Προς το περιεχόμενο

Den svhnoun ta windows oles tis fores!help!!!

asderton

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Exw to exhs provlhma.Exw egatesthmena windows xp eng me service pack 1 kai antimetopizw edw kai ligo kairo ena provlhma.Merikes fores otan pataw na kleisoun ta windows h na kanoun restart den to kanei.Epishs ena provlhma pou syndeetai me ayto einai to oti trexw to msconfig kai me to pou mou anoigei to parathyro meta apo 1-2 deyterolepta to kleinei xwris na vgalei tipota.Ayta ta dyo pisteyw syndeontai amesa.Giati etsi opws to vlepw kai to restart h turn off sthn ousia ena applixation einai pou apla den prolavainei na to ferei eis peras.

Telos prospathisa xtes na egatasthsw ena plugin gia to qbase kai me to pou to kanw extract mou to kleinei me ton idio tropo xwris na vgalei kapoio warning.

Opoios exei kapoia idea as voithisei .Eyxaristw.

Δημοσ.

xthes antimetwpisa to idio prob, se pc xwris firewall kai antivirus, mou synebaine to idio me sena. oute shutdown oute restart (epaize omws to msconfig...)

dwse ena ctrl+alt+delete kai des ti trexeis stis diergasies...

Des stis diergasies tou systhmatos sou mipws exeis kapoia ergasia me onoma avserve.exe h avserve2.exe... einai o gnwstos sasser.. episis kai mslaugh.exe h msblast.exe (einai o blaster)... svhsta kai dokimase restart pali.

Ennoeitai oti tha ta svhseis (an iparxoun) kai apo ton fakelo c:\windows\system32

Molis kaneis restart (an den kanei kane restart me to xeri) kai doulepseides an pezei to msconfig sou...

P.S oti allo ipoptw deis stis diergasies dwstou podi...

Δημοσ.

Oi diergasies tou system einai :

System idle process

System

smss.exe

crss.exe

winlogon.exe

services.exe

lsass.exe

svchost.exe

svchost.exe

spoolsv.exe

CDANTSRV.EXE

CTSVCCDA.EXE

netcom.exe

svchost.exe

MsPMSPSv.exe

Ama anagnwrizeis kapoio ws io se parakalw grapse mou .pantws gia sasser den nomizw.pisteyw pws to elysa to sygekrimeno provlhma.exei na mou emfanistei edw kai poly kairo. thanx

Δημοσ.

to mono pou mou fainetai ipopto apo ta parapanw einai to netcom.exe

des an to fortwnei sto startup...

Svhsto prwta apo tis diergasies kai meta psaxe kai mesa sto c sou na breis to antistoixo arxeio kai na to sbhseis...

Δημοσ.

oxi paidia telika to vrhka.H lysh htan aplh.Epeidh den mporousa na egatasthsw antivirus ston ypologisth logw kapoiwn syskeywn pou exw apanw kai otan vazw antivirus den mou tis vlepei hmoun anoixtos se ious.sasser kai loipous.

Yparxei omws kai to activescan ths panda!!!! To kalo to palikari xerei kai allo monopati...

Telika den eixa 1 oute 2 alla 6 ious.Francette.f px kai allous.oi opoioi eixan amesh sxesh me to provlhma.na nai kala to panda activescan pou tous vrhke tous apenergopoihse kai mou ta eftiaxe ola :)

Ti eykolia :) Mpravo sthn panda!!! :)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...