Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα! 

Αγόρασα ένα αυτοκίνητο, ένα Peugeot 308 του 2014 κ μέχρι στιγμής είμαι πολύ ευχαριστημένος. Φουλ βι Λίο σέρβις πολύ τακτικό, οδήγηση κανένα πρόβλημα. Γενικά είμαι ευχαριστημένος. 

 

Σήμερα άνοιξα να δω αν είναι Οκ από λάδια κτλ. Αυτό που είδα με πάγωσε λίγο, μιας κ το δοχείο υπερχείλισης ήταν καφέ. Δεν μπορώ να καταλάβω το υγρό που έχει μέσα, το τι παίζει. Φαίνεται κ το δοχείο λίγο βρώμικο, αλλά καφέ; 

 

Καμία ιδέα ρε παιδιά; διάβασα για φλάντζα κεφαλής, αλλά τα συμπτώματα από ο, τι διάβασα είναι :υπερθέρμανση (δεν έχω τέτοιο θέμα), λάδια κίνητηρα (όλα είναι εντάξει), κ επίσης δεν εμφανίζεται αυτό το "γάλα" ή αφροί στην τάπα λαδιων (έτσι διαβασα). Γιατί αν γίνεται ανάμειξη λαδιων κ ψυκτικού υγρού, δημιουργείται αφρός κτλ.

 

Παίδες βοήθεια γιατί έχω αγχωθεί λίγο 

IMG_20211120_232748.jpg

Επεξ/σία από alexpwnz
Δημοσ.

Φίλε μου το πηρα πριν 2 ημερες το αυτοκίνητο. Υποθέτω πως ναι, αλλά δεν ξέρω σίγουρα. 

 

Θεωρείς ότι μπορεί να είναι το υγρό εκεί πάνω από ένα χρόνο πχ κ γι αυτό να έγινε έτσι; 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, alexpwnz είπε

Καλησπέρα! 

Αγόρασα ένα αυτοκίνητο, ένα Peugeot 308 του 2014 κ μέχρι στιγμής είμαι πολύ ευχαριστημένος. Φουλ βι Λίο σέρβις πολύ τακτικό, οδήγηση κανένα πρόβλημα. Γενικά είμαι ευχαριστημένος. 

 

Σήμερα άνοιξα να δω αν είναι Οκ από λάδια κτλ. Αυτό που είδα με πάγωσε λίγο, μιας κ το δοχείο υπερχείλισης ήταν καφέ. Δεν μπορώ να καταλάβω το υγρό που έχει μέσα, το τι παίζει. Φαίνεται κ το δοχείο λίγο βρώμικο, αλλά καφέ; 

 

Καμία ιδέα ρε παιδιά; διάβασα για φλάντζα κεφαλής, αλλά τα συμπτώματα από ο, τι διάβασα είναι :υπερθέρμανση (δεν έχω τέτοιο θέμα), λάδια κίνητηρα (όλα είναι εντάξει), κ επίσης δεν εμφανίζεται αυτό το "γάλα" ή αφροί στην τάπα λαδιων (έτσι διαβασα). Γιατί αν γίνεται ανάμειξη λαδιων κ ψυκτικού υγρού, δημιουργείται αφρός κτλ.

 

Παίδες βοήθεια γιατί έχω αγχωθεί λίγο 

IMG_20211120_232748.jpg

     Καλημέρα σας αρχικά . Αν είχε περάσει λάδι στο κύκλωμα ψύξης , κάτι που οδηγεί σε κλασσική ας πούμε ζημία στην φλάντζα της κυλινδροκεφαλής , θα το δείτε εύκολα ανοίγοντας την τάπα πλήρωσης λαδιού . Η τάπα στην μέσα πλευρά της , αντί μιάς καθαρής εικόνας του μετάλλου συν λάδια , αποκτάει μία γλύτζα , ένα πηχτό στο ίδιο χρώμα μ' αυτό που βλέπετε στο δοχείο υπερχείλισης υγρό κι' αυτό με την σειρά του σας οδηγεί να πάτε για τα περαιτέρω , κάτι συνηθισμένο και όχι ακριβό σαν επισκευή . Δεν πειράζει , θα το γνωρίζετε την επόμενη φορά , αφού θα ξανά αγοράσετε αυτοκίνητο , ώστε να το ελέγξετε . Πρόκειται για συνηθισμένη επισκευή , όχι ακριβή . 

   Στο θέμα σας και για να μην πάτε να ψάχνετε τα άψαχτα , ελέγξτε αρχικά την τάπα για γλύτζα , πάτε σε κάποιον που " γνωρίζει " από Γαλλικά , ώστε να ελέγξει το κύκλωμα ψύξης μήπως και πέρασε κάτι άλλο μέσα πχ αν είχε αλλαχτεί το πρώτο ψυγείο του αυτοκινήτου με άλλο δεύτερης ποιότητας . 

  Επιμένω στο να βρείτε κάποιον που γνωρίζει από Γαλλικά αυτοκίνητα , διότι έχουν κάποιες κλασσικές ασθένειες πχ ηλεκτρολογικά , καμιά πλεξούδα , καμιά αντλία που μένει από ρεύματα κλπ .

  Δεν θα δείτε εμφανή σημάδια στην λειτουργία του κινητήρα , όμως μέχρι να βρείτε πού είναι το κακό , μην τον ζορίσετε . Καλή επιτυχία και μην τρομάζετε .

  

 

 

 

 

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, babisskg είπε

     Καλημέρα σας αρχικά . Αν είχε περάσει λάδι στο κύκλωμα ψύξης , κάτι που οδηγεί σε κλασσική ας πούμε ζημία στην φλάντζα της κυλινδροκεφαλής , θα το δείτε εύκολα ανοίγοντας την τάπα πλήρωσης λαδιού . Η τάπα στην μέσα πλευρά της , αντί μιάς καθαρής εικόνας του μετάλλου συν λάδια , αποκτάει μία γλύτζα , ένα πηχτό στο ίδιο χρώμα μ' αυτό που βλέπετε στο δοχείο υπερχείλισης υγρό κι' αυτό με την σειρά του σας οδηγεί να πάτε για τα περαιτέρω , κάτι συνηθισμένο και όχι ακριβό σαν επισκευή . Δεν πειράζει , θα το γνωρίζετε την επόμενη φορά , αφού θα ξανά αγοράσετε αυτοκίνητο , ώστε να το ελέγξετε . Πρόκειται για συνηθισμένη επισκευή , όχι ακριβή . 

   Στο θέμα σας και για να μην πάτε να ψάχνετε τα άψαχτα , ελέγξτε αρχικά την τάπα για γλύτζα , πάτε σε κάποιον που " γνωρίζει " από Γαλλικά , ώστε να ελέγξει το κύκλωμα ψύξης μήπως και πέρασε κάτι άλλο μέσα πχ αν είχε αλλαχτεί το πρώτο ψυγείο του αυτοκινήτου με άλλο δεύτερης ποιότητας . 

  Επιμένω στο να βρείτε κάποιον που γνωρίζει από Γαλλικά αυτοκίνητα , διότι έχουν κάποιες κλασσικές ασθένειες πχ ηλεκτρολογικά , καμιά πλεξούδα , καμιά αντλία που μένει από ρεύματα κλπ .

  Δεν θα δείτε εμφανή σημάδια στην λειτουργία του κινητήρα , όμως μέχρι να βρείτε πού είναι το κακό , μην τον ζορίσετε . Καλή επιτυχία και μην τρομάζετε .

  

 

 

 

 

 

 

Δεν έχει γλυτζα! Η τάπα λάδιων είναι πραγματικά πεντακάθαρη. Σαν να αγοράστηκε καινούρια... 

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, alexpwnz είπε

Δεν έχει γλυτζα! Η τάπα λάδιων είναι πραγματικά πεντακάθαρη. Σαν να αγοράστηκε καινούρια... 

     Κάτι άλλο συμβαίνει , πηγαίνετε για έλεγχο στο κύκλωμα ψύξης . 

 

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, babisskg είπε

     Κάτι άλλο συμβαίνει , πηγαίνετε για έλεγχο στο κύκλωμα ψύξης . 

 

Οποτε θεωρείς ότι δεν είναι φλάντζα κεφαλής, σωστά; 

Αν είναι το κύκλωμα ψύξης, τι άλλες ενδείξεις θα είχα; θέλω να πω, το αυτοκίνητό δε θα ανέβαζε θερμοκρασία; ποιες είναι οι φυσιολογικές τιμές θερμοκρασίας που πρέπει να έχει; ώστε να το παρατηρήσω κ να δω 

Δημοσ.

     Δεν θεωρώ τίποτε αγαπητέ , διαγνώσεις από απόσταση δεν έχουν ουσία . Υποθέτω πως το αγοράσατε μεταχειρισμένο , οπότε καλό είναι να το δεί κάποιος που γνωρίζει από Γαλλικά πρωτίστως , όπως έγραψα .

   Αν ήταν φλάντζα κυλινδροκεφαλή , θα σας είχε προκύψει σαπούνι από την εσωτερική πλευρά της τάπας λαδιών . Συνήθως από ζόρισμα του κινητήρα .

  Στα παλιά 1.4 τα 8βάλβιδα δεν ήταν παράξενο να συμβεί . 

  Πηγαίνετε σύντομα για τα περαιτέρω διότι μπορεί να εξελιχθεί σε κάτι άλλο .

  Καλή επιτυχία .

   

Δημοσ.
16 ώρες πριν, alexpwnz είπε

Καλησπέρα! 

Αγόρασα ένα αυτοκίνητο, ένα Peugeot 308 του 2014 κ μέχρι στιγμής είμαι πολύ ευχαριστημένος. Φουλ βι Λίο σέρβις πολύ τακτικό, οδήγηση κανένα πρόβλημα. Γενικά είμαι ευχαριστημένος. 

 

Σήμερα άνοιξα να δω αν είναι Οκ από λάδια κτλ. Αυτό που είδα με πάγωσε λίγο, μιας κ το δοχείο υπερχείλισης ήταν καφέ. Δεν μπορώ να καταλάβω το υγρό που έχει μέσα, το τι παίζει. Φαίνεται κ το δοχείο λίγο βρώμικο, αλλά καφέ; 

 

Καμία ιδέα ρε παιδιά; διάβασα για φλάντζα κεφαλής, αλλά τα συμπτώματα από ο, τι διάβασα είναι :υπερθέρμανση (δεν έχω τέτοιο θέμα), λάδια κίνητηρα (όλα είναι εντάξει), κ επίσης δεν εμφανίζεται αυτό το "γάλα" ή αφροί στην τάπα λαδιων (έτσι διαβασα). Γιατί αν γίνεται ανάμειξη λαδιων κ ψυκτικού υγρού, δημιουργείται αφρός κτλ.

 

Παίδες βοήθεια γιατί έχω αγχωθεί λίγο 

IMG_20211120_232748.jpg

Επειδή δε το ξεκαθαριζεις έχει κάνει συντήρηση ή πριν 2 ημέρες έκανε συντήρηση , εφόσον αγοράστηκε μεταχειρισμένο.

Εάν δεν έχει κάνει , να γίνει , μη εμπιστεύεσαι βιβλία συντήρησης.

Τουλάχιστον τα βασικά για αρχή λάδια κινητήρα, φίλτρα , αντιψυκτικό ,μπουζί και έλεγχος .

Εάν δεν έχει αλλαχτεί το αντιψυκτικό ίσως είναι από εκεί η βρωμιά . Έχει σίγουρα αντιψυκτικό ή συμπλήρωνε μόνο νερό ο προηγούμενος κάτοχος ; 

Πήγαινε σε ένα συνεργείο σύντομα .

Και άλλαξε και ένα δοχείο ίσως έχει πολυμεριστει από τα χρόνια. 

 

Δημοσ.

Πάντως πολλές φορές στα γαλλικά τα παγούρια δεν έχουν χρώμα λευκο διάφανο αλλά καφετί ή άλλη απόχρωση του καφέ.

Σε clio του 2003 που είχα το παγούρι ήταν καφετί.

https://www.google.com/search?q=παγούρια+παραφλου+307&client=ms-android-oppo-rvo3&sxsrf=AOaemvJTyBAfh38gg94V_92RcKVBQVc6Eg%3A1637511182754&ei=DnCaYYGTLaOJ9u8PjoO98Ag&oq=παγούρια+παραγλιυ307&gs_lcp=ChNtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1zZXJwEAEYADIECB4QCkoECEEYAVCQDVjYF2CwJWgAcAB4AIABygGIAakMkgEFMC44LjGYAQCgAQHAAQE&sclient=mobile-gws-wiz-serp#imgrc=-UgwFF9JOMev0M

Αν το παραφλου σου είναι κ το κλασικό κόκκινο τότε σίγουρα το χρώμα θα είναι πιο σκούρο

Επίσης αν το παραφλου είναι πολυκαιρισμενο πάνω από 5 έτη αρχίζει κ χάνει τις ιδιότητες του και το χρώμα του γίνεται καφετί.

Οπότε για σίγουρια άλλαξε παραφλου κ θα είσαι οκ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...