Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 774
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εάν δεν κάνουμε κάτι όλοι μαζί ομαδικά από εδώ πέρα δεν πρόκειται να βγει άκρη και θα συνεχίσουν να μας εμπαίζουν. 

Και μένα μου είχαν υποσχεθεί και με είχαν διαβεβαιώσει στο τσατ ότι θα τα λάβω 1000% και φυσικά ούτε σιγή ούτε ακρόαση τόσες ημέρες! 

Φυσικά στο τσατ δεν ξέρουν τι τους γίνεται!!!

Δημοσ.

Εχω λαβει και εγω το SMS οτι θα παραλαβω τα ακουστικα μεχρι 13/12 και εχω αντιγραφο απο την συνομιλια του live chat που με διαβεβαιωναν οτι θα παραλαβω σιγουρα. Θα περιμενω 2-3 μερες και θα προχωρησω σιγουρα σε καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη και ειμαι συμφωνος αν οργανωσουμε κατι πιο ομαδικο απο εδω μεσα.

  • Like 3
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, itagarakis είπε

Εάν δεν κάνουμε κάτι όλοι μαζί ομαδικά από εδώ πέρα δεν πρόκειται να βγει άκρη και θα συνεχίσουν να μας εμπαίζουν. 

Και μένα μου είχαν υποσχεθεί και με είχαν διαβεβαιώσει στο τσατ ότι θα τα λάβω 1000% και φυσικά ούτε σιγή ούτε ακρόαση τόσες ημέρες! 

Φυσικά στο τσατ δεν ξέρουν τι τους γίνεται!!!

Έχεις δίκιο 

Δημοσ.

Σημερινή απάντηση...

ευχαριστω για τον χρόνο σας. Η προσφορά ισχυε μεχρι ληξης των αποθεματων. Τα αποθέματα για τα ακουστικά Bluetooth ειχαν εξαντληθει απο τις 28/11 παρακαλώ.

9:27 AM

η προσφορα για τα ακουστικά εξαντληθηκε στις 28/11

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, spertoy είπε

Σημερινή απάντηση...

ευχαριστω για τον χρόνο σας. Η προσφορά ισχυε μεχρι ληξης των αποθεματων. Τα αποθέματα για τα ακουστικά Bluetooth ειχαν εξαντληθει απο τις 28/11 παρακαλώ.

9:27 AM

η προσφορα για τα ακουστικά εξαντληθηκε στις 28/11

+1  και πριν 1 μερα εγινε η φορητοτητα κ η ενεργοποιηση , δλδ ανεγω τωρα ακυρωσο κ ξαναφυγω θα φταιω εγω ? τ κ#$ο εταιρια ειναι αυτη ρε, αστα δ λα . ε μα εχω αγανακτηση , μιλησα 30 φορες στο τσατ να μου ενεργοποιησουν τον αριθμο κ  ακομα δεν εχουν μπει τα απεριοριστα , εουμε θεμα λεει , ε κλειστε το μαγαζι παιδια τζαμπα δουλευει

Δημοσ.
Στις 2/12/2021 στις 6:58 ΜΜ, vins είπε

Έφτασαν το στόχο για τα νέα νούμερα πριν το κλείσιμο της χρονιάς μάλλον.

Εγώ σε επικοινωνία με το cu chat είχα τελείως διαφορετική αντιμετώπιση από τον άλλο φίλο που έγραψε παραπάνω. Τους είπα ότι παρήγγειλα 27/11 και πριν παραλάβω τη sim θέλω επιβεβαίωση ότι θα στείλουν τα ακουστικά. Μου είπαν ότι το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να στείλουν email να ρωτήσουν. Τους είπα ότι αν δεν μου επιβεβαιώσουν για τα ακουστικά δε θα παραλάβω γιατί δεν είναι η προσφορά που παρήγγειλα και μου είπαν καταλαβαίνουμε!Ούτε σκοτώθηκαν να με πάρουν τηλ ούτε τπτ όπως είχε πει ο φίλος.

Αρνήθηκα την παραλαβή και τέλος 😀

 

Στις 2/12/2021 στις 8:25 ΜΜ, vins είπε

Περίεργος υποψήφιος πελάτης κάποιος ο οποίος τους ζητά να επιβεβαιώσουν την ακριβή προσφορά τους που περιελάμβανε τα ακουστικά 😂😂😂 Ωραιος!

Δεν πειράζει, κάποια στιγμή θα μάθουμε κι εδώ στην Ελλάδα ό,τι αφορά την καταναλωτική συνείδηση!

 

Στις 2/12/2021 στις 8:38 ΜΜ, vins είπε

Εγώ επικοινώνησα μαζί τους και τους ανέφερα ότι παρήγγειλα 27/11. Δε μου απάντησε επισήμως κάνεις τους ότι αφού παρήγγειλα έως τις 28/11 θα τα πάρω. Αν ήταν τόσο εύκολο, γιατί δε μου είπαν "ναι σας το επιβεβαιώνουμε"; Απλό δεν ειναι; 

Αντιθέτως μου είπαν ότι δεν μπορώ να σας επιβεβαιώσω, μπορώ να στείλω e-mail να ρωτήσω. Έχω και αντίγραφο της συνομιλίας στο e-mail μου φυσικά. Οπότε νομίζω ότι περίεργη είναι η αντιμετώπισή τους και όχι εγώ.

 

Στις 2/12/2021 στις 11:36 ΜΜ, vins είπε

Αλλάζει το γεγονός ότι θα έχω κάπου γραπτώς (αντίγραφο συνομιλίας στο email μου) ότι θα μου τα στείλουν. Αν δε μου τα στείλουν θα μπορώ να τους πω το και το. Κάτι ματσακουλιές τέτοιου τύπου που κάνουν δεν τις γουστάρω ως καταναλωτής, όπως επίσης και το γεγονός ότι στέλνουν και δεύτερη sim που δε ζητάς στο όνομά σου.

Είχα και σκηνικό πριν 10 μέρες με τηλέφωνο από συνεργάτιδα εταιρία της Voda που μου έλεγαν ένα κάρο ψέμματα για να αλλάξω το πρόγραμμά μου. Ενημερώθηκε και η Voda και ενώ στην αρχή έλεγε ότι το νούμερο που πήραν ήταν από το τμήμα προσφορών τους, μόλις τους είπα τι μου έλεγαν, μου είπαν ναι χαιρόμαστε που καταλάβατε ότι δεν ήταν από εμάς απευθείας, αλλά από εξωτερικό συνεργατη 😂

Άστο φίλε μου, δυστυχώς έχω καεί από σχεδόν όλους τους παρόχους στην Ελλάδα (με άλλη εταιρία σχεδόν φτάσαμε δικαστήρια λόγω τακτικών τους, αλλά έστρωσαν με εξώδικο). Οπότε προσέχω για να έχω (την ψυχική μου ηρεμία)

 

Στις 3/12/2021 στις 5:41 ΠΜ, vins είπε

Πού είναι το banner της προσφοράς τους σημερα; link?

Δεν πληρώνω μόνο τα ακουστικά, έχω γράψει ότι με ενδιέφερε και το κομμάτι των απεριόριστων data, αλλά για back up. Οποτε ο συνδυασμός τους θα ήταν οκ για μένα. Είμαι ήδη συνδρομητής τους σε άλλο πρόγραμμα, οπότε γνωρίζω τι και πώς σε οτι αφορά εξυπηρέτηση. 

Δεν τη θίγω σαν προσφορά, θίγω τις διάφορες τακτικές.. πχ. λένε για ακουστικά, μετά δεν έχει ακουστικά. Λένε για έως 5 Δεκεμβρίου, τελειώνει νωρίτερα. Λένε μια κάρτα, στέλνουν 2. Λένε για απεριοριστα, δεν μπαίνει εξαρχής το πακέτο, στέλνουν 500gb, άλλοι μπερδεύονται κλπ. 

Επειδή το κουράζουμε γενικότερα και γράφουμε τα ίδια και τα ίδια, να χαρείτε την προσφορά όσοι την επιλέξατε, μια χαρά είναι αν δεν έχετε κάποιο πρόγραμμα με απεριοριστα και κυρίως διότι δεν υπάρχει κάποια δέσμευση. Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να γίνεται κριτική σε διάφορες μεθόδους. Καλημέρα! 

 

Δε θέλω να σας πω ότι σας τα έλεγα, αλλά σας τα έλεγα... 

Και καινούριους συνδρομητές έγραψαν, και στοιχεία πήραν, και δεύτερες σιμ έστειλαν και ακουστικά δεν έστειλαν, είχαν πρόγραμμα!

 

Δημοσ.

Μόλις μίλησα με το live chat και με διαβεβαίωσαν ότι ανήκω στους δικαιούχους που θα παραλάβουν ακουστικά μέχρι το τέλος της εβδομάδας.

Λόγω φόρτου εργασίας των κούριερ ίσως πάρει λίγο παραπάνω.
Αυτό που κατάλαβα εγώ είναι πως τα έχουν στείλει ήδη στους δικαιούχους, αλλά τι φάση, ακόμα δεν παρέλαβε ούτε ένας από εμάς εδώ στο insomnia;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, othon.gr είπε

Αυτό που κατάλαβα εγώ είναι πως τα έχουν στείλει ήδη στους δικαιούχους, αλλά τι φάση, ακόμα δεν παρέλαβε ούτε ένας από εμάς εδώ στο insomnia;

Μπαρούφες 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, andreas1gr είπε

Μπαρούφες 

Δίκιο έχεις.

Πραγματικά αναρωτιέμαι πώς είναι δυνατόν τόσοι από εδώ μέσα να έχουμε παραγγείλει και να μην στάθηκε έστω και ένας από εμάς τυχερός που να πήρε αυτά τα ρημάδια τα ακουστικά...

Δημοσ.

Μιλωντας για πολλοστη φορα με το live chat με διαβεβαιωσαν οτι ο αριθμος παραγγελιας μου ανηκει στην λιστα που θα παραλαβουν τα ακουστικα. Πιο συγκεκριμενα μου απαντησε:

Αναφορά σε κείμενο

Λόγω της περιοδου των χριστουγεννων ενδεχεται να υπαρχει μια καθυστερηση με το κουριερ, μην ανησυχείτε έχω ελέγξει ότι βρίσκεστε στη λιστα με τους δικαιουχους και έχει δρομολογηθεί η αποστολή του δώρου σας

Οι πιο αισιοδοξοι ακομα αναμενουμε!

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...