Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ούτε εγω θα παραλάβω ακουστικά. Παραγγελία 26/11, ενεργοποίηση 30/11. 

Στο chat αρχικά ο υπάλληλος μου είπε αφού κάνατε παραγγελία 26/11 θα παραλάβετε. Τον ρώτησα αν έχει εικόνα για το πότε, με ρώτησε αν έχω στείλει τα εγγραφα για την ενεργοποίηση. Του απάντησα 30/11 μαζί με το W για τα ακουστικά.

Μετά από αυτό με ενημέρωσε ότι δεν θα παραλάβω γιατί έχουν εξαντληθεί.

Στη συνέχεια με ρώτησε αν μπορεί να με εξυπηρετήσει με κάτι άλλο. 

Τον ρώτησα ποιά είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσω για να απενεργοποιηθούν τα 2 νούμερα που μου έστειλαν. 
Μου απάντησε ότι γενικότερα απενεργοποιούνται σε 13 μήνες μετά την τελευταία ανανέωση. 

Όταν του είπα ότι δεν ρωτησα αυτό, μου απάντησε ότι δεν μπορώ να τα απενεργοποιήσω και αποσυνδέθηκε από το chat. 

 

Μιλάμε για φοβερό customer support. 

Επεξ/σία από dj_neo
  • Sad 1
  • Απαντ. 774
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντάξει, επειδή τα θέλω τα unlimited θα βάζω την κάρτα τουλάχιστον τους πρώτους μήνες και μετά το υπόλοιπο απλά σε κουπόνι για efood. Πρακτικά θα μου βγει σχεδόν "τσαμπα". Αγόρασα κάτι sms και πρώτα ξοδεύτηκαν τα χρήματα του διπλασιασμού οπότε, αν με το καλό δουλέψει η προσφορά τους πρώτα από ολα, ένα δεκαρικο θα μένει κάθε μήνα.

Αλλα γενικά ξεφτίλα, ελάχιστα ακουστικά θα είχαν..

(Περιμένω πάλι τηλ από το μεσημέρι από το support 😂)

Επεξ/σία από Darky
  • Like 1
Δημοσ.

Εχω αποθηκευμενο το ιστορικο συνομιλιας μου με live chat οπου ανεφεραν οτι λογω εγκαιρης παραγγελιας θα παραλάβω 100% ακουστικα. Μπορουμε να κανουμε κατι με αυτο; Να απευθυνθουμε σε κάποια αρχη;

Δημοσ.

Τώρα που το ξανασκέφτομαι κακή ιδέα η διαγραφή. Η φορητότητα σε άλλο πάροχο 2 αριθμών cu ακούγεται καλύτερη...

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, alexander098 είπε

Λες να μας κοροϊδευει;

Όπως σε βλέπω και με βλέπεις ψιλό γαζί μας δουλεύουν και μας επεξεργάζονται δηλώσεις λόγια του αέρα.δε στρώνουν με τίποτα αυτοί... φόβος δεν τους πιάνει.... καταγγελία και Άρειο πάγο θέλουν και όχι μόνο.απο αύριο σε μεθαύριο και δεν σημαδεύεται.το ψέμα με το τσουβαλι πάει σύννεφο ☁️☁️☁️. λυπάμαι για λογαριασμό τους.αλλη μια παταγωδη αποτυχία............. καλό βράδυ 🌃 όσο μπορεί να είναι.................

Δημοσ.

Εμένα παντως απ'την παρασκευη που μεταφέρθηκε ο αριθμός από άλλο παροχο δν μου εχουν δώσει τα απεριόριστα. 

600 λεπτά, 600sms κ κάτι   GB μου έδωσαν. 

Επίσης στην εφαρμογή δεν δείχνει καθόλου υπόλοιπο. Σαν να μην δουλευει είναι

  • Like 1
Δημοσ.

πωπω ειναι οντως ξεφτιλες ας δουμε με το καλο τι θα γινει μεχρι Παρασκευη και μετα προσωπικα θα ριξω μαυρο

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, giorgosvolos2 είπε

Εμένα παντως απ'την παρασκευη που μεταφέρθηκε ο αριθμός από άλλο παροχο δν μου εχουν δώσει τα απεριόριστα. 

600 λεπτά, 600sms κ κάτι   GB μου έδωσαν. 

Επίσης στην εφαρμογή δεν δείχνει καθόλου υπόλοιπο. Σαν να μην δουλευει είναι

Και στο δικό μου δεν έδειχνε και εφτιαξε μετά από 3 ημέρες από ενεργοποίηση. Είχα μιλήσει με chat για το πρόβλημα. Δεν ξέρω εαν έκαναν κάτι και έφτιαξε ή έγινε αυτόματα από τα συστήματά τους. Όσο για τα απεριόριστα ακόμα περιμένω.. Σήμερα που ξαναρώτησα μου είπαν για αύριο, ενώ μου είχαν πεί ότι θα έμπαιναν σήμερα.. Γενικά έχω βαρεθεί να μιλάω με chat για μια απλή φορητότητα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παραγγελία 27/11.... (παραλαβη ενεργοποίηση όλα κομπλέ) Απάντηση 13/12:

Έχω προωθήσει το αίτημα ελέγχου της παραγγελίας σας και εντός 1-2 ημερών θα σας καλέσει συνάδερφος για να ενημερωθείτε για την προσφορά των ακουστικών και την παραλαβή τους εφοσον προλάβατε τη διαθεσιμότητα.

Τουλάχιστον προλαβε να μου απαντήσει οτι η διαθεσιμότητα αφορά την ώρα της παραγγελίας προτού την κοπανήσει από το τσάτ.....

Επεξ/σία από Alex111111
Δημοσ.

Ναι εντός της ημέρας θα ενημερωθείτε κύριοι, μην ανησυχείτε καθόλου!😂
Ποιανού μήνα δεν μας είπαν...

Τα λεγα εγώ ότι τα έχουν κάνει θάλασσα αλλά το εξοργιστικό είναι ότι μετά από σχεδόν 2 βδομάδες δεν έχουν καμία διάθεση να λύσουν/ενημερώσουν για το θέμα και προτιμάνε να κοροϊδεύουν. Να δούμε πως θα γίνει η ενεργοποίηση του πακέτου τον άλλον μήνα και αν μας βγάλουν την πίστη και πάλι, ας είναι καλά η καταγγελία που προς το παρόν είναι αποθηκευμένη στα πρόχειρα. Είπαμε καλή προσφορά αλλά δεν θα χάνουμε τον χρόνο μας με το "support" για να υλοποιήσουν αυτό για το οποίο πληρώσαμε.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...