LongTom Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2021 47 λεπτά πριν, sv398 είπε Δεν ξέρω τι έλεγε ο κουλός στο video αλλά το Υπουργείο Ενέργειας στις ΗΠΑ ασχολείται ενεργά την τελευταία 10ετία με το θέμα. Αν είναι τεχνολογία 200 ετών τελειωμένη για βλαμμένους τους έχεις που ακόμα το ψάχνουν; Το ότι το γύρισαν σε ηλεκτικούς κινητήρες στην αυτοκινητοβιομηχανία, χωρίς να έχουν υπολογίσει ότι θα πάει η τιμή της ηλεκτρικής ενέργειας στο θεό για όλους δείχνει λογική αρπαχτής και μόνο προβλήματα θα δημιουργήσει. Σου λέει εγώ βγάζω αυτοκίνητα με 0 ρύπους και ξεφορτώνομαι ένα σωρό ελέγχους/πρόστιμα κτλ κτλ, πάρε τώρα το μπαλάκι του που θα βρεις το ρεύμα και βάλτο στον π@το σου να παίζεις ping pong. Και μην ξεχνάμε και τις χωματερές που θα πρέπει ανά 8ετία περίπου να υποδέχονται και 300 κιλά μπαταρίες ανά όχημα, από εκατομμύρια οχήματα στον πλανήτη. Κάτσε να δεις γλέντια που θα έχουμε! Όντως, οι ΗΠΑ έχουν βιοκαύσιμο για καθαρά επιστημονικούς λόγους, όχι γιατί κάποια λόμπι συνεχίζουν το άρμεγμα των πόρων: https://www.theatlantic.com/ideas/archive/2019/11/ethanol-has-forsaken-us/602191/ https://www.hks.harvard.edu/sites/default/files/centers/mrcbg/files/mrcbg_fwp_2010-12_Lawrence_biofuel.pdf https://www.usnews.com/opinion/economic-intelligence/articles/2016-12-07/the-ethanol-renewable-fuel-standard-is-a-failure Αυτό επειδή πραγματικά τα βιοκαύσιμα είναι και το καύσιμο του μέλλοντος που θα λύσει όλα τα προβλήματα: https://theicct.org/blog/staff/us-biofuels-policy-RFS-oct21 https://www.nature.com/scitable/blog/eyes-on-environment/the_biofuel_controversy/ +++++++++++++ Όσον αφορά τα ηλεκτρικά, υπάρχουν κυριολεκτικά δεκάδες ποστ στο εδώ φόρουμ που απαντάνε στις καραμέλες της "ηλεχτρικής απάτης που πιστεύουν μόνο τα πρόβατα". Μόνο εγώ έχω γράψει καμία ντουζίνα με πηγές. Καλό διάβασμα.
mordred Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, neo80 είπε Η ηλεκτροκίνηση έτσι όπως είναι δηλαδή μπαταριο κίνηση είναι για τα μπάζα. Ειδικά με τα ύψη που πρόκειται να ακολουθήσουν πολύ σύντομα στην ενέργεια εξαετίας εσφαλμένων επιλογών δηλ κατάργησης του Λιγνίτη. απο αυτό το σχόλιο δείχνεις πόσο σχετικός είσαι με τα αυτοκίνητα η ηλεκτροκίνηση δεν σου προσφέρει αυτονομία για να διανίσεις μεγάλες αποστάσεις ενώ το υδρογόνο το προσφέρει αυτό. Δεν είναι τυχαίο που μεγάλες αυτοκινητο βιομηχανίες όπως toyota,honda πάνε στο υδρογόνο ακόμη και η hyundai θα πάει προς τα εκεί γιατί πολύ απλά έτσι όπως είναι η ηλεκτροκίνηση δεν υπάρχει μέλλον. Άπατη θα πάει η Τesla. μεγάλος παπατζής ο τύπος... Ότι γλυτώσεις λέει από βενζίνες θα το δώσεις σε μπαταρία... Κάτι που δεν ισχύει προφανώς και δεύτερον αναφέρεται μόνο σε ότι έχει να κάνει με το κέρδος στον χρήστη όχι στο περιβάλλον κλπ... Εγώ ξέρω (έχοντας υβριδικό πλέον) εκεί που έδινα 50€ για καύσιμα τη βδομάδα (κάνω 50χλμ την ημέρα) δίνω 20€ (από 7,5-8 lt/100km είμαι στα 3,6-3,8). Η ηλεκτροκίνηση είναι αποδοτική κυρίως επειδή η ενέργεια που ξοδεύεις περνάει σχεδόν χωρίς καμία απώλεια σε κίνηση και συν του ότι εκμεταλεύεται φρενάρισμα και κύλιση για την ανατροφοδότηση. Το ότι έχουμε δρόμο για να την αποκαλέσουμε ιδανική ισχύει. Και αυτά "η Toyota γιατί δεν έχει βγάλει ηλεκτρικό κάτι θα ξέρει κλπ." Είναι άλλα λογια να αγαπιόμαστε. Θα βγάλει σύντομα και αυτή. Απότι έχω διαβάσει μάλιστα ότι θα το λανσάρει με μπαταρίες solid state που εκεί θα δούμε μεγάλες αλλαγές. Επεξ/σία 26 Νοεμβρίου 2021 από mordred 1 1
Cell_7 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2021 Τύφλα να έχει η WallStreet με τους αναλυτές του insomnia 2 1
Black Demis Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2021 6 ώρες πριν, neo80 είπε 1. Να δούμε που θα βρεθούν τα αποθέματα ενέργειας που απαιτούν τα αυτοκίνητα. 2. Ήδη η ενέργει αυξάνεται στο πενταπλάσιο και βλέπω το κόστος ενέργειας να αυξηθεί και άλλο και να έχουμε ενεργειακή φτώχια. 3. Παίζονται τεράστια οικονομικά συμφέροντα που θα φροντίσουν να λαδώσουν πολύ καλά τους έχοντες εξουσία. Αν είσαι ρομαντικός και νομίζεις ότι όλα αυτά γίνονται για το περιβάλλον πλανάσαι οικτρά. 4. Οι πωλήσεις έγιναν γιατί ο κόσμος δεν ενημερώθηκε σωστά και το σπρώξανε με το ζόρι εκεί που θέλανε αυτοί και εκεί που πέσαν μίζες. Ξύπνα !!! 5. Θα θες κάθε χρόνο αλλαγή μπαταρίας άλλο επιπλέον κόστος. 6. Η τιμή των TESLA είναι απλησίαστη. Αλλά απο που θα ενημερωθούμε απο τις αθεντίες που έχουν εξουσία με IQ τζατζικού ας γελάσω χαχα 1. Πυρηνικά μονόδρομος 2. Αναπόφευκτο αυτό, και θα λυθεί (πχ λύση στο ένα) 3. Πάντα παίζονται χωρίς αυτά δεν κινείται η γη. 4. Πωλήσει έγιναν γιατί πολλοί γούσταραν συμπεριφορά τον ηλεκτρικών + έχουν αρκετό χρήμα ώστε να παίρνουν οχήματα σαν παιχνίδια 5. Κάθε 7 με 8 χρόνια θέλει όσο δλδ και η εγγύηση του οχήματος όσο δλδ κρατάνε οχήματα σε άλλες χώρες πριν τα αποσύρουν. 6. Ακριβό για μας πολύ μάλιστα αλλά Ελλάδα είναι χώρα τρίτους κόσμου και πολύ φτωχή δεν πρπει να είναι μέτρο σύγκριση
petran79 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2021 Στις 25/11/2021 στις 9:28 ΜΜ, Toper Harley είπε Το ότι τα 8 στα 10 πρώτα είναι made in Japan δεν προκαλεί έκπληξη σε κανέναν... Χρόνια τώρα οι πιο αξιόπιστοι σε κάθε είδους όχημα.. το ότι τα assembly in China είναι καλύτερα από τα made in USA δείχνει πόσο έχει ανεβάσει την ποιότητα κατασκευής η Κίνα ή πόσο χάλια ποιότητα κατασκευής έχουν οι Αμερικάνοι ή και τα δύο. Είναι γιαπωνέζικα μεν αλλά συναρμολογούνται στη Γερμανία.
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2021 Το ότι δεν βγαίνουν κιτ ηλεκτροκίνησης και πρέπει να πεταχτούν στα σκουπίδια δισεκατομμύρια αυτοκίνητα, αντί να αλλάξει ο κινητήρας στα ήδη υπάρχοντα, σημαίνει ότι υπάρχει σχέδιο, για αυτό κανένας δεν το αναφέρει αυτό. Δισεκατομμύρια αμαξώματα σε άριστη κατάσταση πρέπει να αποσυρθούν γιατί δεν υπάρχει δυνατότητα ανακύκλωσης. Όλο αυτό δείχνει ότι έρχεται ενεργειακή καταιγίδα με μεγάλες επιπτώσεις στην ποιότητα ζωής όλων μας.
Thanar Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2021 Στις 26/11/2021 στις 10:58 ΠΜ, manolis940 είπε Εσύ βεβαίως έχεις κάνει κάποια σχετική έρευνα πάνω στο θέμα όπου γνωρίζεις ότι οι τεραβατόρες που αναφέρει ο Καλογεράκης στο Video είναι αδύνατον να παραχθούν τα TWatt. Ο Μιχάλης Καλογεράκης έχει κάποιες βασικές παρανοήσεις στο θέμα της Ηλεκτροκίνησης. Ίσως έχει σχέση με την εμπειρία που είχε ο ίδιος πριν πολλά χρόνια, όταν είχε ασχοληθεί με το αντικείμενο πριν ίσως από τον οποιονδήποτε, με όχι και τόσο ικανοποιητικό αποτέλεσμα. Την εποχή εκείνη όμως, δεν είχαν προχωρήσει τόσο οι μπαταρίες λιθίου. Παρακάτω, μπορείτε να δείτε την άποψή μου σχετικά με κάποιες ανακρίβειες που ακούστηκαν στη συνέντευξη. Προσεγγίζω το θέμα, μετά από πολυετή ενασχόληση με την Ηλεκτροκίνηση, σαν οδηγός ηλεκτρικού αυτοκινήτου και σαν διαχειριστής της Ομάδας "Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα" του facebook, με πάνω από 10χιλ. μέλη: 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα