Nabuko Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2021 Υποχρεωτικοί οι περιοριστές ταχύτητας στα αυτοκίνητα – Πότε ξεκινά η εφαρμογή τους Αν ισχύσει τότε μάλλον πρέπει να αλλάξουν και κάποια γελοία όρια ταχύτητας εισπρακτικής μορφής. Θα πρότεινα επίσης για όσους πάνε με λίγα χλμ στην αριστερή, να μπει και για αυτούς ειδοποίηση ώστε να μετακινούνται στη δεξιότερη λωρίδα Χαρές που θα κάνουν οι σαξοραλάκηδες όταν θα πηγαίνουν δίπλα δίπλα με φεράρι και λαμποργκίνι 😁 1
babisskg Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 16 ώρες πριν, Nabuko είπε Υποχρεωτικοί οι περιοριστές ταχύτητας στα αυτοκίνητα – Πότε ξεκινά η εφαρμογή τους Αν ισχύσει τότε μάλλον πρέπει να αλλάξουν και κάποια γελοία όρια ταχύτητας εισπρακτικής μορφής. Θα πρότεινα επίσης για όσους πάνε με λίγα χλμ στην αριστερή, να μπει και για αυτούς ειδοποίηση ώστε να μετακινούνται στη δεξιότερη λωρίδα Χαρές που θα κάνουν οι σαξοραλάκηδες όταν θα πηγαίνουν δίπλα δίπλα με φεράρι και λαμποργκίνι 😁 Περιοριστές ....... τι λέξη κι' αυτή . Περιοριστής ηλιθιότητας κατά την οδήγηση ........ με τρία mode ...... χαμηλό , μεσαίο και sport ! 2
adi32 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Η ταχύτητα δεν είναι το βασικό αίτιο. Είναι η ανικανότητα κάποιων να οδηγούν έστω και πατίνι. Οταν βλέπεις να αλλάζουν λωρίδες χωρίς φλας να περνάνε στοπ, κόκκινα, να πηγαίνουν αντίθετα σε μονόδρομο νύχτα χωρίς φώτα, να έχουν κλειστούς καθρέπτες κλπ και με 50 να πηγαίνουν θα προκαλέσουν δυστύχημα. Η λυση δεν είναι πηγαίνετε όλοι με 20 για να μπορούν οι ανίκανοι να κάνουν τις παρανομίες τους Αρχιστε να ελέγχετε τους δρόμους και πάρτε διπλώματα Επεξ/σία 25 Νοεμβρίου 2021 από adi32 5 2 1
tilaverboy Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, adi32 είπε Η ταχύτητα δεν είναι το βασικό αίτιο. Είναι η ανικανότητα κάποιων να οδηγούν έστω και πατίνι. Οταν βλέπεις να αλλάζουν λωρίδες χωρίς φλας να περνάνε στοπ, κόκκινα, να πηγαίνουν αντίθετα σε μονόδρομο νύχτα χωρίς φώτα, να έχουν κλειστούς καθρέπτες κλπ και με 50 να πηγαίνουν θα προκαλέσουν δυστύχημα. Η λυση δεν είναι πηγαίνετε όλοι με 20 για να μπορούν οι ανίκανοι να κάνουν τις παρανομίες τους Αρχιστε να ελέγχετε τους δρόμους και πάρτε διπλώματα Η ταχύτητα πάντα είναι το αίτιο. Οταν βρίσκεσαι στην Ανθέων και το όριο είναι 50 και εσύ πας με 160 και σε πιάσει φανάρι, και το φανάρι θα περάσεις και τον ντιλιβερά θα πατήσεις. Οδηγώ 20 χρόνια. Όταν παίρνω της γυναίκας μου το αμάξι που είναι με Ν είναι εκνευρηστικό να βλέπεις να σε κολλάνε και να τρέχουν σα δαιμονισμένοι. Γιατί γινόμαστε όλοι μ@λακογκ@βλιδες και δεν σεβόμαστε ταχύτητα και αποστάσεις? Το Ν περιμένουμε να συμπεριφερθούμε σαν μ@λ@κες? Ζωα είμαστε με 0 αγωγή και 0 παιδεία σε όλα τα ζητήματα. Επεξ/σία 25 Νοεμβρίου 2021 από tilaverboy 6
adi32 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 1 λεπτό πριν, tilaverboy είπε Η ταχύτητα πάντα είναι το αίτιο. Οταν βρίσκεσαι στην Ανθέων και το όριο είναι 50 και εσύ πας με 160 και σε πιάσει φανάρι, και το φανάρι θα περάσεις και τον ντιλιβερά θα πατήσεις. Οδηγώ 20 χρόνια. Όταν παίρνω της γυναίκας μου το αμάξι που είναι με Ν είναι εκνευρηστικό να βλέπεις να σε κολλάνε και να τρέχουν σα δαιμονισμένοι. Δε μιλάμε για τρελά πράγματα όπως αυτό
demolition23 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 Είναι ένα καλό μέτρο για τους επαγγελματίες οδηγούς.Και ίσως για παραβατικους ιδιώτες πχ αντί να σου παίρνουν πινακίδα.
Nabuko Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 Το άρθρο αναφέρεται στον περιορισμό ταχύτητας. Υποθέτω ότι σε κάποιες χώρες π.χ. Γερμανία δε θα έχουν πρόβλημα στην εφαρμογή. Στην Ελλάδα που σου σκάει ένα γελοίο όριο 70χλμ σε καινούρια Εθνική οδό όμως θα εκνευρίσει πολλούς. Προφανώς για την Ελλάδα θα πρέπει να προγραμματίσουν τα αυτοκίνητα να ανάβουν μόνα τους φλας όταν πας να αλλάξεις λωρίδα, να κόβει ταχύτητα όταν αντιλαμβάνεται το πορτοκαλί ή να φρενάρει στο κόκκινο, να μην ξεκινάει αν δεν έχεις βάλει ζώνη κλπ κλπ 3
LongTom Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 Φυσικά η υπερβολική ταχύτητα ήταν και είναι κύρια αίτια δυστυχημάτων. Δεν χωρά αμφιβολία για αυτό. Τώρα εάν η λύση είναι αυτό που σχεδιάζουν και έτσι πως το σχεδιάζουν, δεν ξέρω. Πάντως πρέπει να βελτιωθούν πολύ οι υποδομές και το λογισμικό των οχημάτων. Π.χ. Σε μια περίπτωση το δικό μου πάντα "βλέπει" την πινακίδα που είναι για την γέφυρα πάνω από τον δρόμο ταχείας κυκλοφορίας (50 αντί για 110). Αυτό σημαίνει ότι θα σταματήσει απότομα = επικίνδυνο για εμένα και τους άλλους; Ή θα αγνοήσει την ένδειξη γιατί π.χ. το GPS εκεί είναι στα 110; Θα καταλάβει την διαφορά εάν το GPS (που πρέπει να είναι ουσιαστικό, όχι AGPS με ολίγη από δορυφόρο) λογίζει ότι είναι 110 σε εκείνο το μέρος; Γιατί στο συγκεκριμένο σημείο το επίγειο σήμα ΑGPS είναι ψιλοκουλό και δεν φαίνεται καλά ο ουρανός για δορυφορικά δεδομένα. Θα δούμε. Πάντως προβλέπω πολλά κουλά και επικίνδυνα σε χώρες-μπανανίες όπως η Ελλάδα ή/και καγκουροπειραγμένα. 1
babisskg Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 14 λεπτά πριν, Nabuko είπε Το άρθρο αναφέρεται στον περιορισμό ταχύτητας. Υποθέτω ότι σε κάποιες χώρες π.χ. Γερμανία δε θα έχουν πρόβλημα στην εφαρμογή. Στην Ελλάδα που σου σκάει ένα γελοίο όριο 70χλμ σε καινούρια Εθνική οδό όμως θα εκνευρίσει πολλούς. Προφανώς για την Ελλάδα θα πρέπει να προγραμματίσουν τα αυτοκίνητα να ανάβουν μόνα τους φλας όταν πας να αλλάξεις λωρίδα, να κόβει ταχύτητα όταν αντιλαμβάνεται το πορτοκαλί ή να φρενάρει στο κόκκινο, να μην ξεκινάει αν δεν έχεις βάλει ζώνη κλπ κλπ Είναι κάτι βαθύτερο φυσικά και πρωτίστως οφείλεται στην ανάγκη μετάφρασης και ερμηνείας των πάντων . Όταν , σαν παράδειγμα μία πινακίδα λέει πως απαγορεύεται η στροφή αριστερά , κάτι ξεκάθαρο και σαφέστατο , πολλοί θα γυρίσουν να πουν " και για μένα δλδ απαγορεύεται " η το σύνηθες " μα δεν πήγα πιο πέρα , στην γωνία στάθηκα " . Φυσικά , τέτοιες συμπεριφορές , συναντώνται παντού στον κόσμο , δεν έχουμε δλδ τα πρωτεία , για να είμαστε ακριβοδίκαιοι . Όμως η ανάγκη ερμηνείας σε προσωπικό επίπεδο , καλά κρατεί . Συν βέβαια , πως το ηλεκτρονικό περιβάλλον επικοινωνίας γενικότερα , έχει υποκαταστήσει σε ένα βαθμό , την πραγματική παιδεία , η οποία περιλαμβάνει δύσκολες έννοιες , όπως η ατομική ευθύνη . Θα μπορούσαμε να παραθέσουμε άπειρα παραδείγματα καθημερινής τρέλας , όμως αυτό δεν είναι το ζητούμενο . Ούτε και οι αναφορές στις τυχόν καλοσύνες που επικρατούν σε χώρες του εξωτερικού . 1
AristidisZ Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 34 λεπτά πριν, LongTom είπε Φυσικά η υπερβολική ταχύτητα ήταν και είναι κύρια αίτια δυστυχημάτων. Δεν χωρά αμφιβολία για αυτό. Τώρα εάν η λύση είναι αυτό που σχεδιάζουν και έτσι πως το σχεδιάζουν, δεν ξέρω. Πάντως πρέπει να βελτιωθούν πολύ οι υποδομές και το λογισμικό των οχημάτων. Π.χ. Σε μια περίπτωση το δικό μου πάντα "βλέπει" την πινακίδα που είναι για την γέφυρα πάνω από τον δρόμο ταχείας κυκλοφορίας (50 αντί για 110). Αυτό σημαίνει ότι θα σταματήσει απότομα = επικίνδυνο για εμένα και τους άλλους; Ή θα αγνοήσει την ένδειξη γιατί π.χ. το GPS εκεί είναι στα 110; Θα καταλάβει την διαφορά εάν το GPS (που πρέπει να είναι ουσιαστικό, όχι AGPS με ολίγη από δορυφόρο) λογίζει ότι είναι 110 σε εκείνο το μέρος; Γιατί στο συγκεκριμένο σημείο το επίγειο σήμα ΑGPS είναι ψιλοκουλό και δεν φαίνεται καλά ο ουρανός για δορυφορικά δεδομένα. Θα δούμε. Πάντως προβλέπω πολλά κουλά και επικίνδυνα σε χώρες-μπανανίες όπως η Ελλάδα ή/και καγκουροπειραγμένα. Δε νομίζω να έχει αυτόματο κόφτη, αυτό είναι απίστευτα επικίνδυνο (π.χ. σε μία προσπέραση) Λογικά θα έχει κάποιο beeper που θα βαράει συνέχεια (όπως στη ζώνη), αλλά δε θα μπορείς να το τσιμπουκώσεις (τουλάχιστον όχι απλά, όπως κάνουν π.χ. μερικοί βλάκες με τα extensions που μπαίνουν στη ζώνη)
tutuyo Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 Εγω ειμαι υπερ για την χρηση εντος πολης, οπου πρεπει το 50 να ειναι απαραβατος κανονας Τα περισσοτερα σοβαρα ατυχηματα που γινονται εντος γινονται με μικρες ταχυτητες. Σε σχολη ασφαλους οδηγησης παλαιοτερα, πηρα μερος σε προσομοιωση ατυχηματος, με καθισμα αυτοκινητου σε κεκλιμενο επιπεδο οπου χτυπησα με μολις 8χλμ/ω. Ειναι φοβερη η δυναμη και το τρανταγμα που νοιωθεις.
adi32 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 6 ώρες πριν, tutuyo είπε Εγω ειμαι υπερ για την χρηση εντος πολης, οπου πρεπει το 50 να ειναι απαραβατος κανονας Τα περισσοτερα σοβαρα ατυχηματα που γινονται εντος γινονται με μικρες ταχυτητες. Σε σχολη ασφαλους οδηγησης παλαιοτερα, πηρα μερος σε προσομοιωση ατυχηματος, με καθισμα αυτοκινητου σε κεκλιμενο επιπεδο οπου χτυπησα με μολις 8χλμ/ω. Ειναι φοβερη η δυναμη και το τρανταγμα που νοιωθεις. Εντός πόλης είναι και η Συγγρού Βουλιαγμένης Κηφισίας κλπ. Κι εκεί 50 θα έχει? 1
tutuyo Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 46 λεπτά πριν, adi32 είπε Εντός πόλης είναι και η Συγγρού Βουλιαγμένης Κηφισίας κλπ. Κι εκεί 50 θα έχει? Ναι. Ειδικα πχ Ποσειδωνος ή Κηφισιας που εχεις συχνες διελευσεις πεζων. Ετσι κι αλλιως ποιο το οφελος να αναπτυσεις ταχυτητα εντος πολης? Δεν προκειται να κερδισεις χρονο ή αν κερδισεις θα ειναι ελαχιστος. Θα σε πιασουν φαναρια, θα πεσεις σε αργη κινηση = κερδος 0. Επεξ/σία 25 Νοεμβρίου 2021 από tutuyo 2
adi32 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 22 λεπτά πριν, tutuyo είπε Ναι. Ειδικα πχ Ποσειδωνος ή Κηφισιας που εχεις συχνες διελευσεις πεζων. Ετσι κι αλλιως ποιο το οφελος να αναπτυσεις ταχυτητα εντος πολης? Δεν προκειται να κερδισεις χρονο ή αν κερδισεις θα ειναι ελαχιστος. Θα σε πιασουν φαναρια, θα πεσεις σε αργη κινηση = κερδος 0. Θα κατεβαίνουν όλα τα αυτοκίνητα τη Συγγρού με 50?
Nabuko Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2021 H Συγγρού πάντως έχει και 70 και 90 χλμ όριο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα