Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σύμφωνα με την Αμερικανική μη κερδοσκοπική οργάνωση καταναλωτών Consumer Reports, τα οχήματα της Tesla όπως και τα σπορ ηλεκτρικά οχήματα άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών που πωλούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες είναι τα λιγότερο αξιόπιστα, κάτι που αντικατοπτρίζει τους κινδύνους που συνοδεύουν τη νέα τεχνολογία.

Η μη κερδοσκοπική οργάνωση αξιολόγησης προϊόντων και υπηρεσιών δήλωσε ότι η Tesla, η αυτοκινητοβιομηχανία με τη μεγαλύτερη χρηματιστηριακή αξία στον κόσμο, κατατάσσεται μόλις στην 27η θέση από τις 28 μάρκες αυτοκινήτων, μία θέση δηλαδή μπροστά από την Lincoln, που ανήκει στη Ford.

«Τα ηλεκτρικά SUV είναι μία κατηγορία οχημάτων που καταλαμβάνει τις τελευταίες θέσης στην λίστα όσον αφορά την αξιοπιστία» δήλωσε ο Διευθυντής Αξιολόγησης Οχημάτων της Consumer Reports, Jake Fisher. Από όλα τα ηλεκτρικά SUV το Mustang Mach-E της Ford «είναι το μόνο με αξιοπιστία άνω του μέσου όρου» δήλωσε ο Jake Fisher με το Tesla Model 3 να είναι το μοναδικό της αυτοκινητοβιομηχανίας με αξιοπιστία που κυμαίνεται στο μέσο όρο. Όλα τα υπόλοιπα οχήματα της Tesla είναι κάτω από το μέσο όρο όσον αφορά την αξιοπιστία.

Το δημοφιλές Model Y, το best-selling όχημα της Tesla, έχει προβλήματα με την συναρμογή των εξωτερικών τμημάτων, διαρροές και διάφορα ζητήματα με τον κλιματισμό. Το μεγαλύτερο Model X όπως επισημαίνει ο Jake Fisher εξακολουθεί να έχει προβλήματα με τις πόρτες Falcon Wing.

Η οργάνωση Consumer Reports έχει εκδηλώσει ανησυχίες και εξακολουθεί να είναι επικριτική απέναντι στο σύστημα Autopilot της Tesla και γενικότερα στα αυτόματα συστήματα οδήγησης. Ο Jake Fisher λέει πως η Consumer Reports εξακολουθεί να έχει ανησυχίες ότι οι οδηγοί ενδέχεται να βασίζονται περισσότερο από όσο θα έπρεπε στην τεχνολογία που δεν μπορεί ακόμα να αντικαταστήσει τον ανθρώπινο χειρισμό, ωστόσο αυτό δεν έπαιξε ρόλο, όπως είπε, στη βαθμολογία αξιοπιστίας. «Το Full Self Driving δεν είναι καθόλου αυτό-οδήγηση» είπε ο Fisher, «είναι απλός ένα χαρακτηριστικό διευκόλυνσης».

Τα συστήματα μετάδοσης ισχύος των ηλεκτρικών οχημάτων ή powertrains δεν αποτελούν τη βασική πηγή των προβλημάτων επισήμανε ωστόσο ο Jake Fisher καθώς οι καταναλωτές έχουν προβλήματα με άλλα μέρη των αυτοκινήτων. Οι κατασκευαστές «χρησιμοποιούν τα ηλεκτρικά οχήματα ως τεχνολογικά test beds» λέει ο Fisher «και εκεί είναι που τα πράγματα πάνε λάθος».

Στην κορυφή της λίστας όσον αφορά την αξιοπιστία βρίσκεται η εταιρεία Lexus με τις οκτώ στις δέκα μάρκες στις πρώτες δέκα θέσεις της λίστας να είναι Ιαπωνικές. Ανάμεσα στις Αμερικανικές εταιρείες, αυτή που ξεχώρισε ήταν η Buick που βρέθηκε στην 5η θέση ενώ το μοντέλο Buick Envision, η συναρμολόγηση του οποίου πραγματοποιείται στην Κίνα, ήταν το πιο αξιόπιστο compact luxury SUV στην έρευνα της Consumer Reports.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Το ότι τα 8 στα 10 πρώτα είναι made in Japan δεν προκαλεί έκπληξη σε κανέναν... Χρόνια τώρα οι πιο αξιόπιστοι σε κάθε είδους όχημα.. το ότι τα assembly in China είναι καλύτερα από τα made in USA δείχνει πόσο έχει ανεβάσει την ποιότητα κατασκευής η Κίνα ή πόσο χάλια ποιότητα κατασκευής έχουν οι Αμερικάνοι ή και τα δύο.

  • Like 7
Δημοσ.

Δηλαδή η VW & Toyota είναι οι μεγάλοι παίχτες στην κορυφή των πωλήσεων, και η τέσλα έχει την μεγαλύτερη χρηματιστηριακή αξία;

Μάλιστα...

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, petasis είπε

Δηλαδή η VW & Toyota είναι οι μεγάλοι παίχτες στην κορυφή των πωλήσεων, και η τέσλα έχει την μεγαλύτερη χρηματιστηριακή αξία;

Μάλιστα...

Ναι γιατί είναι τεχνολογικά αιώνες μπροστά, και από την VW που ακόμα κλέβει στα τεστ ρύπων και από την Toyota που είναι αρνητής των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Έχει θέματα με την τέλεια κατασκευή των οχημάτων αλλά μην ξεχνάμε πως ανταγωνίζεται ονόματα που υπάρχουν εκατοντάδες χρόνια στον χώρο.

  • Like 1
Δημοσ.

Η ηλεκτροκίνηση έτσι όπως είναι δηλαδή μπαταριο κίνηση είναι για τα μπάζα.

Ειδικά με τα ύψη που πρόκειται να ακολουθήσουν πολύ σύντομα στην ενέργεια εξαετίας εσφαλμένων επιλογών δηλ κατάργησης του Λιγνίτη.

1 ώρα πριν, Cell_7 είπε

Ναι γιατί είναι τεχνολογικά αιώνες μπροστά, και από την VW που ακόμα κλέβει στα τεστ ρύπων και από την Toyota που είναι αρνητής των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Έχει θέματα με την τέλεια κατασκευή των οχημάτων αλλά μην ξεχνάμε πως ανταγωνίζεται ονόματα που υπάρχουν εκατοντάδες χρόνια στον χώρο.

απο αυτό το σχόλιο δείχνεις πόσο σχετικός είσαι με τα αυτοκίνητα η ηλεκτροκίνηση δεν σου προσφέρει αυτονομία για να διανίσεις μεγάλες αποστάσεις ενώ το υδρογόνο το προσφέρει αυτό. Δεν είναι τυχαίο που μεγάλες αυτοκινητο βιομηχανίες όπως toyota,honda πάνε στο υδρογόνο ακόμη και η hyundai θα πάει προς τα εκεί γιατί πολύ απλά έτσι όπως είναι η ηλεκτροκίνηση δεν υπάρχει μέλλον. Άπατη θα πάει η Τesla.

 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, neo80 είπε

Η ηλεκτροκίνηση έτσι όπως είναι δηλαδή μπαταριο κίνηση είναι για τα μπάζα.

Ειδικά με τα ύψη που πρόκειται να ακολουθήσουν πολύ σύντομα στην ενέργεια εξαετίας εσφαλμένων επιλογών δηλ κατάργησης του Λιγνίτη.

απο αυτό το σχόλιο δείχνεις πόσο σχετικός είσαι με τα αυτοκίνητα η ηλεκτροκίνηση δεν σου προσφέρει αυτονομία για να διανίσεις μεγάλες αποστάσεις ενώ το υδρογόνο το προσφέρει αυτό. Δεν είναι τυχαίο που μεγάλες αυτοκινητο βιομηχανίες όπως toyota,honda πάνε στο υδρογόνο ακόμη και η hyundai θα πάει προς τα εκεί γιατί πολύ απλά έτσι όπως είναι η ηλεκτροκίνηση δεν υπάρχει μέλλον. Άπατη θα πάει η Τesla.

 

Επιστρέψαμε στο ωραίο 2015;
Τελευταία φορά που άκουσα τέτοιες προβλέψεις για Tesla.

Πάντως οι περισσότερες εταιρείες/OEM έδωσαν, δίνουν και αναφέρουν ότι θα δώσουν πολλαπλά δεκάδες δις στην ανάπτυξη ηλεκτρικών.
Οι εταιρίες που ανάφεραν για υδρογόνο είναι οι "χαμένοι" της ηλεκτροκίνησης σε ιαπωνία που έκαναν κολεγιά μπας και πάρουν ανάσα(βλέπε Nissan που τους γράφει στα @@ της), με κύρια την τουότα που έχει εδώ και 15 χρόνια προσπαθήσει να σμπρώξει τα οχήματα υδρογόνου.
Μάντεψε τι πωλήσεις έχουν κάνει μέχρι στιγμής...

Οι μόνοι που ίσως δουν πωλήσεις σε υδρογόνο είναι οι OEM βαρέων οχημάτων σε πολύ ορισμένες κατηγορίες.

 

edit: Τώρα είδα λίγο από το βίντεο.
Αυτός δεν είναι "εφευρέτης" που "βρήκε" το βιοκαυσίμο από τα ζαχαροκάλαμα και το έβγαλαν τα μικρά-τοπικά ΜΜΕ ως θάμα και δεν ξανάγινε; 
Μιας τεχνολογίας περί των 200 ετών και σε χρήση στην κυριολεξία από τις πρώτες μηχανές εσωτερικής καύσης; 
Έβαλες αυτή την αυθεντία να μας ενημερώσει για την κατάσταση στην βιομηχανία και την ηλεκτροκίνηση; 

Επεξ/σία από LongTom
  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1. Να δούμε που θα βρεθούν τα αποθέματα ενέργειας που απαιτούν τα αυτοκίνητα.

2.  Ήδη η ενέργει αυξάνεται στο πενταπλάσιο και βλέπω το κόστος ενέργειας να αυξηθεί και άλλο και να έχουμε ενεργειακή φτώχια.

3. Παίζονται τεράστια οικονομικά συμφέροντα που θα φροντίσουν να λαδώσουν πολύ καλά τους έχοντες εξουσία. Αν είσαι ρομαντικός και νομίζεις ότι όλα αυτά γίνονται για το περιβάλλον πλανάσαι οικτρά. 

4. Οι πωλήσεις έγιναν γιατί ο κόσμος δεν ενημερώθηκε σωστά και το σπρώξανε με το ζόρι εκεί που θέλανε αυτοί και εκεί που πέσαν μίζες. Ξύπνα !!!

5. Θα θες κάθε χρόνο αλλαγή μπαταρίας άλλο επιπλέον κόστος.

6. Η τιμή των TESLA είναι απλησίαστη.

1 ώρα πριν, LongTom είπε

Έβαλες αυτή την αυθεντία να μας ενημερώσει για την κατάσταση στην βιομηχανία και την ηλεκτροκίνηση; 

Αλλά απο που θα ενημερωθούμε απο τις αθεντίες που έχουν εξουσία με IQ τζατζικού ας γελάσω χαχα

Επεξ/σία από neo80
  • Like 3
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, neo80 είπε

1. Να δούμε που θα βρεθούν τα αποθέματα ενέργειας που απαιτούν τα αυτοκίνητα.

2.  Ήδη η ενέργει αυξάνεται στο πενταπλάσιο και βλέπω το κόστος ενέργειας να αυξηθεί και άλλο και να έχουμε ενεργειακή φτώχια.

3. Παίζονται τεράστια οικονομικά συμφέροντα που θα φροντίσουν να λαδώσουν πολύ καλά τους έχοντες εξουσία. Αν είσαι ρομαντικός και νομίζεις ότι όλα αυτά γίνονται για το περιβάλλον πλανάσαι οικτρά. 

4. Οι πωλήσεις έγιναν γιατί ο κόσμος δεν ενημερώθηκε σωστά και το σπρώξανε με το ζόρι εκεί που θέλανε αυτοί και εκεί που πέσαν μίζες. Ξύπνα !!!

5. Θα θες κάθε χρόνο αλλαγή μπαταρίας άλλο επιπλέον κόστος.

6. Η τιμή των TESLA είναι απλησίαστη.

Αλλά απο που θα ενημερωθούμε απο τις αθεντίες που έχουν εξουσία με IQ τζατζικού ας γελάσω χαχα

K.

Καλές διαδρομές τότε με το ζαχαρόζουμο του εφευρέτη και άσε μας να κοιμόμαστε.

  • Like 2
  • Sad 1
Δημοσ.

άμα το ακροατήριο σου έχει μηδενικό τεχνικό επίπεδο μπορείς να τους πουλήσεις ότι η αλκοόλη από ζαχαροκάλαμο ως καύσιμο αυτοκίνητων είναι δική σου ανακάλυψη, Που να ξέρουν ότι στην Βραζιλία είναι κοινή πρακτική από το '70.

  • Like 3
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, neo80 είπε

1. Να δούμε που θα βρεθούν τα αποθέματα ενέργειας που απαιτούν τα αυτοκίνητα.

Αυτό πες το σε κανα τεχνολογικό forum και όχι εδω μέσα, χάνεις τον χρόνο σου με αυτούς που μιλάς.

  • Like 2
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, gizaha είπε

Αυτό πες το σε κανα τεχνολογικό forum και όχι εδω μέσα, χάνεις τον χρόνο σου με αυτούς που μιλάς.

Συμφωνώ απόλυτα φωνή βοώντος εν τη ερήμω ;)

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Cell_7 είπε

Ναι γιατί είναι τεχνολογικά αιώνες μπροστά, και από την VW που ακόμα κλέβει στα τεστ ρύπων και από την Toyota που είναι αρνητής των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Έχει θέματα με την τέλεια κατασκευή των οχημάτων αλλά μην ξεχνάμε πως ανταγωνίζεται ονόματα που υπάρχουν εκατοντάδες χρόνια στον χώρο.

Α, εντάξει, γιατί προς στιγμήν νόμισα ότι η υψηλή χρηματιστηριακή αξία είναι επειδή είναι αμερικάνικη η τέσλα... 🙄

Τελικά είναι η "τεχνολογία". Υποθέτω εννοείς την αυτόματη οδήγηση...

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, LongTom είπε

Μιας τεχνολογίας περί των 200 ετών και σε χρήση στην κυριολεξία από τις πρώτες μηχανές εσωτερικής καύσης; 
Έβαλες αυτή την αυθεντία να μας ενημερώσει για την κατάσταση στην βιομηχανία και την ηλεκτροκίνηση; 

Δεν ξέρω τι έλεγε ο κουλός στο video αλλά το Υπουργείο Ενέργειας στις ΗΠΑ ασχολείται ενεργά την τελευταία 10ετία με το θέμα. Αν είναι τεχνολογία 200 ετών τελειωμένη για βλαμμένους τους έχεις που ακόμα το ψάχνουν;

Το ότι το γύρισαν σε ηλεκτικούς κινητήρες στην αυτοκινητοβιομηχανία, χωρίς να έχουν υπολογίσει ότι θα πάει η τιμή της ηλεκτρικής ενέργειας στο θεό για όλους δείχνει λογική αρπαχτής και μόνο προβλήματα θα δημιουργήσει. Σου λέει εγώ βγάζω αυτοκίνητα με 0 ρύπους και ξεφορτώνομαι ένα σωρό ελέγχους/πρόστιμα κτλ κτλ, πάρε τώρα το μπαλάκι του που θα βρεις το ρεύμα και βάλτο στον π@το σου να παίζεις ping pong. Και μην ξεχνάμε και τις χωματερές που θα πρέπει ανά 8ετία περίπου να υποδέχονται και 300 κιλά μπαταρίες ανά όχημα, από εκατομμύρια οχήματα στον πλανήτη.

Κάτσε να δεις γλέντια που θα έχουμε!

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

Από όλα τα ηλεκτρικά SUV το Mustang Mach-E της Ford «είναι το μόνο με αξιοπιστία άνω του μέσου όρου» δήλωσε ο Jake Fisher με το Tesla Model 3 να είναι το μοναδικό της αυτοκινητοβιομηχανίας με αξιοπιστία που κυμαίνεται στο μέσο όρο. Όλα τα υπόλοιπα οχήματα της Tesla είναι κάτω από το μέσο όρο όσον αφορά την αξιοπιστία.

Ποια είναι τα κριτήρια της αξιοπιστίας και το Tesla model 3 είναι στην μέση αυτών ; Ένα αμάξι που μετά από μερικούς μήνες τρίζουν όλα τα πλαστικά τους θεωρείτε αξιόπιστο ;

 

9 ώρες πριν, neo80 είπε

απο αυτό το σχόλιο δείχνεις πόσο σχετικός είσαι με τα αυτοκίνητα η ηλεκτροκίνηση δεν σου προσφέρει αυτονομία για να διανίσεις μεγάλες αποστάσεις ενώ το υδρογόνο το προσφέρει αυτό. Δεν είναι τυχαίο που μεγάλες αυτοκινητο βιομηχανίες όπως toyota,honda πάνε στο υδρογόνο ακόμη και η hyundai θα πάει προς τα εκεί γιατί πολύ απλά έτσι όπως είναι η ηλεκτροκίνηση δεν υπάρχει μέλλον. Άπατη θα πάει η Τesla.

Και απ' το δικό σου σχόλιο δείχνει πόσο σχετικός είσαι με την υδρογονοκίνηση. Για να δουλέψει θα χρειαστεί να κάνεις το αμάξι σου κάπως έτσι:

Belval_88.jpg

Ειδικά στην αυτονομία η υδρογονωμένης έχει τεράστιο πρόβλημα!

2 ώρες πριν, gizaha είπε

Αυτό πες το σε κανα τεχνολογικό forum και όχι εδω μέσα, χάνεις τον χρόνο σου με αυτούς που μιλάς.

Εσύ βεβαίως έχεις κάνει κάποια σχετική έρευνα πάνω στο θέμα όπου γνωρίζεις ότι οι τεραβατόρες που αναφέρει ο Καλογεράκης στο Video είναι αδύνατον να παραχθούν τα TWatt.

Να βάλω βέβαια και στο σκεπτικό του το οποίο αυτό είναι το ανέκδοτο ότι ένα αυτοκίνητο αρχικά πρέπει να έχει 100kW μπαταρία όταν ένα model 3 που κάνει 600km έχει 50kW μπαταρία. Στο δεύτερο σκεπτικό του είναι ότι κάθε βράδυ θέλουν πλήρης φόρτιση.Λογικά η πλειοψηφία του κόσμου δουλεύει taxi σε τουριστική περίοδο και χτυπάει χιλιόμετρα!
Αυτός ο άνθρωπος δηλώνει φυσικός αν δεν κάνω λάθος και η παραπάνω είναι η επιστημονική του σκέψη και <<τεκμηριωμένη>> άποψη !

edit: Τώρα είδα ότι στο video  μιλάει και για βιοσυντονισμό. Έχει ξεφύγει ! Για όσους δεν ξέρουν πολλά μπορούν να δουν το παρακάτω video :

https://www.youtube.com/watch?v=PojaIFHQpgA

 

edit 2: Έχει αρκετούς εθελοντές πειραματανθρώπους για δοκιμή της εναλλακτικής του Ιατρικής!(Λέει στο τέλος του video) Ελπίζω ήδη να τον έχουν διαγράψει από κάθε επιστημονικό σύλλογο αν και δεν νομίζω να ήταν ποτέ σε κανένα! Ο άνρθωπος είναι επικύνδυνος, τάζει σε ανθρώπους με πραγματικά προβλήματα παραϊατρικές θεραπείες. Σύντομα ελπίζω να τον δούμε στην φυλακή πριν πάρει κανένα στο λαιμό του !

 

Επεξ/σία από manolis940
  • Sad 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, neo80 είπε

1. Να δούμε που θα βρεθούν τα αποθέματα ενέργειας που απαιτούν τα αυτοκίνητα.

 

Έκανα μια πρόχειρη αναζήτηση έτσι από περιέργεια και έκανα και μερικούς μπακαλίστικους υπολογισμούς:

Η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα είναι περίπου 50.000 Gwh ετησίως, κυκλοφορούν περίπου 6,2 εκατομμύρια οχήματα και βρήκα ένα κόστος 15 kwh ανά 100 χιλιόμετρα με μέση ετήσια διανυόμενη απόσταση 15.000 χιλιόμετρα θα χρειαζόμασταν ετησίως περίπου 14.000 Gwh επιπλέον ετησίως, μια αύξηση 30% στην ετήσια ηλεκτρική ενέργεια που θα χρειαζόμασταν, τα στοιχεία μου μπορεί να μην είναι ακριβή οπότε να πούμε και μια αύξηση 40% σίγουρα είναι πολύ μεγάλη αλλά ίσως να είναι εφικτή σε βάθος χρόνου. 

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...