Προς το περιεχόμενο

Vodafone CU απεριόριστα data και λεπτά ομιλίας για 5 μήνες [ΤΕΛΟΣ]


Decano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

18 λεπτά πριν, giorgionats είπε

Μπορείς, απλά για να κάνεις εγγραφή χρειάζεται ένα επιβεβαιωτικό sms στο νούμερο vodafone.

Πάω να φτιάξω λογαριασμό και μου βγάζει ότι το νούμερο χρησιμοποιείται ήδη.

Ντεν καταλαβαίνω. Πρέπει να έχει φτιαχτεί ο λογαριασμός πρώτα στη συσκευή με την κάρτα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 774
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Πάω να φτιάξω λογαριασμό και μου βγάζει ότι το νούμερο χρησιμοποιείται ήδη.

Ντεν καταλαβαίνω. Πρέπει να έχει φτιαχτεί ο λογαριασμός πρώτα στη συσκευή με την κάρτα?

Όχι δεν παίζει ρόλο. Και εγώ για τους γονείς έφτιαξα username κατευθείαν στο δικό μου κινητό. Από το κινητό που έχει την κάρτα μέσα αν θες μπαίνεις ανοίγοντας δεδομένα και χωρίς username.

Στον έναν αριθμό από τους 2 που ενεργοποίησα από φορητότητα, στην εφαρμογή δεν δείχνει τα υπόλοιπα, στην σελίδα Vodafonecu.gr το ίδιο, στο Vodafone.gr δείχνει μόνο τα data, στο 1252 με κλήση λέει ότι έχω 22.70€ και με μόνο με sms δείχνει το σωστό υπόλοιπο. Γενικα μπάχαλο η κατάσταση. Στο chat ο τεχνικός δοκίμασε να διαγράψει το username, έκανα καινούριο αλλά πάλι το ίδιο πρόβλημα. Προώθησε το θέμα σε άλλον και μου ήρθε sms που λέει ότι «το θέμα ανέλαβε η τάδε… και θα ενημερωθείτε στις 20/12». Τα απεριόριστα data και ομιλία θα μπουν Κυριακή, 3 μέρες μετά την ενεργοποίηση δηλαδή. Απλώς μου έδωσαν 200 λεπτά για να έχω μέχρι τότε και αυτό επειδή το ζήτησα…. 

Επεξ/σία από giorgionats
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, giorgionats είπε

Όχι δεν παίζει ρόλο. Και εγώ για τους γονείς έφτιαξα username κατευθείαν στο δικό μου κινητό. Από το κινητό που έχει την κάρτα μέσα αν θες μπαίνεις ανοίγοντας δεδομένα και χωρίς username.

Στον έναν αριθμό από τους 2 που ενεργοποίησα από φορητότητα, στην εφαρμογή δεν δείχνει τα υπόλοιπα, στην σελίδα Vodafonecu.gr το ίδιο, στο Vodafone.gr δείχνει μόνο τα data, στο 1252 με κλήση λέει ότι έχω 22.70€ και με μόνο με sms δείχνει το σωστό υπόλοιπο. Γενικα μπάχαλο η κατάσταση. Στο chat ο τεχνικός δοκίμασε να διαγράψει το username, έκανα καινούριο αλλά πάλι το ίδιο πρόβλημα. Προώθησε το θέμα σε άλλον και μου ήρθε sms που λέει ότι «το θέμα ανέλαβε η τάδε… και θα ενημερωθείτε στις 20/12». Τα απεριόριστα data και ομιλία θα μπουν Κυριακή, 3 μέρες μετά την ενεργοποίηση δηλαδή. Απλώς μου έδωσαν 200 λεπτά για να έχω μέχρι τότε και αυτό επειδή το ζήτησα…. 

Κατάλαβα...μπάχαλο.

Το νούμερο που μπήκε στη συσκευή, δεν το δέχεται. Πετάει μήνυμα ότι "χρησιμοποιείται ήδη". Το άλλο νούμερο που έστειλαν και είναι ακόμα στο φάκελο, το δέχεται, αλλά φυσικά δεν μπορώ να πάρω μήνυμα.

Όχι, μπράβο τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Κατάλαβα...μπάχαλο.

Το νούμερο που μπήκε στη συσκευή, δεν το δέχεται. Πετάει μήνυμα ότι "χρησιμοποιείται ήδη". Το άλλο νούμερο που έστειλαν και είναι ακόμα στο φάκελο, το δέχεται, αλλά φυσικά δεν μπορώ να πάρω μήνυμα.

Όχι, μπράβο τους.

Μιλά με εξυπηρέτηση μήπως βγάλεις άκρη. Εγώ μίλησα με κάποιον πρώτα που δεν ασχολήθηκε ιδιαίτερα και έλεγε «θα φτιάξει από μόνο του»… αφού περίμενα 5-6 ώρες ξαναμίλησα με κάποιον που ασχολήθηκε..καλά ξεμπερδέματα..

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, giorgionats είπε

Μιλά με εξυπηρέτηση μήπως βγάλεις άκρη. Εγώ μίλησα με κάποιον πρώτα που δεν ασχολήθηκε ιδιαίτερα και έλεγε «θα φτιάξει από μόνο του»… αφού περίμενα 5-6 ώρες ξαναμίλησα με κάποιον που ασχολήθηκε..καλά ξεμπερδέματα..

Ναι, εννοείται αυτό θα κάνω.

Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενώ ήρθε μνμ ότι ενεργοποιήθηκε η φορητότητα κ την επόμενη να καλέσω 1252 ώστε να ενεργοποιηθεί. Ανοίγω σήμερα την voda    ενώ στην άλλη κάρτα είχε χαθεί τ σήμα . Καλάω 1252 τπτ. Κάνω επανακινηση τπτ. Μιλάω chat μου λέει θα γίνει κάνε μια αναπ στο 1252.;του λέω δεν έγινε . Με ρωτάει όνομα επώνυμο κατόχου του τ λέω. Του ξανά λέω έκανα κ πάλι δεν έγινε , μου ζητάει αριθμό ταυτότητας του λέω μήπως χρειάζεστε κ τον αριθμό πινακίδας ? Τ κλείνω κ άντε γαμηδια . Αν δεν δουλεύει αύριο τ νούμερο σπάω τ κάρτα κ άστα διαλα.  Vodafone κ μαλακίες μετά γτ δεν έχει κόσμο.  Μπαχαλο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, xphobus είπε

Γνωρίζει κανείς αν γίνεται να κανείς φορητότητα αλλά να κρατήσεις το πακέτο 

Για βάλε υπότιτλους.... 

Να κάνεις φορητότητα αριθμού από μια εταιρία σε άλλη, αλλά να κρατήσεις τα προνόμια - πακέτα - προσφορές της εταιρίας από όπου θα φύγεις;;;;; 

Επεξ/σία από andreas1gr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Πάω να φτιάξω λογαριασμό και μου βγάζει ότι το νούμερο χρησιμοποιείται ήδη.

Ντεν καταλαβαίνω. Πρέπει να έχει φτιαχτεί ο λογαριασμός πρώτα στη συσκευή με την κάρτα?

Άντε, ίσως να βγήκε κάποια άκρη κι εδώ. Από ότι φαίνεται ο συγκεκριμένος αριθμός ανήκε παλιότερα σε κάποιον άλλο και έχει παραμείνει η συσχέτιση με το λογαριασμό εκείνο.

Από την εξυπηρέτηση στο chat, προώθηση στην τεχνική υπηρεσία και αυτοί έστειλαν αίτημα στο τμήμα δικτύου να το ρυθμίσει.

Αναμονή μέχρι τότε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκανα την παραγγελια της sim 27/11 και εχω κανει εδω και μερες την ενεργοποιηση της και την αποστολη του SMS για τα ακουστικα.

Υπαρχει μεχρι στιγμης εστω ενας που να εχει παραλαβει τα ακουστικα ή μας κοροιδευουν για τα καλα;

Μιλησα προχθες με εκπροσωπο απο το live chat για την παραλαβη των ακουστικων, μου ζητησε τα στοιχεια μου για να με καλεσει υπαλληλος απο το αρμοδιο τμημα και δεν με καλεσαν ποτε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, ForuMakis είπε

Εκανα την παραγγελια της sim 27/11 και εχω κανει εδω και μερες την ενεργοποιηση της και την αποστολη του SMS για τα ακουστικα.

Υπαρχει μεχρι στιγμης εστω ενας που να εχει παραλαβει τα ακουστικα ή μας κοροιδευουν για τα καλα;

Μιλησα προχθες με εκπροσωπο απο το live chat για την παραλαβη των ακουστικων, μου ζητησε τα στοιχεια μου για να με καλεσει υπαλληλος απο το αρμοδιο τμημα και δεν με καλεσαν ποτε!

να δεις που κ καλα θα εχουν τελειωσει , ασχετα με το αν δεν παρελαβε κανεις χχαχααχαχαχ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, ForuMakis είπε

Εκανα την παραγγελια της sim 27/11 και εχω κανει εδω και μερες την ενεργοποιηση της και την αποστολη του SMS για τα ακουστικα.

Υπαρχει μεχρι στιγμης εστω ενας που να εχει παραλαβει τα ακουστικα ή μας κοροιδευουν για τα καλα;

Μιλησα προχθες με εκπροσωπο απο το live chat για την παραλαβη των ακουστικων, μου ζητησε τα στοιχεια μου για να με καλεσει υπαλληλος απο το αρμοδιο τμημα και δεν με καλεσαν ποτε!

Οχι, αλλά μπορεί να τα παραλάβουμε λίγο πριν τα μεσάνυχτα την Δευτέρα, ποτέ δεν ξέρεις.

Εμενα χτες με πήραν τηλ το απόγευμα τελικά αλλά μάλλον δεν είχα σήμα γιατί απλά πήρα ένα μύνημα πως έλαβα κλήση από το πενταψηφιο τους. Τώρα δεν ασχολούμαι, Δευτέρα πάλι θα μιλήσω με το chat τους. Δεν έχω όρεξη να τους κυνηγάω για ένα φτηνό ζευγάρι ακουστικά των 14€, αλλά για το γαμωτο του θέματος μιας και έκανα "νωρίς" παραγγελία νιώθω πως πρέπει, γιατί κάτι μου λέει πως όποιος δεν το κυνηγήσει δεν θα πάρει τπτ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει τα ακουστικά ήταν ο κράχτης και λογικά γι'αυτό πλακωθήκαμε όσοι παραγγείλαμε. Αλλά να έχεις πληρώσει 12€, να είσαι κομπλέ με ταυτοποίηση, να περιμένεις 1 ημέρα απο την ενεργοποίηση του αριθμού που μου είπαν στο τσατ, να σκας άλλα 12 για κάρτα και να μην πάρεις καμία προσφορά ε αυτό πάει πολύ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Giorgos20177 είπε

να δεις που κ καλα θα εχουν τελειωσει , ασχετα με το αν δεν παρελαβε κανεις χχαχααχαχαχ

Δεν έχουν τελειώσει. Εμένα μου είπαν θα αποσταλούν στις 13/12

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...