Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας, προέρχομαι από παπί (kawasaki kaze-r 98) το οποίο υπεραγαπώ βέβαια και σίγουρα θα το κρατήσω, αλλά κυρίως για να το φορτώνω εργαλεία και να κάνω τα πάνω-κάτω μου στη δουλειά, γενικά της ταλαιπωρίας.

Για βόλτες και αποστάσεις, θα ήθελα κάτι πιο καινούριο, πιο ασφαλές, με καλά φρένα κλπ ώστε να μπορώ να πάρω και ένα δεύτερο άτομο άνετα.

Όχι πολύ ψηλό και βολικό για 1η μηχανή. Tι θα προτείνατε μέχρι 2-3 χιλιάρικα; Αξίζει να δώσω κάτι παραπάνω; Αναφέρομαι μόνο στην αξία της μοτοσυκλέτας και όχι στα υπόλοιπα (κράνος, γάντια, μπουφάν) τα οποία έχω αγοράσει ήδη.

Δημοσ.

αν μπορείς να πας κάπου στα 3-3.5 πας σε σχετικά καινούριο μανιτζέβελο άνετο για 2 άτομα τέτοιο

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/317457583-daytona-x310

Δεν βαζει φωτια στην άσφαλτο αλλά είναι μια καλή εισαγωγή σε μεγαλύτερη κατηγορία για Α2 μετά από παπί και αρκετά ολοκληρωμένο για να σε ανεβάσει σκαλοπάτι.

έκανα μια γύρα στο καρ και σε άλλες κατηγορίες αλλά δεν είδα κάτι που να αξίζει τα 2500-3500 που να σου δίνει περισσότερα από το συγκεκριμένο daytona.

όλες οι άλλες επιλογές είναι δύσκολες για δικάβαλο ή αρκετά παλιά μηχανάκια που θα τα κάνεις κουμπαράδες για να συμμαζέψεις κάποιο.

 

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, greekfragma είπε

για βόλτες και αποστάσεις δικάβαλο θα τους κουράσει πάρα πολύ.

ειναι λιγο μικρο αλλα πολυ πιο δυνατο απ το ντειτονα που προτειναν πανω. Το 390 εχει αρκετη δυναμη σαν μηχανακι. Με αυτα τα λεφτα δεν υπαρχει κατι αλλο, μετε ας δει σε σκουτερ. Με αυτα τα λεφτα παιζει το σιτικομ 300 καινουργιο

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, TRILOBYTER είπε

ειναι λιγο μικρο αλλα πολυ πιο δυνατο απ το ντειτονα που προτειναν πανω. Το 390 εχει αρκετη δυναμη σαν μηχανακι. Με αυτα τα λεφτα δεν υπαρχει κατι αλλο, μετε ας δει σε σκουτερ. Με αυτα τα λεφτα παιζει το σιτικομ 300 καινουργιο

συμφωνούμε για σκούτερ αλλά δε τον κόβω όπως γράφει για σκουτερόβιο. για δικάβαλο το 390 παραείναι μικρό και άβολο. ειδικά αν η κοπέλα δεν είναι 1.60 μινιόν στυλακι.

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, greekfragma είπε

αν μπορείς να πας κάπου στα 3-3.5 πας σε σχετικά καινούριο μανιτζέβελο άνετο για 2 άτομα τέτοιο

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/317457583-daytona-x310

Δεν βαζει φωτια στην άσφαλτο αλλά είναι μια καλή εισαγωγή σε μεγαλύτερη κατηγορία για Α2 μετά από παπί και αρκετά ολοκληρωμένο για να σε ανεβάσει σκαλοπάτι.

έκανα μια γύρα στο καρ και σε άλλες κατηγορίες αλλά δεν είδα κάτι που να αξίζει τα 2500-3500 που να σου δίνει περισσότερα από το συγκεκριμένο daytona.

όλες οι άλλες επιλογές είναι δύσκολες για δικάβαλο ή αρκετά παλιά μηχανάκια που θα τα κάνεις κουμπαράδες για να συμμαζέψεις κάποιο.

 

Ευχαριστώ πολύ , η αλήθεια είναι ότι αν πήγαινα σε daytona (zontes) θα έκανα την υπέρβαση να δώσω 4 για καινούριο ώστε να είμαι σίγουρος

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/25958714-daytona-r310

Αυτό που με προβληματίζει είναι η αξιοπιστία του, όχι τα 1000ε παραπάνω, όπως και αν αξίζει να πάρω τέτοιο καινούριο μηχανάκι και όχι κάτι πιο "παλιό", δοκιμασμένο, που και σούπα να φάω στο δρόμο να μη με στεναχωρήσει και πολύ.

21 λεπτά πριν, TRILOBYTER είπε

ktm duke 390 ?

Το αγαπώ αλλά βγαίνει εκτός μπάτζετ, ακόμα και τα πιο παλιά μοντέλα ('16) είναι αρκετά ακριβά και αν δεν είναι έχουν ζημιές.

 

12 λεπτά πριν, greekfragma είπε

συμφωνούμε για σκούτερ αλλά δε τον κόβω όπως γράφει για σκουτερόβιο. 

Ε ΝΑΙ

 

---------------

 

Αν κάνουμε υποχώρηση στην άνεση του δικάβαλου, ανοίγουν περισσότερο οι επιλογές; Αν ναι, στα κομμάτια.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, KrTikker είπε

Ευχαριστώ πολύ , η αλήθεια είναι ότι αν πήγαινα σε daytona (zontes) θα έκανα την υπέρβαση να δώσω 4 για καινούριο ώστε να είμαι σίγουρος

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/25958714-daytona-r310

Αυτό που με προβληματίζει είναι η αξιοπιστία του, όχι τα 1000ε παραπάνω, όπως και αν αξίζει να πάρω τέτοιο καινούριο μηχανάκι και όχι κάτι πιο "παλιό", δοκιμασμένο, που και σούπα να φάω στο δρόμο να μη με στεναχωρήσει και πολύ.

Το αγαπώ αλλά βγαίνει εκτός μπάτζετ, ακόμα και τα πιο παλιά μοντέλα ('16) είναι αρκετά ακριβά και αν δεν είναι έχουν ζημιές.

 

Ε ΝΑΙ

 

---------------

 

Αν κάνουμε υποχώρηση στην άνεση του δικάβαλου, ανοίγουν περισσότερο οι επιλογές; Αν ναι, στα κομμάτια.

Αν μπορείς να ζοριστείς για την υπέρβαση να το πάρεις κούτα να το προσέχεις από το 1ο χιλιόμετρο εννοείται οτι δε δίνεις 3-3500 για μεταχειρισμένο άγνωστο

(εκτός αν είναι όπως στο λινκ 1 έτους και έχει βιβλίο σερβις λίγα χιλιόμετρα 1ο χέρι και υπολειπόμενη εγγύηση)

Η αξιοπιστία γενικώς είναι σε καλά επίπεδα μιας και ο Γκοργκόλης έχει φτιάξει ένα αρκετά πλήρες δίκτυο υποστήριξης. Αν είσαι ο ίδιος προσεκτικός στη χρήση ότι βγάλει θα το αντιμετωπίσεις με το επίσημο δίκτυο. Γενικά δεν έχουν ακουστεί σοβαρά θέματα.

Για το τελευταίο που έγραψες οι επιλογές ανοίγουν όσο περισσότερο σε αγαπάει....αν είναι τρελή καψούρα και δικάβαλο στο καζεαρ δε θα σου πει όχι για 500χλμ :P

Εξαρτάται πόσο σοβαρά βλέπεις το συγκεκριμένο δικάβαλο αν με εννοείς και πόσο προηγούνται τα δικά σου θέλω. :P

  • Thanks 1
Δημοσ.

Ε παρε ξτ660ξ τοτε, μια χαρα ειναι. Απλα ειναι λιγο ψιλο, αν εισαι κοντα στο 1.80 δε θα εχεις θεμα. Λογω διπλωματος δεν εχεις πολλες επιλογες. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, TRILOBYTER είπε

Ε παρε ξτ660ξ τοτε, μια χαρα ειναι. Απλα ειναι λιγο ψιλο, αν εισαι κοντα στο 1.80 δε θα εχεις θεμα. Λογω διπλωματος δεν εχεις πολλες επιλογες. 

κουμπαράς στη κορυφή της λίστας. ειδικά μεταχειρισμένο καθαρό ΧΤ660 από σοβαρό άτομο και όχι καγκουρα ΔΕΝ παίζει. Η νοοτροπία πάρε ένα αθάνατο ΧΤ που θέλει μόνο λάδια μπάζει γι αυτό ακριβώς το λόγο...γιατί οι περισσότεροι ούτε λάδια δε του αλλάζουν.

γενικά σε έχω παρατηρήσει και σε άλλα θέματα που προτείνεις μηχανάκια 10ετίας+ ως πιο αξιόπιστα. Η αξιοπιστία τους χάνεται μετά τη 10ετία και τα πολλά χέρια που άλλαξαν και τα πόσα μαστόρια τα λυσαν έδεσαν.

  • Like 1
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, greekfragma είπε

κουμπαράς στη κορυφή της λίστας. ειδικά μεταχειρισμένο καθαρό ΧΤ660 από σοβαρό άτομο και όχι καγκουρα ΔΕΝ παίζει. Η νοοτροπία πάρε ένα αθάνατο ΧΤ που θέλει μόνο λάδια μπάζει γι αυτό ακριβώς το λόγο...γιατί οι περισσότεροι ούτε λάδια δε του αλλάζουν.

γενικά σε έχω παρατηρήσει και σε άλλα θέματα που προτείνεις μηχανάκια 10ετίας+ ως πιο αξιόπιστα. Η αξιοπιστία τους χάνεται μετά τη 10ετία και τα πολλά χέρια που άλλαξαν και τα πόσα μαστόρια τα λυσαν έδεσαν.

Μια χαρα μηχανακι ειναι το 660, μετα απο εναν καλο ελεγχο μπορει να το παρει ανετα, για αυτο και κραταει τιμη, το πουλαει την επομενη μερα κιολας. Δυστυχως ζουμε στην ελλαδα των 500 ευρω, τα περισσοτερα παιδια που ψαχνουν μηχανακια εχουν ενα πολυ μικρο μπατζετ και ζητανε πολλα για το μπατζετ που εχουν. Γκαζι· καινουργιο με abs και αξιοπιστο στα 3.000 δεν υπαρχει. Η θα παρει μικρο κινεζικο η θα παρει μεγαλο παλιο γιαπωνεζικο, αυτο να το επιλεξει ο ιδιος, εμεις προτασεις κανουμε. Εγω συνεχιζω να πιστευω οτι το 390 ειναι η καλυτερη επιλογη σε αυτα τα χρηματα. Μετα ας δει σε σκουτερ. Και τι μου λες οτι ειπα οτι ενα παλιο ειναι πιο αξιοπιστο; Σε αυτο κιολας το τοπικ του προτεινα 2 καινουργια μηχανακια πριν προτεινω το ξτξ.  Δεν εχω κατι αλλο να προτεινω, αν ανεβασει μπατζετ το ξανασυζηταμε ομως.

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Fordakias7 είπε

Ninja 250 με τα χίλια θά το ευχαριστηθεις!

2500 γιουρια για το gpz 250 του 89.Συμφερουσα αγορα!

Δημοσ.

Σαν κάτοχος Zontes T310 T1, μπορώ να σου προτείνω κάποιο μοντέλο Τ ή Χ. Όχι τόσο το R, είναι και πιο μικρό, όπως το ktm, αλλά δεν έχει ανεμοθραύστη και σε μεγάλη διαδρομή θα σε κουράσει (ειδικά δικάβαλο). Αν είναι μικροταξιδάκια 100-200 χλμ. με καμιά δυο στάσεις είσαι οκ. αλλά αποσκευές τις ξεχνάς.

Από θέμα αξιοπιστίας, μέχρι στιγμής στα 9700+χλμ δεν είχα κανένα πρόβλημα, αν εξαιρέσεις την μπαταρία που μου την άλλαξαν δωρεάν μέσα στην εγγύηση. 
Προβλήματα, σε κάποιους βγήκαν, αλλά επιλύθηκαν όλα, δωρεάν εντός εγγύησης. 

Σε θέμα πτώσης που αναφέρεις:
το Τ έχει τα κάγκελα και τα guards στα ακροτίμονα, και εκ πείρας σου λέω πως εκτός από αυτά και μερικές ζημίες χαμηλά σε μαρσπιέδες κτλ., δεν παθαίνει τίποτα. 
το Χ δεν τα έχει αυτά, έχει όμως μανιταράκια και ακροτίμονα μπορείς να βάλεις είτε aftermarket είτε από Τ.

Επίσης στα φανάρια, επειδή είναι ακόμα άγνωστο στους πολλούς, θα τραβάς βλέμματα (αναβάτες με Tracer, GS, ντελιβεράδες, αστυνομικούς) και θα απαντάς σε ερωτήσεις μέχρι να ανάψει πράσινο.

Τέλος από γκάζι έχει τόσο όσο... δεν έχω καβαλήσει το Duke για να ξέρω πόσο παραπάνω έχει.
Ξέρω όμως την κούραση που είχε άτομο μετά από 120 χλμ επαρχιακή διαδρομή και το πόσο άνετος ήμουν εγώ στην στάση για καφεδάκι.

Η μηχανή τα έχει όλα και συμφέρει. την αξιοπιστία στα 5-10 χρόνια δεν ξέρουμε ακόμα, αλλά μέχρι στιγμής μηχανές των 3+ χρόνων είναι άρτιες μηχανικά.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 hours ago, Dantε said:

2500 γιουρια για το gpz 250 του 89.Συμφερουσα αγορα!

Ποιος δίνει 2500€ για Ninja 250? Να του πουλήσω το δικό μου με 2250€ αν είναι. Ευκαιρία! 

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...