Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, adi32 είπε

Οπότε καλύτερα να πηγαίνουμε με τα πόδια ή να βάλουμε όριο παντού τα 20 χλμ για να μπορούν ελεύθερα οι άχρηστοι να κάνουν τις παρανομίες τους

Βρε adi πας στο άλλο άκρο. 

Έζησα πολλά χρόνια Γερμανία που σε πολλά σημεία της Autobahn δεν υπάρχει όριο, 200,230,250,300,τα έχω δει. Ε λοιπόν εκεί σχεδόν ποτέ δεν είδα ή άκουσα ατύχημα, σίγουρα θα υπήρξε, αλλά σπάνιο. 

ΑΛΛΆ όταν υπήρχε όριο, και στην Autobahn και κυρίως εντός πόλης, η συντριπτική πλειοψηφία το τηρούσε. 

Η ταχύτητα ΔΕΝ είναι συνήθως η αιτία για ένα τροχαίο,αλλά είναι ΠΆΝΤΑ η αιτία που αυξάνει τρομερα την πιθανότητα θανάτου. 

Σκέψου να μην υπάρχει όριο ταχύτητας στη Ελλάδα σε εθνική οδό, όπου σχεδόν όλοι νομίζουν ότι η δεξιά λωρίδα είναι μονο για φορτηγα. 

Αναφέρομαι σε 3 λωρίδες όπου όλοι κατσικωνονται στη μεσαία, ενώ η δεξιά είναι εντελώς άδεια. 

Αυτό αν το κάνεις σε  χώρα που δεν έχει όριο ταχύτητας, θα φας προστιμο. 

Επεξ/σία από jmmys
  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
6 ώρες πριν, jmmys είπε

Βρε adi πας στο άλλο άκρο. 

Έζησα πολλά χρόνια Γερμανία που σε πολλά σημεία της Autobahn δεν υπάρχει όριο, 200,230,250,300,τα έχω δει. Ε λοιπόν εκεί σχεδόν ποτέ δεν είδα ή άκουσα ατύχημα, σίγουρα θα υπήρξε, αλλά σπάνιο. 

ΑΛΛΆ όταν υπήρχε όριο, και στην Autobahn και κυρίως εντός πόλης, η συντριπτική πλειοψηφία το τηρούσε. 

Η ταχύτητα ΔΕΝ είναι συνήθως η αιτία για ένα τροχαίο,αλλά είναι ΠΆΝΤΑ η αιτία που αυξάνει τρομερα την πιθανότητα θανάτου. 

Σκέψου να μην υπάρχει όριο ταχύτητας στη Ελλάδα σε εθνική οδό, όπου σχεδόν όλοι νομίζουν ότι η δεξιά λωρίδα είναι μονο για φορτηγα. 

Αναφέρομαι σε 3 λωρίδες όπου όλοι κατσικωνονται στη μεσαία, ενώ η δεξιά είναι εντελώς άδεια. 

Αυτό αν το κάνεις σε  χώρα που δεν έχει όριο ταχύτητας, θα φας προστιμο. 

Φυσικά και πρέπει να υπάρχει όριο γιατί είμαστε κάφροι. 

Απλά τα όρια πρέπει να είναι λογικά ώστε να τα σέβονται όλοι. 

Αναφέρθηκα σε απόψεις εκτός πραγματικότητας του ότι πρέπει όλοι να πηγαίνουν με max 50 ακόμα και σε δρόμους όπως Συγγρού παραλία κλπ 

 

Δημοσ.

Εντάξει, η Συγγρού για 50 σίγουρα δεν είναι. Είναι δρόμος με τουλάχιστον 3 λωρίδες, και διαχωριστικό στην μέση σε όλο το μήκος της. Δηλαδή υπο κανονικές συνθήκες δεν είναι για να την διασχίζει κάθετα πεζός.

Η παραλιακή όμως δεν είναι έτσι. και για αυτό εκεί έχουν γίνει πολλά ατυχήματα, και μάλιστα σοβαρά.

Το θέμα όμως εδώ δεν είναι το όριο ταχύτητας, αλλά αυτός ο "κόφτης". Ελπίζω να είναι μόνο ειδοποιητικό και σε καμία περίπτωση να μην παρεμβαίνει στο γκάζι. Θεωρώ πολύ επικύνδυνο να έχεις υπολογίσει μια συγκεκριμένη αντίδραση του αυτοκινήτου και ξανφικά απο το πουθενά, να παρεμβαίνει κάποιο σύστημα.

  • Like 1
Δημοσ.

Εδω εισαι :-D 

ταχογραφοι και τηλεματικες οπως στα λεοφορεια!

ενα μηνα ιστορικο και εαν σε σταματησουν, σου κοβουν κλιση )))))))))))))

Δημοσ.
15 ώρες πριν, jmmys είπε

Βρε adi πας στο άλλο άκρο. 

Έζησα πολλά χρόνια Γερμανία που σε πολλά σημεία της Autobahn δεν υπάρχει όριο, 200,230,250,300,τα έχω δει. Ε λοιπόν εκεί σχεδόν ποτέ δεν είδα ή άκουσα ατύχημα, σίγουρα θα υπήρξε, αλλά σπάνιο. 

ΑΛΛΆ όταν υπήρχε όριο, και στην Autobahn και κυρίως εντός πόλης, η συντριπτική πλειοψηφία το τηρούσε. 

Η ταχύτητα ΔΕΝ είναι συνήθως η αιτία για ένα τροχαίο,αλλά είναι ΠΆΝΤΑ η αιτία που αυξάνει τρομερα την πιθανότητα θανάτου. 

Σκέψου να μην υπάρχει όριο ταχύτητας στη Ελλάδα σε εθνική οδό, όπου σχεδόν όλοι νομίζουν ότι η δεξιά λωρίδα είναι μονο για φορτηγα. 

Αναφέρομαι σε 3 λωρίδες όπου όλοι κατσικωνονται στη μεσαία, ενώ η δεξιά είναι εντελώς άδεια. 

Αυτό αν το κάνεις σε  χώρα που δεν έχει όριο ταχύτητας, θα φας προστιμο. 

Να λέμε την αλήθεια, με τέτοιους κωλόδρομους που φτιάχνουν σε πολλά σημεία η δεξία όντως είναι μόνο για φορτήγα, αφού σε μισό χρόνο απ τη στιγμή που θα ρίξουν πίσα είναι γεμάτο λακούβες απ το βάρος το φορτηγών.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ideal09 είπε

Να λέμε την αλήθεια, με τέτοιους κωλόδρομους που φτιάχνουν σε πολλά σημεία η δεξία όντως είναι μόνο για φορτήγα, αφού σε μισό χρόνο απ τη στιγμή που θα ρίξουν πίσα είναι γεμάτο λακούβες απ το βάρος το φορτηγών.

Και στα υπόλοιπα σημεία όπου το οδόστρωμα ειναι καλό και η δεξιά είναι άδεια, και είναι πολλά τα σημεία αυτά, ο μέσος Έλληνας πάλι στη μεσαία θα πηγαίνει. 

Το παρακάτω βίντεο είναι η κλασσική οδηγική παιδεία σε ελληνικό αυτοκινητοδρομο με 3 λωρίδες. 

Το προστιμο για το κόκκινο αμάξι είναι 80 ευρώ και 1 πόντος στην Γερμανία. 

Το αποτέλεσμα, συνωστισμός σε 2 λωρίδες. 

 

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο λόγος που ένας οδηγός προτιμά να πηγαίνει στην μεσαία είναι προφανής (συμμετρική άπλα και από τις δύο πλευρές, δεν έρχεσαι σε επαφή με εισόδους κλπ).

Από εκεί και πέρα δικαίωμά του να πηγαίνει στην μεσαία από την στιγμή που δεν υπάρχουν καθορισμένα όρια για κάθε λωρίδα ξεχωριστά. Δεν μπορεί να μυρίσει τα νύχια του για το πόσο ακριβώς πρέπει να πηγαίνει ώστε να κινούνται τα υπόλοιπα αμάξια σαν σε προσομοίωση. Εννοείται πως δεν αναφέρομαι σε κάποιον που πηγαίνει με καταφανώς μικρή ταχύτητα πχ 50 χλμ κάτω από το όριο

Έτσι και αλλιώς στο παράδειγμα με τις 3 λωρίδες υπάρχει η δεξιά που ελευθερώνεται και απλά μπορείς να πας εκεί

Επεξ/σία από cthulhucarbide
Δημοσ.

Ποια μεσαια ?

80% ειναι στην αριστερη, λιγοι στη μεσαια και 2-3 στη δεξια

Ακομα και γεροι, θειες που σερνονται, στην αριστερη πανε και ξαφνικα κοβουν χωρις φλας τερμα δεξια για να μπουν σε καποιο στενο

 

  • Like 4
Δημοσ.

Έτσι.

Βουλιαγμένης κάθε μέρα οι περισσότεροι είναι στην αριστερή, χωρίς πρόθεση να στρίψουν αριστερά για πολλά φανάρια. Τους βλέπω ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ εδώ και χρόνια.

Η δεξιά άδεια. Και όχι, δεν είναι οι λακούβες, ούτε τα λεωφορεία το πρόβλημα των βλαμμένων, των ανίδεων δίποδων. Είναι ότι τους έχει αποτυπωθεί στη γεμάτη πίτουρα γκλάβα τους ότι αυτό είναι το σωστό, το βέλτιστο, το ενδεδειγμένο.

Τα ίδια και στις Ε.Ο.. 

Αλλά και στην Autobahn σε πάρα πολλά top speed videos στο YouTube έχω δει να κόβουν ταχύτητα επειδή πολλοί κινούνται σχετικά αργά στην αριστερή στην οποία βρίσκονται χωρίς λόγο.

Γενικά τα videos με κακούς οδηγούς στο YouTube είναι σχεδόν άπειρα, και μάλιστα σε ανεπτυγμένες χώρες. Είναι ηλίθιο πλέον να λέμε ότι αποτελεί ελληνικό "προνόμιο".

 

  • Like 3
Δημοσ.

δεν χρειάζεται να τσακώνεστε ρε παιδιά η λύση είναι απλή

καταργείς κάθε ΙΧ αυτοκίνητο/φορτηγό/νταλίκα/λεωφορείο/ταξί εντός αττικής

θα κυκλοφορούν μόνο ηλεκτρικά πατίνια και ποδήλατα

άμα σας αρέσει

αφού σαν οδηγοί δυστυχώς δεν το κατέχουμε το 70-80% όσων έχουν άδεια οδήγησης είναι επικίνδυνοι πρώτα για τον εαυτό τους και μετά για τους δίπλα τους οι αρμόδιες αρχές κανονικά πρέπει να τους αφαιρέσουν την άδεια οδήγησης.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ikorolis είπε

δεν χρειάζεται να τσακώνεστε ρε παιδιά η λύση είναι απλή

καταργείς κάθε ΙΧ αυτοκίνητο/φορτηγό/νταλίκα/λεωφορείο/ταξί εντός αττικής

θα κυκλοφορούν μόνο ηλεκτρικά πατίνια και ποδήλατα

άμα σας αρέσει

αφού σαν οδηγοί δυστυχώς δεν το κατέχουμε το 70-80% όσων έχουν άδεια οδήγησης είναι επικίνδυνοι πρώτα για τον εαυτό τους και μετά για τους δίπλα τους οι αρμόδιες αρχές κανονικά πρέπει να τους αφαιρέσουν την άδεια οδήγησης.

Το πρόβλημα σε εμάς είναι ότι δεν ανεχόμαστε αυτοκριτική σε τίποτα. Δεν μπορούμε να κρίνουμε τον εαυτό μας και να πούμε είμαι μαλ@κας παραβίασα πχ stop γιατί βιαζόμουνα. Και να πούμε ότι είμαστε αδικαιολόγητοι και να μην το ξανακάνουμε. 
Αυτό έχει να κάνει με τους οδηγούς όλων των μηχανοκίνητων οχημάτων. Είτε είναι φορτηγά είτε είναι μηχανάκια που κάνουν σφήνες. Όλοι κάνουν παραβάσεις και δεν ανέχονται αυτοκριτική γι’ αυτό και θα έχουμε ατυχήματα και καλώς να πάθουμε. Φλας βγάζουμε alarm βγάζουμε; Περνάμε ως πεζοί το δρόμο από τη διάβαση; Περνάμε από το φανάρι με πράσινο ως πεζοί; Ανεβαίνουμε στα κράσπεδα με τα ηλεκτρικά πατίνια; Σεβόμαστε τα όρια της ταχύτητας; 
 Έγινε η κυκλοφοριακή αγωγή σκουπίδι. Λουζόμαστε το αιώνιο μας πρόβλημα της μη αυτοκριτικής. Μόνο να κρίνουμε τους άλλους μπορούμε γιατί μέχρι εκεί φτάνει το μυαλό μας. Εάν κρίναμε τον εαυτό μας, ο κόσμος μας θα ήταν αλλιώς και φυσικά θα είχαμε και άλλους κυβερνώντες. Το πρόβλημα δεν είναι αυτοί ή το κράτος αλλά είμαστε εμείς οι ίδιοι.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...