Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, ge-lyk είπε

5κ  χιλιόμετρα άντεξα εγώ. Από την αρχή είχαν θέμα. Και δεν μπορούσα να πω και κάτι στο μηχανικό, γιατί μου είχε πει ότι ήταν λίγο "λαχείο". Αλλά όταν το γνήσιο έχει 300-350 € και το imitation 120, μπαίνεις στον πειρασμό να δοκιμάσεις. Ιδιαίτερα από τη στιγμή που μιλάμε για διπλά ψαλίδια μπροστά, οπότε το ποσό είναι, σε βάθος χρόνου, επί 4

Θυμάσαι μάρκα ιμιτασιόν (μπορεί να μην έχει μεγάλη σημασία) ή χώρα κατασκευής τους;

Κύριες αγορές/παραγωγοί εμφανίζονται η Αγγλία κ η Γερμανία.

Τα φθηνότερα που έχω πετύχει είναι αυτά (ΑΤΡ)

https://www.atp-autoteile.de/de/product/81622-bestprice-grosser-querlenkersatz-alfa-romeo-147-156/v-8808

13 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Παρήγγειλαν no-name ή ιμιτασιόν βάσει κωδικού, έλαβαν ιμιτασιόν/συμβατό προϊόν...ένας λέει του έστειλαν Sachs...ο TS είχε παραγγείλει, λέει, ΑΤΕ....μάλλον την ΑΤΡ μπορεί να εννοεί, που είναι γερμανική με μεγάλη γκάμα (δες παραπάνω σύνδεσμο)

13 λεπτά πριν, jmmys είπε

Τι ακριβώς θέλεις να αγοράσεις; Όλο το μπροστινό σετ; 

 

Θόρυβοι/χτυπήματα κοκ καταδεικνύουν πως υπα΄ρχει θέμα, αναμένεται η ακριβής διάγνωση αλλά βάσει τιμής σκεφτόμουν μήπως άλλαζα όλο το σετ κ κρατούσα κ τα προηγούμενα καβάτζα (μτχ το όχημα, βάσει βιβλίου σέρβις έχει περάσει πολύς καιρός από τελευταία αλλαγή - το κάρο έχει 230Κ, αλλαγή κοντά στα 120Κ, 2009)...προφανώς όσα περισσότερα χρειαστεί να αλλαχθούν, τόσο πιο συμφέρουσα είναι η αγορά του σετ.

Επεξ/σία από definitio
  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αν έχεις σκοπό να κρατήσεις το αμάξι 2-3 χρόνια, ή και λιγότερο, και δεν κάνεις πολλά χλμ το χρόνο, βαλε με βάση τον αριθμο πλαισιου του αμαξιού, τα φθηνιαρικα.

Αν έχεις σκοπό να το κρατήσεις παραπάνω, βαλε επώνυμα aftermarket ή τα μανισια. Πιο φθηνά θα σου έρθουν,με μεγαλύτερη ασφάλεια. 

Τέλος έχεις υπολογίσει την τελική τιμή από τα ανταλλακτικά που ακριβώς θέλεις, από τα φθηνά, από τα επώνυμα και από τα γνήσια; 

Έτσι για να δούμε για τη διαφορά τιμής μιλάμε; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, jmmys είπε

Αν έχεις σκοπό να κρατήσεις το αμάξι 2-3 χρόνια, ή και λιγότερο, και δεν κάνεις πολλά χλμ το χρόνο, βαλε με βάση τον αριθμο πλαισιου του αμαξιού, τα φθηνιαρικα.

Αν έχεις σκοπό να το κρατήσεις παραπάνω, βαλε επώνυμα aftermarket ή τα μανισια. Πιο φθηνά θα σου έρθουν,με μεγαλύτερη ασφάλεια. 

Τέλος έχεις υπολογίσει την τελική τιμή από τα ανταλλακτικά που ακριβώς θέλεις, από τα φθηνά, από τα επώνυμα και από τα γνήσια; 

Έτσι για να δούμε για τη διαφορά τιμής μιλάμε; 

Αμφιβάλλω αν θα κάνει πάνω από 2-3Κ χλμ/έτος.

Πόσο θα το κρατήσω εξαρτάται κι από άλλους παράγοντες, πχ το βηματικό μοτέρ δε κυκλοφορεί πλέον, μόνο μεταχειρισμένο κι εκεί με μικροπροβληματάκια...το άλλαξα μια φορά, αν ξανατύχει πάλι από την αρχή, δε ξέρω...

Επίσημη διάγνωση δεν έκανα ακόμη, διερευνούσα τιμές/μάρκες για να πάω προετοιμασμένος στο συνεργείο...

Και δυο ψαλίδια να θέλουν οπωσδήποτε αλλαγή, με τα υπάλοιπα να έχουν Χ αναμενόμενο χρόνο ζωής, μπορεί να πάω στα φθηνιάρικα για να είναι όλο το σετ καινούριο στη τοποθέτηση.

Μόνο τα άνω κάτω ψαλίδια μπροστά, τα γνήσια, θέλουν ~500€...με ~150€ παίρνω και ημίμπαρα κ ακρόμπαρα από ΑΤΡ. κ ~80€ τα ψαλίδια μόνο (+ ~40€ μεταφορικά)..ως τάξη μεγέθους.

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, definitio είπε

Θυμάσαι μάρκα ιμιτασιόν (μπορεί να μην έχει μεγάλη σημασία) ή χώρα κατασκευής τους;

Δυστυχώς όχι. Έχει περάσει πολύς καιρός 

Δημοσ.

Εγώ σε yaris είχα πάρει άκρα ζαμφόρ το ζευγάρι με 20 ευρώ από Αγγλία και σε ένα χρόνο με λιγότερο από 6Κ km σχεδόν διαλύθηκαν , πήρα τα γνήσια με 60 ευρώ και δεν έχουν πάθει κάτι μέχρι στιγμής (τα έχω πάνω από χρόνο).

Δημοσ.
8 ώρες πριν, definitio είπε

Ηθελα να ρωτήσω αν έχεις κανείς εμπειρία χρήσης ιμιτασιόν ψαλιδιών (γενικά προϊόντα ανάρτησης) από κάποιες μάρκες που εμφανίζονται αρκετά φθηνότερες στα μεγάλα ηλεκτρονικά καταστήματα ανταλλακτικών, πχ

  • Ridex
  • A.B.S
  • Master-Sport
  • Stark

Γερμανικές εταιρείες, όσο έχω δει, που συνεργάζονται με (ή είναι ιδιοκτησίας) autodoc κλπ καταστήματα...

 

    Καλησπέρα σας , ούτε και μας τρέχουν από τα μπατζάκια μας , οπότε για να κάνετε τέτοιες ερωτήσεις είστε κι' εσείς σαν και μας .

    Τα ημιτασιόν ανταλλακτικά και όχι after market , όπως σωστά ειπώθηκε από τον @Nabuko έχουν σημαντική διαφορά τιμής από τα γνήσια ανταλλακτικά της αντιπροσωπείας , τα οποία φυσικά είναι κι' αυτά λίγο τσιμπημένα ας πούμε . Αυτό είναι και το δέλεαρ στην όλη υπόθεση .

    Σίγουρα οι λόγοι σας είναι οικονομικοί για να κοιτάζετε προς τα εκεί και κατευθείαν και σε απλά Ελληνικά σας λέω ΜΗ ΤΖΙΖ ....... 

    Για δεύτερης σημασίας ανταλλακτικά , όπως καθρέφτες , φλας , λαμαρίνες κλπ το ζήτημα δεν έχει τόση ουσία , δεν έχουν δλδ να κάνουν με δομικά στοιχεία της κατασκευής και δεν επηρεάζουν την συμπεριφορά του αυτοκινήτου , μπορείτε να προχωρήσετε , γνωρίζοντας όμως από πριν πως θα συναντήσετε από απλά έως πολύ σοβαρά προβλήματα στην εφαρμογή τους και μην πείτε ότι δεν το ακούσατε .

   Για ανταλλακτικά που έχουν να κάνουν με την συμπεριφορά του αυτοκινήτου γενικά , ψαλίδια , ακρόμπαρα , αμορτισέρ σκεφτείτε το διπλά .

   Θα βρείτε στο δίκτυο από αμορτισέρ , ψυγεία κλπ , τα οποία είναι σε λιγότερο από την μισή τιμή και χαμηλότερα του γνήσιου ανταλλακτικού , τα οποία το μόνο βέβαιο είναι πως θα τα ξαναπληρώσετε το αργότερο σε δύο χρόνια και πολύ λέω .

   Μην ξεχάσετε πως το γνήσιο ανταλλακτικό , έχει την εγγύηση του γραπτά κιόλας . Το άλλο να μην σας πω τι έχει καλύτερα .

  Η λύση σας είναι το μολύβι και το χαρτί , όπου αν και δεν μας γράψατε τι ακριβώς θέλετε να αλλάξετε σε τι αυτοκίνητο , αν πρόκειται για το πρώτο εξάρτημα , πόσα χλμ έχει και πόσο κοστίζει η αλλαγή του με γνήσιο . Διαιρέστε λοιπόν τα χρήματα που σας ζητάνε για την αλλαγή του με τα χρόνια που βρίσκεται πάνω στο αυτοκίνητο και θα βρείτε πόσο σας κόστισε κάθε χρόνο . Διότι το γνήσιο , θα βγάλει άλλα τόσα χρόνια χοντρικά .

    Το σίγουρο είναι στην συνέχεια πως το ημιτασιόν θα σας βγάλει ίσως χρόνο και είναι εύκολο να βάλετε δίπλα δίπλα τα ποσά σε ετήσια βάση για να δείτε τι κοστίζει το ένα και το άλλο .

   Αν δλδ το γνήσιο κάνει 600 ευρώ και σας έβγαλε 10 χρόνια , τότε πληρώνατε κάθε χρόνο 60 ευρώ . 

   Αν το ημιτασιόν , το οποίο είναι ζήτημα αν σας βγάλει χρόνο , κάνει 100 ευρώ ....... είναι εύκολο να καταλάβετε ποιό είναι το πιο φθηνό τελικά .

 

 

 

   

 

 

 

   

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, babisskg είπε

    Καλησπέρα σας , ούτε και μας τρέχουν από τα μπατζάκια μας , οπότε για να κάνετε τέτοιες ερωτήσεις είστε κι' εσείς σαν και μας .

    Τα ημιτασιόν ανταλλακτικά και όχι after market , όπως σωστά ειπώθηκε από τον @Nabuko έχουν σημαντική διαφορά τιμής από τα γνήσια ανταλλακτικά της αντιπροσωπείας , τα οποία φυσικά είναι κι' αυτά λίγο τσιμπημένα ας πούμε . Αυτό είναι και το δέλεαρ στην όλη υπόθεση .

    Σίγουρα οι λόγοι σας είναι οικονομικοί για να κοιτάζετε προς τα εκεί και κατευθείαν και σε απλά Ελληνικά σας λέω ΜΗ ΤΖΙΖ ....... 

    Για δεύτερης σημασίας ανταλλακτικά , όπως καθρέφτες , φλας , λαμαρίνες κλπ το ζήτημα δεν έχει τόση ουσία , δεν έχουν δλδ να κάνουν με δομικά στοιχεία της κατασκευής και δεν επηρεάζουν την συμπεριφορά του αυτοκινήτου , μπορείτε να προχωρήσετε , γνωρίζοντας όμως από πριν πως θα συναντήσετε από απλά έως πολύ σοβαρά προβλήματα στην εφαρμογή τους και μην πείτε ότι δεν το ακούσατε .

   Για ανταλλακτικά που έχουν να κάνουν με την συμπεριφορά του αυτοκινήτου γενικά , ψαλίδια , ακρόμπαρα , αμορτισέρ σκεφτείτε το διπλά .

   Θα βρείτε στο δίκτυο από αμορτισέρ , ψυγεία κλπ , τα οποία είναι σε λιγότερο από την μισή τιμή και χαμηλότερα του γνήσιου ανταλλακτικού , τα οποία το μόνο βέβαιο είναι πως θα τα ξαναπληρώσετε το αργότερο σε δύο χρόνια και πολύ λέω .

   Μην ξεχάσετε πως το γνήσιο ανταλλακτικό , έχει την εγγύηση του γραπτά κιόλας . Το άλλο να μην σας πω τι έχει καλύτερα .

  Η λύση σας είναι το μολύβι και το χαρτί , όπου αν και δεν μας γράψατε τι ακριβώς θέλετε να αλλάξετε σε τι αυτοκίνητο , αν πρόκειται για το πρώτο εξάρτημα , πόσα χλμ έχει και πόσο κοστίζει η αλλαγή του με γνήσιο . Διαιρέστε λοιπόν τα χρήματα που σας ζητάνε για την αλλαγή του με τα χρόνια που βρίσκεται πάνω στο αυτοκίνητο και θα βρείτε πόσο σας κόστισε κάθε χρόνο . Διότι το γνήσιο , θα βγάλει άλλα τόσα χρόνια χοντρικά .

    Το σίγουρο είναι στην συνέχεια πως το ημιτασιόν θα σας βγάλει ίσως χρόνο και είναι εύκολο να βάλετε δίπλα δίπλα τα ποσά σε ετήσια βάση για να δείτε τι κοστίζει το ένα και το άλλο .

   Αν δλδ το γνήσιο κάνει 600 ευρώ και σας έβγαλε 10 χρόνια , τότε πληρώνατε κάθε χρόνο 60 ευρώ . 

   Αν το ημιτασιόν , το οποίο είναι ζήτημα αν σας βγάλει χρόνο , κάνει 100 ευρώ ....... είναι εύκολο να καταλάβετε ποιό είναι το πιο φθηνό τελικά .  

Γιατί ο πληθυντικός; Με κάνεις κ αισθάνομαι αμήχανα...

Καταρχάς τα ιμιτασιόν τα εξέτασα γιατί είχε προηγηθεί ανάγνωση θετικών εμπειριών (επί το πλείστον) σε φόρουμ ιδιοκτητών Alfa Romeo, όπου αναφερόταν η απροβλημάτιστη χρήση για ~30-40Κ χιλιόμετρα από παλιούς κ αξιόπιστους χρήστες.

Επειτα δίνεται εγγύηση 2 ετών και σε αρκετά ιμιτασιόν κ υπάρχουν μαρτυρίες απροβλημάτιστης αντικατάστασης (από την ΑΤΡ πχ, που είναι μεγάλος κατασκευαστης ανταλλακτικών στη Γερμανία)

Επίσης η χρονική διάρκεια χρήσης (1 έτος ή 6 μήνες) δε μπορεί να λε΄γεται χωρίς συνυπολογισμό των διανυθέντων χιλιομέτρων...άλλο να κάνεις 25Κ χλμ το χρόνο, άλλο να κάνεις λιγότερο από 5Κ χλμ

Το αυτοκίνητο είναι του 1999 κ αγοράστηκε μεταχειρισμένο τον Ιούλιο στα 1700€....το βιβλίο σέρβις είναι ενδείκτης όχι απόδειξη χρήσης/ζωής ανταλλακτικών...δε μπορώ να ξέρω...

Το κόστος των γνήσιων ανταλλακτικών (για διπλά ψαλίδια μπροστά, ακρόμπαρα, μπαράκια αντιστρεπτικής) είναι, όπως έγραψα ~500€...τα ιμιτασιόν ξεκινούν από 130€ έως 180€, τα φθηνότερα.
...ενδεικτικά προς το παρόν, γιατί - όπως έγραψα κ προηγουμένως - θόρυβοι, χτυπήματα κοκ δηλώνουν την ύπαρξη προβλήματος, αλλά δεν έχει πλήρως διαγνωσθεί μέχρι στιγμής.

Τέλος παραγνωρίζεις κάτι σημαντικό, που δεν υπεισέρχεται στο νου κάποιου, εκτός αν πραγματικά δεν του περισσεύουν (γιατί δεν υπάρχει επιλογή)...
...κι αυτό είναι η κλιμάκωση του κόστους....άλλο να πρέπει δώσεις 500€ τώρα + εργατικά κ μετά από 5-6 χρόνια να σκέφτεσαι πως έκανες καλά, άλλο να δώσεις 150€ + εργατικά τώρα κ άλλα 150€+ μετά από 2 χρόνια...

..το θέμα είναι δλδ η διαχειρισιμότητα του κόστους, που αν έχεις ρηχή τσέπη, δε μπορεί να έχει μεγάλο χρονικό ορίζοντα...γι αυτό μας τρώνε οι καπιτάλες...όσα περισσότερα έχεις, τόσο περισσότερα εξοικονομείς, αλλά τί να κάνουμε, η άτιμη κοινωνία άλλους τους ανεβάζει κι άλλους τους κατεβάζει...

 

3 ώρες πριν, Dark_Nightfall είπε

Εγώ σε yaris είχα πάρει άκρα ζαμφόρ το ζευγάρι με 20 ευρώ από Αγγλία και σε ένα χρόνο με λιγότερο από 6Κ km σχεδόν διαλύθηκαν , πήρα τα γνήσια με 60 ευρώ και δεν έχουν πάθει κάτι μέχρι στιγμής (τα έχω πάνω από χρόνο).

Μάρκα/πωλητή θυμάσαι;

Χρήση (αποστάσεις, δρόμοι) ;

Επεξ/σία από definitio
  • Like 1
Δημοσ.

Εγω δεν καταλαβαινω το γνησιο που λετε.

Απο που ξεχωρίζετε το γνησιο απο το ιμιτασιον ?
Απο την τιμη?

Η  μηπως πιστεύετε οτι αν πχ εχεις alfa romeo το ψαλιδι περιμένετε να γραφει alfa romeo πανω!?

Εγω νομιζω οτι πληρώνεις παιρνεις.

Ποιος μου λεει εμενα οτι φοραει monroe πχ απο το εργοστάσιο?

Δημοσ.
Στις 23/11/2021 στις 12:54 ΜΜ, definitio είπε

Ηθελα να ρωτήσω αν έχεις κανείς εμπειρία χρήσης ιμιτασιόν ψαλιδιών (γενικά προϊόντα ανάρτησης) από κάποιες μάρκες που εμφανίζονται αρκετά φθηνότερες στα μεγάλα ηλεκτρονικά καταστήματα ανταλλακτικών, πχ

  • Ridex
  • A.B.S
  • Master-Sport
  • Stark

Γερμανικές εταιρείες, όσο έχω δει, που συνεργάζονται με (ή είναι ιδιοκτησίας) autodoc κλπ καταστήματα...

 

Στα after market ολα ειναι ρευστα! Πρεπει να το ψαξεις απο κατοχους που εβαλαν τον συγκεκριμενο κωδικο!

Επισης σε καποιες περιπτωσεις υπαρχουν after market που ειναι καλυτερης ποιοτητας απο τα γνησια!

Αν κυνηγας το value for money μονο το δοκιμασμενο!!!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, Rpanagos είπε

Εγω δεν καταλαβαινω το γνησιο που λετε.

Απο που ξεχωρίζετε το γνησιο απο το ιμιτασιον ?
Απο την τιμη?

Η  μηπως πιστεύετε οτι αν πχ εχεις alfa romeo το ψαλιδι περιμένετε να γραφει alfa romeo πανω!?

Εγω νομιζω οτι πληρώνεις παιρνεις.

Ποιος μου λεει εμενα οτι φοραει monroe πχ απο το εργοστάσιο?

Στο "γνήσιο" είσαι σίγουρος ότι είναι το κατάλληλο για το κάθε συγκεκριμένο αμάξι και πάντα ειναι κατασκευασμενο από επωνυμη εταιρία ειδικά κατασκευασμενο για την εκάστοτε εταιρεία αυτοκινήτων. 

Π.χ. τι θα πει γνήσιο αμορτισέρ Mercedes. Αναλαμβάνει μια εταιρεία  να κατασκευασει αμορτισέρ, αποκλειστικά για την Mercedes,με τις προδιαγραφές που ζητάει η ίδια η Mercedes από την εκάστοτε εταιρεία, 

συνηθως Sachs, Monroe,τα παίρνει η Μercedes, κολλάει πάνω το αστέρι και είναι γνήσιο.Έχεις την σιγουριά ότι το ανταλλακτικό αυτό είναι ποιοτικό και ταιριάζει απόλυτα στο δικό σου συγκεκριμένο αμάξι. 

Φυσικά η κάθε Sachs,Monroe κλπ, κατασκευάζει και αμορτισέρ αποκλειστικά και για άλλες εταιρείες, με τις αντίστοιχες προδιαγραφές αλλά και αμορτισέρ για το εμπόριο γενικά. 

Αλλιώς, ψάχνεις εσύ διάφορες μαρκες, με κωδικούς, να ταιριάζουν στο αμάξι σου.Εκει θα βρεις επώνυμα aftermarket,αλλά και πολύ σαβούρα. 

Τα imitation ειναι κάτι εντελώς διαφορετικό, είναι απομίμηση από ένα επώνυμο ανταλλακτικό, καμία σχέση με ένα aftermarket. 

 

 

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, jmmys είπε

Τα imitation ειναι κάτι εντελώς διαφορετικό, είναι απομίμηση από ένα επώνυμο ανταλλακτικό, καμία σχέση με ένα aftermarket. 

 

 

Ωραια ξεκαθαρισε τωρα .
Τα γνησια ειναι οι γνωστες εταιριες που κυκλοφορούν.

Οποτε γυρναμε στο οτι πληρωσεις παιρνεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, jmmys είπε

Στο "γνήσιο" είσαι σίγουρος ότι είναι το κατάλληλο για το κάθε συγκεκριμένο αμάξι και πάντα ειναι κατασκευασμενο από επωνυμη εταιρία ειδικά κατασκευασμενο για την εκάστοτε εταιρεία αυτοκινήτων. 

Π.χ. τι θα πει γνήσιο αμορτισέρ Mercedes. Αναλαμβάνει μια εταιρεία  να κατασκευασει αμορτισέρ, αποκλειστικά για την Mercedes,με τις προδιαγραφές που ζητάει η ίδια η Mercedes από την εκάστοτε εταιρεία, 

συνηθως Sachs, Monroe,τα παίρνει η Μercedes, κολλάει πάνω το αστέρι και είναι γνήσιο.Έχεις την σιγουριά ότι το ανταλλακτικό αυτό είναι ποιοτικό και ταιριάζει απόλυτα στο δικό σου συγκεκριμένο αμάξι. 

Φυσικά η κάθε Sachs,Monroe κλπ, κατασκευάζει και αμορτισέρ αποκλειστικά και για άλλες εταιρείες, με τις αντίστοιχες προδιαγραφές αλλά και αμορτισέρ για το εμπόριο γενικά. 

Αλλιώς, ψάχνεις εσύ διάφορες μαρκες, με κωδικούς, να ταιριάζουν στο αμάξι σου.Εκει θα βρεις επώνυμα aftermarket,αλλά και πολύ σαβούρα. 

Τα imitation ειναι κάτι εντελώς διαφορετικό, είναι απομίμηση από ένα επώνυμο ανταλλακτικό, καμία σχέση με ένα aftermarket. 

 

 

Τα ιμιτασιόν δεν είναι κι αυτά ουσιαστικά aftermarket, αλλά από λιγότερο γνωστές εταιρείες, που δεν λειτουργούν ως παροχείς ανταλλακτικών σε κατασκευαστές αυτοκινήτων;

Δεν παρουσιάζονται ως επώνυμα ανταλλακτικά (μαϊμού ας πούμε, με ψεύτικα σήματα), αλλά ως συμβατά με συγκεκριμένα μοντέλα/προδιαγραφές, απλά οι εταιρείες τους δεν λειτουργούν ως OE/EOM παραγωγοί για τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες...

Η ποιότητα μπορεί να έχει μεγαλύτερο φάσμα κ σαφώς μπορεί στην ίδια κατηγορία να εντάσσονται ανακατασκευασμένα ανταλλακτικά.

Η κύρια διαφορά (όπως το καταλαβαίνω) ιμιτασιόν - aftermarket είναι ότι τα δεύτερα περιλαμβάνουν κ κατηγορίες προϊόντων "αναβάθμισης/προσαρμογής", που δλδ δε συμμορφώνονται με προδιαγραφές του κατασκευαστή σκόπιμα, ενώ τα πρώτα "μιμούνται" τα προϊόντα που χρησιμοποιούνται στα εκάστοτε μοντέλα αυτοκινήτων.

Ενα "ιμιτασιόν" ανταλλακτικό είναι aftermarket ουσιαστικά, αλλά δε μπορεί να είναι "custom/upgrade" ανταλλακτικό, ενώ το custom/upgrade ανταλλακτικό είναι aftermarket, αλλά όχι ιμιτασιόν.

Δημοσ.
20 ώρες πριν, definitio είπε

.Μάρκα/πωλητή θυμάσαι;

Χρήση (αποστάσεις, δρόμοι) ;

Από ebay τα πήρα δεν είχε μάρκα λογικά καμιά κινεζιά , χρήση κυρίως στην πόλη όπου κάνω περίπου 6-7Κ km τον χρόνο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ότι πληρώνεις παίρνεις.... τόσο απλά.

Όμως καλό είναι να μην πέφτουμε στην παγίδα κ πληρώνουμε για ανταλλακτικά παράλογα υψηλά ποσά.

Τα τελευταία χρόνια επιλέγω συνειδητά αφτερμαρκετ ανταλλακτικά επωνύμων εταιριών.

Αμορτισέρ sachs, kayaba, koni,

Ποτέ δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα.

Επίσης σε σετ γκρούπ ιμάντα σταθερά γνωστές εταιρείες skf, gates κτλ.

Συμπλέκτης ομοίως...

Ομοίως σε Φίλτρα κ αλλά αναλώσιμα.

Το αποτέλεσμα είναι να έχω πάντα καλόσυντηρημένο το αμαξάκι 20ετιας μου ( που με το ζόρι πιάνει 2.000€) και με λογικό κόστος.

Στην αντιπροσωπεία οι τιμές είναι στην καλύτερη τριπλάσιες....

Όμως αποφεύγω τα υπερβολικά φτηνά ανταλλακτικά. Δεν τα έχω δοκιμάσει ποτέ για να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα απλά η υπερβολικά χαμηλή τιμή με κάνει καχύποπτο.

Όμως για να πω κ του στραβού το δικιο σε ένα clio που είχα είχε χαλάσει το ψυγειο του air condition. Το συνεργείο για αφτερμαρκετ μου ζητούσε 200 ευρω το ανταλλακτικό.

Πήγα κ πήρα το πιο φτηνο που βρήκα στο γνωστό μαγαζί ανταλλακτικών στο Μοσχάτο με κόστος 50 ευρώ.

Λοιπόν το κλιματιστικό λειτουργούσε απροβληματιστα και δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα για τα επόμενα χρόνια που ήταν στην κατοχή μου.

Εγώ φίλε μου θα ρισκάρα με τα ψαλίδια κ θα τα αγόραζα. Άλλωστε σίδερα είναι τι πρόβλημα μπορούν να βγάλουν;;;

Επεξ/σία από bill999r
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, bill999r είπε

Εγώ φίλε μου θα ρισκάρα με τα ψαλίδια κ θα τα αγόραζα. Άλλωστε σίδερα είναι τι πρόβλημα μπορούν να βγάλουν;;;

To πρόβλημα που βγάζουν τα ψαλίδια δεν αφορά συνήθως στο μεταλλικό τους  μέρος αλλά στα ελαστικά παρεμβυσματα (silent blocks) που έχουν κατά κανόνα ενσωματωμένα  (σε σχετικά πολύ λίγα μοντέλα αλλάζουν) και στα μπαλλάκια που συνδεονται στα ακραξόνια. Εκεί πονάνε τα ιμιτασιον και τα χαμηλής ποιότητας (άρα και τιμής αφτερμαρκετ)... Τα καλά aftermarket/upgrade είναι πολλές φορές και ακριβότερα από τα γνήσια γιατί ακριβώς είναι πιο ενισχυμένα σε αυτά τα μέρη του ψαλιδιού...

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...