Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Qwerty_ είπε

Mεχρι και οι Θεσσαλονικεις γελάνε με αυτό που είπες

Το κακό είναι ότι κατάλαβα για ποιο λόγο κράζουν το μετρό τις ημέρες που ήμουν Θεσσαλονίκη ως πεζός δηλαδή ότι η πόλη είναι ένα απέραντο εργοτάξιο

Αύριο το smart θα κάνει το 1ο ταξίδι μιας εγώ το είχα μόνο για την πόλη άντε και λίγο έξω από την πόλη και ο προηγούμενος κάτοχος (η θεία μου) το είχε μόνο για την πόλη (ψώνια-δουλείες) και είχε από το 2000 μέχρι το 2020 70.000 χλμ 

Μια χαρά θα πας με 90-100 στην δεξιά και καμία στάση στην Αθήνα σίγουρα και άλλη μία μέχρι να πας Θεσσαλονίκη.Μπορεις να πας και μέσω Ιόνιας οδού βέβαια αλλά έχει πολλή ανηφόρα και κατηφόρα.

Εδώ πήγαινα με Meriva 1.3 75hp Diesel Θεσσαλονικη-Κεφαλονιά και φορτωμένος.

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, NikolasKon14 είπε

Μια χαρά θα πας με 90-100 στην δεξιά και καμία στάση στην Αθήνα σίγουρα και άλλη μία μέχρι να πας Θεσσαλονίκη.Μπορεις να πας και μέσω Ιόνιας οδού βέβαια αλλά έχει πολλή ανηφόρα και κατηφόρα.

Εδώ πήγαινα με Meriva 1.3 75hp Diesel Θεσσαλονικη-Κεφαλονιά και φορτωμένος.

Και άλλη μία στη Καλαμάτα... 😁

Δημοσ.
Στις 26/11/2021 στις 2:09 ΜΜ, Qwerty_ είπε

Σε λίγες ημέρες θα ξαναπάω λόγω εργασίας Θεσσαλονίκη. Την προηγούμενη φορά πήγα με προαστοιακό (Κιάτο - Κάτω Αχαρναί) και (Κάτω Αχαρναί - Αεροδρόμιο) και αεροπορικώς ωστόσο η γραμμή θα κλείσει του προαστοιακού και επίσης δεν με βόλεψε τόσο που δεν είχα μεταφορικό μέσο. Γίνεται με να πάω με smart;

Είναι η τέλεια εποχή να περάσεις αυτόν τον γολγοθά τώρα καθώς δεν χρειάζεσαι ΑC που σ' αυτά τ αμάξια δεν γίνεται να κάνεις εκπτώσεις στα άλογα όταν βγαίνεις εκτός πόλης. Κατα τ' άλλα ένα σετ ελατήρια πιστονιών όταν γυρίσεις πάρε καλού κακού 🤣

Δημοσ.

Εγώ λέω μην συγκρίνουμε τι κάναμε με σαραβαλάκια πριν 20-30 χρόνια, όταν ο μέσος όρος των αμαξιών είχε κάτω (έως πολύ κάτω) από τους 100 ίππους - με αντίστοιχες νορμάλ ταχύτητες, υπήρχαν αρκετά λιγότερα αμάξια στους δρόμους και τα φορτηγά με το ζόρι έφταναν τα 70-80 (σε ισάδα).

 

Ναι θα το κάνει, αλλά δεν είναι όπως να το έκανε π.χ. το '94.

 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, LongTom είπε

και τα φορτηγά με το ζόρι έφταναν τα 70-80 (σε ισάδα).

Πριν 50-60 χρόνια είχαν αυτές τις ταχύτητες.

Τα φορτηγά πριν 30 χρόνια,δεν είχαν κόφτη  στα 89χλμ,επιαναν άνετα 100-110.Θυμάμαι τα 32αρια mercedes που είχαμε τότε,καλά και μετά τους βγάζανε τους κόφτες. Τα Scania ήταν τα γκαζιαρικα, ακομα είναι. 

Επειτα δεν υπήρχαν αυτοκίνητοδρομοι με 2 και 3 λωρίδες.Η εθνική οδός ήταν παντού με 1 ρεύμα και λίγο έρεισμα ανά κατεύθυνση.

Το ταξίδι σήμερα με ένα μικρό αμάξι,σε αυτοκίνητοδρόμο και ταχύτητα 100-110 είναι πολύ πιο εύκολο και ασφαλές,σε σχέση με πριν 30 χρόνια με ένα αντίστοιχο μικρό. 

Θυμάμαι τα θανατηφόρα τροχαία κάθε ΣΚ τότε. 

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, jmmys είπε

Πριν 50-60 χρόνια είχαν αυτές τις ταχύτητες.

Τα φορτηγά πριν 30 χρόνια,δεν είχαν κόφτη  στα 89χλμ,επιαναν άνετα 100-110.Θυμάμαι τα 32αρια mercedes που είχαμε τότε,καλά και μετά τους βγάζανε τους κόφτες. Τα Scania ήταν τα γκαζιαρικα, ακομα είναι. 

Επειτα δεν υπήρχαν αυτοκίνητοδρομοι με 2 και 3 λωρίδες.Η εθνική οδός ήταν παντού με 1 ρεύμα και λίγο έρεισμα ανά κατεύθυνση.

Το ταξίδι σήμερα με ένα μικρό αμάξι,σε αυτοκίνητοδρόμο και ταχύτητα 100-110 είναι πολύ πιο εύκολο και ασφαλές,σε σχέση με πριν 30 χρόνια με ένα αντίστοιχο μικρό. 

Θυμάμαι τα θανατηφόρα τροχαία κάθε ΣΚ τότε. 

Προσωπικά σε κάτι διαδρομές το 2001/02, θυμάμαι ότι ο γκουβάς που καβαλούσα περνούσε άνετα όλες τις νταλίκες με 100-105 (το οποίο ήταν και η τελική του εν λόγω γκουβά - σε ισάδα). 

Συμφωνώ ότι είναι πολύ πιο ασφαλές τώρα να οδηγείς γενικότερα (ευτυχώς), αλλά το έγραψα για να δείξω ότι δεν είναι μονοδιάστατα (όλα καλά και εύκολα) όταν έχεις αναιμικό αμάξι και θέλεις να κάνεις μεγάλη διαδρομή. 
Είναι αρκετό ζόρι.

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, LongTom είπε

Προσωπικά σε κάτι διαδρομές το 2001/02, θυμάμαι ότι ο γκουβάς που καβαλούσα περνούσε άνετα όλες τις νταλίκες με 100-105 (το οποίο ήταν και η τελική του εν λόγω γκουβά - σε ισάδα). 

Συμφωνώ ότι είναι πολύ πιο ασφαλές τώρα να οδηγείς γενικότερα (ευτυχώς), αλλά το έγραψα για να δείξω ότι δεν είναι μονοδιάστατα (όλα καλά και εύκολα) όταν έχεις αναιμικό αμάξι και θέλεις να κάνεις μεγάλη διαδρομή. 
Είναι αρκετό ζόρι.

Καλα εννοείται ότι ειναι ζόρικο ένα ταξίδι με ένα smart. Δεν έχει το ανάλογο κάθισμα,το ανάλογο στήσιμο. Είναι ζορικο και πολύ κουραστικό. Αλλα στην ανάγκη γίνεται. 

Τελος το 2001 όλα τα φορτηγά είχαν κόφτη στα 89χλμ,ηδη από τη δεκαετία του 90.Φυσικα βέβαια πολλοί τον έβγαζαν και πήγαιναν 110-120 και 130.Γιαυτο και εσύ με 100 τους περνούσες άνετα. 

Τη δεκαετία 80 δεν υπηρχσν κόφτες. Τα μεγάλα φορτηγά, τότε ήταν όλα συρόμενα, επιαναν για πλάκα τα 100χλμ.

Δημοσ.

Πήγα με το smart στην Θεσσαλονίκη έκανα μια στάση στο Λουτράκι, από Λουτράκι μέχρι Αθήνα το πήγα από την παλαιά εθνική) μια στάση στα καμμένα βούρλα μια στάση για ανεφοδιασμό. Αφού σημαίνει ότι ο κουβάς μου μπορεί να πάει σχεδόν παντού

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Qwerty_ είπε

Πήγα με το smart στην Θεσσαλονίκη έκανα μια στάση στο Λουτράκι, από Λουτράκι μέχρι Αθήνα το πήγα από την παλαιά εθνική) μια στάση στα καμμένα βούρλα μια στάση για ανεφοδιασμό. Αφού σημαίνει ότι ο κουβάς μου μπορεί να πάει σχεδόν παντού

Η διαδρομή που έκανες δεν ήταν η πιο σύντομη, εκτός βέβαια αν την επέλεξες γιατί ήθελες να περάσεις από Λουτράκι.

Κατά τα άλλα το ίδιο σου είχαμε πει και εμείς, πως το smart μια χαρά θα σε πάει αν αντέχεις εσύ.

Δημοσ.
16 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Η διαδρομή που έκανες δεν ήταν η πιο σύντομη, εκτός βέβαια αν την επέλεξες γιατί ήθελες να περάσεις από Λουτράκι.

Κατά τα άλλα το ίδιο σου είχαμε πει και εμείς, πως το smart μια χαρά θα σε πάει αν αντέχεις εσύ.

Από Εγνατία --> Ιονία θα πάω με την επιστροφή. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Qwerty_ είπε

Από Εγνατία --> Ιονία θα πάω με την επιστροφή. 

Οπότε θα διανύσεις κάπου 200χλμ λιγότερα.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Οπότε θα διανύσεις κάπου 200χλμ λιγότερα.

Έπρεπε να πάω στο Λουτράκι οπότε θεώρησα το να πάω Λουτράκι και μετά να επιστρέψω πίσω για να πάω μέσω Ιονίας --> εγνατίας ήταν χάσιμο χρόνου

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Qwerty_ είπε

Έπρεπε να πάω στο Λουτράκι οπότε θεώρησα το να πάω Λουτράκι και μετά να επιστρέψω πίσω για να πάω μέσω Ιονίας --> εγνατίας ήταν χάσιμο χρόνου

Ε ναι, αφού είχες φτάσει ως Λουτράκι δεν συνέφερε να γυρίσεις πίσω, πιο γρήγορο ήταν να συνεχίσεις για να πιάσεις την Αθηνών-Θεσσαλονίκης.

Edit
Τώρα που το ξανασκέφτομαι σχεδόν το ίδιο θα ήταν αν γύριζες πίσω, και σε απόσταση και σε χρόνο.

Επεξ/σία από Joshua21
Δημοσ.

Το Αμαξι παντού πάει απλά θέλει λίγο προσοχή στους πλευρικούς ανέμους γιατί κουνάει.

Το δικό μου καθώς είναι στην οικογένεια εδώ και 13 χρόνια μοντέλο του 2003 με 27000 αγορασμενο το 2008.Οταν έφτασε τα 65000 άρχισε να καίει λάδια περίπου 2 χρόνια πριν.Το έκανα τον Ιούλιο γενική επισκευή γιατί δεν θέλω να το δώσω βλέποντας αλλά 1000αρια σμαρτακια για αγορά είδα τι σαβουρα παίζει στα μεταχειρισμένα.

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι είναι φοβερό αμαξι για μέσα στην πόλη και λίγο εκτός αλλά τρομερά αναξιόπιστο μοτέρ θέλει ειδική φροντίδα.Καθε 5000 χιλιόμετρα συνθετικά λάδια,ζέσταμα καλό γιατί ραγιζανε τουρμπίνες.

Btw τι λάστιχα φοράς; Διαστάσεις και μάρκα 

 

 

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...