σε 75 τ.μ   που τον λες και λίγο μικρό ναι θα μπορούσε να δικαιολογήσει τα συνεχόμενα σταμάτα ξεκίνα  και ίσως ο υπάλληλος να εστίασε σε αυτό  και να θεώρησε απο το τηλέφωνο ότι αυτό είναι το πρόβλημα σου .

Παρ όλα αυτά είπες ότι σου πρότειναν να τους το στείλεις αν θες για να κάνουν κάποια tests , οπότε στείλ το να το δουν απο κοντά οι τεχνικοί τους  και βλέπεις τι θα σου πουν . 


 . 

ναι βέβαια με μια παρατήρηση... Το ότι το command λέει "σβήσε τα πάντα" αλλά ο αισθητήρας υγρασίας κάπου ξεχάστηκε στην πορεία με αποτέλεσμα να συνεχίζει να διαβάζει "εικονικά νούμερα" (από την εσωτερική υγρασία) και να μπορεί να κάνει override την αρχική εντολή και όχι μόνο να βάζει μπρος τον ανεμιστήρα αλλά και το κομπρεσέρ, δεν το λες και προγραμματισμό! Και το κομπρεσέρ φθείρεται, και έχεις καταναλώσεις πολύ υψηλότερες από ότι πρέπει!

Λανθασμένη απόπειρα υλοποίησης το λες (ή βλακεία του Κινέζου για την ακρίβεια). Αυτό ΔΕΝ είναι θέμα (ή υλοποίηση όπως το αποκαλείς) μόνο του Inventor αλλά ουσιαστικά του αρχικού κατασκευαστή που έτσι είναι και τα μοντέλα του με το δικό του brand αλλά και αυτών που πουλάει στον έτερο που δίνει φασόν ;) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, teo_3 είπε

Η λογική που παραθέτεις, σε ενημερώνω να το γνωρίζεις, ισχύει μόνο στη ρημάδα τη χώρα μας. Έτσι το πήρες και έτσι δουλεύει και αν θέλεις, σε σοβαρή εταιρία που προματάρετε κιόλας ως η κορυφαία, τέτοια αντιμετώπιση στο εξωτερικό σηκώνει αβέρτα αγωγές και ιδίως στις ΗΠΑ τα δικηγορικά γραφεία κάνουν πάρτυ με κάτι τέτοια.

Και σου κάνω εγώ τον συνήγορο του συνηγόρου ω συνήγορο του οξοαποδώ. Άντε εγώ είμαι και Ηλ. Μηχανικός, γνωρίζω πέντε πράγματα και μπορώ να ψάξω και άλλα πέντε και να βρω τι γίνεται. Το μεγαλύτερο ποσοστό των καταναλωτών που δεν έχουν ιδέα και απλά θέλουν ένα μηχάνημα το οποίο να κάνει αυτά που υποτίθεται πως του λένε, δηλαδή τι του λες, μετά την απομάκρυνση απο το ταμείο ουδέν λάθος? Είναι ανθρωπίνως δυνατόν? Σού έδωσα εγώ 150€ τα οποία μετά απο μία ώρα μεταλλάχτηκαν σε 100€ και δεν το γνωρίζω? Όχι. Εσύ γιατί μου δίνεις κάτι το οποίο δεν δουλεύει ως πρέπει. Γιατί δεν δουλεύει ως πρέπε. Τι φταίει? Ο ανιχνευτής υγρασίας, η πλακέτα, ο ανάδρομος Ερμής, δεν το γνωρίζω. Πάντως σίγουρα όχι τα δομικά υλικά του σπιτιού και η υγρασία στα έπιπλα που μου τσαμπούνισε ο φίλτατος τεχνικός της εταιρίας.

Όχι βέβαια, στο σαλόνι 25μ2 και κυρίως πλέον σε δωμάτιο των 15μ2 τον δουλεύω. Ο τεχνικός στο τηλέφωνο μου είπε να τον δουλέψω 24 ώρες σε κεντρικό σημείο του σπιτιού για να ρουφήξει απο όλο το σπίτι υγρασία και μετά να δω πως δουλεύει στο δωμάτιο και ελαφρώς καράφλιασα.

Το γνωρίζω και γιαυτό ρώτησα να δω τι έχουν κάνει και άλλοι χρήστες. Όπως και να έχει, όπως προείπα, εταιρία που μου κρύβει βασικές λεπτομέρειες της λειτουργίας του μηχανήματος, δεν την εμπιστεύομαι. Διότι όπως λες, ναι, ανοιγοκλείνει κύριέ μου για να πιάσει την υγρασία που θέσατε. Αλλά σε ένα 8ωρο λειτουργίας με μ.ο 200w/h θα μου κάψει γύρω στα 1550W(και αυτά τα 50W θα είναι αυτά που θα γλυτώσω απο το άναψε σβήσε και θα δουλέυει ο ανεμιστήρας). Μη μου λες ότι είσαι και οικονομικός.  (Ο εικονικός διάλογος σε 3ο πρόσωπο με την εταιρία).

Με μηχάνημα φασόν Gree που δοκίμασα και σταματούσε για καμιά 20 λεπτά μέχρι να ανοίξει πάλι να τσεκάρει αν έχει ανέβει η υγρασία. Και ο μετρητής δε δούλευε σα τρελός. Οι διαφορές του σε σχέση με τους δικούς μου ήταν πολύ μικρή.

Ο τεχνικος σου ειτε ειναι καινουργιος, και δεν ξερει, ειτε οντως κανει τον χαζο. Δεν υπαρχουν αρκετοι που να παραπονιουνται και ετσι..λενε οτι θελουν. Υπαρχει καποιος 12αρης που να μην το κανει νεο μοντελο; Αυτο να δεις που σου ειπε και ο yositosi. Αν ναι, εγω στην θεση σου ισως τον εστελνα και οτι κατσει...αν δεν υπαρχει νεο μοντελο αστο ετσι.

δουλευει μαζι με καποιον αλλον ή μονος του; Γιατι και σε μικρο δωματιο φορτωνεται την υγρασια και απο το υπολοιπο. Τεσπα οταν πιασει την υγρασια κλεινε το. Ή δουλευε το στο dry/cont εγω ετσι κανω οταν δεν θελω να ασχοληθω ή θελω να φυγω και αυτο δουλευει.

Επεξ/σία από Zerg13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...